Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    Tanulságul lerírom a sztorimat. Vettem régebben egy Loghtech Harmony 700-as távot a 220voltnál. Jó volt, de mint minden, kezdett rendellenes dolgokat produkálni. A kijelzője körüli gombok egyre nehezebben működtek, a 9-es gomb pl sehogy. Kérdeztem itt, mi legyen vele, a magyar szervizes megoldást javasoltátok. Aztán nem sok időm volt foglalkozni vele, de a gari lejáróban volt, szóval mindenképp mozdulni kellett. A párom írt a logitech honlapján ezzel a problémával kapcsolatban, visszajött a válasz, hogy konkretizáljuk a hibát. Megtörtént, kértek pár képet a termékről, ami mellé egy papírra kézzel írt spéci számsor van téve, megkapták, majd jött a mail, cserélik, nemsokára érkeziki egy Harmony Touch, mivel a 700-ast már nem forgalmazzák. Ezt tartsam meg 3 hónapig, hátha kell nekik, és ennyi.

    Nem lacafacáztak, 2 nap alatt megvolt oda- vissza mailekkel, mindennel, utána 3-4 nap alatt ért ide az új táv. Ugyan azt még nem tudom, ennek hogy van (vagy van-e) garanciája, ezt majd még megkérdem, de így nagyon nagyon korrekt üzletet kötöttem, hiszen az eredeti távot 20K körül vettem, ez viszont picivel 50K fölött van...

Új hozzászólás Aktív témák