Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem egy Navi 4x lett törölve, hanem három. Amúgy már kint lenne a teljes sorozat. A gondot sem hardveres probléma okozta, hanem egy jóval korábban meghozott döntés a Microsoft részéről. Régóta levegőben lógott az, hogy az ExecuteIndirect nem elég jó, a Microsoft fülét rágta folyamatosan az Epic, hogy nekik így lassan működik például a Nanite, stb. Erre volt két megoldási javaslat, amit az NV és az AMD adott le. Aztán a Microsoft végül az AMD megoldását választotta, és azt szabványosították mára Work Graphs néven. Na most ezt a mostani legújabb GPU-k ugyan támogatják, de nem olyan jó hatékonysággal, mint elméletben kivitelezhető lehetne. Az AMD erre készült is egy erre formált hardverrel, aminél nem csak 30-40% között gyorsít a Work Graphs, és azért lett újratervezve az egész RDNA 4 generáció, hogy ezt a hardvert be tudják építeni. És elsődlegesen ez az Unreal Engine 5 miatt fontos, mert az Epicnek kritikus képesség a Work Graphs, ezzel tud igazán gyorsan futni a motor. Persze megmarad a fallback mód, ami most van, de az még ExecuteIndirect módszerrel dolgozik egy rakás trükköt bevetve, nem túl előnyös sebességű global atomics is van benne, ráadásul a procit is terheli. A Work Graphs módszer ezektől mentesül.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával