- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- OLED monitor topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Androidos fejegységek
- Azonnali processzoros kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
aleister
veterán
válasz
Moleman #2899 üzenetére
Értem.
Ez szerintem szoftveresen, programozással orvosolható.
Továbbá, ha lehet hinni a szakirodalomnak, és maga az áttétel váltás gyorsabban megtörténik egy automata esetében, mint kézivel, akkor a kormányon lévő váltófülek használatával tán valóban gazdaságosabbá lehet tenne, de így kvázi kiheréli az automatát az ember. -
aleister
veterán
válasz
Moleman #2895 üzenetére
Megnéztem a videót. Köszi!
Ez alapján amolyan mindenből jó, de igazándiból semmiből sem kimagasló megoldásnak tűnik nekem ez a "full range look-up clutch" nevű megoldás. Legalábbis, amikor ecsetelik, hogy ötvözi a DSG sima váltásérzetét a CVT takarékosságával, akkor ez jött le.
Azért kérdem, mert több szakmai cikk is úgy nyilatkozik, hogy a modern automaták, akár takarékosabbak is lehetnek, mint a manuális váltók. Ellenben spritmonitoron a valós fogyasztási adatok rendre 0,5-1 liter többletfogyasztást jeleznek CD150 és CD175 esetén, illetve a benyásoknál is. -
Moleman
addikt
válasz
aleister #2894 üzenetére
Konstrukciót tekintve hagyományos automata, kicsit továbbfejlesztve.
-
aleister
veterán
Az újabb Mazda 6-okban egész pontosan milyen konstrukciójú automata váltók vannak?
-
lemmy71
őstag
Víz nem, de a pára szépen lecsapódik és a port és is megköti majd
Vedd le a haspáncélt és tedd vissza a műanyag fedőt szerintem. Bár lehet hogy a haspáncél gyári csavarjai fullra bevannak rohadva és csak letörni tudod kicsavarni nem. Én a jó múltkor újítottam fel, szinte mind bele volt törve, kábelkötegelő fogta a haspáncélt már
Kifúrtam az összes csavar és a tartófülekre 6 -s rozsdamentes lemezanyákat nyomtam és saválló lencsefejű imbuszcsavarral raktam vissza a haspáncélt. Így már soha többet nem lesz vele gond
-
Djuree
félisten
na kicseréltem közben, csak a hátsó fedő műanyag kör esett le a műanyag padlóborításra amit nem tudok kivenni egyszerűen, úgyhogy marad ott egyenlőre.
nem nagyon tud oda víz menni normál esetben... -
Djuree
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #2887 üzenetére
sajna pont a másik oldali, ahol a biztosíték doboz van.
-
Halogén vagy Xenon?
Halogén esetén kis kampós. Az izzó kifér, azzal nincs gond, csak nőgyógyász kéz nem árt hozzá. Vészhelyzet esetén ki lehet venni az ablakmosó tartályt vagy a légszűrőházat, bár lehet az inkább a távolságinál segít. Itt jól látható a mechanizmus, ebből is van azért pár fajta, pl nekem a bal eredeti a jobb utángyártott és nem egyforma, asszem ott 2 kampó van. -
Djuree
félisten
adott 2006-os kombi mazda6 és első izzót szeretnék cserélni a tompított fényhez.
leszedtem a kör alakú műanyagot a hátuljáról meg leszedtem a sarukat de az izzót nem tudom kiszedni meg kicsi is a hely. látom hogy legkönnyebb akkor lenne ha leszedném a kerék fölött lévő műanyag borítást de arra nincs lehetőségem. így is ki lehet, vagy nem fog kiférni az izzó? az izzó hogy jön ki? találok egy kis fém kampót/pecket de nem tudom kimozdítani akárhogy mozgatom. 1 fém kampó/pecek van vagy 2? -
-
Elég jó szerek vannak már arra, ha csak felületi a roszda, akkor le lehet kezelni. Ha átrohadt a lemez, akkor persze már csak a csere segít, de egy sima rozsda azért nem a világvége. Meg persze attól is függ, hogy mennyi időre akarod venni. Én úgy vettem az enyémet (GY FL), hogy 5-6 évig hajtom, amíg végképp meg nem pusztul, aztán mehet a bontóba, nem érdekel. Annyit meg simán kibír...
-
Djuree
félisten
üdv!
6-os benzines kombi mazdát milyen évjárattól érdemes venni ami nem rozsdál?
-
MrSealRD
veterán
Van valakinek Mazda 6 2010 utáni GZ generáció 2.5-ös motorral? Érdekelnének a tapasztalatok. Gyerekbetegségek, motor megbízhatósága( olajat eszi nem eszi...vannak-e nyűgjei), örök kérdés: mennyire rohad?
-
dzoli87
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #2875 üzenetére
Ez gyönyörű!
Küldök kontaktot priviben! -
válasz
dzoli87 #2874 üzenetére
Akkor már csak az a kérdés mennyire volt szar és hol csináltattad? Kérhetek kontaktot? Akár privátban ha úgy gondolod.
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha már küszöböket, kerékíveket cseréltetsz, esetleg ajtókat kell javíttatni netán még első sárvédőket is (olcsón cserélhető csak fényezni is kell) akkor már kaphat egy telifényt is a kocsi, és akár színt is változtathatsz, láttam szép egyedi szineket, pl: -
dzoli87
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #2868 üzenetére
Szia!
Az egyém olyan ~300.000,- jött ki 2002 évjárat 2018.07.-ig hóban csináltattam!
(Lakatolás + fényezés + alvázvédelem) -
UberMutant
őstag
válasz
MrSealRD #2872 üzenetére
pedig annyira egyszerű, addig kell emelni az árat, amíg éppen el tudják végezni a vállalt melókat.
ja , hogy akkor néhányan elmennek? mit számít, pénzüknél maradnak.
ez a fájó, hogy eddig nem jutnak el. (inkább kimennek külföldre, amikor itt is van fizetőkéspes kereslet)sajnos az enyémen ezért nem lett alvázvédelem. , ha addig kibírja 10 évesen majd lecserélem.
-
MrSealRD
veterán
válasz
UberMutant #2870 üzenetére
Én 6 hónapig vártam a TTF-re, mert így adtak időpontot. Eredetileg 125 körül lett volna a spec alvázvédés... De első nap letakarítják az alját alaposan és állapotfelmérés van... Mivel viszonylag nagy felületen volt csiszolni való munka meg 2 résznél lakatolás is képbe jött így arra külön adtak árajánlatot... Időben is totál bizonytalanok voltak, hogy mikorra, meg hogy tudnák teljesíteni... és árban kb 450 körülre jött volna ki úgy, hogy ha még nem találnak további csúnyaságokat... Érezhető volt, hogy nem akarnak vele foglalkozni így próbáltak nagy számot mondani...
A lakatos melóra még meglátjuk de lehet, hogy fele vagy harmad áron kerül megoldásra. Meg időközben leszedtük az elején a hidat, és a nyúlványokat is passziváltuk meg kapott egy vastag réteg Hammeriteot. Az pár ezer + egy hétvégénkbe került... Legalább jobban megismertem a kocsit és még tetszett is...
De az ilyen hozzáállást én sem értem.
-
Na igen. De gondolom ebben fényezés nincs. Nekem is megnézték, az emelési pont javítás 15-20 ezer, de küszöbölni, kerékíveket cserélni meg ami még el van rohadva és menet közben derül ki ő 300-at mondott látatlanban.
Azt mondta, csináljuk meg az emelési pontot úgy átmegy vizsgán, a következőre meg már nem éri meg megcsinálni mert addigra ér a kocsi 400-at és annyi a lakatolás is lesz. -
Djuree
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #2868 üzenetére
nekem 180-at mondtak itt. de csak úgy nagyjából számoltuk át, lehet az több is.
de nem nagyon akarják vállalni, azt mondták nagy munka. -
-
Djuree
félisten
válasz
napoleon2323 #2851 üzenetére
sajnos tényleg rettenet, szinte napról napra látszik a rohadás hogyan halad.
nekem 2006-os 6-osom van, minden szép és jó, kasztni nem rohad, motor váltó minden tökéletes, de az alja, a kerékívek, a küszöbök mind szar, megcsináltatom és adom is el, pedig nagyon szeretem.
de ez így nem tartható... -
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2865 üzenetére
Persze, semmi gond, tényleg köszönöm. Kerestem topikszabályzatot, nulladik hozzászólást, de nem találtam, ezért tettem ki így feltételesen.
-
-
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2863 üzenetére
Köszi!
-
-
BaLee
addikt
válasz
napoleon2323 #2860 üzenetére
Pár darabot csak, mind külföldről behozott volt és a takarólemezek levétele nélkül is látszott rajtuk alul, hogy már megindult egy visszafordíthatatlannak tűnő folyamat. .
-
BaLee
addikt
válasz
napoleon2323 #2857 üzenetére
Én 2008 körülieket nézegettem és 90% Ausztriából vagy Németországból behozott ami még sokkal kevésbé rozsdásodásra hajlamos kocsiknál is aggályos lenne nem egy Mazdánál. Magyarországit meg vagy nem is találtam, vagy ami mégis magyar rendszámos azt is kintről hozták be pár éve vagy épp 1 éven belül és furcsa módon most el akarták adni. Nekem is nagy álmom volt egy Mazda 6, de mivel nem akartam, hogy rémálom legyen így inkább elengedtem.
Majd talán pár év múlva egy Skyactive, de azokat most még eléggé aranyárban mérik.
-
lemmy71
őstag
válasz
napoleon2323 #2857 üzenetére
2003 - 2005 évjáratban, kint se várj csodát
-
napoleon2323
tag
válasz
T0mBd1gg3R #2856 üzenetére
Sejtettem hogy nem túl rózsás a helyzet a használtautó piacon a mi kis országunkban, de nem hittem volna, hogy ennyire tragikus a helyzet.
Különben most is Swift-em van, szeretem is, de nem szeretném széthajtani, így második autónak szeretném használni rövidebb távra.
-
válasz
napoleon2323 #2855 üzenetére
Egy dologgal nem árt tisztában lenni. A mai magyar piacon, ha nem elégszel meg egy Swifttel, akkor kell másfél millió. Vagy ennyiért veszel kocsit, vagy lesz ennyi mire rendbeteszed.
-
lemmy71
őstag
válasz
napoleon2323 #2851 üzenetére
Inkább gyűjtsél még hozzá és 2007 től vegyél, az első szériás 2002 - 2003 - 2004 mind egy hulladék, nullára rohadva. Nekem 2003 -s van, vadi újonnan vettem vigyáztam rá garázsban állt mindent megkapott 200 ezer alatt van benne a kilométer mégis rohad, sokat küzdöttem a rozsdával
Szóval nem ajánlom, a kűlső ne tévesszen meg
-
benjoe1
aktív tag
Mazda6 váltógombot keresek.
Tudtok ajánlatni beszerzési forrást?
Ez megbízható, vagy van más ajánlott? -
napoleon2323
tag
Sziasztok!
Remélem elfér a kérdésem a topic-on belül.
Ha minden jól megy, akkor szeretnék vásárolni a közeljövőben egy (számomra új
) használtautót.
Átnéztem egy pár hirdetést és rendkívül szimpatikusnak tűnik a 2002-től gyártótt első generációs Mazda 6 (ezért is "gyüttem ide"
). Volt is már a családban egy ilyen jármű, már akkor is szimpatikus volt.
Leginkább benzinest szeretnék (2.0-s motorral szemezek), illetve ami fontos hogy automataváltó szükséges számomra egyelőre.
Nem lesz agyonhasználva, napi max 20 - 30km-re lenne használva, illetve hétvégente 40 - 50km-t tennénk meg vele, alkalmakként egy kis autópályával megfűszerezve.Mire kell figyeljek a vásárláskor? A rozsdásodás tudom, hogy ennél a típusnál, ebben a korban már nagy problémát jelenthet. Ezenkívül mik lehetnek még a kritikus pontok, illetve a buktatók?
Esetleg a motornak, illetve az automataváltónak van valami típushibája?Természetesen autó átnézésre nem egyedül fogok menni, autószerelő ismerősöm fog elkísérni.
Elsősorban egy megbízható autót szeretnék, viszonylag nagyobb motorral (2.0 -ig bezárólag), amelyre nem kell a gatyádat ráköltened a szervizben.
Köszönöm előre is a segítségeteket!
-
lemmy71
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #2849 üzenetére
Igen a "facen" hirdettek anno, györ vagy veszprém már nem emlékszem valahol a nyugati régióban volt. De túl messze volt hogy elmenjek érte, látatlanban meg nem akartam elhozatni, ki tudja hogy milyen, lehet hogy egy osztrák só ette hulladék, láttam már olyat amin a rugótányér is átszakadt, így az kimaradt. Végül Békéscsabán volt egy totálkáros és abból szedtük ki. De meg van az enyém is amit kiszedtem, a rozsdától eltekintve jó állapotban van, csak felületi rozsda van rajta. Ha lesz időm akkor azt is homok fújóm, szétszedem lefestem és rendbe rakom, szilentek cseréje stb. utána meghirdetem, szerintem hamar elviszik. Bár priviben már az egyik fórumtárs érdeklődőt, hogy felújítva mennyiért adnám
-
-
lemmy71
őstag
válasz
gothic20 #2846 üzenetére
Akkor ott nagyobb a baj, a só kegyetlen egy dolog szinte lehetetten kiszedni a fémből, a hülye labanc úgy szórja a sót mint a jó pap az áldást
Ha nem homok fújatod akkor alaposan drótkefézd meg és a fém részeket ahol nincs festék, kend át, Würth rozsdaátalakítóval, az másnapra szépen kifeketedik és azt fújd át legalább két rétegben, Mipa alvázvédővel vagy valami (rücsivel lefújod) így talán egy pár évig kibírja és nem olyan drága otthon is megtudod csinálni ha van akna vagy csápos emelő. Amúgy egy vagyonért csinálják és az sem lesz örök élet
-
lemmy71
őstag
Nem maga a híd anyagával van a gond, hanem a gyári festés előkészítés és a vékony festékréteg egy nulla. Ezt ott a helyszínen lehetetlen jól lekezelni. Én a 2003 as hatosomra vettem egy rozsdás komplett bontott hátsó hidat 15K ért, az utolsó csavarig szétszedtem, mindent homokfújtam és egyesesével szépen mindent lefestettem, utána komplett kicseréltem, így csak egy szombat délelőtt kellet nélkülözni az autót. Alapozónak Mipa Aktív Primert használtam, ez egy 2K savas alapozó, majd három vékony réteg Mipa alvázvédő spray -vel lefújtam. Három éve csináltam, sehol egy rozsda folt
de aki nem akar a festéssel bajlódni, az szintereztettheti is a homokfújt elemeket
-
MrSealRD
veterán
válasz
Moleman #2840 üzenetére
CX-5 egy halovány pillanatra nálam is felvetült, mert hát lehet bele pakolni... de nem élem annyira ezt a SUV-os világot.
Skyactiv 3-as is csak 2L-es sima szívó benzin. Sokat nem segít rajta a chip. 165-ről indulva nem tudom mennyi a teteje biztonsággal de nem sokat lehet lépni előre.
Csak benzines 170 lovasokat néztem GH-ból, kézi váltóval. Kombi/nem kombi kérdésen még nem jutottam dűlőre, de ahogy magam ismerem mire aktuális lesz ténylegesen a téma, addigra nézhetem újra a kínálatot...
-
Moleman
addikt
válasz
MrSealRD #2839 üzenetére
Tényleg szépen megy, egy-egy előzésnél még mindig elvigyorodok néha, egy 98 lovas Almerából ültem át.
Ha nem sajnálnám rá a pénzt, kapna még egy okosabb futóművet, érthető módon nem hazai terep neki a kanyarvadászat. Magasra tette a lécet, emiatt is szeretnék jobbat/erősebbet következőnek, hogy ne sírjak utána. Vezettem új CX-5-öt, az már nehezebb, kicsit lomhább, többet is fogyaszt, nem igazán kívántam rá.
A BL MPS jó móka lehet, bár annyiért meg már lehet kapni Skyactivot is, mostanában jár le a garanciájuk, lehet csippeltetni.
Unokatesómnak volt GH kombija, a dízelmotort és a xenont folyton kapcsolgató "DRL modult" leszámítva nem volt gond vele, bár korát és árát tekintve kicsit régimódi a beltere.
-
MrSealRD
veterán
válasz
Moleman #2838 üzenetére
Mondjuk a 165 ló az amúgy nem rossz. Ahogy nézem a CX-5 1,3-1,4t között van súlyban. Esetleg az alaktényezője(033) számíthat még ilyenkor. Ha ezt nézem nem is rossz. Elvileg jól kéne mozgatnia a bódét.
Stinger az egy más műfaj.Én kicsit más irányba agyalok. A jelenlegi 1.6-os 3-as 105 (elméleti) paripáját azért sokszor érzem kevésnek. Most azon megy a matek, hogy meddig tartsam meg. Gondolkodtam BL 3-ban, ott is inkább MPS-ben. Azt sajnálom, hogy a 2009 utáni második generációs 6-ból meg nincs MPS, de a korábbi generáció meg már régi. De legalább van ~170 lovas verzió. Viszont jól néz ki egy GTA-s változat. Csak kellene találni belőle, egy nem lepattant verziót.
-
Moleman
addikt
válasz
MrSealRD #2837 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire ellenőrzik, hogy piszkálták-e a motorvezérlőt, garancián belül valóban van benne némi kockázat. Sajnos nincs tapasztalatom az ilyen szervizekkel.
Amúgy a Mazdánál tényleg jól megoldották a fogyasztást, nekem 6-7 litert eszik a CX-5 vegyesben, meglehetősen tempósan, kicsit visszafogottabban bőven 6 alatt. Emiatt eléggé libikókázok, hogy akarok-e kétszer ennyit tankolni pl egy 3.3-as Kia Stingerbe, miközben csak évente néhányszor fél percre lenne szükség a plusz teljesítményére.
-
MrSealRD
veterán
válasz
Moleman #2836 üzenetére
Hát igen.. Persze az amerikaiaknak viszik a 2.5 turbót... Mert ott más számokhoz vannak szokva. Itt meg a fogyasztáson meg emisszión megy a pöcsölés. Aztán a másik oldalon meg odavágunk neki... De ez már más téma.
Csak az a kérdés, hogy ezt az átprogramozást kivel lehet biztonságosan elvégeztetni. Amíg garancia él, addig ez kevésbé opció.
-
Moleman
addikt
Valóban jót tenne az európai piacoknak, ha behoznák ide is a 2.5 turbót, még ha csak automata váltóval is. Nagyon szeretem a mostani 165 lovas CX-5-öm, de következőnek jóval erősebbet szeretnék, az X meg nem tud annyival többet, hogy mellbevágó különbség legyen a kettő között.
Amúgy a 120 lovas motor beltartalma ugyanaz, csak a motorvezérlő által van butítva. Ha átíratod, 160-180 lovat elé lehet kötni.
-
k-adi
nagyúr
válasz
MrSealRD #2833 üzenetére
Hát igen az ára lehetne barátságosabb... remélem azért esik majd az ára jövőre...
ja és 120 hp? hoppá.. én totál abba a tudatba voltam, hogy kb. 168 körül van... pedig néztem vagy 200 youtube videót a 3asról..
akkor úgy néz ki sokan keverik a 6os modellel és annak adatival vagy én néztem be valamit nagyon
jó lenne egy turbó változat 2020-ban de gondolom ez álom... azt kb. lehet tudni, hogy a skyactive X mennyi hp-t dob rajta? vagy igazándiból felejtős mert az első pár évben úgyis béta-tesztelő lesz az aki olyannal kéri?? -
MrSealRD
veterán
2019-es 3-as modellekre gondolsz? FB csoportban eddig 3-at láttam amit meg is vettek és nem tesztautó volt...Szerintem a magas kezdőár kicsit mindenkit távol tart. Ráadásul várják még az X-et. Én mondjuk meg is értem. 120 lovas alap verzió azért kicsit vérszegény a dinamikus közlekedéshez...
-
k-adi
nagyúr
bp-en mostanában egyre több 2019es mazda6-ost látok...de 3ast még egyszer sem
tudom még új széria, de valami van a 3assal vagy nincs semmi csak ilyen a szerencsém és még nem láttam?
(3ast akarok venni jövőre.. még megvárom az skyactive X-et, meg még gondolkozom
)
-
mm00
aktív tag
válasz
aleister #2825 üzenetére
A Mazdától meg lehet szerezni az elektronikus szervízkönyvet ami tartalmazza az időszakos karbantartásokról: hogy hol csináltál, mikor és a km óra állását az autónak. Ezt az ügyfélkapuval elérhető adatbázisban nem látod
JSZP csak arról az időszakról nyújt információt, amikor az autó már Magyarországon volt forgalomba helyezve.
Ps.: Asszony végül megvette az autót. Ma hozzuk el, 2014-es Mazda 3 Revolution Titanium flash színben
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni.Van a családban egy 2007-es 2.0 dízel Mazda 6-os. Szerelőt keresnék hozzá,aki kiszállással is dolgozik(11./22.ker).A 6-os problémája,hogy nem megy 2000 fölé a fordulatszám és le is áll egy idő után,így viszont a garázsból nem tudunk vele kiállni ami a ház alatt van.
Előre is köszönöm a segítségeteket! -
aleister
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #2817 üzenetére
Egy lópikulát tilos. Bárki, bármilyen gépkocsi szerviztörténetét megismerheti km állással, fényképpel együtt az Ügyfélkapuról elérhető Jármű Szolgáltatási Platform (JSZP) segítségével.
(#2816) mm00
Ha van Ügyfélkapu regisztrációd, akkor írd be a keresőmezőbe, hogy jszp, és használd a szolgáltatást. -
Moleman
addikt
Én CX-5-re kértem árajánlatot pár márkaszervizből fél éve, átvizsgálással 80 ezer körüli összeget mondtak, úgyhogy kiröhögtem őket és letettem. Munkadíj, olaj, szűrők, plusz 4 iridiumos gyertya kijött 37 ezerből a legközelebbi kisműhelyben.
Bár jövőre muszáj lesz kipengetni, mert szeretnék egy váltóolajcserét a biztonság kedvéért, azt meg nem szívesen bíznám másra. -
mm00
aktív tag
2014--es a kinézett Mazda 3-as 2.0l-es motorral. 1 hónap múlva lesz 5 éves. 90k kilóméter van benne. Eszerint a dokumentum szerint, most csak olaj és szűrőcsere lesz (plusz persze a fogyó/kopó dolgok, ha vannak). [link]
Márkaszervízbe kb mennyibe kerül az éves átvizsgálás és az oldajcsere?
-
mm00
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #2819 üzenetére
Asszony tud németül és mondtam neki, hogy írjon pár emailt osztrák márkakereskedéseknek. Volt aki visszaküldte a szervíztörténetet
Szóval sikerült megszerezni.
-
-
mm00
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #2817 üzenetére
Köszi! Beléptem ebbe a forumba, de úgy tűnik nincsenek válaszok az elmúlt időszakban. Vagy privátban/emailben válaszolnak a kérdésekre?
-
mm00
aktív tag
Sziasztok! Szeretnénk vásárolni egy néhány éves Mazda 3-ast. Tudtok mondani olyan márkaszervízt, ahol telefonon vagy emailben elmondják a szervíztörténetét alvázszám alapján?
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne, hogy mit érdemes tudni vásárlás előtt a 2010-11-12-es évjáratú 2.2CD 129Le és 163Le motorokról illetve az egész autórol ?? (kombikkal szemezgetek)
-
-
MontyCrew
senior tag
Hali, ez csak Mazda6 csoport vagy vannak itt esetleg MX5 tulajok?
-
Djuree
félisten
hát igen, sajnos nagyon kevés van ami jó állapotú is.
a rozsda a lényeg, azt majd nagyon nézd meg és nem elég szemre mert alul telibe van borítva, fel kell emelni és leszedni a borításokat. ezt én is sajnos csak utólag tudtam meg, szemre nem volt rozsda az enyémen se, aztán a borítás alatt meg, háááát sokba került. -
BaLee
addikt
Nekem jó lenne az is, csak nem nagyon találok olyat. Egy van Egerben viszonylag drágán, az meg tőlem az ország másik fele. 2.0-k vannak inkább meg elvétve 2.5. Néztem Budapesten egy 2.0-t, olyan lepattant kocsit sem nagyon láttam, ahol lehet le volt ütve, km. óra szerintem felét mutatta a reálisnak, vagy kevesebbet...
-
BaLee
addikt
Családi kombi vásárlásán törjük a fejünket, egyik jelölt a Mazda 6 lenne (2009 környéki). Azt tudom, hogy az 1.8-as meg a 2.0-s benzin motor hajlamos olajfogyasztásra bizonyos esetekben.
Van most fent egy szépnek tűnő 2.5-ös motorral ellátott 170le-s változat. Ennél a motornál is lehet tartani ilyenektől?Az látom, hogy németországi a kocsi és 150 ezerig (2 évvel ezelőttig) márkaszervizbe hordták, most van benne elvileg 170e km, ugye ez már nem biztos.
Illetve az, hogy németországi gondolom rozsda szempontjából is adhat aggodalomra okot.
Ezeknek a 2.5 benzin motoroknak mennyi a fogyasztása? Főképp rövid távon lenne használva ill. napi 30-30km ingázásra. -
-
flegga92
senior tag
válasz
zeus_2k14 #2802 üzenetére
Inkább EU-n belül rendeld, VÁMon harapnak rá. Nem az eszközzel van a baj, hanem a mellé rakott CD-vel, tele van tört programokkal. ebay.co.uk-n tudsz EU-n belül is keresni.
[link] Persze nem kell minden szavát elhinni a cikknek, de több helyen olvastam, hogy elkobozták és 50-100k-s megsemmisítési díjat kértek. -
lemmy71
őstag
válasz
zeus_2k14 #2802 üzenetére
Két három ezres kábelnél tök mindegy honnan veszed, mind kániban készül
ELM327 USB OBD2
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv. Mazda 6 2004 kocsihoz tud valaki ajánlani diagnosztika kábelt ? Itthonra kellene. Lehet itthonrol lehet kintről . Milyet érdemes venni ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Mobil klíma Tarrington House eladó!
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest