Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tavimano
tag
Szia!
A kontraszt adat valós és helyt álló csak éppen a kép olyankor nézhetetlen. Ha van írisz akkor be kell kapcsolni. De Nekem volt Epson-om, és nem voltam elégedet az írisszel. Nagyon lassan reagált, ez volt a baj. A színeket be kell állítani, de az írisz vezérlése nem szólhat bele, tehát a színek a helyükön kell hogy maradjanak. Ha van rajta movie mód akkor abba állítsd be a színeket sokkal jobb a gamma vezérlés is itt.