Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hobby elektronika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házimozi belépő szinten
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fujifilm X
- CPU léghűtés kibeszélő
Aktív témák
-
idtec
csendes tag
Egyáltalán mi az, hogy tesztvezetéskor az eladó vezet? Ilyet még sosem láttam.
-
lsc
nagyúr
Toyotánál mentünk tesztvezetésre auris 2.2-es d-cat-tel. Január, 0 fok körüli hőmérséklet, aznap még nem ment a kocsi . Az eladó indít, elhelyezkedtünk, egy 30 méter után kifordultunk a főútra, majd padló, kettes padló, ezután szerencsére jött egy körforgalom, utána már nem nyomta annyira . A kiában hasonló "élmény", igaz ott a bemelegítési út talán húsz méterrel hosszabb volt . Akkor erősödött meg bennem, tesztautót soha .
-
idtec
csendes tag
Azt beszámolnák máshol is.
Ezzel arra akartam célozni, hogy 4.1-ért egy tesztautót megvenni badarság.
Ha ennyiért vettetek volna tulajdonostól egyet, azt mondom ok, az biztos vigyázott rá. De hogy tesztautót. Ja tényleg, el is felejtettem, Miskolcon Renault Laguna tesztautót árultak/árulnak 130 lovas dízellel 5-ért. Új modell, nincs benne sok km.Mindegy, mondom, használjátok egészséggel. Ha szerintetek jó vétel volt, az a lényeg.
-
idtec
csendes tag
Ha még csak lefoglalóztátok, nem utaltátok át a 4 millát, akkor még visszamondhatjátok, csak bukó a foglaló.
Tegyük fel, 4.9 lenne újonnan metállal. Ehelyett megvettétek 4-ért 10000km-el, mikor az autó már akkor veszt legalább fél milliót az értékéből, mikor kiállsz vele a szalonból.
Na mindegy, ti tudjátok, biztos volt valami jóképű, jó szövegű dealer, aztán meghülyített. Használjátok egészséggel.
-
Dare2Live
félisten
-
idtec
csendes tag
Jah, beszerzési áron kaptok egy 10000km-es autót, amit akkor a kedves ügyfelek hajtottak szét, mert azok még úgy sem vigyáznak rá. A tesztautózás lényege, hogy kipróbáld milyen, mit tud, ezért senki sem kíméli őket.
Tényleg jó vétel volt. Mi végülis alig két millióval többért kaptunk egy jóval erősebb, nagyobb, kevesebbet fogyasztó autót, valóban újonnan. De ez szar vétel volt. Inkábbb ilyen mazda 3-ast kellett volna venni.
-
nike_
addikt
válasz
anjani182 #23288 üzenetére
Nem, direkt mondta a krapek, hogy a cég emberei soha nem ültek bele! Csak az ügyfelek.
A ködlámpa mese habbal... persze... csak éppen beszerzési áron kapjuk..
Mindegy, figyelj, Te legyél elégedett az új sportos Civiceddel, Nekünk tökéletes ez a Mazda, semmi baja sem volt, ott voltunk a szalonban, makulátlan állapotban van jó áron... ennyi..
-
nike_
addikt
válasz
anjani182 #23284 üzenetére
Így van. A TX még nem tartalmazza a ködlámpát.
Csak régebben volt úgy.
Néztük még a Honda City-t is, 1.4-es, 100LE-s motorral, de abban elektromos volt a gázpedál, és apának az nem tetszett, hogy csak azután reagált az elektronika, miután már előtte lenyomta a gázpedált.
-
nike_
addikt
-
anjani182
őstag
Ennyiért veszel újat, TE felszereltséggel, nem tudom a tietek milyen...
A kocsiról meg az a véleményem, hogy elavult pl. a motorja, és ezek maradnak az újban is. A többi szubjektív...
MOD: Ennyiért veszel egy új 1,33L-es Aurist, start&stop rendszerrel, Aquatis felszereltséggel, bár ez is nevetséges 4,2M-ért, de még nálam mindig "jobb" mint ez a használt Mazda3.
-
nike_
addikt
Na, végülis lefoglalóztunk egy Mazda 3-at Egerben, 1.6-os, benzines, használt, 2008. júniusi, patent állapotban van, 10.000 km-rel. Ja, és ezüstmetál színű. 4.137.000-re jön ki "tokkal-vonóval".
-
tothm
őstag
Sziasztok! Felmerült bennem pár kérdés, gondoltam megkérdezem!
- Az Aixim 2 féle autót gyárt? (Elektromos, Benzines)
- Az elektromos milyen gyors, mennyit bír egy töltéssel?
- A Benzines kb. mennyit fogyaszt, sebesség?
- Biztosítás ezekre mennyibe kerül, illetve ez hogyan folyik?
- Valakinek esetleg van tapasztalata ilyen autók terén?
Előre is nagyon szépen köszönöm!
-
#89874944
törölt tag
válasz
Winner_hun #23274 üzenetére
A félreértések elkerülése végett, még nem vittem oda semmit,csak telón informálódtam
de nem is fogok
akkor fay utca vagy autoklub lesz! köszi a tippeket
-
Rick4
félisten
válasz
#89874944 #23269 üzenetére
Elviszed egy autóklub telephelyre, és ott végigtolják a vizsgasoron pár db ezresért, megnéznek futóművet, lengéscsillapítót, féket, környezetvédelmi értékeket, magyarán mondva mintha műszakizna. Ha az eladó ebbe nem menne bele, szépen meg kell köszönni a lehetőséget, és másik verdát nézni.
-
Rick4
félisten
igazán odafigyelve eladó.-->[link]
-
#89874944
törölt tag
Felhívtam az óbudai audi márkaszervizt...elmondta a szerelő srác, hogy gyakorlatilag semmit nem csinálnak, motort nem nézik meg, kmóra állást a jóisten se tudja kideriteni h valós-e. Megnézik h füstöl-e a kipuffogó, elkoptak a fékpofák,meg a gumi ilyenek...mindezt 30ért...de rendes volt a srác.
jah meg mondta h festékréteg is mérnek, de mondtam h azt már megtettem.
Ez a TELJES állapotfelmérés.
-
Dare2Live
félisten
válasz
fekeandras #23249 üzenetére
"Nézd meg egy Golf4 vagy egy Lupo műszerfalát/belterét.Ránézésre és érzetre kifejezetten kellemes anyagból van de mikor hozzányúlsz... "
Minden tvs "tesztben" ez a mániájuk. Végigkopogtatják a müszerfalat.... de mi a F*nak? Én a kormányt fogom, a sebességváltót, meg az indexet. Ja csavargatom néha a kapcsolokat. Oszt annyi. Persze nézzen ki igényesen, de hogy kopog a müszerfal annyira nem érdekel.
Megértem, hogy egy prémiumkocsiban ez is fontos no de egy Lupo az nem az. Új Golfnál meg aszem rendben van.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Integra #23258 üzenetére
Hát olyan ról hallottam hogy kamu szervízkönyvvel vettek meg egy autót és a gépre rádugták és ott dőlt meg a buli hogy kb 3 szor annyi van benne mint amennyi a vezetett szervízkönyven
zsoltee10: Fateromnak van citroenes ismerőse akik úgy adtak el szintén zsír újnak autót hogy két töröttből csináltak egyet
De meg is dőltek vele, hogy two two one-t játszottak
-
Integra
titán
Egyes hírek szerint a Volkswagen konszern és a Toyota mérnökei a jövőben közösen fejleszthetik az autók elektronikai rendszerét, de később mélyebbre ható együttműködést is elképzelhetünk a két óriás között. A jelenlegi információk szerint a Toyota és a Volkswagen először a néhány éven belül kötelezővé váló segélyhívórendszert fejleszti ki közös erővel, hiszen így jelentősen mérséklődhetnek a fejlesztési költségek. A két gyártó számára egyébként nem jelent újdonságot az együttműködés, hiszen a 90-es években már fejlesztettek együttes erővel egy haszongépjárművet, mely azonban soha nem került sorozatgyártásra.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Mr.Grincs #23257 üzenetére
Integránál a pont. Van ismerős több szalonban, nem egyről tudok, aki használta az autót pár hétig, majd gyönyörűen letakarították, és eladták zsír újként. Elárulom, hogy közben a km nem gyarapodott egyáltalán, egyszerűen nem volt bekapcsolva a km számláló... én is mentem olyan Accorddal, amit kegyetlenül meghajtottunk, majd a végén mondja, hogy hétfőn átadásra kerül, 0 km-es autóként. erről ennyit..
-
Enton
addikt
válasz
Winner_hun #23256 üzenetére
Sebaj. Akkor mi értetük félre. Legközelebb jobban és többször átolvassuk.
Műanyag az műanyag, sok külömbség annyira, nem lehet, viszont ha menet közben kattog meg recseg/ropog, az már nem jó és könnyen el tudja vonni a figyelmet a vezetésről. Habár ekkor kell zenét hallgatni hangosan. -
Enton
addikt
válasz
DeadMeat #23252 üzenetére
Az oké, ha nem tetszik valami nem veszük meg. De itt most arról volt szó, hogy céges autó, külcsönautó, vagy éppen csal valaki elvisz valakit x-ből, y-ba, ekkor mi a teendő?
Azon kivül, hogy konstatálod, hogy neked ilyen márpedig akkorsem lesz, ha mindenki csak ezt ajánlja. -
Versus82
aktív tag
válasz
Winner_hun #23248 üzenetére
DeadMeatnál a pont...
fekeandrás: azért mondtam hogy megtapizom, nem csak megnézem
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Winner_hun #23248 üzenetére
Nem veszi meg?
-
Khelben
nagyúr
válasz
Winner_hun #23227 üzenetére
A kopogós műanyag benyögéseket mindig megmosolygom
Pedig nem vicces, mert a rideg anyagokból készült belső sokkal hamarabb fog itt-ott elválni meg menet közben minden úthibán recsegni-ropogni.
-
Versus82
aktív tag
válasz
Winner_hun #23246 üzenetére
ha beülök egy számomra ismeretlen autóba, kapásból végignézem+végigtapizom hogy mi vesz körül. sokat ülök autóban, igenis fontos hogy mit látok belül, mi vesz körül. a kopogós csúnya kifénylett fekete műanyagoktól én is rosszul vagyok, régi japán autók élen járnak ebben az iszonyat gagyi sztáljban. az új lexusokban már van anyag, faszányosak.
-
stichus
tag
válasz
Winner_hun #23227 üzenetére
teszteken kívül soha senki nem kopogtatja a műszerfalát, de még eszébe sem jut. ez a legjobb az egészben
-
idtec
csendes tag
válasz
Winner_hun #23227 üzenetére
Miért?
-
Integra
titán
válasz
AMD Power #23165 üzenetére
azért egy valami van a dologban.
mo-nak nincsen autógyártása. ok, suzuki, de most mindenki rohan majd swiftet venni?
nagyon erősen kétlem..
ellenben támogatjuk a külföldi autógyárakat és az import nő.
megértem én a márkakereskedőket, hogy sírnak, ez van.
a németeknél érthető, ahogy a franciáknál is, mert van autógyártásuk és a legtöbben hazai autót is vásárolnak, de a németek sem fognak suzukit venni, a német piacon 1.2%-os részesedésük van, szóval...
meg egy 3 milliós autónál, most mi az az összeg amivel támogatják? semmi, semmire sem elég, ugyanúgy hitelbe veri magát szerencsétlen.. -
Mr.Grincs
veterán
Én még mindig azt pártolom, hogy autót hiába drága de márkakereskedésből a legjobb és legbiztonságosabb venni újonnan, akár tesztautó vagy szalon autó vagy használtan úgy hogy magánszemélytől szervízkönyvvel max 3 éves korig az még úgy akár rizikómentes is lehet mert amíg van gari addig foglalkozik vele a márkaszervíz és a tulaj. És persze vezetve van, hogy mit hogyan mikor cserélnek, de gari után már ködös az autó történelme, főleg akkor ha nincs szervízkönyv.
-
#89874944
törölt tag
válasz
tomcsi23 #23233 üzenetére
A porschegyőrről és a porschenyíregyházán láttam, audi a4-esek.
100ezerrel többért kínálják mint a kereskedők/tulajok.Mr.Grincs: azon gondolkozok hogy ugye azt le se lehet ellenörizni, hisz ők a márkakereskedő...míg ha tulaj/kerskedőtől veszem azt elvihetem márkaszervizbe átnézetni
-
lenox
veterán
válasz
Khelben #23166 üzenetére
Mondjuk ez nem ilyen egyszeru szerintem, mivel egy auto araban eleg sok ado van, ugyhogy erdemes a beveteli oldalt osszevetni a kiadasival, arrol nem is szolva, hogy az auto arabol lehet nem kirugni az alkalmazottakat, ami megintcsak adot es jarulekot general, illetve kevesebb munkanelkulit kell eltartani. Szal egy 4 milkas kocsi araban van mondjuk 480k regado meg 750k afa, az mar 1.2 milka, ebbol pl felet odaadni az neked semmiben nem kerulne, sot, bevetel lenne belole. Nyilvan van, aki amugy is venne autot, azon buksz egy ilyen akcioval, ezert kell szepen kiszamolni, hogy mennyi az annyi, de az egesznek nem az a celja, hogy adot koltsenek el.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
#89874944 #23232 üzenetére
Szerintem ugyanúgy átqúrhatnak mint egy normál kereskedő. Szerintem ez a 10% meg értelmetlen, akkor is szemedbe mondják, hogy miden okés, meg akkor is ha nem kerek a dolog az autóval csak azt nem mondják el. A 3A (AAA) autóra sokan mondanak jót és olcsó is viszonylag.
-
#89874944
törölt tag
Weltautónál vett már vki kocsit?
Mik a tapasztalatok? Érdemes +10%ot otthagyni náluk, vagy jobban átvágnak mint a kereskedő? -
Mr.Grincs
veterán
A renaultot nem pártolom. Nem mondom, hogy nem vennék renaultot de az az ami nem került képbe, így a márkák közül.
Akkor szóval: van az 1,7 cdti ami tuttira 16 szelepes és van az isuzu ami szívódízel és 8 szelepes. Amit linkeltem autót az létezik hogy turbódízel isuzu motors léttére? Ha igen akkor az hány szelepes? Vagy abból is van 16 szelepes turbós verzió? -
idtec
csendes tag
válasz
hobizoli #23225 üzenetére
A G Astra sem valami szépség, ráadásul én képtelen lennék olyan belső térben levezetni sok ezer km-t, mint azé. Csúnya, kopogós műanyag, jellegtelen az egész. Százszor inkább egy Mégane. Igaz, kicsit szűk nekem, de ha Mr. Grincs nem 190 centi feletti, akkor nem lenne vele gond.
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
-
Mr.Grincs
veterán
Ezt néztem [link] Ez isuzu motor de ez is "új" széria az isuzuból is volt 16 szelepes turbós? Vagy csak szívó?
-
Mr.Grincs
veterán
Nézegetem újba meg használtba is. 3 milla körül H astra kombit lehet venni 40 ezer km ter körül ami nem sok, de benne van a pakliben hogy vissza van pörgetve pofátlanul, és lehet kamu szervízkönyvet is venni. 3,4 M ért van G classic dízel 4 ajtós újonnan ami nem olyan rosz ár szerintem. Nagy dilemme hogy újabba ocsóbban használtan, drágább szervízeléssel alkatrészutánpótlással vagy drágábban egy kifutó modellt alap dolgokkal, jó alkatrészutánpótlással alacsonyabb szervízzel. A jó az hogy ugyanaz a motor van mind a kettőbe a H ba is meg a G astrába is (1,7 cdti)
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
zsoltee10 #23215 üzenetére
Cerebellum:
zsoltee10:
Csak ebből nincsen kissebb köbcentis dízel, illetve vanni van a H astrából az 1,3 as CDTI ami a corsákba szokott lenni, és a suzuki splashbe van és anno a suzuki ignisünkben volt, csak ott DDIS nek hívják ami szintén 16 szelepes és amúgy multijet találmány a fiattól szóval van ám kavarodás bőven keresztbe hosszába.
A classic 2 astrából csak ez az 1,7 es cdti van, meg a néhai isuzu erőforrás. Az végüli 8 szelepes? -
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok,
Nem tudjátok véletlenül, hogy az Opel Astra Classic 2 1.7 CDTi dízelmotor 16 vagy 8 szelepes? Mert nem írják le sajnos sehol, vagy csak én nem találtam. 3 656 000 Ft ért osztogatják, de használtautó.hu-n sokkal olcsóbbat is lehet találni.
Jó kis autó alacsony fogasztással, jó alkatrészutánpótlással rendelkezik. -
Enton
addikt
válasz
fekeandras #23189 üzenetére
-
sbazsi
veterán
válasz
Khelben #23191 üzenetére
Mert amig pl nem képes tartani a fejét, addig bizony jó ha látod.
Valamint etetés után sem árt ha látod, hogy jött-e vissza kaja. Hallottunk már olyat, hogy a gyerek belefulladt a büfijébe.
Most már kinőtt ebből a korból, és most már nem bébihordóban van, tehát arccal előre.
De amíg pici, a bébihordóban út ül, hogy a feje a hátsó fejtámlára néz. Nyilván nem véletlen van ez így kitalálva, hisz ha még nem tartja a fejét, egy vészfékezésnél komoly gondok lehetnek.
De mivel tervben van egy kistesó, egy dolog biztos, hogy cserénél az opel szóba sem jöhet.. 4 opel van a családban, 4 légzsák nem kapcsolható ki. Ha összevetjük, hogy az a kb 20 cm madzag, és az az egy kapcsoló mekkora költség, bizony eldurran az agyam. De tény, hogy extrában meg lehet rendelni, 58000 Ft, és akkor kell hozzá egy isofixes bébihordó, ami szintén nem olcsó. eszembe sem jutott, hogy opeléknél ez extra.
Korábban volt Renault, Peugeot, ott volt kikapcsoló.
Aktív témák
Hirdetés
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest