Hirdetés
- Projektor topic
- Micro Four Thirds
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sotho
őstag
-
8th
addikt
válasz Integra #35945 üzenetére
Nem akarok trollkodni de mi a baj azzal ha valaki 131-el kezd el előzni egy külső sávban haladó lassabb járművet?
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #35945 üzenetére
Minden bizonnyal marha sokat mennek vele autópályán. Aki hülye az egy erősebb autóban is gyökér.
A mienk <1% alatt volt a pályán futott km-t tekintve. Miért akarna 130-ról előzni?Integra: Faxxág, arra kell használni mindent amire való. Fóbia itt Pécsen teljesen jól el van, igénytelen, A-B-be elvisz, olcsón.
Jazz nagyon nem egy kategóriában evez. Olcsó kisautóknál mindenhol van harmatos gyenge alapmotor.
Mai árakat nézünk a Jazznek 3,6 millió az alapáram 90le-S, 1.2-es motorral.
A Fabianak meg 2,6 millió 1.2-es 70 lovas motorral. (16lóval erősebb 1.4-es +220e ft)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #35943 üzenetére
Egyetértek. Szörnyű az az összeállítás. Vezettem anno én is pár 10-100km-t egy ilyen 1.2 három henger csoda Fábiát. Az egy dolog, hogy nem megy, de ahogy ezt előadja az még pocsékabb. Nekem is egy igen vékonyka autó van a seggem alatt jelenleg, de kapásból 100kg-al könyebb, 10LE-vel erősebb és egy hengerrel több (206 1.4). Ha egy ilyen Fábiába valaki anno klímát is rendelt és ne adja az Isten egy meleg nyári napon 4-en akartak benne utazni, nem tudom elképzelni hogyan tudtak értelmes keretek között eljutni A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
tag
válasz Integra #35945 üzenetére
Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából? A vw nem azért csinálta az 1.2-est mert direkt gyengét akart, hanem mert ez volt a leggazdaságosabb (ennyivel is olcsóbb lehetett) Az 1.6-os motor -1 henger. Nem kell csomó új gyártósor meg évekig tartó fejlesztés, se alkatrész (dugattyú stb).
A kamiont meg tudja előzni 131-el is, hiszen azok 90 (vagy 95? nem tudom) le vannak szabályozva. Én sem szoktam 130nál többel előzni, se menni, pedig még egy 100-assal meg tudnám toldani a sebességet. Amugysem lehet 130nál többel menni Erről amit irtál az jut eszembe amikor megyek a belsőben (előzök) 130-al és beáll mögém valami 1.6-os fos és elkezd levillogni.[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
tag
válasz Integra #35943 üzenetére
Azt nem a gyártó dönti el hogy milyen motor legyen benne, hanem a piac, ahhoz próbál alkalmazkodni. Kapható volt 2.0 benzines is, mégsem vette senki. Ilyenek az igények, 1.2-ből meg 1.4 tdiből fogyott a legtöbb. Ugyanígy van a swiftekkel, abból is majdnem mindenki 1.3-ast vett. Olcsó kisautókba nem vettek nagy motort, a csúcsmodellt meg csak ritkán, mert annyi pénzből megvehette az 1 vagy 2-vel nagyobb modellt ugyanabból a márkából.
[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
tag
-
hdman
őstag
válasz Integra #35552 üzenetére
Erről az 535dezsőről írhatnál bővebben is, + és -, kép is jöhet
(#35560) latyak17: áá, ez nagyon para, én is hallottam. Még a határt is lezárták, mák, hogy még pont kislisszoltam, reggel 6kor már visszaforditották az embereket. Az udvaron hótolósat játszottam a corsával
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
8th
addikt
válasz Integra #35584 üzenetére
Ezek is megérettek egy sortűzre.
(#35595) Laraxior: motorosokkal így megy ez. Általában csak az első kanyarig arcoskodnak. Aztán amikor rájuk esik az ember a kanyarban csak pislognak mint hal a szatyorban, azt se tudják merre meneküljenek félelmükben. Persze, hogy integet hisz feltartotta. Vagy kanyarban már nem volt sietős? Viccet félretéve borzasztó ez a magatartás mindkettőjüktől. Jön a baromarcú mint az állat a másik torszülött meg rögtön versenyezni kezd vele, "meenehogymáne". Óvodai középső csoport "az én apukám erősebb. De az én biciklim gyorsabb" színvonal. Véleményem szerint mindkettő megérdemelt volna egy defektet 250-nél...
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #35571 üzenetére
Akkor az az Integra nagyon tud valamit.
Az én vezetési stílusomban, "oda-oda" lépve, Pesten egy 100lovas 1.6Fastra, 1.6 ESi Civic is megette a 10-t.
Inti ezekhez képest 2,5x, 1,5x erősebb és egy picivel nehezebb is. Pedig kiváló állapotnak örvendett mind2.
Valószínűleg te kicsit gazdaságosabban vezetsz.Attila barátom, végtelenül őszinte ember, az apja egy jó hírű autószerelő Pécsett. Amennyiben szerintük a Celicánál érezhető volt a különbség elhiszem nekik. ~3-4dl/100km difit tapasztaltak.
Nem kívántam bele menni a "Nyugati nyál az isten, az itthoni szar témakörbe"
Havi szinten ingázik a család egyik tagja Stuttgart és Pécs között szerinte nincs különbség az áron kívül. (Sharan PDTDI 131ps) Lehet placebó de én azt veszem észre mintha finomabban járna az itthoni prémium benzintől illetve hangyányival jobban menne de ekkora különbségért, én nem vagyok hajlandó ekkora többletet fizetni."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #35572 üzenetére
Az , a jelenlegi elképzeléseim alapján, csak bentley lehet
Érdeks, de én passattal röhögve lehúztam 1100kmt, Lengyelbe, ott 2 óra meeting, majd vissza. Az első olyan kocsim amiben nem viselt meg nagyon a túrázás- hozzátéve h abban is van valag pároló
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #35550 üzenetére
Gyere haza Budapestre, itthoni üzemanyaggal pici dugókkal, oda-oda lépve 9,5literrel eljársz az Integrával akkor igen csak meglepődnék.
Cimborám svájcból hozott egy Celica 2.0GTi -t ami 3/4 tankkal ért ide.
Áttérve a pécsi nyálra, érezhető volt a különbség mind teljesítményben mint fogyasztásban...Felesleges összehasonlítani egy sportautót illetve egy utazóautót. 535d fél tonnával nehezebb, viszont biztonságosabb és 1000km után se egy rongyként szállsz ki.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
félisten
válasz Integra #35336 üzenetére
Az tularazott es nem annyira jo -- egy bazinagy lanc, rengeteg etteremmel. Anglia (es kvazi Europa) legjobb sztekjet a Hawksmoor-ban adjak, ott mar joparszor megfordultam, de azert nem tul gyakran, mert eleg huzos (ket fore egy rendes kaja, borral 200 font korul jon ki, amit azert nem jatszom el hetente, inkabb csak jobaratokkal, kvazi unnepi alkalmakkor).
while (!sleep) sheep++;
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #35228 üzenetére
hat amikor 5-600k-t ero autokat is lopkodnak, akkor kb barmiert megeri, ha lebukas mentes
a preparalt kontener 1x-i koltseg, es utana azt visznek el vele amit akarnak feltunes mentesen keresztbe-kasul szallitva az orszagon, mert ugy az autopalyamatrica figyelo kamerak sem kapjak le sehol
több drón kell ;P
-
harry
veterán
válasz Integra #35154 üzenetére
Mekkora összeg lehet? Mert ha nem sok, még akár be is vállalnám az egyszeri nagyobb kiadást, ha később is használható. Bár valami azt súgja, ez nem ilyen egyszerű.
Talán dobok nekik egy levelet, hogy erre milyen mód van, hátha tudnak árakkal szolgálni, vagy valami biztatót mondani.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #35112 üzenetére
Majd ha szépen megtervezett dokkolója lesz teljesen belesímulva a konzolba, és lesz olyan motorkocsi aminek az árát nem savasllom használtan ezzeé, akkor majd lesz nekem is
(#35113) mycso: Az még ok ha te nem adod meg neki a szerinte kijáró tiszteletet, de képzeld el az arcát amikor matricává válik egy John Deere elülső balanszán
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #35109 üzenetére
Na de ha úgy szép ha nem látszik semmi. Nekem megéri hogy rendesen néz ki.
