- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eltűntek a mobil GPU-k az AMD és az Intel útitervéből is
- Csendes hegyre kalauzol az új Arc meghajtó
-
PROHARDVER!
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
mlinus
őstag
válasz petymeg #80474 üzenetére
a 24 a minimum amit folyamatosnak érzünk, ja. De a filmeknél sokkal profibb a képkockák közti elmosódás mint játékokban, ráadásul a filmeket nem irányítjuk - 24 fps-nél baromira nagy az input lag, ami szétrombolja a játékélményt. Stabil 30 fps a *minimum* de ez is inkább kontrollerrel,mert egérrel ami pontosabb, precízebb, szerintem az se túl élvezetes.
A magas képfrissítésű monitorok szerintem megérik, nagyon sokat tudnak dobni a játékélményen, elsősorban lövöldözős és autós játékokban. A 60 és 144hz közti különbség azonnal kiszúrható, akár az asztalon is, az egérmutató mozgásából. Sokkal folyamatosabb, kevesebb az elmosódás és egyszerűen jobb.Azért szokás a képfrissítéshez igazodni az fps-el, mert akkor nem "törik" a kép (Screen tear). Ha pl 60hz-s a monitorod de csak 45-50 fps-el megy a játék, akkor észrevehető, hogy mozgás közben nem egyenletesen rajzolódik ki a kép, ami sokakat nagyon zavar. Van akit kevésbé, persze. A szerencse az, hogy ez ahogy egyre megy feljebb az ember a képfrissítésben, egyre nehezebben észrevehető. 100 fps mondjuk egy 144 hz-s monitoron szerintem már teljesen jó. (Illetve még azt is hozzátenném hogy ha elosztod kettővel a képfrissítésedet akkor még azon az fps számon sincs screen tear, tehát 60-nál 30, 120-nál 60, 144-nél 72, stb.)
Szerencsére erre azért van már egy elegánsabb megoldás, a freesync (amd) és a gsync (nvidia). Ezek a technológiák egy adott határon belül teljesen eltüntetik a képtörést. A gsync talán valamivel egységesebb ilyen szempontból, ott általában 30fps-től a monitor max képfrissítéséig terjed a határ, a freesync változó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Okos Otthon / Smart Home
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- PlayStation 5
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest