- Házimozi belépő szinten
- Akciókamerák
- SSD kibeszélő
- Home server / házi szerver építése
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Haladó fotósok digitális fényképei
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Léghűtés topik
Aktív témák
-
-
yerico
senior tag
válasz
axlrose32 #108 üzenetére
Ne nagyon próbáld meg nekem bemesélni, hogy az 1.8-as négykerekes autód 6 liter alatt eszik országúton, mert úgysem fogom elhinni. Viszont egy visszapillantótükör cseréje már 44000 forintba fáj, ha éjszaka lerúgják, az már idegesítene. Az idő előtt elszakadt vezérműszíj vagy a sofőr!!! vagy az anyag hibája az utóbbi könnyen kideríthető, és a gyártó perelhető érte. Mindenesetre ismerek olyan embert, akinek a garanciális Hondája majdhogynem többet volt szervízben, mint otthon, és végül garanciában cserélték az autót. A Mitsubishi helyzete meg pont a legrosszabb az összes japán gyártóé között, hirtelen úgy járhat, mint a Rover, és akkor honnan lesz majd alkatrész? A hetedik éves Opelem meg nem akar még rohadni, de ha véletlenül megteszi, akkor kb. 30.000 forint lenne fényezéssel. Puff neki, annyit megér. Ellenben benzines léttére 4.5 / 6,2-es fogyasztást csinált országúton / csak városban. A havi kötelező 1300 forint, legutóbb egy 800 forintos olajgombát cseréltem rajta. Ez mennyi lenne a Micudban?
Félreértés ne essék, szeretem a ''Micubisiket'', pláne a 90 körüli Lancer jön be nagyon formailag, de nem ez a márka a japánok krémje, sőt a legmegbízhatatlanabb, ráadásul anyagilag erőteljesen a csőd szélén állnak. 14 évesen már bármikor baja lehet, márpedig ilyenkor tapasztalat szerint az első kis hiba után azonnal ki kell cserélni szinte a fél kocsit, elvégre tele van kopó alkatrészekkel, amiknek lejár az élettartama. -
gabx76
senior tag
Nos, köszönöm az ajánlatokat, és az ''építő jellegű hozzászólásokat''.
A holnapi napon (2005. 06. 30.) örök esküt (min. 1-2 év) fogadok választott szerelmemnek. Még fehérben is lesz a drága.
Kicsit emeltem a saját igényeimen, így a választottam egy 1994-es Renault 19-es 5 ajtós szépség lett.
Virágot, üdvözlőtáviratot ne küldjetek.
Pénz jöhet. -
-
gabx76
senior tag
Könyörgöm! Csak guruljon!
-
gabx76
senior tag
Up!
-
axlrose32
őstag
a biztositás igaz:50%-kal magasabb mint egy 1.3 asé ez nagyvonalakban havi 2000 ft-ot jelent napokra lebontva 60ft egy félüveg sör ára.viszont adott forgalmi helyzetben nekem megéri ezt a plusz költséget, hogy 105 le van a fenekem alatt és nem 65le. a súlyadó pedig semilyen összefüggésben sincs a hengerek számával vagy a lökettérfogattal.egyébként ha tanácsot adhatok toyotát vegyél.nagyon nagyon megbizhatóak.esetleg ha jó autót akarsz olcsón látogass el a torottauto.hu -ra,ezek sérültek de van közöttük enyhén sérült is /minimális jav költség/,még javitással együtt is jobban kijössz mintha egy hibátlant vennél.
-
axlrose32
őstag
igen valóban a fenntartási költség magasabb/gkfbizt./de ezen kivül semmi nem kerül többe.a fogyasztás megegyezik egy 1.4 opelével,viszont nem kellet alkatrészre költenem egy ft sem 1 év alatt amiota nálam van.ugyanakkor a haverom a ujonan vásárolt opeljével 96-os ,az utsó 4 évben legalább 10 szer fordult mag a szervizben és otthagyta egy fél autó árát alkatrészre/sztem nonszensz hogy egy autón 47000 km után elszakad a vezérműszij,amikor a gyártó 70000 es csereintervallumot ir elő//79000nél pedig vizpumpacsere???.tehát amikor autót vásárol az ember nem csak az alkatrészárakra kell öszpontositani,hanem arra is hogy milyen az autó megbizhatósága,minősége,és igy hosszútávon jobban jár az ember.és akkor a karosszéria minőségéről még nem is beszéltünk.
-
gabx76
senior tag
válasz
axlrose32 #105 üzenetére
Szó nincs arról, hogy utálnám a japán verdákat! Legszivesebben egy Honda Civic-et, vagy Egy Mitsu Colt-ot vennék, sőt, amit Te ajánlottál is a kedvenceim közé tartozik. Azt is tudom, hogy extrák tekintetében s jobban járnék.
De sajnos nem engedhetem meg magamnak a fenntartásukat. (A tied 1.8-as, azt különösen nem)
-
axlrose32
őstag
sztem sincs baj a japánokkal csak számolni kell.egy német verdához tényleg nagyon olcsók az utángyártott alkatrészek viszont gyakran kell cserélni.viszont sok japánnal volt már dolgom pl.toyota carina e az autóban 480000 km-nél kellett cserélni a lengéscsillapitókat a motorjához pedig nem kellet még nyulni az olajcserén kivül.és akkor még a rohadásról nem is beszéltem.4-5 éves opelek szépen ki vannak rügyezve ugyanakkor egy 12 éves japán még teljesen hibátlan
-
axlrose32
őstag
ha utálod a japán verdákat akkor vszinü az enyém nem kell.de egy próbát megér:1991 mitsu lancer 1.8 4wd minden elektromos/ablak,centrál,tükör fütéssel,/mech.:/kormány két irányban ,ülések /itt a magasságállitásra gondolok/.ja és klima is van/ tökéletesen működik ami ugye ilyen korban kuriózum/,a szervókormányt majdnem kihagytam.egy ajtó/jh/ szorul fényezésre sérülés miatt cserélt,ezen kivül csak apróbb hibák vannak.én 380k-ért árulom ha vkit érdekel.sokat nem engedek mert motorja futóműve nagyon egyben van.az autónak csak mo-i tulajdonosa volt.
-
gabx76
senior tag
brrr
-
gabx76
senior tag
UP!
-
bobsys
veterán
323-as Mazda?
Bővebben: link
Kérdezz nyugodtan. Szállitás term. megoldható. -
gabx76
senior tag
Aham, azt a sorozatot én is ismerem - nagybátyámnak volt egy. Valóban jó kis autók, ráadásul kényelmesek is.
Tegnap néztem kettőt is, de nem voltak túl bizalomgerjesztőek. Az egyik egy ütött-kopott 1.4-es, a másik 1.2-es, de az sem volt túl megkímélt. Viszont találtam egy 19-est. Kicsit nagyobb, viszont fullextrás. Teccik.
Most főlök e levemben és nem tudom, mit tegyek.
Még a Golf is játékban van.
A Fordok viszont kiestek. Többet is néztem, rohad mind. -
hezzo
tag
A Clio-k szerintem k* jó kocsik. Az én tapasztalatom szerint legalábbis. Nekem az van (a ''legújabb előtti'' modell), de egy ismerősöm most adta el az övét (a régebbi modellt) 550-ért. Szerintem 400-500 között elég jó állapotban lévőket fogsz találni. Keveset eszik, kicsi, fürge stb. Bár én amúgy is Renault-fetisiszta vagyok - valószínűleg sokan lesznek, akik ellent mondanak nekem...
A sors fintora, hogy az ismerősöm egy nappal a topic nyitása előtt adta el a kocsit.
[Szerkesztve] -
gabx76
senior tag
Mars fel!
-
gabx76
senior tag
Egyre jobban hajloka Renault Clio-k felé. Vélemények?!
-
gabx76
senior tag
up!
-
gabx76
senior tag
up!
-
scang
senior tag
Én ezt megyek megnézni ma vagy holnap
Bővebben: link
vélemények? -
gabx76
senior tag
Közben szűkült a lista. Amit keresek:
Golf 2
Opel Corsa
Renault Clio vagy
Renault 19 -
gabx76
senior tag
up!
-
Velocity
aktív tag
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
nah jól van látom van jó sok, innentől nézegesd tovább inkább te
Bővebben: link
kritériumok: 350.000-400.000 Ft-ig minimum '90es évjárat 1600 köbcentiig -
gabx76
senior tag
up!
-
Spirit
őstag
Nekem is lenne egy érdekes járgányom...Renault 9-es, 83-as asszem, de!
A kasztni még nem rohad különösképpen, időközben minden komolyabb alkatrész cserélve let..a motor pl egy 1,4-es(1,1 van a zöldkártyán, hihi) 8 éves darab, 20 k km-el. Kisebb hibái vannak..hengerfejtömítés(2k ft) és ilyesmik.. Direkt megvártuk míg lejárt a vizsgája, és vettünk egy B Corsát. Szal eladó 100k-ért a Renault 9-es..levizsgáztatod, kisebb dogokat kicseérlsz rajta, átiratod, és 200k-ból van egy még legalább 5-6 évig használható működőképes kocsid...Érdekelne a dolog?
-
gabx76
senior tag
up!
-
yerico
senior tag
Sógorom hajtott egy ilyen Pony-t, 1.5-ös Mitsubishi motorral. Képes volt 300 kilométert menni úgy, hogy világított az olajnyomásjelzője, de őt nem kifejezetten zavarta. Aztán, mikor rákérdeztem ,akkor közölte, hogy nem tudja, mi az a lámpa, de világít már egy ideje. Nosza, benzinkúthoz el, 2 liter kellett bele, hogy elérje a minimumszintet. Azután még jópár évig hajtotta, műszakilag mindig tökéletes volt, pedig a szervízeltetéssel nem sokat foglalkozott. