- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: mini PC Snapdragon X Elite-tel
- Apple notebookok
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Én ettől nem félnék. Bontottban bármit megkapsz hozzá és mivel eredeti gyári alkatrész biztosan tökéletesen passzol és fényeztetni sem kell. Nem olyan vészes árak. [link] Ezüst színű autót kell venni abból fogyott a legtöbb, ahhoz könnyen találni bármit bontásból.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
q13579
senior tag
Igen, az A2 lenne a tuti befutó még akkor is ha öregebbet tudunk csak venni, de sajnos a kasztni miatt drága lehet a fenntartás, márpedig ilyen értékű autóra nem szívesen költ ennyit az ember, ha megnyomják...
Viszont tényleg más érzet, mint a hasonló kategóriás versenytársak...
A 2-es Mazdáról mi a vélemény? (a 8-10 éves modellről).
-
lenko
aktív tag
-
-
diegho
nagyúr
A Focus2 amúgy eléggé túl van hypeolva szerintem. Én egy Bravo-t simán ugyanúgy ajánlanék 1,5M-ért, sőt annyiért már ott van az i30/Ceed páros is és már E12 Corolla is van FL-es. Ezt a négyest valahogy előbbre rakom, mint a Focus2-t az 1.5M-s kategóriában. Tény 2-es Focus már van 1M-ért is vállalható, ott tényleg nem sok más alternatíva van.
-
addikt
Ezt láttam, de ez hol írja hogy milyen törvény, mert az a bajom, hogy ír valamit, de azt nem hogy mi alapján, mert nem találom.
Illetve Születési anyakönyvi kivonat kell, na azt én honnan szerzek, fogalmam sincs (nekem és a tesómnak is, vagy hogy értik).A 2017.04-itörvény (nem tudom melyik, na ez a bajom) alapján mutatta, hogy oda volt írva az eredetvizsgálatnál, hogy testvér is illetékmentes, tegnap mutatta ahol csináltuk a barátnőm autóját.
-
-
-
-
-
#94529552
törölt tag
Elég sok megoldást a GM-től vettek át így műszaki alapjaiban kvázi egy Fiesta.
GM-től vették a Ford technikát, ez biztos? Vagy csak koppintások halmaza?Felesleges az 1.4-es a Jazzbe ezek szerint:
Ami viszont talán tényszerűbben tükrözi az autó mozgékonyságát, az a gyár magyar honlapja által titkolt gyorsulási adat. Külföldi honlapokon ez ugyanis megtalálható, és ott feketén-fehéren kiderül, hogy az 1.2-es Jazz százra 13,7 másodperc alatt gyorsul fel és még a nagyobb motornak is kell 12,9 másodperc.
[link]Flexi, csak löttyen a benzin, meg gyenge a fűtés, vagy ezek nem zavarnak mást?
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Azt tudom, de alapvetően ugyanaz a konstrukció, ha jól tudom.
Párom szüleinek keresünk valamit. Egyelőre Fusion tűnik befutónak, de körülnéztem mi van még olyan, ami 1M-ig kapható, megbízható és nem a földön kell ülni.
Ezeket találtam:
Fusion - ez az etalon kb
Mazda2 - kb ua. mint a Fusion
Note - ez éppen beleférne, nekem tetszik
Civic - ha jól tudom itt sem a földön kell ülni az 5 ajtósban
Space Star - ezt én is nézegettem magamnak
Liana - talán a legjobb lenne?
Mervia - Z16SE-vel elég tartós lehet, no meg nekem is ilyen van
Yaris Verso - nekem tetszik
Sandero - ebből meg 2009-est adnak, igaz igénytelen, de WagonR után ez is egy Rolls -
elistvan
őstag
Abban 1,4-es motor van a fentieken felül. Viszont a színe fekete ami azért eléggé sok gondoskodást igényel (a fehér szintúgy). A ipodokhoz mini usb a csati (mint a fényképezőkhöz) nem micro usb, de gondolom létezik adapter hozzá.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
molnarpeter
nagyúr
-
D@ny7
aktív tag
Milyen problémákkal küzd az Outlander 2.2-es motorja?
Outlanderről nem igazán olvasok rosszakat, még a 2.0 VW motorral szereltekről sem, bár ha jól tudom ugyanaz a motor van a Passatokban is, és sajnos arról hallotam már hogy közel 1 millát kellet rákölteni.A Foresterről tényleg lehet olvasni nem egy főtengely törésről, bár nem tudom hogy ezek egyedi gondok pl karbantartás hilyánya miatt vagy típushiba lehet.
-
MPowerPH
félisten
Azzal a 16L -el ugye viccelsz?
A Volvo es az Insignia kozott vacilalok. Insigniabol meg a 2.0 BiTurbo CDTi -t neztem, ugye Volvobol meg a D5 -ot.
A VXR csak azert fordult meg a fejemben, mert meg a varosi 12l beleferne, de 16l az mar sok, annyit kajal egy kicsit idosebb AMG Mercedes is, egy 335i meg beeri joval kevesebbel. Lehet mostansag nem megyek haza autoval, vagy csak evente egyszer, igy akar egy benzines is szoba johetne, bar en meg mindig diesel parti vagyok. De ez a fogyasztas azert durva.... Az 1840kg -s 535D -m a maga 382PS & 748NM -evel evett varosban most 9L -t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#94529552
törölt tag
vzsryl szerint teljesen típushiba mentes. Nekem 8, de most akkor kinek higgyen a szegény érdeklődő?
[vilike] Már miért ne beszélgethetnénk a fórumon? Nem esszük meg egymást, nem harap senki, akkor meg? Ha elmész egy fórumtalira, vagy a bitpork féle évi rendes találkozókra, akkor ott is hallgatsz, mint a sír?
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
Micsoda? Nem is írtam, hogy lehülyéztél bárkit, bár elég furcsa ez a mondatod: Lehet a netről összekukázni kitudja kik által leírt dolgokat de sajnos azok nem biztos, hogy igazak Nem kukázás volt, hanem egy vélemény egy Jazz tulajtól, már bocs.
Ferdítesz, mert itt senki nem fikázott, mint ahogy te próbáltad a Swiftet lejáratni(vagy mint korábban a VAG autókat fikáztad magad bőven) Ezek Honda tulajtól és itteni tagoktól származó idézetek és vélemények voltak.
Hol láttál te tőlük fikázást????
A ő véleményüket semmibe veszed, és csak a fanboyság beszél belőled még mindig. Véded a mundért erősen. Már nem hisztizel? De! Már a kérdésre sem válaszolsz, annyira pipa vagy? 1300 Ft-os gyertvával 40k?Gondolom ez most megint egy személyes tapasztalatod a Jazz-ről...
Nem, személyes tapasztalat az autókról, te ismersz 1-2 típust, én meg többet és huzamosabb ideje nálad, de azért én kérek elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
ez hujeseg
Punto 8v motorja is 2500-n van nyomatekcsucson, es nincs benne ket gyufa1.2-L 8v 1,242 cc 44 kW (60 PS; 59 hp) at 5000 rpm 102 Nm (75 lbft) at 2500 rpm
1.2-L 16v 1,242 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 5000 rpm 114 Nm (84 lbft) at 4000 rpmde a 16v sehol sem gyengebb a 8v-nel, ott 2500rpm-nel ahol a 8v a csucson van, a 16v 105Nm-t tud
több drón kell ;P
-
#94529552
törölt tag
Ez vicces volt tényleg: mennyiért cseréltem ÉN a 8 gyertyát a kocsimban? Te tudod, mennyit számolsz fel magadnak.
Utángyártott és helyettesítő olcsó cuccokkal biztos tartós lesz. Pl. gömbfejeket is gyárthatsz, ha van mestervizsgád. Nem nagy ügy. De 1300Ft-os gyertyával 40 ezer km? Ez felettébb érdekes.No-no. Nem, ne hidd, hogy pont egy ilyet használóval akarok róla vitatkozni, csak azért írok véleményeket, amit másoktól látok, mert erős itt a Jazz hype, mint régen Kornél idejében a Kuvikozás a kezdetben, amikor megvette, és az ilyen nem annyira hasznos. (aztán szépen megismerte, és leírta a valós hátrányait, amiket nem is mindet lehet megoldani, amit igen,
az meg rohadt költséges benne) Aztán szerinted mindenki hülye, aki leír valami negatívumot a saját márkádról itt a fórumon.
Hátrányokról meg szinte semmit, azt csak a többiről.
Főleg fanboyokkal nem fogok vitázni, meg japófanokkal, de aki még moderátor is, azzal mégúgy se, csak beszélgetek, mert itt lehet, hiszen azért van a fórum.elistvan Szerintem a gyertyán kívül nincs ahhoz se semmi, ami hosszabb élettartamra lenne tervezve, és még drágább is hozzá az alkatrész; mert most nem olyan világot élünk, hiszen fogyasztói társadalom van. . Asszem valamelyik Skodában is van, hogy csak 60k vagy 90k-nál kell gyertyát cserélni, de hirtelen most nem tudom melyiknél. Soknak tűnik az is, de ha egyszer az a gyári előírás....
[ Szerkesztve ]
-
-
-
diegho
nagyúr
A kimondottan strapabíró gépekkel kapcsolatban mindig az marad meg az emberekben, ha valami elromlik, netán drágább hozzá, mint a régi swift-hez. Ez ilyen, nem kell vele foglalkozni. Mellesleg attól, hogy egy autó általánosságban nagyon megbízható, simán elromolhat benne bármi egy apró anyaghiba miatt, aki ezt nem érti meg az így járt.
-
#94529552
törölt tag
Nem azt írják: "A 8 gyertya 30-40k körül mozog". , vagy itt is: "I]iridium magos gyertya 8000/db" Gondolom a belevaló az 40 ezret bír, az ilyen 1500Ft-os meg 6-8 ezret max. De minek ez a sok gyertya ha mégse megy rendesen, pedig ezt írják: "az ikergyertyás motorvezérlés állítólag nyomatékossá teszi a motort"? Az 1.3-as vasaló Swift ehhez képest azért szedi a lábait rendesen.
-
-
#94529552
törölt tag
Swift csak példa volt, de az legalább itthoni, és gyorsul is, meg nem széttekert órás kintről, és bővebb a választék[link]. Előtted olvasom, hogy a Jazz váltóhiba is létező probléma. Meg azért a dupla gyertyacsere(8db drága gyertya? ) tud költséges lenni. 40-50 ezrenként? Ha trehány a gazda akkor berohad az a kocka másiknál is, ugye?
-
z123456789
addikt
(#152138) Qru
(#152139) DZs
(#152140) BigBlackDog
(#152141) footy
Köszi srácok a tippeket, agyalok a dolgon.
Ez a Volvo nem rossz. Mióta vajúdsz rajta, azóta piszkálja a fantáziámat nekem is.
Az Opel annyira nem fekszik nekem. Van három is a családban, nem szeretem azokat sem.
Ford sem jön be formailag annyira. :S
Mazdából az MPS 6-os bejönne, de félek, hogy abból kifogok valami rohadósat. Fuh, pedig de jó tulajdonságai vannak. :S Na, ezen még gondolkodom. Az a típus eddig is vonzott.
Mondjuk ahogy nézem az fogyasztásban is odabaszna kicsit nekem évente. -
-
-
-
elistvan
őstag
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
Nem is értem hova gondol, h 3,5 millát kér a vízkáros autóért. Tök őszintén, max. 500k-t adnék érte, de azt is azért h szétbontsam és amit korrekten lehet (felhasználható még), kiáruljak belőle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kickass
őstag
- Fiesta ST
- vmi egynyóctééé (pl egy Cupra Leon ennyiből már röhögve megvan)
- Grande Punto 1.4T
- vmi 3as bömbi, e46-ból kicsivel 2 misi alatt van 325Ci is (jóvan az nem heccsbekk)
- Corollából ha van még ép 1.8TSstb...
ja és nagyfeketekutyánál ott volt a smiley, az irónia detektor mindenkinél kikapcsolt
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Te, ezzel a C4-el szerintem valami baj van. Ha megnézed, a kormány (a karimája állása alapján) enyhén el van fordítva a képeken, a közepe meg tök egyenesen áll.
UPDATE: Megnéztem több C4-et is, de mindegyiknél elég furcsa ez a dolog. Szerintem típushiba. Én hagynám ezt a C4 vonalat.
Egyébként leírás alapján egész jónak tűnik, de sok tapasztalatról nem olvastam még.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem hátrány ha a nyújtott hosszú kanyarokban nem kapcsol fel a kanyar közepén.
Érzékeli az oldalgyorsulást és ezért nem kapcsol fel? Ez csak S-ben működik így, D-ben felkapcsol?
Mivel ugye nincsenek nagyon szerpentinek a közelben, így nem próbálhattam. Most voltunk nyaralni, ott volt szerpentin, csak haladni nem lehetett a forgalom miatt :/ Kéziben nyomtam.(#151561) =WiNTeR=: Nem tudom, hogy ki gyártja a Golf 5 tiptronicját, az Aisin csak egy a gyártók közül.
Az 1.4 TSI amúgy nagyon jó lenne, de a G5-be még nagyon a kezdeti TSI, ill. DSG technikát tették, G6 nem fér bele a keretbe?[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
Köszi az infot. Szerintem neki most nem számít mennyit eszik mert 5000km-nél nem hiszem, hogy többet menne. Az viszont fontosabb, hogy ne rohadjon le minden sarkon. Bár a biztosítás árán kicsit elkerekedett a szeme. Én látatlanba mondtam rá 90-100eFt-ot a kalkulátor dobott egy 103eFt-ost. Ez ugye negyedéves csekkessel. Megnézzük, milyen kívül belül, ha tetszik neki elvisszük a szerelő ismerősükhöz, hogy nézzék át. Az 1.6 gondolom az ami a Golf IV-ben is van nem? Munkatársamnak vmi SR volt 98-as és kb egy 30.000Ft-os jeladót cserélt rajta az 5 év alatt.
BBD: 2 Szíve csücske van.: New Beetle és a Cooper. Talán a Beetle-vel jobban járunk mint a bajos 1.6 Cooperrel. Egyik barátnőjének az van. Egy hónapig állt mert drága volt az üzemanyagszivattyú... a Beetle-höz talán olcsóbbak a cuccok.
-
Morris
veterán
Ezt nem értem... Anno volt egy 1.8 GTI jetta II a családban. Ment mit a disznó.
A "mostani" 2 literes vasak meg lusták mint a dög. Cserébe még le is eszi a gatyádat.
10 év alatt ennyire visszafejlődött a szívó motorok fejlesztése?
Mondjuk a jetta 86-os volt.[ Szerkesztve ]