- PCI bővítőhelyet elfoglaló Icy Dock mobilrack M.2-es SSD-knek
- Elon Musk járatára váltott jegyet a legújabb magyar műhold
- Viszonylag olcsó, 26,5 hüvelykes QD-OLED monitor bukkant fel az MSI kínálatában
- Jönnek az egyes, problémákkal küzdő ASUS ROG noteszgépek kipofozott BIOS-ai
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
Aktív témák
-
Medcomp
tag
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok PHP-ben, úgyhogy ha hülyeséget kérdezek, akkor bocsánat előre is. Egy oldalt készítgetek, amiben lenne egy oldal, ahová termékek nevét és adatait olvasná be az adatbázisból a PHP. Eddig nincs is semmi gond, működik az adminból feltöltés is.
Viszont arra nem jöttem rá, hogy olyat hogy lehet csinálni, hogy adminból lehessen állítani, hogy bizonyos sorok megjelenjenek, vagy ne. Gondolom külön mező kell az adatbázisban, és valahoyg a lekérdezésnél kéne vizsgálni a mező tartalmát, és ha egyik érték jön, akkor kiírja, ha másik, akkor áturorja, és nézi a következő sort.
Google-ben keresgélek már ez után egy fél napja, de nem találtam semmit.
Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- iPhone topik
- iPad topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Elemlámpa, zseblámpa
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On
- Új Apple Watch Ultra 2 Natural Titanium 49mm
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 mini Kompakt erőgép, megbízható teljesítmény 256 GB
- Honor Magic V5 Ultravékony hajlítható, 120 Hz LTPO kijelzők 16/512 GB Garancia 2028. 08. 25-ig
- Bomba ár! Acer Aspire ES1 - AMD A8 I 8GB I 180GB SSD I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Garmin USB ANT Stick jeladó eladó
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN M4 Cooler Master 650W