Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161734 üzenetére
1bar?
a PuntoGT 1993-ban 1.3bar-n jart overboost-ban, az akkori technikai szint mellett is mar
mi meg fujkaltuk 2-2.2bar-l is
es gyari hajtokarral meg gyari dugovalmondjuk az nem is ez az 1.4-s blokk
PGT: 1372ccm, 80.5x67.4, SOHC, 8v, reverseflow head Fiat 128 SOHC
TJET: 1368ccm, 72x84, DOHC, 16v, crossflow head Fiat FIREtöbb drón kell ;P
-
ludsimon
veterán
válasz hobizoli #161752 üzenetére
Annyit értettem ebből, hogy leírtad a löketeket. 😁
Egyszerű paraszti észre leforditod, hogy akkor biztonsággal meg lehet fújni 1 bárral és nem lesz baj? 😁
A vezess.hu egyik youtube csatornáján volt ezekről a löketekrol szó, ha jól emlékszem, hogy kisebbek lettek a hajtókarok és az út amit megtesz a hengerben a dugó, viszont ugye atmérőre nagyobbak lettek, ezzel hozva azt a kobcentit mint régen.
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz hobizoli #161756 üzenetére
Akkor itt mennyivel fújták meg, ha 1.3 bar a gyári?
Nem hiszem gyári értékekkel megfújva kijön a 241HP, 387Nm.
GT1446 turbót szerelt rá, meg leömlő, és remap.
Még a cooler is gyári.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Brumi˘ #161762 üzenetére
Itt van videó is amikor beszereli.
Valami el van írva, vagy a spanyol nyelv miatt nem értem.
Mert itt a dynon csak 150HPt adott le.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
Mennyi pénz lehet egy ilyen átalakítás amúgy?
Megfogta a fantáziám. Van tuning topic?
Bocsi telo rol vagyok.undefined
-
von toth
tag
Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a véleményetek ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
-
alázógyík
őstag
Sógornőm Dustert hajt, 7 év körüli.
Egy deka rozsda nincs rajta, pedig a férje viszi pecázni, mocsárba, erdőbe, szántóba, mindenhova.
Nem kímélik, és volt már benne benzin is, 1.5dCi létére.
Amit az az autó kapott, attól minden más már atomjaira esett volna szét. De bírja, semmi gondja nincs vele. -
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #161774 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161759 üzenetére
haaat nekem ez eleg karcosnak tunik gyari IC-vel
nem csak a max legnyomas a lenyeg igazabol, hanem a max szallitott legmennyiseg, meg mennyire lehet jól cserelni az egesterben a levegot/kipuffgazt, mennyire jo a hengerfeje ehhez
pl ha kicsi a turbo, felul ki is fogy a szuszbol meg fent meg is fojtja a motort a kipuff resze
a leomlo a turbo utan van, annak az a neve, hogy "downpipe"
ami a hengerfej es turbo kozott van, az meg a kollektortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
pl extrem tuning keppen van/volt itthon mk1 PuntoGT, 1.6-s motorral, 2.4bar-n fujva egy GT3076-s csigaval 370lo (86.4x67.4, 1581ccm)
de ez egy SOHC 8v motor, egy buta reverseflow hengerfejjel, ott nincs mit tenni Qrni kell neki a nyomast, hogy brute-force bepreselodjon a levego az egesterbeugyanez a furat-loket arany a Bravo 1.6 16v-bol, de ott mar jobb 16v, crossflow rendszeru hengerfejjel ugyanezt a 370lojjot 1.7-1.8bar-n is tudja produkalni egy ilyen csigaval
"the power is the head"
elotte hiaba van 80mm-s csovezes meg Zil intercooler, ha csak egy 35mm-s szelepen mehet be a levego az egesterbenagyobb legtomegek gyors mozgatásához nagyobb keresztmetszet kell, fordulattal meg csokken az erre rendelkezésre álló időablak
nem veletlenul faragjak a szivo hengerfejekben is csatornakat nagyobbakrameg nem igazan lattam meg olyan 8v motort szivoban sem, ami erosebb lett volna egy ugyanolyan ccm-s 16v-nel, pont ezert
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #161779 üzenetére
ez egy sarga (volt), de az is 1.6 volt
meg volt egy masik sarga Abarth bodykit-s 1.4 16v is, azt a 182B6000-s Stilo blokkbol derivaltuk le 1.4-sre (80.5x78.4 1596ccm helyett 80.5x67.4 1372ccm) a drag szabalyata miatt (1000-1400turbo vs 1600-2400 szivo), boldogitani a hongdasokat Kiskunlachaza-n meg Tokol-nmondjuk azt nem tudtuk mitol lett ilyen érces a hangja, mert csak a motor lett kicserelve 1.4 8v-rol erre
a turbo, kipu minden maradt ugyanaz, de sokkal hangosabb is lett
meg meg is neztuk, hogy biztos fent van-e jol a helyen minden...es igena Rteam Laci-s 1.6-s motorja volt regen az enyemben, az a turkizzold 5 ajtos auto amugy 1.2 8v SPI 58lo gyarilag
a motor az CPS kovidugo, H-beam 4340 CrMo hajtokarral, azt meg en rakattam ossze ugy 2007-ben
ott a hatterben latszik az enyem szurke GT is egy pillantra, meg ott van Maria Magdolna is, Marea SW 2.4 10v JTD HLX is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #161780 üzenetére
Amikor téged olvaslak ilyen témában mindig eszembe jut a klasszikus sztori
Sherlock és Watson beszélgetnek:
S- Amikor így felnéz kedves barátom Watson, mi jut eszébe?
W- Látva a sok csillagot, azt az érzést vizsgálom magamban milyen parányiak is vagyunk mi embere...
S-Watson! De hova lett az a k.rva tető?!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #161781 üzenetére
a dizeltuningot szoktad olvasni a FB-n?
ott direkt oltom oket, foleg mivel a 98% vmi konszern dizelt buzeral, de nagy resze azt se tudja mit csinal igazaboladagolozas 2018-ban
kb mintha turbos autonal a karburatort akarna vki nyomas ala helyezni, mert az injektor azmijaz?csak 5 luksis csucs a jo, meg ha 2x akkora luksi is van rajta, mert az 5 lukas az isten, attol elterni elkepzelhetetlen, hiuaba van 7 meg 8 luksis gyari lukmerettel, ami porlaszt es nem frocskol
reverseflow 8v butahengerfej az jo tuningalap, mert sokan csinaljak
ja, fokent esz nelkul kbpesze mai eszemmel valszeg en sem a PGT 8v SOHC RF hengerfejes motorjat allnek neki hekkelgetni ujra, hanem pl egy 182-s Bravo HGT 2.0 20v-t strokerezve 2.5-re, meg turbo ra es 4WD ala
...vagy egy Stilo 2.4 20v Abarth-t egy sperres 6-s valtovalolcso, alapbol is jol megy, relativ konnyu a bode is, hekkelni se nehez igazabol.... meg olyan jopofa vvvrrrrrr hangja van a motornak is
mint a Totalcar-s Rulettkerek Marea 20v-vel is volt az video az autopalyan odafele menet, ha azt latta vki anno, akkor tudja mirol van szo
"Nascar ghecciiii"egyebkent gondoltunk egy TJET motorra is, hogy azt kene bevagni a 176-s vagy a 188-s Punto elejebe, csont nelkul bemenne, mert a FIRE motort mindlkettoben volt alapbol is, es a TJET is FIRE alapu motor, de igazabol ma mar a Grande Punto se annyira draga auto, abban meg gyarilag is ott van
par ezer EUR-kert van komplett auto kint, es az azert nem ugy torik, ha vmi kivalo kepessegu masik autos neked megy veletlenul, mert benezi a dolgottöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #161785 üzenetére
2446ccm gyarilag, de ha elso tulmeretre furod mar tuti 2451ccm fole kerul
Neki regen is egy dizel dci Megane-ja volt mellette, de muxik. Meg azokat ujitgatja fel, mert vkik hisznek a 30k km-s olajcserekben.....
amugy van egy szurke GT-je neki most is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161789 üzenetére
Soma-t? latasbol ismerem a Soma-t, szoktunk koszonni, ha osszefutunk vhol veletlenul
azt a feher RS Focus-s Matyi-t en nem ismerem
amikor a Darkfly-sok bemutattak azt az autot egy tok normalis faszinak tunt
amugy azt a feher Focus-t a Raiden 5 ajtos Tesco-ba jaros 1.6-s turbos Punto-ja tavaly nyar vegen megkúpolta, es a Punto 12.2-t tud menni 1/4-n street-ben asszem 196kmh-val
utana gondolhatod mi PM beszelgetesek voltak a FB ejjel 2-3 korul, hogy errol a turkizzold autorol ki mit tud, mert eppen most verte el 2x a feher RS-t...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161792 üzenetére
a youtube-n ugyanerre a nick-re rakersel kb 90-100 Punto-s drag-s videom feltoltve
altalaban a sarga Bitang van rajtuk, mert mi azt buziztuk, de a turkizzold is feltunik par videon neha
rolam 1-2 van csak, mert en szoktam fenykepezni/videozni - fotosok átkaRaidenADM meg a turkizzold tulajae, ott fokent rola vannak videok feltoltve
több drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #161783 üzenetére
Dízeltuning??? Azmiaz. Itt készül a kollégának a reszelt D2 S8 4.2 V8, eddig szívó benzin volt. Gyárilag volt 340nyiha. ott lehet majd kormolgatni a tükörben. Turbóval valahol 800 paci körül lesz, a quattro meg szedi mind a négy pacskert. Egyenlőre a kuplung a gyenge pont.
[ Szerkesztve ]
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Szeretnék érdeklődni, hogy mennyire ajánlott, vagy nem ajánlott egy 240000 km körüli 1,6 HDI motoros autót megvásárolni? Előre is köszönöm a segítséget.
-
BK87
senior tag
válasz Integrale #161797 üzenetére
Két autót néztem, az egyik egy 2008-as Peugeot 308 SW 1.6HDI 109 ló, a másik egy 2006-os Ford Focus 1.6 TDCI (ha jól tudom ez megegyezik a HDI-vel) 109 ló ez is, de ennek már új a turbója. Meg merjem venni bármelyiket is, vagy felejtős? Munkába járni venném az öcsémmel közösen, napi 150 km mennénk vele. Még képben van egy 2002-es Fabia 1.4 MPI is 68 lóval 166000 km-el.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Sziasztok,
vett valaki mostanában olyan autót, aminek elveszett a törzskönyve? Ez az infó megállja a helyét? Ha mégis meg lett igényelve, nem csak lejelentve, akkor a tapasztalatok alapján valóban kb 2 hónap a kiállítása?BK87: Ilyen távra én mindenképpen a dízelt venném, az a Fabia azzal a motorral, szerintem nem alternatívája a másik kettőnek. Nézz utána, hogy valóban PSA dízel van-e abban a Fordban, mert én úgy tudom, hogy 2007-től használták őket. Az mindenesetre plusz lehet, hogy ott már új a turbó. Ezen felül egy kettőstömegű befigyelhet mindkettőnél. DPF ha van is ezekben a motorokban, én nem félnék tőle, hacsak nem városban teszed meg azt a 150 km-t, akkor bőven van alkalma regenerálni (feltételezzük, hogy vételkor rendben van)
[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest