- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #162151 üzenetére
Vásárlás előtti példány átvizsgálásakor hamar képet kap hogy a típus hibák már előjöttek vagy sem.
Másfél óra és húszezer forintot megér. Ezért nem zárnám ki az "inszit".
Viszont a súlyával egyetértek, ide eggyel nagyobb 2.0 cdti motorral szerelt változatot választanám (165)[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #162151 üzenetére
Ez minden cdti-re igaz az insigniában?
-
8th
addikt
válasz LuckyL #162146 üzenetére
Mert anyagában nem öregszik el ezért ha valaki keveset megy annak szerintem jobb választás egy láncos motor. Egy vezérműszíj ha nem jársz egy autóval egyáltó helyében öregszik a leggyorsabban. Futásteljesítménytől függetlenül én négy évnél tovább nem hagynék fent szíjat az is biztos. Egy két elkúrt konstrukciót leszámítva (VW TSI) nincs a láncos motorokkal semmi baj. Japán gyártók meg tudják oldani, hogy az autó teljes élettartama alatt max 1x kell cserélni a láncos vezérlést. Akkor meg nem tökmindegy mennyibe kerül? Kisautóknál (Splash, Corsa) amúgy sem egy drága beavatkozás.
[ Szerkesztve ]
...
-
grizlisandor
veterán
Segítséget szeretnék kérni, egyik ismerősöm kinézett magának egy Megane 1.6 2010/12(katt), ti láttok rajta valami kirívót?
Km lekérdezés majd délután lesz, kivéve, ha valami érdekeset meg nem állapíttatok.
Jött a mese, hogy a kereskedőtől, hogy szerelő volt az előző tulaj és volt lehetősége venni egy új Ford márkájú autót. Ezt meg beszámíttatta, azóta ott van, ahol le lett rakta. Ajtórányitásnak jelei vannak hátul, meg kavicsfelverődés elől. -
alázógyík
addikt
válasz grizlisandor #162155 üzenetére
Azon kívül, hogy fapad, nincs gond vele így külsőre.
Nagyon lomha lesz, erre készüljön fel. Én mentem ilyen géppel, borzalmas gyenge.
A színe rettentő kényes.A futóműve nagyon jó, a hifi rossz. Remek fékek, kényelmes, jó kormányzás.
-
alázógyík
addikt
válasz grizlisandor #162155 üzenetére
Ha sokat állt, akkor az akkumulátor kuka lehet.
-
proof88
addikt
válasz alázógyík #162156 üzenetére
Azon gondolkodtam, 11 kg/LE hogy lehet borzalmasan gyenge?
Korábban azt hittem hogy ha az ember nagyjából tudja a kg/LE arányt egy autónál akkor be lehet lőni hogy mégis kb mennyire gyenge, de már kezdek elbizonytalanodni.
Ugye nekem van egy 850 kilós B Corsám 45 LE-vel, ami majdnem 20 kg/LE. Kb olyan is gyorsulásra mint egy bérgokart ami szintén 20 kg/LE környékén van ha a gokartot 145 kilónak, a benne ülőt 75 kilósnak tekintjük, a motor meg mondjuk 10 LE.
De múltkor vezettem egy D Corsát ami kb 1 tonna, és 90 LE-s motor volt benne, vagyis kb 11-12 kg/LE, de erősen elgondolkodtam hogy a B Corsám a fürgébb vagy ez a D. Pedig majdnem feleannyi ennek a kg/LE aránya. Még mutattam is havernak hogy nézd meg, lepadlózom az autót és csak ennyit gyorsul, na az érzetre tényleg lomha volt.
-
-
_ak_
addikt
Sziasztok, egy kis segítségre vagy még inkább tapasztalatra lenne szükségem.
Jelenleg egy 2003as 5 ajtós Civicet hajtok. Magával a géppel nincs nagyon probléma (van igazából, de nem vészes, mindegy is most).
Amikor egy éve vettem még úgy voltam vele, hogy pont beférek, de most már úgy látom, hogy pont nem.
Amik zavarnak/fájnak, hogy nem látok ki rendesen a visszapillantótól, amikor az asszony lehatja a napellenzőt, konkrétan nem látok semmit jobbra, nem hogy a táblákat.
A beszállás az kb. olyan, hogy szabadesésben zuhanok amíg az ülésig le nem érek, kiszállni egy fokkal jobb, a kezeimet még nem műtötték, a húzódszkodás még megy.
De hogy a nagy láb itt is visszafogott rúgni, arra végképp nem számítottam, pár óra vezetés után bicegve is alig járok, mert végig vissza kell feszítenem a talpam, ha meg felemelem a sarkam...mindegy úgy nem megy.Otthon bejelentettem , hogy a következő autóm egy Ford Galaxy lesz, ami annyira nem aratott osztatlan sikert, hogy most ott tartok, hogy ML270 (280?) vagy XC60 vagy mi lehet még amit megérheti venni és nem inkább egy új törlesztőjét fizetni?
Nem vagyok amúgy csak kb. 195 centi, de sajnos, nem túl jók a térdeim. Évi kb. 10k-t megyünk teljesen vegyesben, de szívesen kipróbálnám, hogy milyen a dízel, az automataváltót viszont nem akarom elengedni.
Ami jó, hogy ha Audi, Merci, Bömbi vonalon nézek ki valamit, akkor van akik végig tudják fogni a kezemet és utána is (behozatalatól az alkatrészig).Ill. máj. végén jól megnézem magamnak az új S-Cross-t, de félek, hogy méreteiben az sem lesz optimális.
Let's begin, de gozaimasu!
-
őstag
-
Szasz!
Keresd meg MurdR phórumtársunkat. Most vett ML270-t. Volvo topikban van xc90 tulaj, én tudok Touareg és Q7 vonalon infókkal szolgálni. MurdR-rel mindenképpen beszélj mert ő is Az Ember kategória tehát releváns amit tud mondani.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
atee_13
őstag
Sziasztok!
Kia Pro Ceed első generációs 1.4 változata szerintetek mennyire jó vétel. Fenntarthatóság, megbízhatóság téren?
Totálkár népítéleten 8,4 pontos ami egész jó.
-
Kickass
őstag
Apósomnak ML270 van, ha lett volna a facelift W203-ban ez a motor én is tuti a 270-l veszem.
Amit az az ML kap nem semmi, de soha nem hagyta még ott és ahhoz képest nem is vészes a fenntartása (jó egy futómű felújításnál egyszer otthagyott több mint 200ezret,de ő tényleg nem kíméli).El kellene döntened melyik vonalon indulsz el, azért egy új S-Cross meg az említett használt prémium SUV vonal nagyon nem ugyanaz.
-
kisza25
félisten
válasz proof88 #162158 üzenetére
Egy dolog az, hogy hány kilós és lóerős egy másik, hogy hol adja le, aztán meg egy hosszú váltóval el lehet ám tüntetni az erőfölényt...
Az i20 980 kg és 84 ló, de 12,9s a 0-100 mert hosszú a váltó 1. 45; 2. 80; 3. 130
Fiat tipo 1150 kg 95 ló, de 11,8s a 0-100, mert rövid a váltó
1. 35; 2. 70; 3. 105
És a fiatnak rosszabb a súly lóerő arányaEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
válasz SSJmeszes #162147 üzenetére
Először a Mazda6 mert nekem az van csak dízel:
Tényleg rozsdásodnak, de 2-300ból megvan az alváz és üregvédelem meg a kerékívek küszöbök cseréje. Ennek ellenére kb félmillióval olcsóbbak mint egy azonos korú Accord, és ugyanazt nyútja.
Nézd meg nagyobb motorral is, a 2 literes jobban mozgatja a kasztnit, az a legjobb választás hozzá.
A 2.3-asnak alul van méretezve az olajteknője ezért ha nem figyeltek rá eheti az olajat és csapágyas lehet.
Ha Insigniából megfelelne a dízel akkor Mazdából nem? Szerintem kb ugyan olyan jó mint bármelyik dízel ami nem híresen szar, 2005 06 utániaknál már DPF van benne de gondolom az Insigniában is, ezeket csak ha pályázol is. 2002-2005 nyárig a facelift előttiek még DPF nélküliek, nekem ilyen van.Az Audikra csak azt tudom modani mint a Mazdánál: Ha Insigniából jó a dízel, ebből miért nem egy jó kis megbízható 1.9 TDI? 1.8T-nél nem problémásabb hiszen az is turbós, csak épp 6 litert eszik nem 10-et.
Szóval jó lenne tudni mi a felhasználói profil, lehet-e dízel, mert jóval olcsóbbak tudnak lenni a dízelpara miatt, és ha nem városban használod jó lehet.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #162168 üzenetére
Hajtókar csapágy nem csak a kerslesztmotorosok gyíkja?
-
veterán
Hú tényleg csak a Passatnál álltak á keresztmotorra, akkor bocsi.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
kisza25
félisten
Ez csak nekem tűnik olcsónak?
Üdv.ELADÓ
Kia pro cee'd GT 204 Le, NAVI, XENON, RECARO, PANORAMA.1TULAJ,GARANTÁLT KM 72.600 km,2015/03 HAVI,MŰSZAKI 03/2020.VÉGIG VEZETTET SZKÖNYV,ÉS SZERVIZ.Csak komoly érdeklődők keressenek!!Full extra,egyedi autó!
ÁRA 4.6mill Ft!
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
Basszus joautok.hu-n egy darab pc-n letöltött kekkh igazolás nincs, mind zöld mobil appos.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
von toth
tag
válasz bitpork #162182 üzenetére
Például a Suzuki 1.3vvtn sem kell cserélni vagy a Toyota yaris láncos benzinesein sem. A többiről nincs személyes tapasztalatom, de sanszosnak tartom hogy hasonló a helyzet. A CVT-t vel kapcsolatban, az egyik ismerősömnek van egy lancerje, neki panasza 100 fölött sem volt. Mondjuk nekem nem tetszik a karakterisztikája, de nem is az én autóm.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz BigBlackDog #162185 üzenetére
Bocsi Szimpla V.
-
stickermajom
addikt
Nem tudom beleugorjak-e egy új K Astrába. Kaptam ma egy elég jó ajánlatot egy kereskedéstől egy Innovation ST-re.
4 millióm van, a maradékot (2,2) különösebb megerőltetés nélkül 3 év alatt kifizetném. ~245k a fix kamatozású hitel összköltsége a futamidő alatt. Fázom bármiféle hiteltől (bár stabil keresetem van), de a mostani hazai használt piactól úgyszintén.. -
őstag
válasz stickermajom #162192 üzenetére
Voltam ebben a helyzetben, inkább vártam. Az autó luxuscikk, ha nem munkához kell (már nem bkv helyett gondoltam bejáráshoz hanem mint valós munkaeszköz).
A tartalék az jó dolog, ebben az esetben gyakorlatilag negatívban lennél egy darabig (nyilván nem 3 évig). Kevésbé hozhatsz jó döntéseket ha szükséges.
Összeadva azzal hogy olyan autót kell venni ami tetszik, kijön a fránya várni még tétel.
De csak szerintem, minden bántó szándék nélkül, én alapvetően nem a hitel költség alapján döntenék (a 245k valóban nem egy földhöz verő dolog)
-
stickermajom
addikt
válasz Tom1939 #162193 üzenetére
Én is várni terveztem még legalább őszig, de egy valamivel nem számoltam: szeptember 1-től Euro 6.2-t lehet már csak újonnan forgalomba helyezni, így a kiszemelt motor lassan már nem rendelhető, nem érne ide addigra. Utód még nincs, ha jól tudom. Előszériás motorra meg nem vágyom.
Opció még, hogy várok és ha valami jó hírű PSA motor lesz helyette, akkor készleten lévő autót próbálok keresni az országban, de ha már ennyi pénz elmegy örülnék egy saját konfignak..
-
proof88
addikt
-
őstag
válasz stickermajom #162194 üzenetére
Ebben van valami. De az én szememben opel=peugeot már most is. Igen én is jobban bíznék az opel motorban, de azt is bele kell számolni hogy lesz egy olyan motorú autód amit rövidesen már nem gyártanak és egy másik cég nyakán marad a garanciális támogatása. Nem vagyok benne biztos hogy mindent beleadnak...
De hozzá tennémhogy a távolkeleti lobbi tagja vagyok (japán vagy koreai). De volt opel corsa b-m és elégedett voltam vele (meg egy fiat stilóm amit megbántam).
-
őstag
Igazán szart nem tudok. Az 1.6 hdi erősebb változataiban van egy öngyilkos szűrő valahol a turbónál ha jól emlékszem, de ennyi. A legendás korai 307-esekben sem a motor volt szar hanem az elektronika.
Szóval nem vagyok peugeot ellenes, de ha valaki azt akar akkor én most peugeot-ként venném nem opelként
Meg nem vennék 1,2-es turbót, mert ha egyszer nem volt elég jó neki az itthoni benzin akkor nem vagyok benne biztos hogy most az. De jobban belegondolva peugeot akkor vennék ha dízelt akarnék.
De következőre úgyis volvót veszek hacsak nem kezdik el a korai tsi féle motorblamákat...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest