Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Komplikato #50387 üzenetére
Elég sok költség lenne, mert akkor meg kellene tartani a 32 bites CUDA támogatását. És itt igazából ennek a karbantartási költsége a gond. Meg eleve a GPU PyhsX az utóbbi években egy nagy nyűg lett. Gyakorlatilag minden driverben ott van, de évek óta semerre sem fejlődik. Vagyis minden egyes driverben szükséges lefuttatni a teszteket rá, ami gyakorlatilag kidobott pénz. Mivel ez nem szabvány, így nem kötelező ezt a végtelenségig támogatni. Az NV bármikor dönthet arról, hogy inkább kihúzzák a támogatást és elengedik. Ezzel azért kb. tízezer dollárt spórolnak évente. És ez lehet, hogy kevésnek tűnik, de az NVIDIA ezt úgy nézi, hogy miért költsenek erre, ha semmi haszna? Ezért az NV szemszögéből ez sok költség, mert ők a 0 dollárt tartják elfogadhatónak.
A megoldás erre az lenne, ha kiadnák a PhysX teljes forráskódját. A GPU-sat is, és akkor a community meg tudná oldani a támogatást. Szimplán átírják a teljes kódot compute shaderre és meg van oldva az örökös support, mert a compute shader egy szabványos API-hoz van kötve, azt azért kötelező támogatni.
#50388 rumkola : Két külön dologról beszélsz. A CPU-s PhysX runtime még most is működik, hiszen annak a 32 bites binárisa le van fordítva x86-ra, és amíg ez az ISA nem kerül ki a CPU-kból, addig a futtatásával sem lesz gond. A GPU-s PhysX döglött meg. Az pár tucat játék csak. De a szóban forgó játékok is működnek tovább, csak a GPU-s PhysX nem megy, de a CPU-s PhysX megy, ahogy előbb említettem, az binárisan van fordítva, és az csak x86 ISA-t igényel.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!