Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz bitpork #34325 üzenetére

    senki nem turkált a zsebedben, én biztosan nem, mert pont nem érdekel, ellenben picit visszatetsző, mikor arról beszélsz, hogy fúj downsizing és pontosan tudni rólad, hogy az átlaghoz képest nagyobb autókat üzemeltetsz. érted? elég másról beszélek, mint amire te ki akarsz lyukadni :)
    a pénz nagy úr. ha te is kisebben gondolkodhatnál, mert kevesebbet apríthatnál bele, valszeg nem fújolnál ennyire a kisebb motorokra. ez ilyen egyszerű. bántanak téged a kisebb és tisztább üzemű turbos motorok? nem. akkor mi a problémád? addíg jó, amíg a legtöbben ilyen kis turbo vagy szívó benzinesekre váltanak, illetve lpg-cng motorokra. mindenki örül annak, hogy keményen dolgzol és talán sokakat pozitívan befolyásolhatsz, hogy ők is keményen hajtsanak. de azért legyünk már a realitás talaján ha nem gond :)

    továbbra sem értem mit akadsz ki ezen, ugynais nézz körül a dízel gépparknál, 80% egy roncstemető, amiről a rendszámot lekellene azonnal venni. abban is van turbo. vagy a dízel turbója jó turbo a benzinesé meg fúj? :) a karbantartás nem a turbora korlátozódik, hanem kapásból a tisztes olajcserére és a kopó alkatrészek szakszerű cseréjére. a turbo itt csak egy kis történet. szóval tényleg nem értelek.
    azt pedig te is pontosan látod, hogy szép, jó állapotú idősebb darabból egyre kevesebb lesz, mondhatnám azt is, hogy 5-10% az, amivel érdemes foglalkozni, a többi roncstelep. tehát így is, úgy is az új autók lesznek alapvetően. tudatos kezelés ide vagy oda.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák