- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Aktív témák
-
-
ErosenZold
senior tag
válasz
BigManus #49693 üzenetére
De azt értsétek már meg, hogyha a géped nem fertőzött és kivülről MINDEN blokkolva van azzal a pár kivétellel és ez mellett van egy normális antivirus fenn ami figyeli a webforgalmat akkor kb 0,00001% a fertőzésre az esélyed? Nem véletlenül biztonságosabb egy routeres tűzfal mint egy szoftveres, csak be kell tudni konfigurálni.
Legalábbis ha nem vagy hülye, és nem hiszed el hogyha oda kattintasz nyert 6 millió $-t.
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz
BigManus #49400 üzenetére
Szóval a Documents and settings-ben talált valamit az MBAM,és el is távolította,de ha ír nekem e-mailt,a visszaigazolást kérő e-mailra,ha rákattintok,hogy küldöm neki a visszaigazolást,hogy tudjon róla,hogy elolvastam,NA AZT VISSZADOBJA a fiókja.
Citromailre nem bír küldeni,mert "feketelistán"van.(?)(Eddig miért nem volt?) -
Pano
addikt
válasz
BigManus #49290 üzenetére
Max akkor, ha bekapcsolod a kiterjesztett heurisztikát. De ha csak a kéretlen alkalmazások szűrését kapcsolod be, az nem.
A kiterjesztett heurisztika az igen, azért nincs alapbeállításon bekapcsolva, hogy a gyengébb gépeken is elfusson. A kéretlen alkalmazások szűrése csak jogi okok miatt nincs alapban aktiválva.
Nyugodtan utána járhatsz, ha van hozzá kedved -
Pano
addikt
válasz
BigManus #49286 üzenetére
Mutass már még egy olyan av-t, mely szarabb ha alap beállításokon használod!
Pl Kaspersky... annál is be kell külön állítani a Kéretlen alkalmazások szűrését, csak ott "Egyéb" károkozók néven van. Vagy Avira.. annál szintúgy ki kell terjeszteni a detektálandó típusokat.
Mivel céges gépekről van szó, melyek nem erőgépek, alap beállításokon kell használni.