- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Milyen széket vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1314 üzenetére
de a szállításról van papír hogy cserélték... engem már nem érint, mert nem veszek több logitech cuccot, a silány minőségük miatt....
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1312 üzenetére
itt nincs ilyen hogy üzletpolitika, a Magyar jogszabályok vonatkoznak rá ennyi.... nem egyikhez se küldtek!
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1310 üzenetére
csak jelzem a jogszabályok alapján, ha egy terméket teljesen kicserélnek, akkor arra újra kell indulnia a garanciának, hiszen új termékről van szó!
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #1306 üzenetére
A csere meglett, a fixit meg mehet a ...-be.
Sajnos nem küldtek új garanciajegyet, vagyis az eredeti garancia hátralévő ideje maradt. -
prokxy
veterán
Sziasztok!
Edigital-ban vettem a G430-as fülesem, de bal oldali részen, a fülpárna felett, ahol mozog, ott meg van repedve és félő, h eltörik. Ha picit megfeszítem, látszik,h a műanyag eléggé mozog.
Hogy intézzem a garit? Írjak a logitechnek, esetleg hívjam őket, vagy az edigitalhoz vigyem be?
Köszi a segítséget! -
Kuter
senior tag
válasz
ANDROID??? #1306 üzenetére
2-3 hét
-
ANDROID???
addikt
A heylzet, hogy a Logitech úgy néz ki elnézést kérés után hajlandó cserélni az elbarmolt darabot..
Hogy szokott lezajlani a csere, mennyi idő alatt? -
ANDROID???
addikt
A Fixit egy fos.
Kicserélték egy lesarkazott karcos darabra a "mélyládát" és a kis hangszóró is karcos lett..Az egyik matrica nincs rajta, és a hátsó matricán is más a számsor. Lehet megtetszett nekik a karcmentes amit beküldtem.
Természetesen a visszaküldött dobozba is csak bele voltak hányva a dolgok, a nejlonra, bubis zacsira, töltőanyagra rádobva...
Most akkor lehet rinyálni a Logitech felé?
Reméltem nem járok így, tévedtem.. -
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Adott egy Z323, a semmiből minden előjel nélkül nem kapcsol be, írtam a logitechnek, hogy ez a probléma, erre Fixit lett a javaslat, írtam oda is, elküldték a futárt 1-2 napra rá a szerviztől elvitték, most elvileg jön visszafelé "Javítási leírás Mélyláda javítás".. (gondolom, ha cserélnék akkor nem ezt írták volna, kíváncsi leszek mennyire és milyen esetleges barbár módon lett javítva)
Most találtam rá a topicra és az az érzésem az itt olvasottakkal, hogy a Fixit a TMX szintjén lehet...
A hangfalakkal is szoktak szépet alkotni?Egyébként ezekben van biztosíték belül, lehet csak az pukkant el?
-
boldi21
csendes tag
Sziasztok!
Néha furcsán működik a Logitech M705 egerem. Amikor böngészek (Chrome) a bal klikkre is összezáródnak a tabok. Gondoltam újrarakom a rendszer, mert annyi mindent kipróbáltam, minden bővítményt letiltottam, újraraktam a böngészőt, de semmi se segített,
Furcsa módon az új rendszeren is visszatért a probléma.
Mi lehet a gond? Valaki tapasztalt hasonlót? -
KovyBoy
tag
Sziasztok,
Van 2db K750 billentyűzetem. Az egyiket nemrég vettem használtan és az alábbit produkálja. Bekapcsolás után folyamatosan elveszíti a jelet. Ilyenkor ki-be kell kapcsolni, hogy újra csatlakozzon. Azt vettem még észre, hogy 85% főlé nem igazán akar menni a töltése. Elképzelhető, hogy aksi gondja van (csak) és amiatt csinálja ezt?
Amikor folyamatosan használom, akkor nem vált "offline"-ba, csak ha nem nyomkodom úgy kb. 10 percig, akkor viszont rendszerint ezt csinálja. Eléggé kiábrándító... -
cbalazs01
csendes tag
Sziasztok !
Vettem egy Logitech G933 - as típusú fejhallgatót a Logitech - oldalán keresztül. 2 hét után meghalt. Természetesen van rá 2 év garancia.
Elküldtem a terméket a Fixithez kaptam egy emailt - hogy nem tudják megjavítani a terméket, mert nincs /nem is lesz/ alkatrész a termékhez ezért a következő termékeket választhatom:
1. Logitech Wireless Gaming Headset G930 (PN: 981-000550) + Logitech Wireless Mouse M705 Silver (PN: 910-001950)
2. Logitech G19 Gaming Keyboard (PN: 920-000970) + Logitech Wireless Mouse M705 Silver (PN: 910-001950).Bizonyos problémák miatt az 1 es pont nem tetszett, mert a füles elég érdekesen van összerakva és törik a 4 csavarnál ami tartja a füles részét. Egerem már van egy Logitech G502 személyében.
A 2 pontnál meg van egy Logitech G19s billentyűzetem is. Igaz nem használom, de majd eladom.
Megkértem email ben a Fixitet, hogy küldjék vissza a hibás terméket. Ami megtörtént.
Felvettem a Fixit kérésére a kapcsolatot a Logitech - el. Szóval most ott tartok, hogy a Logitech kb. nem hazudok de a 10 edik fényképet kellett küldenem az adott termékről. Kérdésem a következő. Mint gyártó cég miért nem tud elfogadni egy hivatalos magyarországi szerviz igazolást, hogy a termék javíthatatlan. És miért kell fényképet küldenem az adott termékről. Ilyen esetben szerintem elég lenne az adott igazolás, hogy a termék javíthatatlan.
Ha valaki a Logitech - től vesz valamit számoljon ezekkel a következményekkel is, hogy milyen tortúrát kell csinálni, ha nem tudják megjavítani az adott terméket. Most ott tartok, hogy 2-3 nap az elbírálási idő és még az is kiderülhet, hogy a 2 évig garanciás termékemet nem fogják megjavítani.
Szóval most várok és bízom abban, hogy elfogadják a garanciális kérvényemet.
-
Greenlaser88
csendes tag
Üdvözletem!
Ne legyen rá szükségem, de technikai kérdés a Logitech 3 éves korlátozott jótállásával kapcsolatban.
Egy Logitech G600 MMO egér vásárlása előtt állok és egyik kedves boltban 21 990 Ft-ért található, azonban 1 év garanciával, másik kedves boltban pedig 22 900 Ft, azonban 36 hónap termékgaranciával.
Az első esetben is jár a 3 év korlátozott jótállás a hardverre vagy az valamilyen "megokosított" dolog lehet és csak az üzlet 1 éves garanciája vonatkozik rá (mindkettő jó nevű elég nagy bolt, csak reklámozni nem szeretnék)? Ha nincs különbség akkor marad az ócsóbb.
Továbbá, a "korlátozott" jótállás mit takar? Erre nem jöttem rá magamtól. Továbbá céges vásárlás esetén módosul bármilyen módon a garancia vagy annak érvényességi ideje?
Még mielőtt feltételezné bárki is, hogy munkaidőben játszom, csak produktivitás miatt kell a "sokgombos" egér.
Előre is köszönöm a segítőkész hozzászólásokat.
-
hozolek
csendes tag
Sziasztok,
Van egy Logitech K750 solar billentyűzetem. Mai napig tökéletesen működött. Sajnos most már napfényben sem tudom felölteni. (lejárt a garancia) Van valakinek tapasztalata ilyen billentyűzettel, lehet javítani a ilyen hibával?
köszi
Zoli -
Stukker1987
senior tag
válasz
cbalazs01 #1294 üzenetére
A FIXit az emberek nagy része szerint egy vicc,nekem is rossz tapasztalatom van velük. A logitech pedig szinte elérhetetlen...
Nekem van 2db G602-m és G930-at is nemrég adtam el és ezen kívül más termékeim is voltak tőlük,de ezen tapasztalatok alapján próbálok más gyártó termékeiből válogatni,mert ennyi pénzért már nem csak a terméket,de a támogatást és a szervíz hátteret is elvárnám.
A G930 helyett már nem is Logitechet vásároltam...
-
cbalazs01
csendes tag
Sziasztok !
Úgy döntöttem, hogy én is leírom a tapasztalataimat, mivel szépen lassan kezdek lecserélni mindent Logitech termékre.
Egy Logitech G910 - es billentyűzetet használok. Logitech G502 - es egér kíséretében.
A minap kb. 1 hónapja vettem egy Logitech G933 - as fülest. Kb. 2 hétig használtam. Mivel sikerült lemerítenem azért a gépem USB töltőjére feldugtam. És el is kezdte tölteni, viszont nagy meglepetésemre reggel nem tudtam használni a fülest. Mindig azt írta mi, hogy kapcsoljam be vagy keltesem életre az eszközt. Szóval röviden nem tudom bekapcsolni.
Felhívtam a Logitech et és azt mondták, hogy mivel közvetlenül tőlük vásároltam ezért ök intézik a csere garanciát. Szóval a Fixit - et kihagyják belőle. Viszont, megkérdeztem és azt mondták, hogy nem kell visszaküldenem a rossz terméket.
Elötte 2014 - ben vettem egy Logitech G19s - típusú billentyűzetet az ExtremDigital - tól sajnos 3 nap alatt elszállt a kijelzője. A Fixit - től kaptam egy másikat használat közben megszűnt a gomb világítás.
Utána küldtek egy olyan billentyűzetet melynél az X billentyűt elég erősen kell lenyomni, hogy reagáljon is rá. A hangerő görgője valamilyen hiba miatt // ferde a tengely // akad.
Körülbelül 3x küldtem vissza mind a 3x ugyanazzal a hibával jött vissza. És egy lappal, hogy szakszerű tesztelés után nem találtak hibát a termékben. Így a Logitech oldalába belepve ami most valami miatt nem működik kiírta, hogy a termékre 2017 - ig van garancia.
Szóval nem tudom mit csináljak még küldözgessem nekik vissza hátha képesek megjavítani az adott terméket, vagy dobjam ki a szemétbe. Mondjuk egy 61.000 Ft os billentyűzetnél azért meggondolja a mókus, hogy mit csináljon vele.
-
G@ben
addikt
Sürgős segítségre volna szükségem:
vásároltam egy G400-as egeret, aminek a görgő fölötti + gombja csak nagyon erős nyomásra reagál, mintha a gomb és a mikrokapcsoló között lenne egy rés. 14 éve használok MX500-ast és 518-ast, tudom, hogy kell működniük, csak sajnos a mostani MX518-as megadta magát. Mivel neten rendeltem, 14 napig visszavihetem, ami most pénteken jár le. A boltban megreklamáltam, nagyon készségesen hoztak helyette másikat, ami sajnos még rosszabb, azaz ugyanezt a gombját szintén nagyon be kell nyomni, sokkal nehezebben is jár, ráadásul a bal gombja a levegőben van, hatalmas rés van közte és a mikrokapcsoló között. Visszavittem ezt is és kérdeztem, hogy mivel szériahibának nézem ezt, ezért lehet-e az első egér gombját javítani? Mondták, hogy persze. Rákérdeztem, kiderült, hogy a Fixit-hez küldik Pestre, arról meg ugye sok jót nem olvasott itt az ember. Viszont ha ezt választom, a 14 napból kifutok, tehát hibás javítás után már nem adhatom vissza, hogy mégsem kell.
Ti mit tennétek? Elküldenétek javításra, mert másik mikrokapcsolót tesznek bele és jó lesz vagy visszavinnétek a boltba és visszakérnétek az árát? A bajom az, hogy szükségem lenne egy MX518-as, G400-as vagy G400s-es egérre, ami hibátlanul működik. Sajnos aprókban sem nagyon látni ilyet, ezért döntöttem az új vásárlása mellett, de ez így nagyon kiábrándító. -
G@ben
addikt
Vettem egy Logitech G400-ast, de a görgő feletti és alatti gombokat mintha nem érzékelné. Beállítottam rájuk a Home és End gombokat, de meg se moccan se Firefox, se Commander alatt. Én csinálok rosszul valamit vagy hibásat kaptam?
-
saril
senior tag
válasz
KovyBoy #1287 üzenetére
már a logi sem olyan mint régen, sajnos pont ezért tesz bele rossz komponenseket hogy olcsóbb leszervízeltetnie azokat az egereit akik kínlódnak azzal hogy visszaküldik javíttatni mert valljuk be sok olyan más ország van ahol ha elromlik egy ilyen kategóriás egér sem foglalkoznak vele túl sokat, vesznek másikat...
-
KovyBoy
tag
válasz
KovyBoy #1283 üzenetére
Tájékoztatásul írom:
Az ügy - még ha nem is úgy, ahogy leginkább szerettem volna - megoldódott. Az egeret visszavittem az Extreme Digitalba, szépen elmagyaráztam egyszerű problémáját, melyet követően a vételárat vissza adták. Igaz jobban örültem volna, ha kicserélik az egeret egy hibátlanra, de mivel nem volt készleten erre nem került sor. Mindenképp korrektül jártak el, köszönet érte!Ami a továbbiakat illeti, egyelőre marad a jó öreg Performance MX, amiben jómagam cseréltem nemrég mindkét mikrokapcsolót a gyárilag beépített kínai Omron helyett eredeti japán Omronokra. Ezek jóval tovább bírják majd. Sajnálatos, hogy a Logitech a felső kategóriás egereknél is ezen a filléres, könnyen beszerezhető alkatrészen spórol évek óta.
-
KovyBoy
tag
Sziasztok,
Múlt hét csütörtökön vettem egy MX Mastert az Extreme Digitalban. Azóta használtam kb. 4-5 órán át, mostanra teljesen "elkopott" a racsni funkció, gyakorlatilag szőrén-szálán eltűnt, ami iszonyatosan zavaró és kiábrándító! Szomorú lennék, ha ez valami típus hiba lenne.
Nem beállítási és nem szoftveres gondról van szó. Külföldi fórumokon úgy látom, hogy volt már ilyesmi panasz, de nyelvtudás híján nem tudok teljesen eligazodni.
Ha van valakinek hasonló tapasztalata, jó tanácsa, szívesen fogadom!
Köszönöm előre is. -
dzsordzsoba
csendes tag
Sziasztok!
Amazon Italyból rendeltem G810 billentyűzetet (olcsó is volt, és így járt hozzá Division játék is). Nagy örömömre gyári hibás a cucc. Na most visszaküldeni postaköltséggel garira olaszba 11e Ft lenne... És megfordult a fejemben, hogy mi van ha megint egy hibásat kapok.
Mit lehet ilyenkor kezdeni? Próbáltam felvenni a supporttal a kapcsolatot, szerintem kifogtam a legnagyobb ***-t
, mondta hogy bizonyítsam be, hogy az Amazonnál tényleg nem állják a postaköltséget. Miután kimásoltam és linkeltem neki a return policyt, akkor azt válaszolta hogy csak azért sem cseréli ki.Szerintem ha nem ez a csávó nézi meg a ticketemet, akkor tuti nem így állnak hozzá. Nekik kb mindegy, hogy az olasz képviseletük, vagy a magyar cseréli ki, vagy nem így megy? (tudom a retailer az Amazon, de hát ő is a logitechkel pacsizza le a garit, nem?
) Amúgy ez van a Logitech GYIK oldalán: "a termékre vonatkozó garancia csak a vásárlási országban érvényes, ugyanakkor a vásárlók bármely olyan EU országban benyújthatnak garanciális igény, ahol a gyártó / eladó rendelkezik képviselettel."
-
jubilleum
senior tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy m1100r-hez tartozó usb-s vevőre. Van ötletetek, hogy hol tudnék ilyet szerezni?
-
RexpecT
addikt
Üdv!
14 hónapja külföldről rendeltem egy Logitech G100-as egeret, ami 2 hete néha magától kettőt kattint.
Itthon foglalkoznak ennek a javításával? -
stampeee
csendes tag
Na szóval! 5 hét után visszakaptam az egeret, mint várható volt a fixit szétszedte, majd összerakta, majd várta a csodát hogy megjavuljon.
Mivel az edigitalon keresztül ment a fixithez, ezért oda is küldték vissza. Még ott bontottam ki előttük, hogy ha szét van barmolva az egér, akkor ne az legyen, hogy én voltam. Már ott mondtam az eladónak, hogy ezzel semmit nem csináltak, mert az 1. kattintásnál produkálta a problémát (hangos, nehezen lenyomható gomb, a végén egy csattanással. ). Az eladó kb csak annyit mondott vigyem el és nézzem meg, hogy működik-e, mert hangra meg érzetre nem fognak vele semmit kezdeni. JA OK. Mert végül is azért vittem vissza, mert nem működött. Értem.Részlet a Logitechez írt regényből:
"Az egér bal gombja hibásan működik. 3 fajta kattintást produkál:
1. normális: kellemes hangja van és nagyon jó a kattintás érzete. Erre számít a vásárló egy ilyen egértől.
2. hangos/zajos: a kézbevétel utáni legelső kattintás továbbá a hirtelen, kicsit erősebb kattintásoknál jön elő ez a fajta probléma. A hangja olyan, mintha a rugó vagy a microswitch beakadna és érezhetően ellenáll a lenyomásnak.
3. szinte hangtalan/lassú: Ilyenkor a bal gomb szinte teljesen használhatatlan. Lenyomás után érezhetően később áll vissza a gomb a helyére és szinte semmilyen kattintásérzete nincs.
Az egeret a vásárlás után a 16.napon (2016.01.19.) elküldtem garanciális javításra, amit a mai napon (2016.02.22) vissza is kaptam. A Fixit szerint a probléma javítva lett, de a csomag kibontása után rögtön az első kattintásnál ugyan ez a durva, hangos és erőltetett kattintás fogad."
Az egér regisztrálva van az logitechnél és a supportnak is írtam. Kb mennyi idő mire reagálnak rá? Vagy érdemes lenne már egyből Mr. Botond úrral beszélni telefonon?
-
ronaldo
őstag
Valóban nem szép. De ezeket az olcsóbb egereket abban az undorító műanyag csomagolásban küldik, ami körbe le van hegesztve, nem? Mert az csak roncsolással nyitható, tehát nem tudom visszacsomagolni úgy, ahogy azt az elállás szabályai szerint kellene.
De amúgy akartam venni a közeljövőben egy egeret (M545-öt néztem ki, ahhoz jár pico unifying)
-
stampeee
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valami maximális javítási idő, aminek a leteltéig kötelesek "megjavítani"/visszaküldeni?
3.5 hét telt el, azóta hogy beadtam javítani a szinte vadi új egeret, azóta semmi hírt nem kaptam róla.
-
válasz
Frenky89 #1267 üzenetére
Annyi a sztori röviden, hogy megszaporodtak itthon a Logitech garanciális ügyei (lehet sejteni miért) és az volt a válasz, hogy nekiállnak saját szervizben javítani dolgokat, hogy olcsóbb legyen, ne kelljen mindent cserélni. Gondolom mire kiderült, hogy a Fixit így dolgozik, már alá volt írva velük X éves szerződés. Szerintem tűkün ülve várhatják, hogy ez lejárjon, és kezdjenek valamit a M.o.-i szervizzel megint, mert ez csak plusz költség nekik, ha Fixit után ugyanúgy küldeni kell a cseredarabot, közben a szerviz meg számlázza nekik a futárt és a "javításokat". Ez mind puszta spekuláció, de így tudom elképzelni a hátteret.
-
-
válasz
stampeee #1264 üzenetére
Szia!
Egér hibával fordultam a supporthoz én is. Egyelőre még a Fixitnél jár az egerem, de gyanítom, hogy csak tisztelekör lesz, ezért már leveleztem a Logi supporttal. Videót küldtem nekik a hibáról, amiben megmutatom a termék sorozatszámát, majd a hibát demonstrálom. (Kb 30mp, 1080p) meglehetősen elégdettek voltak a kivitelezéssel, most már csak a visszaérkezésre várok.
-
stampeee
csendes tag
Sziasztok!
2016. január elején vásároltam az edigitalnál egy Logitech g303 egeret, aminek 2 hét után elkezdett haldokolni a bal gombja. Már a kicsomagolás után fura volt a bal gomb, de gondoltam, hogy majd bejáródik. Nem így lett.
Ha kedve volt normálisan működött kb 10 kattintásig, majd egyre nehézkesebb lenyomni, majd a végén már olyan érzésem volt, mintha egy gyújtót nyomogatnék. A gomb egyre jobban kezdett leragadni, elengedés után, egyre lassabban jött fel, majd gondol egyet és megint jó egy darabigEzen a héten visszavittem a boltba, ahonnan elvileg a FIXIT-hez küldik, mivel csak azt ajánlotta fel márkaszerviznek az oldal. Ahogy olvasgattam itt a hozzászólásokat, esélyes, hogy 2x megnyomják a gombot és visszaküldik javítottként?
Ha a javítás nem történne meg, akkor forduljak egyenesen a logitech supporthoz?
Ha kérnek valamit, hogy igazoljam a hibát, akkor azt hogy tegyem?Köszönöm a válaszokat!
-
Kuter
senior tag
válasz
hemi757 #1262 üzenetére
Szia .
Ha vissza jőn.
Hívd fel a logitech supportot.Telefon szám:+36 177 74 853
Mond el hogy mi a problémád.Fognak kérni fényképeket ,meg szeriaszámot meg számlát garjegyet,és a Fixit által kiadott papírt a javitásról.
Édemes regisztrálni a logitech oldalán a termékedet gyorsabb ügyintézés miatt.
Ide fel is töltheded a garjegyet meg a számlát a regisztrál termékedhez.
Az ügyintézés kicsit hosszadalmas (nekem 1 hónap volt de megérte)
Töllem vagy háromszor kértek fényképeket
Nekem e G430 füles volt
Fixit nem javította..
De a logitech miután elintézödött minden küldöt egy vadi új dobozos fülest,a régit meg megtarthattam.
Ja a Fixitet lehúztam a supportnál hogy semmit nem ér. Nekem meg ráadásul össze is karcolták a tetejét ,és fölöslegesen van utaztatva a füles.
A supportosok kedvesek és segitőkészek voltak teljes mértekben,(szépen beszélj velűk)Üdv Kuter
-
hemi757
csendes tag
Sziasztok !
Tapasztaltabb kollégáktól szeretnék segítséget kérni.
2015 decemberben vásároltam egy Logitech Driving Force GT kormányt.
Fentebb említett középpont elfordulás/eltolódás probléma jelentkezett.
Fixit céghez került javításra ,javították, visszaküldték. Kipróbálást követően kiderült hogy nem sikerült a javítás. Ismét vissza javításra, most várom hogy visszakpjam.(elvileg megint javítják)
Kérdésem az lenne hogy amennyiben nem gyógyul meg, mit lehet tenni ?
(jelen pillanatban többet volt szervízben mint használva...)
Kit lehet keresni eseleges csere ügyében ?
Választ előre is köszönöm. -
ronaldo
őstag
sziasztok,
valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy felesleges unifying vevőegysége?
vagy honnan lehet ilyet szerezni ésszerű áron? 10 dollárokért láttam ebayen, de 13-ért meg már egeret lehet venni vevőegységgel együtt (de nekem arra semmi szükségem nincsen).
köszönöm a segítséget
-
-
Sziasztok!
Fixites futár mikorra várható a bejelentéshez képest? Az a státusz most, hogy garanciális ügyre a kérelem "Elfogadva", de arról nem írtak semmit, hogy ezután mikorra várható a futár.
-
sunny1
tag
Sziasztok!
Legyetek szívesek adjatok tanácsot.
Van egy X210 es 2.1es hangszórószettem amin a 2 magas hangszóró felváltva hol szól hol nem.
Mi lehet a probléma,találkoztatok már ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm. -
G@ben
addikt
Van egy MX518-as egerem, ami azt csinálja, hogy a görgő alatti gomb működik szépen, majd csak minden sokadik nyomásra, aztán azt sem, utána megint minden sokadik nyomásra. Szétszedtem, összeraktam, újra működött rendesen, majd 1-2 hét múlva újra csak minden sokadik nyomásra. Megint szétszedtem, összeraktam, megint működött 1-2 hétig. Két különböző mikrokapcsolós panellel is kipróbáltam, egy a sajátja, a másik egy MX500-asból való és abban hibátlanul működött.
Olyan, mintha nem tartaná megfelelően azt a panelt a ház, mintha kilazulna, de ennek a szétszedéskor semmi jelét nem látom. Mellesleg a görgő alatti második gomb tökéletesen működik.
Mi lehet a probléma? -
Bicskás
senior tag
Szépjóestét kedves topiklakók !
Segítséget szeretnék kérni.
Hol tudok vásárolni Logitech MX1100 elem fedelet ?
A segítséget előre is köszönöm !
Üdvözlettel: Oreyus
-
Matrixka
tag
Sziasztok!
Ma este hangosabbra akartam venni a logitech z906-om.
A ledek kialudtak és hang sincs
Mi lehet a gond?
Hátha valaki tudna segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Elektromos cigaretta 🔞
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Gyúrósok ide!
- Jellyfin, Emby, Stream.io, Plesk Streaming platform
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Acer NITRO V 16 Gamer Tervező Laptop -35% 16" RYZEN 7 8845HS 16/1TB NVIDIA 4060 8GB FHD+ 165Hz
- AppleCare+ biztosítás és kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás - Számlával
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -35% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- ASUS Vivobook Pro 14 OLED - RTX 3050 - R7 5800H - 16GB RAM - 500GB NVME SSD
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest