- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Plazma TV topic
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bati0501
őstag
válasz
Integra #41819 üzenetére
Sztem is nagyon baba!
Az eleje...a hátulja igen a jövőbe mutatós,a kipufogóvégek meg nagyon jól néznek ki,h megkapták a féknyergek színét.A 4 véggel meg a diffúzorral sztem hasonlít egy cseppet a GT-R-re-ami nem baj.
Ja,van tipped,h mennyibe fog fájni?15 milla?[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
-
giigz
veterán
-
_NCT
őstag
válasz
Integra #42007 üzenetére
Nem ráz a kormánymű és a fék is kb 2. nyomásra kemény mint állat. Illetve a fékpedál útjának hossza is jó. A féktárcsa nem hullámos, csak van egy kis válla.
Ez csak most esőben jött elő ma, mivel ugye mostanában az autó nem volt szárazon, éjjel-nappal kinn ázik amíg nem lesz új garázs neki. Ma is csak este jött elő a dolog, ezelőtt talán 1 hónappal, akkor is mikor rohadt nagy tócsába mentem esőzés közben, azután lenyomtam a féket tövig és visszaállt, nem volt vele gond. Csak nem tudtam, h miért is jön elő ez a dolog. Szárazon tökéletes, se nyikorgás se semmi.
-
_NCT
őstag
válasz
Integra #42028 üzenetére
Pedig nem kellene hozzá diploma, meg nagy IQ, hogy lehessen emberek módjára közlekedni, normális autóutakon és normális szabályozással...Mióta autóban ülök naponta én is tapasztalom, hogy ez itt a balkán, sokszor közelebb érzem az oroszokat magunkhoz, mint az osztrákokat/németeket. A morál lesz itt a kulcsszó, amíg töketlen a vezetés addig nem is lesz itt semmi változás, sem rend.Lassan az lesz mint keletebbre, az utakon fognak születni a törvények és a szabályok, nem az erre felkért emberek fejében...
-
_NCT
őstag
válasz
Integra #42287 üzenetére
Ezért nem kell sajnálni a pénzt normális védelmi rendszerre. Nem kárörvendés és kioktatás amit most írok, csupán sokan azt akarják, h 50ezer pénzből lophatatlan legyen az autójuk. Persze mindenkinek saját dolga eldönteni mennyit ér az autója, nyilván 300-400ezres autóra nem fognak 150ezres védelmet szereltetni, de 800k- felfelé szerintem már érdemes. Új autónál meg a Casco lopásra, feltörésre kötelező és plusszba én még akkor is adnék neki egy 100-150ezres védelmet...
Más:
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz
Integra #42887 üzenetére
Miert mi a baj vele? Nekem pont azzal van a bajom, hogy mar egy szaros mezei astraba meg focusba is 180 lovas a sima 1.6-os feltoltott motor, meg a bmw-k audik stb. teljesitmenye is kezd eszetlenul elszallni, lassan mar minden 200-300 loeros...minek...hova...:S 11.2 a 0-100, nincs azzal baj, nem kell egy kompaktba sokkal tobb......mellesleg magyarorszagra sztem meg egy ilyesmi autonak van ertelme, ami nem eros, de jo vezetni...ezt legalabb ki tudod hasznalni. A 300 loeroset hol tudod? Amugy szerintem sokan nem azert vesznek bmw-t, hogy szaguldozzanak meg jol menjen, pl. nyugatabbra masodik autonak asszonynak siman fogyni fognak ezek gondolom. Ez a felfogas meg, hogy "na de milyen ciki mar, hogy bmw es nem megy" csak itthon van, nyugatra ezt pont leszarjak, ott nem allnak neki puposkodni a bomosokkel stb.
-
-v-
addikt
válasz
Integra #42895 üzenetére
Iphone-t is mennyien veszik, pedig egy rakas kaki, cserebe 2-3x annyiba kerul, mint barmi mas
Egyebkent ok, igazad van, en sem vennem meg nyilvan, de a kerdes az volt, megveszi-e ezt egyaltalan valaki: igen, sokan. Te magad valaszoltad meg most, ha a darabszam novelese a cel, nyilvan nem hulyek a bmw-nel, tudjak hogy el tudjak-e adni vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integra #42887 üzenetére
Miért? Ha vki kifizet aranyozott ételér valag pénzt, akkor erre miért ne lenne bolond? Spec én nem venném meg.
Amúgy is egy vicc ez a prémium autó-zás a merci meg bimmer részéről. (na jó az audi is ide tartozik. Mi az hogy prémuim? Amikor nincs még 2 olyan gyártó aki ennyi féle modellel árasztaná el a piacot!
Csak a bimmernél van 1,3,5,6,7,x1,x3,x5,x6,z1,z3 meg a permutációk. Hát hol prámium az amivel dunát lehet rekeszteni? Merga dettó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz
Integra #42895 üzenetére
Nekem nincs bajom a 114-el sem csak ne lenne ilyen bűn ronda. Rettentő buta tekintete van az autónak, leginkább arra hasonlít mint amikor az egyszeri hülye gyerek színes ceruzát dug az tengerimalaca seggébe. A hátulját meg mint ha egy Citroen DS3-ból és VW Polo-ból gyúrták volna össze.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integra #43054 üzenetére
Közútra meg kicsit bohóckodni elég ennyi is a gyári Michlen Energy amit rátettek úgy is olyan kemény keverék, hogy egy picit nagyobb gázra rögtön elkapar, lehet vele játszani.
Amúgy meg ez nem egy soprt+ autó csak egy klasszikus sportos kupé.btw: cvt váltókkal mik a tapasztalatok? Mennyire háklis/tartós/költséges?
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
-
-
-
audi100td
nagyúr
válasz
Integra #43186 üzenetére
Az lesz, fater a Mondeo-ba már intézi.
bitpork: Csak ha azért dolgoztál hónapokon/éveken át, hogy valaki pillanatok alatt megfosszon a munkád gyümölcsétől az nagyon bántó tud lenni. Ő sem a kocsit síratja, jobban zavarja a 200k-s késkészlet ami a munkájához kell (szakács), az is a kocsiban volt, frissen éleztettük meg, onnan tartottunk haza. Inkább az emberi tényező (már ha az ilyen rohadékokat annak lehet nevezni) a frusztráló.
Amúgy nincs szerencséje az autókkal, előtte egy frissen vásárolt Golf 4-et tört totálkárra, csoda, hogy élve megúszta...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integra #43191 üzenetére
A dzsípieszes szolgáltatás működött Romániában? Egy ügyfelem Q7-jében a rendszer amikor Mo-tól keletre v délre ment egyszerűen kikapcsolt, és a szolgáltató rögtön telefonált is h nyema védelem a határtól, csak itthon meg nyugatra és északra.
(#43194) Balupapa: ingóság
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Integra #43787 üzenetére
OK, én is így gondolom, de amit a_tesz írt (nyomatékcsúcs és teljesítménycsúcs közé lőni a fordulatot) az nálam a 3500-4500 közötti tartományt jelenti. Ezért írtam amit írtam. A 2k-3k közötti tartomány, az OK.
szerk: nekem 50-nél 4.-ben pont hogy 2000 alá forog a motor egy kicsit, innen indult az egész balhé, hogy 1.8-2.0 között elpörög, de egyszer kell valamiért egy 45 és egyből megyünk az 1.5 tartomány felé. Csak mint példa. Nyilván akkor maradok 3. ban.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
audi100td
nagyúr
válasz
Integra #43956 üzenetére
Tudom, de ennyi pénzért (200-300k) nem kapok japán autót, max olyat ami szét van rohadva. Ma egy Primera-t néztem meg, ki volt rohadva az egész küszöb. Kocsi meg kell, amíg nem lesz pénzem jobbra, mivel az Audi már lényegében teljesen kuka, ma pl. a kuplung munkahenger dobta be a törölközőt.
[ Szerkesztve ]
-