(#35110) Laraxior: Ahogy mondod Nekem a sportossága kevésbé játszik. Az erő addig kell csak amíg abban segít h a sok-sok közveszélyes embert elkerüljem. Egy kényelem mind felett
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #35034 üzenetére
A kínálat csípi a szemem, csak: mert ugye nem a minőséggel v a szolgáltatással van a bajom, hanem azzal hogy piszkosul elüt a kocsi eredeti belterétől! A Densionnak az ice linkjeit nézegetem nagyon az 500+ kategóriában. Bár előbb a kocsi műszaki része az amit fel kell az általam elvárt szintre tornásznom, és majd akkor.
zolikaDB: üveglap...a műszerfalra...te szent atya gatya! Remélem engem nem akar semelyik családtagom meglepni ilyen megoldással, mert tuti h börtönbe kerülök ha megetettem vele
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
-
hdman
őstag
válasz Integra #34949 üzenetére
Fasza, most nézem, hogy holnap reggelre 10 cm hó esik sopronban, szerdán még 10, csütörtökön még 12. Egy élmény lesz reggelente hajnal 5kor a kocsit kibányászni a hó alól Az a szerencse, hogy az osztrák pályákon hamar takaritanak...
Arról nem is beszélve, hogy jövő héten - 15, -17 fok lesz brrrrr
Sopron city :)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34945 üzenetére
Értem én, hogyne érteném. Én is végig jártam a problámát, és nézegettem az androidos carPC-t. Egyet sikerült is tapizom, Szabadkán egy barátomnál. Van mit hegyezni rajta, ez igaz. Viszont nekem csak és kizárólag navigálni kell. Arra meg az audi gyárija is megteszi, pláne hogy van hozzá 2013-s térkép. Nincs 3d, és nincs vilgrengető openCL meg konzolos GOD mód, de a funkcióját tökéletesen betölti és homogén a középkonzol is.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz Integra #34935 üzenetére
Idéznék egy korábbi posztodból:
"ugyanolyan joguk van közlekedni mint neked vagy nekem.. a jobb sofőrök felelőssége az is, hogy a gyengébbekre vigyázzanak és segítsék őket.
(...) majd te is leszel 70 éves és ha autóba kell ülnöd és netán azt mondják hogy papikám na kifelé az autóból, akkor megnézem,
hogy ekkora e az arcod, mint most huszonéves huszárként. nem kötekedni akarok, csak legyünk már kicsit toleránsabbak a másikkal az utakon."Na most hol a toleranciád? (amúgy egyetértek veled teljesen, csak mintha múltkor pont ugyanerről beszélve le lettem volna ugatva, de mindegy )
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #34877 üzenetére
A honlapjukról szedtem az információt. Ha szolgáltató vagy telefongyártó vagy, minden további nélkül megveheted
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
harry
veterán
válasz Integra #34728 üzenetére
Ez nekem is parám, mondjuk még elég minimális gyakorlatom van csak (milyen messze van, ha vált, meg tudok-e állni, jönnek-e mögöttem, az átmenne vagy belém jön-e, stb)...
Hivatalosan ugye, ha féktávon belül kapom, nem kell megállni, hiszen nem tudnék / vészfékkel, és az nem nyerő.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
m3tr0
őstag
-
bigmasterg
addikt
válasz Integra #34712 üzenetére
Piros lámpa meg 100 ezer.
Nyáron büntettek meg minket, Miskolcon voltunk átutazóban és körforgalom után(!) volt lámpa, felettünk váltott narancsról pirosra. Rendőrök direkt figyelték azt a lámpát és félre állítottak, ráadásul buszmegállóba. Vagy fél órát tököltek a papírokkal (azt mondták, hogy lefagyott a rendszer), közben a buszok nem tudtak ott megállni, emberek fel/le szállni...Most látom, hogy azóta felezték.
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34712 üzenetére
A pénz behajtása a legjobb forgalom szabályozás.Nekem 2 volt a lassan 20 év alatt és kifizettem mindkettőt. Mindkét esetben kb 5 km-rel léptem túl, de olyan helyen ahol ezt szigorúan veszik. Abban meg igazad van h ilyenen idegeskedni nem szabad. A csekken a közlemény rovatba be kell írni, hogy " Tessék, romoljon nálatok tovább!"
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bandus
veterán
válasz Integra #34712 üzenetére
én régóta azt az elvet követem, hogy ha valami ellen tudok tenni, akkor teszek, ha nem akkor meg leszarom, de idegeskedni akármin is teljesen felesleges
amúgy nyilván vannak sokkal fájóbb pontjai is a közlekedésbiztonságnak, mint a 20-30 km/h-s gyorshajtások kiszűrése, ezt szerintem senki nem vitatja. a kereszteződésbe beragadó barmok példája erre remek, jobbat nem is tudnék mondani. de az is igaz, hogy jómagam nagyon ritkán közlekedek kocsival.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #34537 üzenetére
DOT számmal kapcsolatban én úgy jártam, hogy: októberben cseréltem a régi téli gumit újra. Megmondtam a gumisnak, hogy mindenféleképpen idei gyártás legyen. Erre mikor rakja fel, akkor látom, hogy 2012 első heti a gumi. Legközelebb szerintem azt is kikötöm, hogy melyik hét/hónap utáni legyen - inkább fizetek 1-2k-val többet darabjáért.
Szerelővel is van negatív példám, a legutóbbi olajcserekor megjegyezte, hogy jó lenne sűrűbben cserélni az olajat... Erre én: de hát az elmúlt x évben 10k kilométerenként (kb. 1 évente) ti cseréltétek - mindezt úgy, hogy 1x éven keresztül apám minden autónkat oda hordta (oké, lehet balfasz, tolvaj alkalmazottja is, vagy ő is nézhetett be valamit, de nem esett túl jól)...
Ha már itt tartok, BP-n tudtok olyan normális szervizt, ahol tényleg megcsinálnak mindent, nem csak a munkalapon, esetleg meg is lehet helyben várni, vagy nézni (elterjedtebb, egyszerű francia vasról van szó)? Műszaki vizsgát érdemesebb valami ilyennel intéztetni, vagy inkább felkészítés után elvinni személyesen? -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #34559 üzenetére
szerintem nagyon semmit nem fog tudni mondani, ha benne volt mar az auto papirjaiban a motorcsere tenye
amugy meg nem kell attol fosni, lehet elszakadt az orokelet+1 nap lanc ido elott, vagy a szijat nem csereltek idoben, mert a pistaba megmondta hogy ooo elbir az meg 10 ezret -aztan nem...-, es sokkal olcsobb egy papiros motort venni egy TK-s autobol, mint pl a hengerfejet felujitani, ami ha hengerenkent 4 szelepes nagyreszt javithatatlanul serul
1800Ft az adatmodosito lap a NKH-nal meg kell egy uj forgalmi es uj torzskonyv, es kesz
es ez igy TELJESEN HIVATALOS es LEGÁLIS
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Pitu
aktív tag
válasz Integra #34548 üzenetére
sajnos van, vezérléscsere óta random kerreg a motor, van hogy 100-120km folyamatos út után, van hogy kevesebb után is. Ráadásul ahogy jön, úgy abba is marad, így szerelőhöz is hiába viszem... szét kell majd szedni. 1.2-es g astra, szóval láncos motor, lehet a feszítő rossz v. nem tudom.
Felhívtam a srácot akitől vettem, elismerte hogy volt motorcsere, jövő héten leülök az ügyvéddel és kitaláljuk mi legyen a megoldás. Remélem nem kell a hatóságokat belekeverni... -
Pitu
aktív tag
-
SyntaxeError
tag
válasz Integra #34529 üzenetére
Látom kiverte a biztosítékot szegény e39 530d.
Annyira szeretem mikor egy tíz éves vagy idősebb autót az akkori új árához hasonlít valaki! Értelme nulla.
Az aktuális piaci árát kell nézni, és nem ez a keserű a szőlő feeling hogy leélt fostalicska meg árvízkáros külföldről behozott pénztemető (elenyésző részük biztos ilyen de ez maximum 15%).
Szervizelés pedig szakosodott mestereknél a wallisos rablóvezér ár töredékéért megoldható, szakszerű szerszámokkal garival.
Szvsz az e39 az utolsó igazi BMW de SOHA az életbe nem vennék dízel BMW-t (amit spórolsz az üzemanyagon azt a szerviznél ott hagyod beduplázva) kerreg bődös stb.
ui: úgy csináltok mintha BŰNT követne el aki 10éves BMWben ül és le kéne lőni hogy milyen retardált hogy ilyet hajt, elképesztő
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
misirulez
senior tag
válasz Integra #34529 üzenetére
Arra vagyok kíváncsi, hogy bár teljesen valószerű amit leírsz (vki megveszi de nem marad pénze "rendesen" fenntartani) ez a tulajok hány %.-ra igaz? Szerintem max 20-25, a többi azért tisztában van vele mibe ugrik bele, nem lehet hogy kicsit túl sötéten látod a dolgokat?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #34435 üzenetére
pedig eleg baj az, hogy olyanok is az utakon vannak, akik már se lat se hall kepessegekkel mennek, meg azoknak jellemzoen az orvosijuk is kb abbol all, hogy:
-na jozsibacsi aztan, hogy' szolgal az egeszsege
-jol fiam, a jogositvanyomnat jottem meghosszabitatni
-oszt latja-e meg a tablakat...?
-latom hat, '56-ban a ruszkikat is meglattam mar ket kilometerrű is, fiam
-na jol van, itt a pecsetje, de aztan ovatosan szaguldozzon
-oooo, hat nem megyek en ki a falubol hiszen sehova mar...több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz Integra #34435 üzenetére
Nem igazán látom, mitől lenne nagy az arcom, szerintem tényeket írtam. Amúgy honnan tudod, hány éves huszár vagyok?
Tartom amit leírtam, és igenis van (vagyis csak lennie kéne sajnos) egy szint, ami alatt nem szabadna autóba ülni engedni valakit, mert nem alkalmas rá. Majd ha 70 éves fater leszek, akkor félsüketen 10s-es reakcióidővel
valóban, nekem sem kéne már autóba ülnöm, egyetértek, mert veszélyeztetném a többi közlekedőt.edit: félreértések elkerülése végett én a balesettől teljesen függetlenül csak arra reflektáltam, amit bitpork úgy általában a vezetésről írt pár posttal lejjebb.
[ Szerkesztve ]
-
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34417 üzenetére
Nekem nem emberem! Ha az lenne akkor ott az árokparton fejbe lett volna lőve!
És itt szvsz az alapvető gond az astrással volt: szimplán nem hitte hogy a barom átjön és amikor megtörtént nem tudta lereagálni. Ezzel nem azt mondomo hogy ő a hibás, csak arra akarok rámutatni h vezetni igenis veszélyes üzem, és ennek megfelelően mindig nagyon oda kell figyelni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
-
qdak
addikt
válasz Integra #34321 üzenetére
ugyanmar, en nem bitporkal ertek eggyet.
most akk. elyik a kornyezetszennyezobb az a gep ami par szazezer utan elemeire esik majd szett, igaz addig euro 5 produkal (bar a kis reszecskek elvileg lejutnak a tudobe, a nagy csunya tdi korom azt kiszuri a tudo, de ezt nem nagyon mondjak)
vagy egy regi ketyego diesel aki kivisz a vilagbol?
azzal nem foglalkoznak h az eloallitas mennyi szennyezest okoz?ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #34260 üzenetére
Másik golf7 teszt.
Valószínűleg én vagyok a csóró , de a régebbi generációk nem olcsóbbak voltak (oké hogy elég jól felszerelt)? -
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34328 üzenetére
A problémám megint az hogy a Realitást Te határozod meg. Mindenkinek meg van a saját kis világa, hagyjuk meg nekik ne akarjuk megmondani a tutit
Persze h kifogásolom a downsizing-ot, mert a nagy motorok fajna vagyok! Ez logikus és természetes szvsz.
A Gazsi turbója már valóban kétélű. Megmondom őszintén h egy kompresszorral boldogabb lennék, de még egy kisebb teljesítményű turbóval is, mert nekem a mostani teljesítmény is kihasználatlan az idő legnagyobb részében. Én a kényelem miatt vettem meg elsősorban az motorkocsit. Más kérdés hogy egy ennél kisebb motor valószínűleg kikönyökölt volna már ekkora súly alatt.
Azzal viszont nem értek egyet h kevesebb pénzből csak kis autókat lehet fenntartani. Ott van egy scorpio, omega v sok más, picipézes nagy autó. Kényelmesek, jók, és törődni ugyan úgy kell vele mint egy kicsivel. Azt aláírom h nem ugyan annyi a költség, de nem is vészes.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34321 üzenetére
Na itt van a kutya elásva. Ahelyett hogy megtanítanák az embereket rendesen bánni a kocsijukkal, és valami módon tudatossá tennék őket az állagmegőrzés és gazdaságos üzemeltetés terén, megy a fogysztói társadalom szemete: cseréld le mert jobb-frissebb technika! Könyörgöm, lehet h a rége nem a legtisztább, de egy új és egy újjabb előállítása (tervezés-pilot- kivitelezés) sokkal jobban terheli a környezetet...és itt kapcsolódik be bájoló megjegyzése- az a pár autóbuzi tudja mit hogyan, de a többség addig lát hogy megveszi a nagy környezetterheléssel legyártott vadonás új csodát, majd szarrá hajtja és megy a levesbe (rosszabb esetben meg valaki megveszi és kínlódik vele tovább, még több környezeti kárt okozva)
Az én szememben jobb megoldás a gyárihoz közel álló állapotú régebbi, tudatos kezeléssel.
Az meg hogy én traktor párti vagyok, és abból is a nagyobbak megszállottja, nem tudom hogy jön ide. Ne kezdjük el megint az egymás zsebében turkálást, a másik meg- illetve elítélését. Mind különbözőek, vagyunk, engem speciel nem érdekel ha másnak bentley-ferrari-vittoménmire fussa, és ebből eredően az sem hogy csak egy trabant v lada áll a háza előtt. Én megdolgozom a sz@romért, és élvezem, mások realitását figyelmen kívül hagyva- ezért bocsánatot kérek, de het 6 nap és napi 12-14 óra munka után gondolom ennyit megengedhetek magamnak,
kornelka: ott a BKV. Erről Sándor György jut az eszembe mindig: Miért nem öntjük az ételt rögtön a wc-be: Minek az a köztes tortúra?!
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #34178 üzenetére
Jaja, én nem is tudom hogy tudta elviselni az olyan hangos zenét...
mod:
To all
Am tnap ültem egy Insignia kombiban (2.0 CDTI). Azt olvastam passzentos a beltere. Jelentem igazuk van. Meg merném kockáztatni, hogy a Jazz is szellősebb elöl...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Integra #34164 üzenetére
Nonszensz az egész. Inkább menjenek rá az átláthatatlan ablakfóliára, a gagyi xenonra meg az üvöltő kipufogókra. Engem is irritál ha valaki letekert ablakokkal 130dB-el ordíttatja a zenét a kocsijában de arra hivatkozva büntetni ezt, hogy elvonja a figyelmét a vezetéstől több mint vicces. Velem többször előfordult, hogy az "utolsó pillanatban" hallottam meg a keresztből érkező szirénázó mentőt pedig nem, hogy hifi még egy alap rádió sincs a kocsiban amivel járok. Akkor megkúrnak engem is mert nem figyeltem eléggé? Vicces egy hely lett ez a Magyarország.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34161 üzenetére
Én asztalos fia vagyok és a fát is elviselem Ídösapám a Gazsi műanyagnak tetsző betéteit valamelyik nap megsimogatta és könnyes szemekkel közölte hogy ez már a famegmunkálás magasiskolája a mittoménhányrétegű polírral meg rétegezéssel...Nem akartam elkeseríteni hogy ez speciel annyira nem tetszik
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34136 üzenetére
A bele csak 1 dolog. Ez egyszerűen nem elég angol- a motorjáról nem is beszélve. Nekem Ő a mániám
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest