Új hozzászólás Aktív témák

  • Biomokus

    tag

    Sziasztok!

    Segítséget szerenték kérni Tőletek! Múlt héten vásároltam egy komplett PC-t monitorral a sivatagos boltból, összeszereléssel és GLS-kiszállítással (190 km). Tegnap megérkezett a gép, kicsomagolás után a ház oldalát leszedve kiderült, hogy valahol útközben a Deepcool Gammaxx 400-as hűtő levált a processzorrról, a PWM-kábel tartotta csak az alaplapon, illetve a VGA hátlapja. A VRM egyik hűtőbordáját láthatóan összekarcolta a hűtő, a RAM-ok felső élein hűtőpaszta nyomok láthatóak. Felvettem a céggel a kapcsolatot, küldtem nekik képeket a gép belsejéről. Azt ajánlották, hogy küldenek jövő kedden egy futárt a gépért, küldjem el nekik. Válasszak egy Arctic Freezer 34 vagy egy Arctic Freezer 12 CO hűtőt (melyik lenne a jobb választás vajon?) a Gammaxx 400 helyett, ők összerakják és tesztelik a gépet a régi alaplappal, hogy minden rendben van-e vele.
    Az a gondom, hogy nem tudom, mekkora kárt okozhatott esetleg a hűtő az alaplap alkatrészein. Tudják vajon úgy tesztelni, hogy tényleg kiderüljön, ha gond van, és ne egy év múlva álljon meg az alaplapon valamilyen alkatrész? Kérhetek egy típusazonos új alaplapot (ASUS B450-F Strix Gaming) többletköltség nélkül? Ha nagyon nem akarnak együttműködni, csak a teljes megrendeléstől állhatok el? Gondolok itt arra, hogy a monitort nem küldeném vissza. Egyáltalán elállhatok a vásárlástól adott esetben?

    Nagyon köszönöm válaszaitok előre is!

    Üdv: Biomokus

Új hozzászólás Aktív témák