Aktív témák
-
ALI_G
veterán
spa belga pálya egy k2-essel, nagyon zsír
szívesen mennék én is, de kanyarban szép 240-nel menni
-
Probiker
aktív tag
Hát igen, robogósok 90%-ának B-s jogosítványa van, azt se tudják hogy kell sávot váltani, kanyarba besorolni.
Nem egyszer volt olyan, hogy mentem volna el egy robogós mellet (motorral) és mikor majdnem mellette vagyok elkezd balra indexelni és hirtelen beugrik bal oldalra :S Ez a kedvencem......
A másik, hogy felnyitható bukósisakot jobb menet közben lecsukni az állrészét. Nekem is felnyitható bukóm van, és áldom az eget, hogy mikor defektet kaptam le volt csukva. Ha nem lett volna, most igen szép arcú embör lennék -
bajnokpityu
félisten
egyetértek,én is elbasztam elején,de most már tényleg gyönyörűen érzem normális útviszonyoknál,mennyire nyomhatom a féket kocsiba.meg miután nincs semmi fölös kütyü a lábam meg a fékpofa között,ezért nagyon jól érezni is a határt.másik,h esőben nem motozok.
talán megmentett volna mindkét balesetemtől az ABS sztem,mert annyra minimális fékerőnél blokkolt,h nem volt mit szabályozni a lábamba épitett ABSel.
-
Autónál, ha normális lenne az oktatás színvonala, és nem merülne ki a szabályok ismertetésében, akkor abs nélkül is meg lehetne állni.
Motornál gáz, de aki 200al megy vizes úton, az meg is érdemli. Rajta pedig az abs sem fog segíteni. Nem mondom, hogy nincs értelme, de, ez az egész azért van, mert az emberek nem tudnak vezetni, és mindenféle (gyaran tönkremenő
) kütyüt kell rakni az autóba.
-
zsoltee10
addikt
Nekem van ABS a motoron, és erősen javaslom. Eddig kb. 3szor mentett meg, bár lehet, hogy az adott szituációban eleve nem mertem volna nagyot fékezni ABS nélkül. Egyszer kanyarban jártam úgy, hogy hirtelen szűkült a kanyar, és hátsó fékkel, meg mélyebbre döntéssel próbáltam befordítani a kanyarba. Blokkolt volna a hátsó kerék, mert közben ilyen sóderes kavicsos szutyok volt az aszfalton. Ha ott kiment volna a segge, akkor az idomok árán már bejött az ABS. Aztán egyszer nedves úton kellett hirtelen fékeznem egy autó miatt, semmi gond nem volt, dolgozott elöl-hátul, és simán meg tudtam állni, nem csúszkált semerre. Alapvetően ad egy biztonság érzetet, persze azért nem kell szándékosan forszírozni a dolgot.
Van sebességhatár. Nekem kb. 10-12km/h felett lesz aktív, alatta nem. Én úgy gondolom, hogy azért, mert ilyen kis sebességnél ha rásatuzol, megáll, mielőtt a kerék blokkolna, és pont kioldja a féket, mire megállnál. -
ALI_G
veterán
ja, pont az amit mond persu. Képzeld el azt a helyzetet, hogy tötyögsz városban, pillanatra elbambulsz, észreveszed, hogy megálltak előtted, húzol egy satut és vagy kicsúszik alólad a motor ha hirtelen cselekedtél, vagy nem. Az ABS megfogja még a poros vacak uton is a kereked (állítólag).
Mondjuk biztos van egy sebesség korlát mint a kocsikban, hogy addig nem kapcsol be. -
Nem értem ezt a világot, de komolyan.
RRből naked bájkot csinálnak, mert az a menő.
Néked bájkból meg sportgumival szerelt lassan-lassan gyorsasági motort. Kilómizéria itt is felütötte a fejét.
Miért nem lehet minden sportmotor agyonburkolt disznó dög, a pucéritást meg hagynák meg a nékedbájkoknak.Összevissza mennek, mint gólyafos a levegőben
Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF -Számla, garancia, WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest