- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szélesre tárt ablak: Teszten az LG UltraGear 45GX950A OLED monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
őstag
válasz
Tyler Durden #139225 üzenetére
Ez a legolcsóbb csomag, amit nem reklámoznak. Ehhez még hozzájon a multisim ára, ami 990 Ft.
Bízom benne, hogy ehhez a csomaghoz is lehet multisimet kérni, az ÁSZF alapján nem tudom eldönteni.
Ha nem, akkor két legolcsóbb csomag (erre még rájön a multisim 990 Ft-os ára):
Mobil S + 4GB Net 5220 Ft
Mobile XS + 10 GB Net 6010 Ft. -
AnonymusX
őstag
válasz
4Grider #139217 üzenetére
Az Apple oldala szerint a mobilszolgáltatás itthon csak a Magyar Telekom hálózatán támogatott Apple Watchon.
-
AnonymusX
őstag
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
Marci112233 #138826 üzenetére
Használtam így minden gond nélkül SIM-et, vissza lehet pattintani.
-
AnonymusX
őstag
válasz
nfsu17 #138625 üzenetére
Én már a Mobilvásárlás appot használom a Simple helyett. Megelégeltem utóbbinál, hogy egyre gyakrabban elérhetetlen. Egyetlen egy hátránya van a Telekom megoldásának: a QR kódot sokkal nehezebben olvassa le, mint a Simple app. Állandóan macerázni kell vele felszálláskor, amit a Simple pillanatok alatt lekap úgy, hogy még teljesen rá sem irányítod a kamerát.
-
AnonymusX
őstag
válasz
bolondember #138529 üzenetére
RCS ilyen sajnos. Nekem volt párszor, hogy dacára annak, hogy online volt az illető és annak is láttam, az RCS üzenet nem ment át. Küldtem üzeneteket, egy ponton beadta a kulcsot az üzenetküldés. Aztán hagytam a fenébe és másnap reggelre megjavult, minden üzenetet átküldött végül.
Jó lenne ez az RCS, de saját tapasztalatom szerint nem olyan megbízható, mint a jó öreg SMS.
-
AnonymusX
őstag
válasz
DeathAdder #138479 üzenetére
Valószínűleg nem véletlen, hogy bevezette a Telekom is a kétlépcsős azonosítás lehetőségét. Pont a minap vettem észre, gyorsan be is kapcsoltam.
Valahogy mégis hozzáfértek az egyszer használatos kódodhoz, feltéve ha nem a Telekom rendszerében van valami biztonsági rés.
-
AnonymusX
őstag
válasz
csonkadavid #138294 üzenetére
Szia!
Telefonos ügyfélszolgálat vagy személyes. A weboldal gáz.
-
AnonymusX
őstag
válasz
vence #138229 üzenetére
Legközelebb maradj végig Wi-Fi-n és látni fogod, hogy megkapod a teljes adatmennyiséget.
Mellékesen megjegyezném, hogy a Gateway (GW), ami a telefonodat kezeli, meghatározott egységenként foglal le a rendelkezésre álló adatkeretedből. Simán lehet ez 100 MB egység. Ha ebből te végül 50 MB-ot forgalmazol el és lecsatlakozol a hálózatról, akkor a GW természetesen visszajelenti a kvótakezelő rendszernek, hogy 50 MB-t fennmaradt a kért egységből, így az jóváíródik.
Viszont amíg van sessionöd, addig a pontos elfogyasztott adatmennyiséged nem lesz visszajelezve.
-
AnonymusX
őstag
válasz
mokus18 #138151 üzenetére
Szia!
Idézet innen.
Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?
Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban. A kedvezményekkel csökkentett, forintra pontos díjakról munkatársaink szintén március 1-jét követően tudnak tájékoztatást adni.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Nikaré #138128 üzenetére
Nincs versenyképes fizetése a dolgozóknak. Ezen is spórolnak, valamint azon, hogy egyre kevesebb ember jut az eszközök üzemeltetésére. A T-nél ráadásul a felsővezetők fizetése nyilvános, ők rendesen meg vannak fizetve éppen azért, hogy a Telekom és az anyavállalat nézeteivel teljes mértékben azonosuljanak.
-
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #136642 üzenetére
Szia!
Díjmentesen lehet kérni hívásrészletezőt, igaz ez alapján neked kell majd összeadogatni mi merre hány perc.
-
AnonymusX
őstag
válasz
EmberXY #136603 üzenetére
Szia!
Ilyen előfordult már, lehet pont ebben a topikban írták. Az van, hogy vannak olyan VoIP szolgáltatók, amelyek a megjeleníteni kívánt számot nem ellenőrzik, bármit beírhat a VoIP előfizetője, hogy milyen számot lásson a hívott fél.
Valószínűleg a Te számodat használták erre.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Enigma1945 #136558 üzenetére
1414-en tehetsz panaszt, vagy a Telekom honlapján keresztül.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Winne #136508 üzenetére
Érezhető bevételkiesés esetén úgy gondolom, már javították volna, vagy ha nem lehet javítani, akkor valami riasztást dobhatna a folyamat a megfelelő csoportnak elakadás esetén.
A tapasztalatom az, hogy ilyenkor az ügyfélnek kell könyörögni az eszközért és ennek hatására szedik ki tetszhalott állapotából a megrendelést, egyébként semmi nem történne vele.
Általában a hűséggel történő rendelésekkel van probléma, ami pont a Telekomnak lenne jó, szóval érthetetlen számomra, hogy az én esetem után 5 évvel még ilyen megtörténik.
-
AnonymusX
őstag
válasz
dt451 #136505 üzenetére
Ilyen beragadások rendszeresen előfordulnak. Ügyfélszolgálaton ilyenkor kényelmes módon lerázzák az ügyfelet, kevés ügyintéző veszi komolyan a bejelentést és csinál is hibajegyet róla. Szóval a hibajegyhez ragaszkodni kell.
Nem nagyon érdekük ezeket javítani, így is elég jól pörögnek az eszköz eladásaik. Ha nem jelzed, észre sem veszik, hogy elakadt a folyamat.
Én anno 4 hetet vártam a rendelt eszközre úgy, hogy nekem kellett érdeklődni, míg ki nem fogtam egy jó ügyfélszolgálatost. Ha megérkezne, akkor se hagyd magad, nekem adtak némi jóváírást a kellemetlenségért.
-
AnonymusX
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #136499 üzenetére
Szia!
Be sem kell menni, a 1414-es telefonszámon el lehet intézni mindkét fél jelenlétében: [link]
Ne felejtsd el megemlíteni az üzletben történt nem igazán teljes átírást, hogy ne számlázzanak ki kétszer átírási díjat és a Magentát is kérd rendbe tenni. -
AnonymusX
őstag
válasz
dethroner #136458 üzenetére
Szia!
Telekom SIM esetén nem szokás jelezni a VoLTE-t, ugyanis a Telekom úgy kérte a készülékgyártóktól, hogy ne legyen VoLTE jel. Próbáld ki, hogy a 1414-et felhívva 4G-n marad-e a telefon, ha igen, a VoLTE aktív.
Illetve az SMS-ek elküldése után érdemes megvárni a megerősítő SMS-eket, hogy bekapcsolásra került a VoLTE és a VoWiFi, és az SMS-ben tanácsoltak szerint újra is indítani a telefont.
-
AnonymusX
őstag
válasz
MaxxDamage #136331 üzenetére
MIvel látszik a VoWiFi ikon, azt jelenti működőképes a WiFi hívás a készülékeden. Érdemes volna így végrehajtani a hívás tesztet.
-
AnonymusX
őstag
válasz
MaxxDamage #136327 üzenetére
Vowifi nem opció? Pont az ilyen esetekre jó. Persze ehhez Vowifi képes telefon is kell többek közt.
-
AnonymusX
őstag
válasz
szabonagyur #136255 üzenetére
Egy példa volt. Egyébként baromira nem számít, hogy az előfizető miért kéri a SIM kártya letiltását a hálózatról, meg kell tennie a szolgáltatónak, amennyiben azt valóban az előfizető kéri.
Itt viszont a Telekom részéről felmerül némi gondatlanság, ezért javasoltam a panaszt.
-
AnonymusX
őstag
válasz
#73820095 #136252 üzenetére
Le lehet tiltani. Hisz ha ellopják a telefonod benne a SIM-mel, akkor az az első, hogy le kell tiltatni a SIM-et és lehetőleg a telefont is.
Hívja inkább a telefonos ügyfélszolgálatot és egyúttal tegyen panaszt az üzletben történtek miatt. Még ilyet... Hogy csak nagyobb csomagra van lehetőség váltani... Az üzletben dolgozó csak ki akarta használni a helyzetet.
Szóval kérje a SIM letiltását, mert már nincs a birtokában.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Ron Swanson #136246 üzenetére
Igen, félre lehet tetetni. Sőt olyan is van, hogy rendszerhiba miatt nem tudja valaki elvinni a telefont, később kell visszamennie. Ilyenkor nyilván neki elteszik, míg vissza nem ér.
Javaslom a telefonos rendelést, úgy még a 14 napos elállás is biztosított, ha az új készülék mégsem válna be.
-
AnonymusX
őstag
válasz
pourri #136243 üzenetére
Szia!
Általánosságban két részből áll kötbér:
- a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezményt kell kifizetned (ha volt ilyen)
- a kedvezményesen vásárolt eszköz teljes árát kell kifizetned, nem a kedvezményest (azaz a teljes ár és az eddig befizetett részletek különbözetét)Arra nem tudom a választ, hogy esetedben az utóbbi csak a Watchot érinti, javaslom az ügyfélszolgálatot és ott megmondják neked, hogy ez összegben pontosan mit jelent. Ez alapján eldöntheted, megéri-e felrúgni a hűséget.
-
AnonymusX
őstag
válasz
lomposfarkas #136089 üzenetére
Valószínűleg a hívott félnél be van kapcsolva a hívásátirányítás, ha nem válaszol. Általában ilyenkor SMS központra vagy esetleg hangpostára van átirányítva a hívás.
-
AnonymusX
őstag
válasz
GoodSpeed #136070 üzenetére
Végül is nevezhetjük fapadnak a fentieket, amiket írtam, továbbá a jogszabályok be nem tartását, a Facebook ügyfélszolgálaton való tiszteletlen kommunikációt az ügyféllel, a felmondási jog letagadását.
Én inkább nem választottam őket. Ijesztő, hogy így működhetnek, miközben egy számhordozást nem tudnak jogszabályt betartva véghezvinni.
-
AnonymusX
őstag
válasz
GoodSpeed #136059 üzenetére
Netfone topikot erősen ajánlom átolvasásra, mert ha a Telekomnál így felbosszant, hogy nincs mindenkinek 5G, akkor a Netfone húzásaitól egyenest a falnak mész. Meg talán nincs is náluk 5G.
Mostanában számolnak be az előfizetők arról, hogy a Netfone simet hamar ledobja a voda hálózata, miközben a vodás sim vígan csatlakozik.
De ott van az ÁSZF kérdése is, mikor én néztem, nem volt rendes ÁSZF-jük, amiben mindent leírtak volna, amit a honlapon állítottak.
Késedelmes számhordozásnál nem írják automatikusan jóvá a kötbért, írogatni kell nekik.
A honlapról finoman lekerültek azok a promóciós képek, hogy nem lesz áramelés adott csomagnál (máshol nem is volt feltüntetve).
Ha lenne normális hatóság, akkor már széjjel kellett volna büntetni a Netfone-t.És még valami: legutóbbi ÁSZF változásról a számlában csak egy linket adtak, hol nézd meg, nem írták a számlában, hogy emiatt fel is lehet mondani. Mikor ezt a T elmulasztotta a Facebook, Messenger stb. kinullázás megszűnésekor, hatósági vizsgálat indult.
-
AnonymusX
őstag
válasz
janeszgol #135991 üzenetére
Családi mobil opcióval beszél a két telefonszám egymással ingyen (ha a választott hangcsomag éppenséggel nem korlátlan hálózaton belül, akkor jöhet jól ez az opció).
-
AnonymusX
őstag
Egyébként telefonszám cseréjét lehet kérni az aktuális előfizetésedre is. Előtte állíts át minden 2 faktoros bejelentkezést SMS-ről mobil alkalmazásra vagy egyéb lehetőségre, esetleg végső esetben kapcsold ki és utána jöhet a csere.
Azt nem tudom, hogy ennek van a cserének van-e díja, gyanítom, igen. Azonban lehet elengedik, ha a cserére van jó indokod.
-
AnonymusX
őstag
Hűséget nem lehet helyettesíteni másik hűséggel. Ha a jelenlegi előfizetéseden hűség van, csak büntivel válthatod Dominóra.
Ha hűséged van, akkor a második opció járható: vegyél inkább Dominó kártyát, amit majd előfizetésesre váltasz, ha megszünteted a jelenlegi előfizetésed, mikor utóbbinak lejár a hűségideje.
-
AnonymusX
őstag
válasz
enginev3.0 #135595 üzenetére
Üveggömböm szerint drágábbak lesznek kevesebb tartalommal
-
AnonymusX
őstag
Pedig de. EU-n kívül roamingoló hívott fél fizet a hívásfogadásért mégpedig percenként. Ő állja a roaming költségét pont azért, mert egyedül ő tudja, hogy roamingol és ha felveszi költséggel jár. A hívó nem tudja, hogy külföldön tartózkodó magyar mobil számot hív. Erre utalt lionhearted is.
Nyilván ha a roamingoló telefonál haza, akkor is a roamingoló fizet extrát, mint hívó fél.
-
AnonymusX
őstag
válasz
tylerddd #134966 üzenetére
Simple honlapján ezt írják:
"Képernyőtörés esetén a biztosító szervizpartnerén keresztül gondoskodik a sérült képernyő cseréjéről. A szervizpartner futárszolgálat segítségével a szállítási címen (mely kizárólag Magyarországi cím lehet) felveszi, és a szervizbe szállítja a sérült mobiltelefont, ahol a szervizpartner elvégzi a képernyő cseréjét, majd szintén futárszolgálattal visszajuttatja a megjavított készüléket a tulajdonosának."
A Simple a saját szervizpartneréhez viszi javítani, ami szerintem egyúttal azt is jelenti, hogy onnantól a 3 év gyári garanciának lőttek. Ugyanis a gyári szerviz nem fog olyan készüléket javítani, amit egy gyártó által nem jóváhagyott szerviz már szétkapott. De ez csak az én értelmezésem, a biztosítóval kéne tisztázni.
-
-
AnonymusX
őstag
válasz
gyáliSanyi #134935 üzenetére
Szia!
Lehetne nekik jelezni, elképzelhető az is, hogy nem szándékos, hogy az app nem megy mobilnet keret nélkül.
-
AnonymusX
őstag
válasz
sirarcheer #134893 üzenetére
Szia!
Ez inkább iPhone/Apple Watch topikba illő kérdés, nem függ a Telekomtól. Azt hiszem itt megvan a válasz: [link]
-
AnonymusX
őstag
válasz
Mostvid #134876 üzenetére
Nem jól érted. Arra gondolt, ha a telefonodban cserélgetsz SIM kártyákat, azaz kiveszed az egyiket és beteszel egy másikat, akkor a telefon/app küldhet SMS-t, amely így akarja ellenőrizni a telefonszámodat az új SIM-en.
Ha visszacseréled a SIM-et, akkor újra meg fogja tenni a korábbi SIM-ről is, mert SIM cserét érzékel. Nyilván mindig azon a telefonszámon lesz elszámolva az ára, amelyikhez tartozó SIM éppen a telefonodban van.
Azt hiszem Xiaomi telefonok szoktak küldeni saját szolgáltatásaik kapcsán SMS-t.
Fentebb írtam a hívásrészletezőt, chaten gyorsan meg lehet szerezni, feltöltik a Telekom fiókodba, pikk-pakk kiderül milyen számra mentek SMS-ek.
-
AnonymusX
őstag
Szia!
A számhordozás napját te jelölöd meg, ezért akár már most is mehetsz a T-hez: kérheted, hogy legkorábban július 1-én menjen végbe a számhordozás (a számhordozás napján szűnik meg a szerződésed a yettellel). Vagy ha 30-át úgy érted, hogy akkor már nem vagy hűségben a yettelnél, akkor az a nap is lehet.
Csak ugye a yettel megszűnéséig párhuzamosan fogsz fizetni két szolgáltatásért, mert a rögtön kapsz a T-nél egy SIM-et ideiglenes számmal, ezért nem annyira buli annyival korábban bemenni.
-
AnonymusX
őstag
válasz
GoodSpeed #134457 üzenetére
Úgy sejtem, hogy a hűségidő lejártára gondolsz a Magenta 1 lejárta alatt, utóbbi ugye egy kedvezmény, ami nem jár le.
A számhordozást az új szolgáltatónál kell kezdeményezni, ő fordul a Telekomhoz a nevedben. A szerződésed a régi szolgáltatóddal a számhordozás napján szűnik meg, tehát az új szolgáltatódat előbb is megkeresheted, kijelölve számhordozás napjának október 28-at (te választhatod meg a számhordozás napját).
Telekomhoz azért érdemes előtte beugrani egyeztetni, hogy rendben vannak-e az adataid, mert a számhordozás meghiúsulhat, ha a Telekom által ismert adatok eltérnek az új szolgáltató által átküldöttektől.
Ez a 8 napos felmondási idő már nem létezik, a szolgáltatónak azonnal meg kell szüntetni bármilyen szolgáltatást az előfizető felmondásakor.
-
AnonymusX
őstag
válasz
IntelKiller7 #134362 üzenetére
Annak havi díjában benne van az HBO max. Szóval addig lesz HBO maxod, amíg erre a csomagra fizetsz elő.
-
AnonymusX
őstag
válasz
csaszi75 #134188 üzenetére
Értem én, hogy ez egy legegyszerűsített ábra akarna lenni, de a WiFi-t közvetlen IMS-be kötve mutatni nagy hiba. Ott is megvan a core, hogy is lehetne enélkül akárcsak a WiFi és mobil hálózat közötti észrevétlen átjárás a mobillal, ha épp kisétálsz a WiFi lefedettségből Vowifi beszélgetés közben.
-
AnonymusX
őstag
válasz
csaszi75 #134109 üzenetére
Gyereknapi akció közül nem aktiváltam egyet sem, azok meg sem jelentek nálam. Ezt annak tudtam be, hogy csomagot váltottam publikusról a munkáltatómnál elérhető egyedi csomagra, viszont ez az ajándék 2 GB elérhető maradt a csomagváltás ellenére is, egyik számra pár napja aktiváltam be.
Az a tippem, hogy a május 31-ig való elérhetőség inkább május 30. 23:59 volt... Ha esetleg valaki publikus csomaggal is ezt tapasztalná, az megerősítené ezt.
@blueye: alkalmazásnál az újraindítás és újratelepítés sem segített, ez központilag tűnt el nálam.
-
AnonymusX
őstag
válasz
mihaczitomi #134016 üzenetére
Hűségnél nem muszáj magasabb csomagra váltani, viszont hűséget csak az aktuális csomagokra lehet kötni, ami szinte biztos magasabb havi díjat jelent.
-
AnonymusX
őstag
válasz
mihaczitomi #133931 üzenetére
Felmondhatod, de ha felmondod a szolgáltatást, amihez a készüléket vásároltad, akkor ki kell fizetni a készüléket és a büntit is (azaz például a kedvezményt is, amit kaptál a készülékre). Szóval onnantól nincs tovább részletfizetés.
-
AnonymusX
őstag
válasz
IntelKiller7 #133649 üzenetére
Időszakos, május 31-ig tart, 30 naponta lehet aktiválni, mivel áprilisban indult az akció, így két aktiválás fér bele.
Persze ez nem zárja ki azt, hogy valami más akcióval rukkoljon elő a Telekom.
-
AnonymusX
őstag
válasz
IntelKiller7 #133647 üzenetére
Szia!
A díjmentes 2 GB május 31-ig aktiválható a Telekom alkalmazásban lévő leírás szerint.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Luck Dragon #133521 üzenetére
A linkelt dokumentumban sehol nem találtam erre vonatkozó leírást. A csomagnál sem írja, hogy elfogyás esetén újra aktiválódna.
Ha még megvannak a korábbi SMS-ek, hogy pontosan mikor is aktiválódott korábban, akkor az ügyfélszolgálattal kéne tisztázni, hogy mi a helyzet.
Lehet a korábbi működés hibás volt és javították.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Luck Dragon #133519 üzenetére
ÁSZF a Dominó lezárt díjcsomagok mellékletében azt írja, hogy a Domino Net 30 nap elteltével újul meg. Erről volna szó? Mert akkor ha nem telt le a 30 nap az előző aktiválás óta, nem fog aktiválódni újabb 4 GB.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Criminal017 #133384 üzenetére
Ha nem aktiválódott sem a VoLTE, sem a VoWiFi, akkor ingyenes SMS-ben bekapcsoltathatod:
+4GHANG a 1414-re (várd meg még rendben aktiválódik és működik)
+WIFIHANG vagy +VOWIFI a 1414 SMS számra. -
AnonymusX
őstag
válasz
Avayasoft #133358 üzenetére
Egyetértek. Gyakorlatilag asszisztáltak a saját elnyomásukhoz és most már meg sem mernek mukkanni, pedig megérne egy vizsgálatot a Voda-Digi összefonódás (a voda felvásárlást ugye nem lehetett vizsgálni, de ettől függetlenül lehetne vizsgálatot indítani, hogy problémás-e a kialakult távközlési óriás). Anno a Diginek még az Invitel felvásárlásakor kötelezettségeket kellett vállalnia. Most is ilyen kellene legalább.
Lehet ha a Digit nem gáncsolják, akkor többen többre mentek volna a széllel szemben.
-
AnonymusX
őstag
válasz
4Grider #133284 üzenetére
Milyen beérkező emelt díjas hívás fogadására gondolsz?
Én úgy tudom hívásfogadáskor nincs olyan, hogy emelt díjon számláznak csak mert fogadtál akármilyen hívást (és itt nem a roaming szituációra gondolok, amikor hívásfogadásért számíthatnak díjat, de ezt nem is hívjuk emelt díjasnak). Emelt díjas híváshoz az emelt díjas számot kell hívni.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Enigma1945 #133144 üzenetére
Egy helyszín megjelölés jól jönne, nagy valószínűséggel lokális probléma, ellenkező esetben már a hírekben lenne. Találkoztam már olyan településsel, ahol pl. áramszünet esetén hektikussá válik a szolgáltatás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen autót vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Tőzsde és gazdaság
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- LG 32UL750-W Monitor, 31,5" 4K UHD USB-C eladó közel féláron
- iPhone 13 / 256GB / Blue / Gyári kártyafüggetlen (163)
- iPhone 13 Pro / 128GB / Graphite / Gyári kártyafüggetlen (160)
- iPhone 14 Pro / 128GB / Deep Purple / Gyári kártyafüggetlen / eSIM (149)
- iPhone 12 Pro / 128GB / Pacific Blue / Gyári kártyafüggetlen (164)
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged