Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz hobizoli #216406 üzenetére

    Mondjuk az Alfa TCT is egy vilagbajnok konstrukcio… ja nem :DDD
    szarazkuplungos duplakuplungosok a nagy minta alapjan max 250ezret birnak tipustol, hasznalattol, szerencsetol fuggoen. Es barmekkora szar is, ugy nez ki a VAG szarazkuplungosa meg a jobban sikerultek kozott van… :U Arrol nem hallok hireket, hogy garin belul is sorra kotlanak, mig mondjuk a Hyundai-Kia DCT-je eleg jo ebben. Legutobb egy 40ezer km-esen szethullottat hallottam…
    szvsz ujauto vasarlok pont telibeszarjak, hogy Ruppotlan Janos, a buszke taltos 3.tulaja mekkorat fog oboazni vele, markatol fuggetlenul.
    Ettol nyilvan nem lesz vilagbajnok konstrukcio, csak kontextusba kell helyezni. A regebbi tsi-k is milyen problemasak*, aztan az ujakrol mar erdekes modon nem hallani remtorteneteket - ez nem menti fel oket az alol, hogy miert nem sikerult elsore megcsinalni jora. :R

    * mihez kepest ugye, szvsz 100ezrenkent egy koksztalanitas meg egy javitott lanckeszlet nem a vilag vege, azon kivul nincs nagy bajuk a kicsiknek (1.2, 1.4)

Új hozzászólás Aktív témák