- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- VGA-t károsító ASUS deszkák: a gyártó kínai részlege komolyabban veszi a dolgot
- Helytakarékos rackmount NAS sziluettje bontakozott ki a QNAP felségvizein
- Nem túlspilázott Biostar alaplap jött Intel B860 chipsettel
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen alaplapot vegyek?
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- Raspberry Pi
- Bambu Lab 3D nyomtatók
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
őstag
Azért pár fontos dolog kimaradt a videóból, pl mi a különbség az unbiased és biased render között, hogy a subsurface scatteringet is számolják anyagon belül, ebből is van több féle metódus, hogy szimulálják a "volume"-okat mint a füst, tűz, stb effekteket raytracingnél, a videóban a blender cycles-t mutogatták, egy egy általános render engine, de egy jobb render engine-ben már fény hullámhosszal számolnak(spectral renderer)nem rgb értékekkel, ahogy a videóban is mondták, komolyabb engine-k tudnak fénytörést(caustic+dispersion) is szimulálni pl vizen, vagy üvegen belül így tudsz víz alatti fénytörést szimulálni(szivárványt pl( ahoyg a Pink Floyd lemez borítón a prizmával), vagy optikai lencserendszereket is lehetséges szimulálni, ha pl lemodellezed egy alap objektívet a komplett lecserendszerrel és beteszed a virtuális kamera elé szimulálhatod a chromatic aberration-t, homorú/domború torzítást, és más optikai hibákat amitől megint csak élethűbb lesz a 3D rendered...és oké hogy most a valóságot próbáljuk meg leszimulálni de ezt meg is kell jeleníteni a monitoron ami megint csak problémás dolog mert a leszimulált 32bites dinamika tartományt össze kell nyomorítani kisebbre a legtöbb mai monitorok miatt amik csak 8 bit-es színinformációt tudnak megjeleníteni és legelterjedtebb SRGB szín tartományra kell alakítani a rendert, erre is van több metódus(Filmic, ACES, AgX, Log).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Óra topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Milyen alaplapot vegyek?
- Google Pixel topik
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nintendo Switch
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- MSI GeForce GTX 1080 Ti 11G GAMING X Bronze Edition
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 HELLHOUND Eladó!
- AMD RX Széria VIDEÓKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! /Házhoz megyek!/Azonnal/NAGY MENNYISÉGBEN AKÁR!
- MSI és Inno3D RTX 2060 Videókártyák /Dobozos/Jótállással!/Posta ok!
- Hibátlan - ASUS Nvidia Geforce RTX 2060 Super Dual Evo V2 Advanced 8GB GDDR6 256bit VGA videókártya
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest