- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- iPad topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz gyulazsolti #143392 üzenetére
Szia!
Amennyiben androidos telefonról van szó, akkor például a tárcsázó beállításai között tudod ezt megejteni.
USSD kód használatával a következőt kell tárcsázni: **21*telefonszám#
(Törölni a ##21# hívásával lehet)Ahol a telefonszám helyére azt a számot kell megadni, amire irányítasz. Dominóról 14 Ft/perc az átirányítás díja.
Szerk: offba tettem, mert megválaszolták mások.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Donki Hóte #143341 üzenetére
Új esimet kell igényelni. Csak az iOS esetén támogatott az esim átvitele a Telekomnál.
-
AnonymusX
senior tag
válasz jack982 #143275 üzenetére
Azon nincs mit emelni, hiszen az előfizetésnél is a havi díjakat érinti, a forgalmi díjakat nem. A részletes tájékoztatóból kiderül, mi változik. A cikkbe igazán linkelhették volna ezt a sajtóközlemény helyett.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Akkor ez nem céges flotta, hanem a cég és a Telekom megállapodásának köszönhetően a dolgozók számára elérhető zárt ajánlat a Telekomtól, nem?
Mindenesetre a Telekom weboldala, illetve mobil alkalmazása általában nem kezeli teljes körűen ezeket az előfizetéseket (de meg lehet nézni, hogy látod-e a multisim igénylése opciót), szóval inkább 1414, chat vagy személyesen üzletben tudsz kérni. Itt írnak a rendelés módjáról.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz gyulaszu #143239 üzenetére
A helyedben panaszt írnék a Telekom weboldalán keresztül. Hisz ha eddig is időben fizetted a számlát és csak elektronikusan kaptad (díjnet), akkor megfeleltél az e-pack kedvezmény feltételeinek. Az igenis a Telekom hibája, ha ez így nem áll össze, hogy a számládra felkerüljön a kedvezmény.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz zoli62 #143230 üzenetére
Amennyiben neked nem a telefonszám a lényeg, hanem hogy ne maradj mobilszám nélkül, akkor azt is megteheted, hogy veszel egy feltöltőkártyát a One-tól, amit akkor váltasz előfizetésre, ha a Telekom gond nélkül elenged a 14 napos elállással.
Sőt tudtommal a One-nál van ráhordozás, azaz egy meglévő One-os előfizetésre ráhordozhatsz számot, így akár a megszűnő Telekomos számot utólag áthordozhatod, így nem maradsz mobilszám nélkül (ez kicsit hasonló a normál számhordozáshoz, csak azzal a módosítással, hogy a One-nál nem kell az előfizetés kötésekor ezt jelezni, hanem később is hordozhatsz számot meglévő előfizetésedre náluk). Érdemes ezt megérdeklődni a One-tól, hogy működik-e még vagy a topikjában.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz zoli62 #143224 üzenetére
Ha mindenképp meg akarod tartani a számod, akkor két lehetőséged van:
1) zzola által említett 14 napos elállás bejelentése a Telekomnak. Így csak a forgalmi, illetve tört havi díjat kell kifizetned a Telekomnak.
Ekkor ún. utólagos számhordozásra van lehetőséged, azaz az előfizetésed megszűnésétől számolva még 31 napig elviheted a számod máshova.
2) Sima számhordozás: ekkor csak a One-hoz mész, a Telekom a One-tól értesül a felmondásról, így az 1-es pontban említett díjon felül kérhet kötbért, ha hűségidővel kötötted a T-nél az előfizetést. 1414-en vagy chaten megmondják ennek összegét.
-
AnonymusX
senior tag
válasz bugizozi #143180 üzenetére
Szia!
Ez telefontól függ, nem a szolgáltatótól. Apple oldala szerint:
"Az iPhone-on nyolc vagy akár több eSIM is telepíthető, és egyszerre két telefonszám használható." -
-
AnonymusX
senior tag
válasz Landsmann #143024 üzenetére
A maradék előfizetéses számomra akartam aktiválni, de ugyanígy jártam. Az alkalmazás szerint nincs semmi kiegészítő szolgáltatásom (ami nem igaz, mert egyébként van).
A chat szerint technikai probléma van, azt nem tudták megmondani, hogy emiatt meghosszabbítják-e az akciót.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Breki #142880 üzenetére
Szia!
A vezetékes topikba való a hozzászólásod.
A Telekomnál nincs egyedi árképzés, azért faggattak, hogy megtudják, a konkurensük mennyiért ajánlja a szolgáltatásokat, hogy adott esetben helyi akcióval reagálni tudjanak. Bár az, hogy az első hónapot ingyen adják, nem éppen egy futó akció, szóval próbálkoztak valamivel
Szerintem az, hogy december 5-ig meg kell rendelni a szolgáltatást inkább arra vonatkozik, ha a szolgáltatás mellé készüléket is rendelsz és a készüléket karácsony előtt meg akarod kapni. A Telekom általában 1-2 héten belül beköti a szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Bferibörs #142756 üzenetére
Az járja, hogy a visszaélések miatt tiltották le a webes felületen való igénylést.
Na ez nekem új info, hogy a Samsung át tudja vinni a Telekomos eSIM-et. Fantasztikus, ha itt is készülékgyártónként kell ezt támogatni, nem pedig OS szintjén. Ráadásul a Telekom honlapján az eSIM-hez tartozó kérdés-válasz részben továbbra is új eSIM igénylését írja új telefon vásárlása esetén
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz anonymus2411 #142744 üzenetére
Az jó, hogy van hibajegy, az pedig nem, hogy valószínű érdemi munka nélkül le is zárták, mert továbbra sem működik neked.
Egyébként ilyen esetben el kell felejteni a Telekom webshopját. Egyszerűen szánalmas 2024 végén, hogy az előfizetőknek gyakran lehetetlen rendelést leadni, illetve ha sikerül is, akkor pedig elakad a folyamat, amit alig akarnak megoldani, kivéve, ha az ügyfél cseszegeti őket.
-
AnonymusX
senior tag
válasz anonymus2411 #142742 üzenetére
Nem kéne hagyni, hogy chaten lerázzanak. Vetess fel hibajegyet, nem is biztos, hogy a webfejlesztők tudnak a hibáról. Az e-mailes megkeresésre pedig 30 napjuk van válaszolni. Esetleg próbálkozhatsz telefonon, a 1414-en és ha kifogsz egy kompetens ügyintézőt, akkor segít.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Rhino666 #142627 üzenetére
Hívószám-hamisításnak hívják, van külön fóruma is már.
Röviden: a megjelenítendő számnak magyar számot jelenítenek meg, hogy nagyobb eséllyel felvedd. Vannak olyan szolgáltatók (voip), akik mindenféle ellenőrzés nélkül megengedik tetszőleges szám megjelenítését.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Zsolt,72 #142574 üzenetére
Vannak felettébb érdekes részek is.
- A rendelés hangfelvételét csak akkor adja ki a Telekom, ha nyilatkozik a károsult, hogy ő beszél rajta (vagy birtokában van a hangfelvételen beszélő engedélyének) . Oké, hogy ez lehet GDPR miatti, de azért egy ilyet megkérdezni a panasz tekintetében elképesztő.
- A GLS szerint nem kézbesítettek csomagot a Telekom által állított napon a megadott címre. Itt azért el tudom képzelni azt is, hogy a Telekom nyilvántartása szar és valójában másik napon történt a kézbesítés. A Telekom megadta a kézbesítési címet? Ez nem ütközött GDPR-ba, mint a hangfelvétel?
- Fura levél a Telekomtól, amiben vagy egy tök más ügyet kevernek oda vagy pedig a csaló próbálta eltüntetni a vásárlás nyomát, hogy ne látszódjon a számlán.
A cikk alapján nálam simán megállna az is, hogy belső munka volt. Velem már megesett az, hogy az ügyfélszolgálatos a teljes kódot kérte, pedig tudtommal a Telekom rendszere mindig csak néhány számot, véletlenszerűen választott pozíciókban szereplő számjegyeket kéri el.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz andrás47 #142536 üzenetére
Szia!
Tudtommal dominó előfizetést nem lehet megszüntetni, hanem feltöltés hiányában megszűnik a legutolsó feltöltés szerinti idő elteltével vagy ha nem adategyeztetsz. Utóbbit ne tedd, mert a [link] szerint csak olyan domino egyenleget fizetnek vissza, ami feltöltés hiányában szűnt meg.
Illetve másik opció a számhordozás máshova. Például a vodától rendelsz 0 Ft-os Tuti SIM-et, amire utólag a 1270-en kéred a domino számod áthordozását. A számhordozás befejezése után 30 napon belül kérheted a Telekomtól az egyenleged utalását.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz szabonagyur #142395 üzenetére
Pont egy picit lejjebb írja, hogy a Domino Extra csomag is megvehető a Telekom üzletekben, azonban 1990 Ft-os áron. Persze a kérdés inkább az, hogy van-e SIM vagy egyáltalán hajlandók-e adni az üzletben.
Ha offline kéne domino SIM inkább nem a Telekom üzletekben próbálkoznék, hanem a felsorolt boltokban.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz bmakszim #141593 üzenetére
Szia!
Biztos, hogy nem kártyafüggetlen? Mit ír az iPhone a Beállítások > Általános > Infó menüpontban? Szolgáltatói zár elemnél, ha a „Nincs SIM-korlátozás” szöveg van, akkor független.
iPhone 13-nak nem kéne függőnek lennie, ha a Telekomtól van, ugyanis a T régebb óta árulja függetlenül a készülékeket.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz Tompika777 #141446 üzenetére
Köszi a megerősítést!
#141444 macikos
Amire vacs is utalt, hogy Android készülékeken be lehet állítani, hogy a Wi-Fi hálózat vagy a mobil hálózat legyen a preferált. Ha az előbbit állítod be, akkor rögtön Wi-Fi hívásra vált, amint Wi-Fi-hez csatlakozol. Az iPhone-okon tudtommal csak úgy lehet ezt kikényszeríteni, ha repülőmódba váltva visszakapcsolod a Wi-Fi-t. -
AnonymusX
senior tag
válasz macikos #141442 üzenetére
Szia!
Ilyet nem lehet. Amint eSIM-re váltod feleséged fizikai SIM-jét, utóbbi megszűnik működni. Szerintem a MultiSIM lenne a megoldás számotokra a feleséged telefonszámához. Egyedül az SMS-t nem kapja meg a MultiSIM, az csak az eredeti telefonszámra megy ki.
Elég az Okosóra MultiSIM (990 Ft havonta), aminek a letöltési sebessége erősen korlátozott (de ha ez lenne a telefonodban otthon, mint eSIM, akkor nem gond). Viszont abban nem vagyok biztos, hogy a MultiSIM-en is működik a VoWiFi, nincs tapasztalatom vele (VoLTE az biztos működik rajta). Ügyfélszolgálaton meg kellene kérdezni, vagy hátha ír ide olyan fórumtárs, aki MultiSIM-en használja a WiFi hívást.
Egyébként a feleséged telefonja nem támogatja a Wi-Fi hívást? Mert az előfizetésen lehet aktiválni, ha nem volna.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz South Velen #141391 üzenetére
Ma már a lemondással azonnal meg kell szűnnie az előfizetésnek. Szóval ha nem használtad a lemondás óta semmire azt az előfizetést, akkor én megreklamálnám a számlát, ha a teljes hónapról kapom.
-
AnonymusX
senior tag
Ne várj a csodára, írj addig nekik ezen a felületen.
Kiválasztod, hogy nem vagy előfizető, lakossági mobil, számlázás, behajtási folyamattal kapcsolatos panasz.
Le tudod írni, hogy számlát nem kaptál, fogalmad sincs mit kérnek rajtad számon, illetve kérheted annak igazolását, hogy mi is ez a tartozás (azaz a számlát, ha volt).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Túlpörgeted.
Én akárhol mondtam fel eddig az előfizetéseimet a felmondás után némi idő múlva mindig érkezett egy végszámla. Erre a korrekt ügyintézők fel is hívják a figyelmet és odafigyelnek arra is, hogy a címed is rendben legyen pont azért, hogy megkaphasd az utolsó számlát.
Nincs a szolgáltatóknak arra kapacitása, hogy minden megszűnő szerződéshez akkor generáljanak számlát, amikor az megszűnik. A számlázási rendszer ütemezésébe nem kavarnak bele ilyen miatt.
Egyébként az alábbi rész szerepel a Telekom felmondó nyilatkozatában (ezt vagy hasonlót intézhettél elektronikusan az üzletben):
Előfizető kötelezi magát arra, hogy a fenti szerződések megszüntetésének napjáig a használattal kapcsolatban felmerült költségeket az erre vonatkozó számla megérkezését követően az abban megjelölt fizetési határidőben kiegyenlíti.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Nem is hátralék az aktuális hónap forgalmi díja és előfizetési díja.
Ilyennel még nem találkoztam a Telekom esetében, hogy a felmondáskor elő tudnák állítani azt a számlát, ami minden forgalmi díjad tartalmazza addig a napig.
Mindenesetre ahogy kali is javasolta, csak a Telekommal tudod tisztázni, mit követelnek rajtad.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Postán nem kaptál számlát? Előfizetés megszüntetésekor így szokták elküldeni, nem pedig online, mert ilyenkor minden online dolog megy a levesbe a Telekomnál.
Ugye a megszüntetéskor az aktuális havi számládat még nem tudod kiegyenlíteni, mivel azt a következő hó elején állítják ki. Itt van egyébként a kapcsolódó leírás.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz TomPack #141232 üzenetére
Tehát az SMS üzenet jól megtévesztett. Én biztos nem hagynám szó nélkül. Telekom is tudja csak meg, hogy ismét téves tartalmú üzenetek mennek ki. Az ilyen csontvázaknak ki kell hullaniuk.
Ebben az esetben az üzenet tartalma lehetne hasonló ahhoz, mint amit idéztél: a dominó csomagodhoz járó bónuszod aktiváltuk, mert Magenta 1 csomagod van vagy rendelkezel legalább 2 vezetékes szolgáltatással.
Egyébként nincs min meglepődni, esetemben mikor időpontra érkeztem az üzletbe, a sorszámkiadó terminál lepattintott, hogy túl korán vagyok, de sms érkezett, hogy üdvözölnek az üzletben, mint Magenta ügyfél. Ezt annyiszor küldte ki, ahányszor az automatánál beütottem a foglalás számát (heccből kipróbáltam többször).
-
AnonymusX
senior tag
válasz kovacsmi_74 #141229 üzenetére
Magenta 1-hez nem elég a Domino, havi díjas mobil előfizetés kell, ez a Magenta ismertetőből ki is derül: [link]
Tehát jogosan kérdezi TomPack, hogy ez akkor hogy.
#141228 TomPack
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, csak ők tudhatják, miért kaptad az üzenetet. Valószínűleg csak hibás a megfogalmazás, hogy Magenta csomag, csak a bónuszt kapod meg.Vagy pedig a Magenta oldalt is frissíteni kéne, mert ez így most katyvasz.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Tyler Durden #139225 üzenetére
Ez a legolcsóbb csomag, amit nem reklámoznak. Ehhez még hozzájon a multisim ára, ami 990 Ft.
Bízom benne, hogy ehhez a csomaghoz is lehet multisimet kérni, az ÁSZF alapján nem tudom eldönteni.
Ha nem, akkor két legolcsóbb csomag (erre még rájön a multisim 990 Ft-os ára):
Mobil S + 4GB Net 5220 Ft
Mobile XS + 10 GB Net 6010 Ft.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz 4Grider #139217 üzenetére
Az Apple oldala szerint a mobilszolgáltatás itthon csak a Magyar Telekom hálózatán támogatott Apple Watchon.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz Marci112233 #138826 üzenetére
Használtam így minden gond nélkül SIM-et, vissza lehet pattintani.
-
AnonymusX
senior tag
válasz nfsu17 #138625 üzenetére
Én már a Mobilvásárlás appot használom a Simple helyett. Megelégeltem utóbbinál, hogy egyre gyakrabban elérhetetlen. Egyetlen egy hátránya van a Telekom megoldásának: a QR kódot sokkal nehezebben olvassa le, mint a Simple app. Állandóan macerázni kell vele felszálláskor, amit a Simple pillanatok alatt lekap úgy, hogy még teljesen rá sem irányítod a kamerát.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz bolondember #138529 üzenetére
RCS ilyen sajnos. Nekem volt párszor, hogy dacára annak, hogy online volt az illető és annak is láttam, az RCS üzenet nem ment át. Küldtem üzeneteket, egy ponton beadta a kulcsot az üzenetküldés. Aztán hagytam a fenébe és másnap reggelre megjavult, minden üzenetet átküldött végül.
Jó lenne ez az RCS, de saját tapasztalatom szerint nem olyan megbízható, mint a jó öreg SMS.
-
AnonymusX
senior tag
válasz DeathAdder #138479 üzenetére
Valószínűleg nem véletlen, hogy bevezette a Telekom is a kétlépcsős azonosítás lehetőségét. Pont a minap vettem észre, gyorsan be is kapcsoltam.
Valahogy mégis hozzáfértek az egyszer használatos kódodhoz, feltéve ha nem a Telekom rendszerében van valami biztonsági rés.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz csonkadavid #138294 üzenetére
Szia!
Telefonos ügyfélszolgálat vagy személyes. A weboldal gáz.
-
AnonymusX
senior tag
válasz vence #138229 üzenetére
Legközelebb maradj végig Wi-Fi-n és látni fogod, hogy megkapod a teljes adatmennyiséget.
Mellékesen megjegyezném, hogy a Gateway (GW), ami a telefonodat kezeli, meghatározott egységenként foglal le a rendelkezésre álló adatkeretedből. Simán lehet ez 100 MB egység. Ha ebből te végül 50 MB-ot forgalmazol el és lecsatlakozol a hálózatról, akkor a GW természetesen visszajelenti a kvótakezelő rendszernek, hogy 50 MB-t fennmaradt a kért egységből, így az jóváíródik.
Viszont amíg van sessionöd, addig a pontos elfogyasztott adatmennyiséged nem lesz visszajelezve.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz mokus18 #138151 üzenetére
Szia!
Idézet innen.
Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?
Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban. A kedvezményekkel csökkentett, forintra pontos díjakról munkatársaink szintén március 1-jét követően tudnak tájékoztatást adni.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Nikaré #138128 üzenetére
Nincs versenyképes fizetése a dolgozóknak. Ezen is spórolnak, valamint azon, hogy egyre kevesebb ember jut az eszközök üzemeltetésére. A T-nél ráadásul a felsővezetők fizetése nyilvános, ők rendesen meg vannak fizetve éppen azért, hogy a Telekom és az anyavállalat nézeteivel teljes mértékben azonosuljanak.
-
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
-
-
AnonymusX
senior tag
válasz EmberXY #136603 üzenetére
Szia!
Ilyen előfordult már, lehet pont ebben a topikban írták. Az van, hogy vannak olyan VoIP szolgáltatók, amelyek a megjeleníteni kívánt számot nem ellenőrzik, bármit beírhat a VoIP előfizetője, hogy milyen számot lásson a hívott fél.
Valószínűleg a Te számodat használták erre.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Enigma1945 #136558 üzenetére
1414-en tehetsz panaszt, vagy a Telekom honlapján keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Winne #136508 üzenetére
Érezhető bevételkiesés esetén úgy gondolom, már javították volna, vagy ha nem lehet javítani, akkor valami riasztást dobhatna a folyamat a megfelelő csoportnak elakadás esetén.
A tapasztalatom az, hogy ilyenkor az ügyfélnek kell könyörögni az eszközért és ennek hatására szedik ki tetszhalott állapotából a megrendelést, egyébként semmi nem történne vele.
Általában a hűséggel történő rendelésekkel van probléma, ami pont a Telekomnak lenne jó, szóval érthetetlen számomra, hogy az én esetem után 5 évvel még ilyen megtörténik.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz dt451 #136505 üzenetére
Ilyen beragadások rendszeresen előfordulnak. Ügyfélszolgálaton ilyenkor kényelmes módon lerázzák az ügyfelet, kevés ügyintéző veszi komolyan a bejelentést és csinál is hibajegyet róla. Szóval a hibajegyhez ragaszkodni kell.
Nem nagyon érdekük ezeket javítani, így is elég jól pörögnek az eszköz eladásaik. Ha nem jelzed, észre sem veszik, hogy elakadt a folyamat.
Én anno 4 hetet vártam a rendelt eszközre úgy, hogy nekem kellett érdeklődni, míg ki nem fogtam egy jó ügyfélszolgálatost. Ha megérkezne, akkor se hagyd magad, nekem adtak némi jóváírást a kellemetlenségért.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz rasotamas #136499 üzenetére
Szia!
Be sem kell menni, a 1414-es telefonszámon el lehet intézni mindkét fél jelenlétében: [link]
Ne felejtsd el megemlíteni az üzletben történt nem igazán teljes átírást, hogy ne számlázzanak ki kétszer átírási díjat és a Magentát is kérd rendbe tenni.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz dethroner #136458 üzenetére
Szia!
Telekom SIM esetén nem szokás jelezni a VoLTE-t, ugyanis a Telekom úgy kérte a készülékgyártóktól, hogy ne legyen VoLTE jel. Próbáld ki, hogy a 1414-et felhívva 4G-n marad-e a telefon, ha igen, a VoLTE aktív.
Illetve az SMS-ek elküldése után érdemes megvárni a megerősítő SMS-eket, hogy bekapcsolásra került a VoLTE és a VoWiFi, és az SMS-ben tanácsoltak szerint újra is indítani a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz MaxxDamage #136331 üzenetére
MIvel látszik a VoWiFi ikon, azt jelenti működőképes a WiFi hívás a készülékeden. Érdemes volna így végrehajtani a hívás tesztet.
-
AnonymusX
senior tag
válasz MaxxDamage #136327 üzenetére
Vowifi nem opció? Pont az ilyen esetekre jó. Persze ehhez Vowifi képes telefon is kell többek közt.
-
AnonymusX
senior tag
válasz szabonagyur #136255 üzenetére
Egy példa volt. Egyébként baromira nem számít, hogy az előfizető miért kéri a SIM kártya letiltását a hálózatról, meg kell tennie a szolgáltatónak, amennyiben azt valóban az előfizető kéri.
Itt viszont a Telekom részéről felmerül némi gondatlanság, ezért javasoltam a panaszt.
-
AnonymusX
senior tag
válasz #73820095 #136252 üzenetére
Le lehet tiltani. Hisz ha ellopják a telefonod benne a SIM-mel, akkor az az első, hogy le kell tiltatni a SIM-et és lehetőleg a telefont is.
Hívja inkább a telefonos ügyfélszolgálatot és egyúttal tegyen panaszt az üzletben történtek miatt. Még ilyet... Hogy csak nagyobb csomagra van lehetőség váltani... Az üzletben dolgozó csak ki akarta használni a helyzetet.
Szóval kérje a SIM letiltását, mert már nincs a birtokában.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Ron Swanson #136246 üzenetére
Igen, félre lehet tetetni. Sőt olyan is van, hogy rendszerhiba miatt nem tudja valaki elvinni a telefont, később kell visszamennie. Ilyenkor nyilván neki elteszik, míg vissza nem ér.
Javaslom a telefonos rendelést, úgy még a 14 napos elállás is biztosított, ha az új készülék mégsem válna be.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz pourri #136243 üzenetére
Szia!
Általánosságban két részből áll kötbér:
- a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezményt kell kifizetned (ha volt ilyen)
- a kedvezményesen vásárolt eszköz teljes árát kell kifizetned, nem a kedvezményest (azaz a teljes ár és az eddig befizetett részletek különbözetét)Arra nem tudom a választ, hogy esetedben az utóbbi csak a Watchot érinti, javaslom az ügyfélszolgálatot és ott megmondják neked, hogy ez összegben pontosan mit jelent. Ez alapján eldöntheted, megéri-e felrúgni a hűséget.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz lomposfarkas #136089 üzenetére
Valószínűleg a hívott félnél be van kapcsolva a hívásátirányítás, ha nem válaszol. Általában ilyenkor SMS központra vagy esetleg hangpostára van átirányítva a hívás.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz GoodSpeed #136070 üzenetére
Végül is nevezhetjük fapadnak a fentieket, amiket írtam, továbbá a jogszabályok be nem tartását, a Facebook ügyfélszolgálaton való tiszteletlen kommunikációt az ügyféllel, a felmondási jog letagadását.
Én inkább nem választottam őket. Ijesztő, hogy így működhetnek, miközben egy számhordozást nem tudnak jogszabályt betartva véghezvinni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- World of Tanks - MMO
- E-roller topik
- Gran Turismo
- Nintendo Switch 2
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Futás, futópályák
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új, ISO-Magyar (PBT keycap), modolt, vezeték nélküli billentyűzet eladó
- Lenovo IdeaPad 1 15AMN7 - 15,6"FHD - Ryzen 5 7520U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - 1+ év garancia
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 6th gen., I7-8650U, 16GB RAM, 256GB, FHD IPS, 2 év garancia, számla!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest