Aktív témák

  • viharhozo

    addikt

    válasz AMD Power #23320 üzenetére

    Alkatreszekrol lovesem sincs, de a Bardiauto/Unix biztos tudja. A 2.0-as HDI faszan ment a C5-ben, a legtomegmeron kivul mashoz nem kellett nyulni, de eleg necces, h nem 11x k km van a Xsaraban sem.

    Az en Xsaram 100k kilometert elment majdnem hibatlanul (csak az ablakemelo adta meg magat elobb), aztan jottek a meglepik.

    A valtoban elkopott egy elkophatatlankent deklaralt csapagy. Mar reg nem volt garis, ezert autoszereloknel probalkoztam, de egyik se volt hajlando megcsinalni, mert atomjaira kellett volna bontani a motort, es abbol tobbet nem lesz auto. A markaszerviz horrorpenzert, ket het alatt megcsinalta (allitasuk szerint a csapagyat a gyarbol kellett elhozni, mert az europai elosztoraktarban sem volt.

    A masik aranyos (es mint utobb kiderult, megoldhatatlan) jelenseg az auto teljesen random nem-indulasa volt. Csereltem akkumulatort, sarukat, vegul oninditot is, megis maradt. Ennek kapcsan egyebkent tobb felejthetetlen elmennyel is gazdagabb lettem, lehet, h ez ficsor.

    Vegul a motorvezerlo elektronika mondta be az unalmast, ennek csereje tobbe kerult volna, mint az auto akkori erteke, ezert osszefoltoztattam es eladtam a picsaba.

    Szoval hasznaltan csak ugy szabad megvenni, h mesz vele par kilometert, beviszed egy markaszervizbe, es nyomtatatsz hibalistat. Ha nincs rajta semmi jelentos, akkor el lehet rajta gondolkodni.

    Durvasága miatt töröltem - moderátor.

Aktív témák