- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nepszter1
addikt
2000 évjáratú daewoo lanos 1.6 sx ről mi a vélemény ?
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Most kivételesen nem magamnak, hanem egy haverom nevében kérdeznék. 1 millió forintig, max 1,2 millióig keres benzines utazóautót, ami több egy sima közlekedőedénynél. Kifejezetten nem BMW-re gondol, de azért legyen benne bugi, ha hétvégén kedve támad meghülyülni.
Szedánforma vagy csapott hátú (de a kombira már húzza a száját), "becslése" szerint 130-170 lóerő vagy több. A fogyasztás nem fontos. M7-esen ingázna vele munkába 10-15 km-t, illetve minden második-harmadik hétvégén Fehérvár - Nagykanizsa távot. Ez a gyakorlatban eddig kb. évi 15-17 000 km-t jelentett, de a mostani III-as Golfjának már nagyon lóg a bele és azt mondja, a kényelem hiánya miatt felér egy kínzással a használata.
Épp a felhasználásából fakadóan olyan kell neki, ami nem áll folyton a szervizben (pedig az Alfák nagyon bejövősek). Inkább ritkábban adna ki többet a javításra, mint gyakran keveset. Azt mondja felőle jöhet akár "nagy szedán is" (itt talán A6-osra és társaira gondolt, nem kérdeztem rá külön), csak tudja a fentieket.
Javasoltam neki a Volvo S40/S60-akat, mert én most azokra csorgatom a nyálam, de eléggé régi és lelakott darabok vannak csak ennyiért. Avensis II-re még rábólintana, de az súrolja a költségvetést és állítólag pont hogy közlekedőedény.
Tudnátok javasolni valamit?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rbalint88 #162812 üzenetére
Alfára nem merném rábeszélni tiszta szívvel Az Audi korrekt ötletnek tűnik és már akkor (is?) jó kocsikat gyártottak. Ellenben max 2-3 évvel lehetne fiatalabb a B5-ös a mostani Golfjánál és utóbbi bajainak legalább fele pusztán a korból fakad. Azért felvetem őket neki
gzbotii és BigBlackDog kösz a tippet! Viszonylag modern külső, tágas belső, hatalmas csomagtér és többnyire jó motorválaszték. Az 1.8 a legmegbízhatóbb belőle, vagy nézegethetünk nagyobbakat is? (Esetleg németországi behozatal szóba jöhet, mert itt még nyomottabbak az áraik. Ha már itt élek, legalább ennyi hasznom legyen )
Ami még hirtelen beugrott: Focus / Mondeo? Jó a futóművük és kényelmesnek is mondják őket, de a motorválasztékban nem vagyok, hogy mit szabad és mit nem.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #162813 üzenetére
1.8-nál maradnék! Vagy V6 3.2, de az ritka és szerintem nehéz is megkíméltet találni.
2.0T, 2.8T turbós, tippre nehéz lenne nem széthajtottat találni. 1.6 gyenge, 2004 előtti 2.2-nél láncszakadásra szoktak panaszkodni, a 2004-től lévő 2.2-nél meg a direkt befecskendezés hátrányaira. 1.8-nál érdemes az olajfogyasztást ellenőrizni, de alapvetően nem félnék tőle.
Mondi, és Focus is jó lehet, bár utóbbi azért pályán már nem feltétlen kényelmes, de használható bőven. "Jó a futóművük..." > cserébe a futómű rendberakása is nagyobb összeget vihet el (bonyolultabb felépítés). Motorválasztékból nem tudom, hogy mit szabad, azt majd a többiek megmondják.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #162814 üzenetére
Ha 2.2 DI-nél a kokszosodásra gondolsz azzal nem hiszem, hogy gond lenne ilyen felhasználás mellett. De örülök, hogy az 1.8 mellett mást is becélozhat, így már jobb a választék
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #162815 üzenetére
Van ott emlékeim szerint más gond is, szerintem nem hiába került fel a legrosszabb motorok listájára.
-
Szada85
aktív tag
válasz Johnny_vT #162813 üzenetére
Mi számít annak, hogy " legyen benne bugi, ha hétvégén kedve támad meghülyülni"?
Egy tágas utazóautó kis eséllyel fog megfelelni a hétvégi állatkodásoknak is, mert nem arra való alapvetöen, legalábbis az 1-1.2 milliós ársávból nem könnyü ilyet találni szerintem.A C Vectráról tudok írni, nekem is az van.
Az 5 ajtós (vagy ismert GTS néven is) változat nem rossz kompromisszum, a sedannál sportosabb formájú, bár a szépség relatív, sokan találják csúnyának a FL elöttit föleg szemböl, az utastere tágas, és a csomagtartó is tisztességes méretü, a felnyíló 5. ajtóval jól pakolható, jó kis utazóautó. Elég sok van, ezért normál összegböl fenntartható, javítható. Cserébe hétvégén nem fog vele nagyon meghülyülni. (bár ha egy A6 megfelelne neki erre a célra, akkor a Vectra is akár. )Az 1.8-as benzinmotor kedvelt, de 200 ezer Km fölött azért elöfordulhat olajfogyasztás, erre érdemes figyelni, de ezen kívül elég strapabíró motor, nem egy kúposztó, de a hétköznapi utazgatásra böven jó lehet, és az ársávba is beleférhet.
A 2 literes turbós talán az egyik legritkább változat, nehéz eladót találni belöle, illetve az ársávból is a legtöbb kilóg.
A 2.8 pedig csak a facelift-es verzióban volt, az szintén nagy eséllyel drágább a megadott keretnél, pedig nem rossz motor, bár igényli a figyelmes tulajt.
A 3.2 V6 lehet még opció (bár ennél is vannak apróságok, amivel érdemes számolni, figyelni) otthon kevés eladó van, a német piacon több, de ott is meg kell nézni, a 3000€ körüli darabok (ami kb megáll 1.2 millióra mire magyar papírjai lesznek) között alapos átnézés után lehet jót is találni, de ott még van sok félhalott is, szóval óvatosan. Egy tényleg szépen rendben tartott, szervizelt darab inkább 4-5000€ körül van most belöle. -
SPeti1984
senior tag
Ti melyiket vennétek az alábbi kettő közül? Mindkettő új, csak a dízel készleten van és 2017-es gyártási év a másikat pedig most rendelnénk meg.
Kuga 1-5 ecoboost benzin 150le Business Technology + Metálfény + sárfogók + állítható utasülés + automata parkolórendszer + kényelem csomag (automata fényszóró és sötétedő tükör, esőérzékelős ablaktörlő ) + téli csomag (fűthető üveg ülés kormány, fényszórómosó) + hátsó szőnyegek
Kuga 2.0 TDCI 150le Business Technology + Metálfény + kényelem csomag (automata fényszóró és sötétedő tükör, esőérzékelős ablaktörlő ) + téli csomag (fűthető üveg ülés kormány, fényszórómosó) + vezetőoldali deréktámasz + mini acél pótkerék + kulcsnélküli ajtó és indító + vonóhorog előkészítés vezetékezés
A dízel + 290.000 Ft-tal lenne több mint a benzines amit mi raktunk össze.
Szerintetek hosszútávon melyiket lenne érdemes megvenni? Van mellette másik autó, tehát nem feltétlen ez lenne nyúzva, tehát olyan extra sok km nem menne azért bele.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Johnny_vT #162809 üzenetére
156 2.5 V6
havercsavo pont ma vett egy 147 1.9 16v JTDm Q2-t, 2700EUR-ert
2007-s, 167k km, 5ajtos, 6-s Q2 (torsen sper) valto, 150lojj 305Nm, Q2 felszereltseg, vegig markaszervizbe hordott, vezetett szervizkonyves, hibakodmentes, mindene muxik, teligumik acelfelnin
mar delben megvolt az exportrendszama is, holnap mar itthon is lesz veletöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz SPeti1984 #162818 üzenetére
lealkudnám a dízelt a benzines árára és elhoznám azt. ami miatt érdemes lenne a benzinesben gondolkodni, az az újraértékesíthetőség, de azonos felszereltségre hozva őket szerintem jóval nagyobb különbség lenne az árakban... pótkereket mindenképp kérnék, egy széthasadt guminál cseszheted a sprayt. deréktámaszt se hagynám ki, hosszú úton nagyon jól tud jönni. én a kulcsnélküli indítást is szeretem, ha új autót vennék, belekérném.
-
üdv kedves kollégák,én is szeretnék tanácsot kérni autó ügyben. Első autó vásárlása előtt állok és tanácstalan vagyok,kb 700.000ft áll rendelkezésemre minden féle adminisztrációs költséggel.Tudom nem sok, de a lehető legjobbat szeretném kihozni belőle, ebben kérném a tanácsotokat. Nincs nagy elvárásom csak néhány:lehetőleg nagyobbacska legyen hogy elférjünk kényelmesen, legyen 2000utáni,benzines,5ajtós,és lehetőleg alacsony fogyasztású max 1.8körüli.Azt olvasgattam, hogy a japán gyártók termékeit mindenki dicséri (honda, toyota) mennyire jók ezek a márkák?Minden ajánlást szívesen fogadok,kivéve a suzukit, halas konzerv nem kell,de minden más jöhet. Köszönöm előre is a jó tanácsokat.
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz tescodr #162832 üzenetére
Honda Civicről tudok nyilatkozni 1.5 vti elég jó, nem tudom ilyen árfekvésben milyet kapsz, valamint még az ignist tudom ajánlani, de ott eleinte szokni kell a vezetést. Ha viszont hozzászoktál, sok gond nem lesz vele, bár félő, hogy ennyiért csak valami leélt szar van. Jobb lenne erre mégiscsak a másfélszeresét fordítani, azért próbálkozz valami kis személyi kölcsönnel, nem kell sok.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Szada85 #162817 üzenetére
Ahogy írtam, egy 3-as Golfból ülne át, tehát igen, még egy 1.8-as Vectra is elég jó menést adna ahhoz képest. Köszönöm a rövid összefoglalót!
Tegnap bemutattam neki a javaslatokat és ő is a Vectra felé hajlik. Az ötajtós kifejezetten tetszik neki a sportosan hosszan elnyúló üvegfelülettel és a vonalzóval rajzolt formákkal. Mióta nézegetem, nekem is egyre szimpatikusabb
A V6-ra azért is lenne jó rámenni, mert a cége fizeti a benzint (számla ellenében, szóval nem törvényi egységáron és nem is bemondásra), akkor meg már legyen nagyobb.
(#162825) hobizoli: Te próbálsz belevinni minket a rosszba Sajnos nem hobbiautó, hanem kvázi munkaeszköz kell a srácnak és a megbízhatóságban az Alfák rendre és nagyon csúnyán elvéreznek. Ezerből egyet talán lelkiismeretesen, tisztességgel gondozott a tulaja és nem produkál típushibákat sem, de azt meg pont most vettétek meg
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tmskvcs
tag
Üdv!
Tudna valaki ajánlani egy automata váltó szerelőt 17. Kerület és vonzás körzetben.
Egy régi 4 fokozatú automata váltóról lenne szó. -
veterán
válasz tmskvcs #162835 üzenetére
Ott van a Korcz Géza a Melczer utcában, régi szaki, nem tudom mennyire ajánlott, van ismerősöm aki több autóját is hozzá hordja nagy megelégedéssel (Chrysler, Toyota), de volt akinek volt problémája (Mercedes) mert valamit nem úgy csinált vagy nem tudom már, mint ahogy kellett volna. Kárt nem okozott, csak Újra foglalkozni kellett vele máshol.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
2008-2010 gyártású benzines Citroen c4 picasso mennyire ajánlott?
Soha nem volt Francia autóm és nincsenek különösebb előítéleteim.
Egyterűt keresnék,esetleg ajánlott példányok max. 2.2M-ig? -
slett27
addikt
Sziasztok !
A héten meg fogjuk venni úgy néz ki a következő évjáratú és felszereltségű autót :
Fiat BRAVO 1.4 16V Dynamic 2007/10 évjárat 208.000 km-errel. Sima benzines 90LE-s motorral.
Munkába járás, 1 évben egyszer 5 tagú család kiruccanás. Kb ennyi lesz a feladata. Napi 30-40km átlagban.
Van valami amit érdemes tudni a kocsiról ? Most FIAT Punto II-esem van 1.2 16V 80LE egy generátor+önindító csere eddig a kötelezőkön kívül, nem hagyott cserben sosem most 178.000km tartok. Tetszik a FIAT mint márka nagyon bejön.
Ez a kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest