- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Univerzális GameSir kontroller jött mobiljátékokhoz
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS ROG Ally
- Újabb nagyon gyors SSD, ezúttal az SK Hynixtől
- Hobby elektronika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjelentek a 9000-es Ryzenek árai
ph Egy szlovén bolt, a Funtech volt olyan szíves, és előrendelhetővé tette a Granite Ridge CPU-kat.
-
A Way Out - Túl a 9 millión
gp Újabb mérföldkövet ért el a kooperatív játék, amely a Hazelight legnépszerűbb alkotása lett.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz
csongi #13187 üzenetére
Sziasztok!
Megfogadtam tanácsotokat és szisztematikus utat választottam az olykor ledadogó, 250-es Beverlyre
Egyébként 2006-os kiadás és olyan 133Hz a frekvenciája...
Nos újabb adalékok:
Üzemanyag rendszert kitakarítottam. Teljes benzinpumpa, felette a szűrőház, nyomásszabályzó szelep, injektor végig tiszta. A szűrőházból (vagy puffer tartály vagy nem tudom mi az pontosan a benya pumpa felett) végig fekete trutyi jött kifelé, nem győztem bele önteni a tisztítót, meg kompresszorral keresztül fújni.
Maga a pumpa nem tudom milyen állapotban van, gyújtásra szépen zúg, benyát tolja, azonban nincs eszközöm megmérni, hogy valóban 2.5bar vagy kevesebb.Viszont a maiak után máshol kell keresnem a bajt, azt hiszem.
Reggel, 7 körül relative langyos időben ahogy elkezdett bemelegedni (indítás után 2-3km) ledadogott, alapjárat szétesett és megállt. Próbáltam újraindítani, sok köszörülés árán beindult, ment 5mp-et magában és leállt.
Többször is próbálkoztam, mindig ez volt: néhány mp után megállt alapjáratról, hozzá sem érve a gázkarhoz.
Ha a gázkarhoz hozzáértem, akkor azonnal lefulladt, a legkisebb gázhúzásra is.
Otthagytam, melóba be BKV-val, délután hazatoltam, illetve olykor sikerült beindítanom és néhány száz métereket gurulni vele, de csak úgy, hogy épp húztam a gázt. Ha kicsit is jobban forgattam a markolatot, azonnal dadogás, fulladás volt az eredmény.Jött az eső, a hűvös és most eső után gondoltam kimegyek, megnézem mi a baja... Üzemanyagot akartam végignézni, mert azt babráltam utoljára, hátha elcsesztem valamit.
Ezért beindítottam, hogy halljam, lássam ismét a tüneteket. És nincs tünet! Jön, megy, nem dadog, nem fulladozik. Most kb 15C lehet, reggel és délután ettől jóval több lehetett a napsütésben.
Kérdések:
- Mi az, ami a hőmérséklettel összefügghet? Melegben szétesik a gyújtás vagy a befecskendezés? Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?(#13318) Brogyi: akkusaru nálam mindig meg van tépve, úgy, hogy elég legyen megindítani a csavart, ha ki akarom szedni, mert kb 2 éve szopatott az akkusaru lelazulás.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iPhone topik
- Spórolós topik
- Formula-1
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MG5 menetpróba
- Picco: mi tortenik az ITCafeval?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...