Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Komplikato #50387 üzenetére

    Elég sok költség lenne, mert akkor meg kellene tartani a 32 bites CUDA támogatását. És itt igazából ennek a karbantartási költsége a gond. Meg eleve a GPU PyhsX az utóbbi években egy nagy nyűg lett. Gyakorlatilag minden driverben ott van, de évek óta semerre sem fejlődik. Vagyis minden egyes driverben szükséges lefuttatni a teszteket rá, ami gyakorlatilag kidobott pénz. Mivel ez nem szabvány, így nem kötelező ezt a végtelenségig támogatni. Az NV bármikor dönthet arról, hogy inkább kihúzzák a támogatást és elengedik. Ezzel azért kb. tízezer dollárt spórolnak évente. És ez lehet, hogy kevésnek tűnik, de az NVIDIA ezt úgy nézi, hogy miért költsenek erre, ha semmi haszna? Ezért az NV szemszögéből ez sok költség, mert ők a 0 dollárt tartják elfogadhatónak.

    A megoldás erre az lenne, ha kiadnák a PhysX teljes forráskódját. A GPU-sat is, és akkor a community meg tudná oldani a támogatást. Szimplán átírják a teljes kódot compute shaderre és meg van oldva az örökös support, mert a compute shader egy szabványos API-hoz van kötve, azt azért kötelező támogatni.

    #50388 rumkola : Két külön dologról beszélsz. A CPU-s PhysX runtime még most is működik, hiszen annak a 32 bites binárisa le van fordítva x86-ra, és amíg ez az ISA nem kerül ki a CPU-kból, addig a futtatásával sem lesz gond. A GPU-s PhysX döglött meg. Az pár tucat játék csak. De a szóban forgó játékok is működnek tovább, csak a GPU-s PhysX nem megy, de a CPU-s PhysX megy, ahogy előbb említettem, az binárisan van fordítva, és az csak x86 ISA-t igényel.

Új hozzászólás Aktív témák