- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HP notebook topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
Aktív témák
-
-
axlrose32
őstag
a biztositás igaz:50%-kal magasabb mint egy 1.3 asé ez nagyvonalakban havi 2000 ft-ot jelent napokra lebontva 60ft egy félüveg sör ára.viszont adott forgalmi helyzetben nekem megéri ezt a plusz költséget, hogy 105 le van a fenekem alatt és nem 65le. a súlyadó pedig semilyen összefüggésben sincs a hengerek számával vagy a lökettérfogattal.egyébként ha tanácsot adhatok toyotát vegyél.nagyon nagyon megbizhatóak.esetleg ha jó autót akarsz olcsón látogass el a torottauto.hu -ra,ezek sérültek de van közöttük enyhén sérült is /minimális jav költség/,még javitással együtt is jobban kijössz mintha egy hibátlant vennél.
-
axlrose32
őstag
igen valóban a fenntartási költség magasabb/gkfbizt./de ezen kivül semmi nem kerül többe.a fogyasztás megegyezik egy 1.4 opelével,viszont nem kellet alkatrészre költenem egy ft sem 1 év alatt amiota nálam van.ugyanakkor a haverom a ujonan vásárolt opeljével 96-os ,az utsó 4 évben legalább 10 szer fordult mag a szervizben és otthagyta egy fél autó árát alkatrészre/sztem nonszensz hogy egy autón 47000 km után elszakad a vezérműszij,amikor a gyártó 70000 es csereintervallumot ir elő//79000nél pedig vizpumpacsere???.tehát amikor autót vásárol az ember nem csak az alkatrészárakra kell öszpontositani,hanem arra is hogy milyen az autó megbizhatósága,minősége,és igy hosszútávon jobban jár az ember.és akkor a karosszéria minőségéről még nem is beszéltünk.
-
axlrose32
őstag
ha utálod a japán verdákat akkor vszinü az enyém nem kell.de egy próbát megér:1991 mitsu lancer 1.8 4wd minden elektromos/ablak,centrál,tükör fütéssel,/mech.:/kormány két irányban ,ülések /itt a magasságállitásra gondolok/.ja és klima is van/ tökéletesen működik ami ugye ilyen korban kuriózum/,a szervókormányt majdnem kihagytam.egy ajtó/jh/ szorul fényezésre sérülés miatt cserélt,ezen kivül csak apróbb hibák vannak.én 380k-ért árulom ha vkit érdekel.sokat nem engedek mert motorja futóműve nagyon egyben van.az autónak csak mo-i tulajdonosa volt.
-
hezzo
tag
A Clio-k szerintem k* jó kocsik. Az én tapasztalatom szerint legalábbis. Nekem az van (a ''legújabb előtti'' modell), de egy ismerősöm most adta el az övét (a régebbi modellt) 550-ért. Szerintem 400-500 között elég jó állapotban lévőket fogsz találni. Keveset eszik, kicsi, fürge stb. Bár én amúgy is Renault-fetisiszta vagyok - valószínűleg sokan lesznek, akik ellent mondanak nekem...
A sors fintora, hogy az ismerősöm egy nappal a topic nyitása előtt adta el a kocsit.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Ismerősnek ilyen van, sőt autófényező ismerősöm is ismer egy ilyen tulajt, szerinte megbízható kis kocsik. És szvsz szépek is. Ez pl 94es , mondjuk ez már 490E.
Bővebben: link
Viszont ő meg csak 250E, 91es. Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Vigneau
félisten
Ahogy elnézem, a konkrét ajánlatok váratnak magukra. Ne keseredj el, gyűjtögesd a pénzecskéd. Addig is nézelődj - ha ráérsz - a trader.hu-n vagy a hasznaltauto.hu-n, sőt az auto.lap.hu is sokat segíthet... Legalább az árakkal tisztában leszel. Én is így csináltam. Jó egyébként autó téren hasonlóan gondolkodó emberekkel találkozni! Viszont lassan el kell gondolkodnom a cseréjén. Talán jövőre beszámíttatjuk... Kívánom, legyen egy jó ajánlatod minél előbb! Sok sikert az autóvásárláshoz és leld benne örömödet! Szia!
-
Vigneau
félisten
Viszonylag nagy a választék, széles skálán mozog az áruk: 300-550e HUF. 2003 év elejéig az egyik nagy sláger volt a nepperek és a szimpla vásárlók között egyaránt. Sajna, a törvények miatt ezután kinnrekedt a határainkon túl ez a típus. Az egyetlen ellenérv az ajtórohadás: 1 éve hajtok bal oldali ajtó után, vagy javítóívet kutatok, de semmi... Hasonló kategória még a Citroen AX. Alternatívának jó lehet, bár, ha jól emlékszem, nem buksz a francia verdákra...
-
Vigneau
félisten
Örülök neki, hogy tetszik a kis kocka Corsa. Nem bánod meg, ha azt választod! A '90-'92 gyártásúakat válaszd - ne a korábbiakat -, min 1.2-es motorral (45LE). (Nekem is 1.2-esem van, kb. 5-5.4l a fogyasztása.) Jó a diesel (1.5) is, ez egy Isuzu motor, keveset fogyaszt (viszonylag könnyű a kasztni: saját tömege 775kg).
-
Vigneau
félisten
Én inkább tanácsot adnék.
'92-es 3 ajtós Opel Corsa ''A'' boldog tulajdonosa vagyok immár 2 éve. Ha jól olvastam, hasonló kaliberü kis kocsit keresel. Jó választás, viszonylag értéktartó is, de 1 valamit tarts szem előtt. Ezek a verdák is csak öregszenek, s olykor költeni kell rájuk. Az enyém közel 185e km-t futott. A normál dolgokon kívül elég sok minden cserére szorult: első, hátsó fékek; hátsó lengéscsillapítók; kormánypersely; féltengelycsuklók; jobb oldali ajtó (kirohadt az alja); hűtő és csőrendszer; vízpumpa; gyújtáselosztó; alapjárati motor és lambdaszonda. Ne ijedj meg, közel 60e km óta használom, szép sorjában jöttek elő a hibák. De... egyszer sem hagyott cserben, számíthattam rá, meghálálta a törődést!
U.i.: Viszont, ha elolvasod az aláírást, még nem minden tökéletes...
Sok sikert kívánok a vásárláshoz! -
mazdawrc
csendes tag
Hali, ez az autó pesti, de ha fogyasztásra mész, érdemes lehet megnézni.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
süti5
őstag
-
süti5
őstag
200e
Hogy őszinte legyek, nekem is volt ellenérzésem, de rögötn elment első évben, mikor balcsira lefelé lerobbant haverom suzi terepjárója, dőlt belőle az olaj...
Az enyém még télleg nem hagyott ott sehol!! Vannak ilyen kis dolgai, hogy pl. állandóan világít a műszerfalon két lámpa, a fékbetét kopottsága meg még valami de mikor új van benne is így maradEnnek télleg lelke van, ilyen apró szarok hogy miért világít, egy idő után nem zavar, mer tudod, hogy az elektronika nem erősségük, csakhogy ez nem injektoros, hanem még karbis, így megbízható, és pl. télen is könynen indul. Újabb fiatot nem biztos, hogy vennék, pont emiatt, de ebben még nincsen annyi elektronika, ami zavarna...
-
yerico
senior tag
Öreg taxisok mondták azt, hogy a 'három F' szabály szerint kell vásárolni, azaz nem szabad venni franciát, Fiatot és Fordot. Ezzel nem kell persze egyetérteni, a szüleim R5-öse az eddigi legkedvesebb autó volt, amit hajtottam, a Ford mára nagyon megbízható lett, az olaszokról nem sok tapasztalatom van. Ennek ellenére 15 évvel ezelőtt ez nem volt feltétlenül jellemző.
A Lada Samara egy kategóriával nagyobb, mint a Corsa. Mechanikailag az őskor szintjén van, de tényleg jó autó, ez nem régi Zsiga, pont azt tudja, amit anno a Fiat Ritmo tudott (szerintem arról másolták). Ha véletlenül megint kevés pénzem lenne autót fenntartani, akkor újra Samarát vennék a mostani 6 éves Corsám után is. Más minőség a két autó, de azért a pénzért a Samara volt a csúcs. -
cortez25
senior tag
olcsó...komlett kipufodó rendszer 12K
fékbetét 1000, féktárcsa 3000/db.
Hátsó lámpa komlett 5900 Ft és ez kisker ár. Nem beszélve arról, hogy olajcsere 4K....Lett volna 1986-os uno 400-ért, 88-90-esSamara friss műszakival 180K.....de 150-ért is veszteketnek. A lényeg 2108-as legyen.
ja ha kifogsz valami nyugdíjas párt aki épp suzukira vált, akkor még megkíméltet is lehet. Na persze nagy a szórás...mert a legtöbb autószerelőt nem érdekli, mivel csak lada, pl: az enyémen kaplpáccsal szereltek karburátort, pillangószelep el volt verve rendesen, két napig egyengettem.
[Szerkesztve] -
süti5
őstag
Lenne egy eladó Fiat Uno.
1989-es még a régebbi kasztnis, 1.1-es 58,5 Le-s karbis benzines motorral. Most veszek egy új Suzukit, ezért lesz eladva. Szép üléshuzat van benne, de komolyanNos, összesen 153.000 km-t futott, és télleg ennyit!! Öregektől vettük, egyetlen szépséghibája van, az öreg majd minden karosszériaelemet megkarcolt, így sok elemnek más és más sötétkékmetál árnyalata van, de egyáltalán nem feltűnő, csak ha nagyon nézed. Törve nem volt, ez biztos. Nálunk 6 éve van, 78.800-al vettük. Egyedül a kuplungtárcsa lett cserélve, és ez az, ami lehet, hogy majd kell - pesti duókban sokat kuplungoltunk
Egyébiránt soha nem hagyott ott sehol, motorja klafa, ahhoz soha nem kellett nyúlni! Most lett vizsgáztatva februárban+zöldkártya, előbbi két, utóbbi egy évre. Cserélve lett a gömbcsukló vagy mi meg ilyen kopó alkatrész. Gyárilag van benne elektromos ablakemelő és központi zár. Hátsó ajtó zárja elromlott, azt meg kell csinálni. A küszöb ősszel lett megcsinálva, az rozsdásodott.
Írj ha érdekel és ilyesmire gondoltálFiat Uno clubtag vagyok, imádom a kicsikét
Aktív témák
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpársportok
- Felforgatná Kína a technológiai világrendet
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OTP Bank topic
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- Új korszakot nyit a Samsung október 21-én
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 5700XT 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- RÉSZLETRE , KAMATMENTES , BANKMENTES Panasonic TOUGHBOOK FZ-55 MK3 FZ-55G6601BG Notebook
- Seagate Exos X18 16TB SAS merevlemez
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) Kingston HyperX Renegade 2666MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest