- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: mini PC Snapdragon X Elite-tel
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
A skyactive egy gyűjtőnév, és többek között mind2 motor oda tartozik
Az 1.8T korszak olyan régen volt hogy az auto bild már el is felejtkezett róla.
(#109747) bitpork: A karbonosodás nem egy egetverően nagy probléma (tény hogy ha nem szüntetik meg akkor tud galibát csinálni) de álljunk meg egy szóra, a hiperszuper skyactive mocikban is van EGR?
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
Hát... mertóval pont ellenkezőleg
(hozzáteszem kettes metró master race, az szerintem egy kifejezetten élhető, európai, kellemes és kényelmes vonal. )
@Bigemperor: jó, hát persze kifogás mindig van, napi szinten tömegközlekedem 2x40 percet ~8 éve, szerintem teljesen OK. vannak gázos részek, de itt meg a kiszámolóblogot tudnám idézni, ha akarnám. de elvből nem akarom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Most eppen még megcsinalta a Mazda....mindenki mas fejleszti a turbokat es ha jol csinaljak es van benne potencial itt meg lehet mit fejleszteni böven....mazda szerintem 110%ot hozott ki a benzinböl, de szvsz nem fogja tudni tartani a lepest par even belül es beall a sorba....kivancsi leszek
Meg nyilvan ki mire mennyit hajlando költeni, mi a fontos. Nekem pl autovasarlaskor egy 320i fel sem merült....hangja gyönyörü, vezetni szuper, jol is nez ki....de autopalyan kajol rendesen, varosban zabal...ez ki is üti az en listamrol... Tiedröl nyilvan nem, mert a hang, vezetesi elmeny fontosabb / megteheted
-
Declare
őstag
Nem ertem egyebkent ezt a nagy henger lazat. A hang a baj? Ha igen akkor azt meg tudom erteni, de egy 318i, 320i-az nem sport auto....ezek hetköznapi autok, ahol a tulajok nem 4-5000rpm között hasznaljak tulnyomo reszt, hanem munkabajarni, bevasarolni. Igy viszont fontosabb a fogyasztas, mint, hogy van e szep hang 4500 on vagy kevesbe szep.
A masik, meg pont a K astra cikkben olvastam, hogy az egyik mernök mondta, hogy egyebkent a 3 hengeres motor jobban optimalizalhato turbora, mint a 4 hengeres. Szoval az sem kizart (nem tudom, de nem kizart), hogy a 318i 3 hengerrel szebben szol, mint a 320i 4 hengerrel (K astra tesztben az ujsagironak jobban tetszett a 3 hengeres, erre mondta el ezt a mernök)
Aki huligankodni akar annak jobban zsebbe kell nyulni es nagyobb kivaltsag lesz a sor 6 hang....sajna ez van, az autozas is egyre nagyobb kivaltsag lesz
-
Ace owner
addikt
Tegnap néztünk E36-ot, 190k volt ráírva, de a váltógomb mállott szét..
Másik E36 meg 260k nagyjából, jött ember érdeklődni, mondják neki ennyi km van benne, aztán húzta a száját hogy az sok. Az ilyenek miatt tekerik vissza, mert hisznek még az emberek a mesékben. Amúgy az egy szép autó volt. 2el ablak, el napfénytető, szép bordómetál szín, digit klíma ami működött is, nem tölteni kell csak az eleje kavicsvert volt sajna, meg sima 318.Galaxy Fold 4
-
-
Declare
őstag
Engem annyira felhuz ez a km ora tekergetes...komolyan valami nagyon durva büntetest vezetnek be ra.....akiröl kiderül 5 ev letöltendö....aztan ott gondolkozzon el.
Uj autokba mar ugy is van net, kellene egy online adatbazis, ahova a kocsi mondjuk minden honapban feltölti a km allasat automatikusan....vagy nem tudom, valami ilyesmi menö lenne
-
TaaT
nagyúr
Amúgy haver lekérdezte az olasz szerviztörténetét a kocsijának (ezért is jó ha van ismerős a márkakereskedésben), a honosítás előtt pár évvel volt utoljára szervizben 300e km-el, a magyar nepper 167e km-el adta át neki a kulcsokat.
Szerintem 10év múlva sem lesz sokkal több km a 2000-es gyártású autókban
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
proci985
MODERÁTOR
itt az se kell... drifteltem en mar V40es volvoval a sebesseghatart betartva veletlenul, az ESP meg jellemzoen telen folyamatosan villog.
szoges gumi nem biztos lesz (kitalaltom), igazabol egy jo teliguminal szinte mindegy, hogy szoges vagy nem. mondjuk evidens modon itt a teli gumin nem szabad sporolni. viszont telit veszek hozza ujat most, epp adnak hozza felniszettet is, szoval jo lesz.
bitpork: csak nem 2010 dec / 2011 januar? az azert durva ev volt, a vonat kimaradt ket napot Stockholm es Goteborg kozott. viszont a benzines Volvo indult.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
2457es meg.
Volvobol automata kiesik... az kellemelten, valamiert a nagyobb Volvok joreszet avval adjak el.
runner 125: koszi
---
kozben korbeneztem a kornyeken, a Subaru valamiert 4ezer euroval olcsobb a hasonlo tobbi autonal. reggel megyunk megnezni, lassan alvas.
koszonom megegyszer a segitseget mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Hm koszi (es a tobbieknek is)
S80 d4rol mi a velemeny, ill a d4rol altalaban? D5nel jellwmzoen olcsobbak es katalogus alapjannem annyival gyengebbek.
Japan belsovel nincs bajom, evekig volt mitsubishink, ha nem 30e lenne az evo / nem enne 25 litert az is szoba jonne.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
roberto211
őstag
-
hobizoli
nagyúr
azert ez nem egy VW/BMW szintu motorproblema
amugy haversracnak aki szilikon csovekkel foglalkozik meg rendeli oket tavolkeleti gyartoktol mar ez elott is mondta,m, hogy kene enekd ezeket arulni, ha ez ekkora hianycikk
aaa de kellen hozza szerszamot csinaltatniii is, meg uuu, meg aaa
jo hat akkor ne keress rajta, majd vki mas megcsinaljatöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
a resqme-n is van övvágó. meg az tetszik benne, hogy rugós az üvegtörő mechanika, ezt akkor is tudod használni ha amúgy rádgyógyult a műszerfal és nincs hely lendületet venni a kalapáccsal. szuper cucc, csak pont a spéci kerámia hegy miatt nem akarok kockáztatni egy hamisítvánnyal. próbálni meg ugye kb. lehetetlen.
@bandus: 2-3k-t szánok a projektre tokkal-vonóval. ha annyiból megjön, akkor részemről mehet.
-
rbalint88
addikt
jaj, az kimaradt, pedig azt is szoktam cserélni. sk, mert teljesen elbaszott helyen van, a vezetőoldali lábtérből kell benyúlkálni a pedálok mellett, totál hozzáférhetetlen, de legalább két darab szűrő van. ja és minden szar beesik a szűrőhöz, viszont mivel oldalról csúsztatod be, kiporszívózni se tudod, mert csak egy 2cm széles nyílás van. első alkalommal egy óra volt a csere. másodjára már megvoltam vele 20 perc alatt, hiába, a rutin
szerelő egész egyszerűen kijelentette, hogy nincs pollenszűrő az autóban. mondom jól van, hozzátok se jövök többet. -
-
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
"G Astra eszi az olajat és szeret rohadni"
Ezt az olajevést lassan el lehetne felejteni, vagy legalábbis illene megemlíteni, hogy csak bizonyos motoroknál. Rohadni meg nem a G astra szeret, hanem az F, a G már teljesen galvanizált, az csak akkor rohad, ha törték.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
Punto jó, régi kiforrott technika nincs benne semmi komoly buktató műszakilag.
... csak az is ugyanúgy pöttöm
Az a helyzet ezek a kis kategóriás autók annyira nem jók semmire ... városban rohangálni, melóba ingázni, meg bevásárolni és kifújt. Múltkor volt nálam az a fiesta, most bratyónál a fóbia .. nem lehet elférni benne, kényelmetlen hosszú távra, hangos, nem megy ... országútra, autópályára nem jók. Egy G astrával se lehet összehasonlítani .. második autónak jók.
-
footy
addikt
Ahol en lakom ausztiaban 75euros oradijjal dolgoznak az egyik altalanos szervizhalozatnal, viszont 5 meterrel arrebb a VW-nal 85 euro.(vagy 95 ha audit viszel)
Pont ezert en is magyarorszagon csinaltatom az osszes tervezheto szervizet.-ui-
Most latom hogy elirtam fent az utolso mondatot:
Aztan ehhez jon meg hogy nemetorszagban/ausztriaban nem annyi egy olajcsere vagy akarmilyen szerviz mint nalunk(magyarorszagon).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mennyivel lehet drágább egy STi fentartása egy alap autóhoz képest? Gondolok itt a turbóra, összkerékhajtás miatti nagyobb igénybevételre és kopásra, nagy fogyasztásra, stb?
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomiii.
aktív tag
Ugyanúgy átmegy a fekvőrendőrön is az összes ilyen autó, nem hímes tojás ez pl majdnem napi járós évek óta
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Nem mondtam hogy veszek de van akinek ez a hétvégi autó. Mellesleg miért állnék fel a járdára? A 20-as keréken sokat dob a bilincs tényleg és akkor az még a jobbik eset mert nem vitték el a közteresek. Ne abból tessék kiindulni hogy pesten hogy "kell" parkolni.
Redmi Note 7
-
maggi1886076
addikt
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
VegyesTamás
senior tag
na ilyet csak ladával tudtam megtenni húzott karbival csak ott nem a BC írta
igen csak épp nem basszusra szopkodja az akksit teljesen megölve azt
tboy93[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
VegyesTamás
senior tag
hétvégén melóba is így jártam (mmint az ügyfél nem én /sofőrszolgálat/) aztmondja, sok zenét hallgattak és lemerült mondom csak be kéne dobnotok egy kondenzátort..azt mondja van van benne..hmm akkor tényleg sok volt a zene bebikáztuk aztán hajrá
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Integrale
veterán
En meg sosem talalkoztam automentovel, szuksegesen kivul pedig szerelovel sem.
Valakinek innen ugy emlekszem, hogy volt v6-os Alfaja, ha nem is 2.5, de 3.0 biztosan. Bemelegitesre es az olajra kenyesek, varosi fogyasztasara pedig a penztarcad lesz az. 8-20 literig barmi lehet.
tboy93: Tobb mint 20 eve csak olasz autok vannak a csaladban, legtobb problema a Prismaval volt, fokent elektronikai, (kp. zar nem huzta fel az ablakot, es be az antennat stb), de meg is volt tomve rendesen. 430e km-rel lett eladva.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
Valszeg hasznalat függö is. Nekem amit irtam az autopalya volt 90% ban. Varosban en is tapasztaltam olyat, ha kinyomott kuplunggal gurulok akkor többet fogyaszt a kocsi, mintha csak egyhelyben megy az alapjarat
Egetrengetö különbseg mondjuk nekem maskor se szokott lenni, de azt ennyire nem figyelem. Majd megnezem legközelebb tankolaskor, most ilyen maxi vegyes hasznalat van, inkabb varosi....
De amugy nincs itt min csodalkozni, ha jo autot akartok Opelt vesztek, az nem ver at
-
runner 125
nagyúr
Persze. Alapvetően városba szánták, '98 óta gyártották, 2006-ig. Nem egy prémium SUV, akkor meg pláne nem volt divat egy szabadidőautóra hátra is tárcsát tenni.
Facelift során tulajdonképpen csak az első lámpákat, lökhárítót módosították valamelyest egyszer, a többi része változatlan maradt. Viszont az alapfelszereltsége is elég jónak számított. 4 motoros ablak, riasztó, központi zár, ülésfűtés elől, tükörfűtés, elektromos tükrök, állítható kormány, szervó, állítható hátsóülés támlák, ABS, 2 DIN hely.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!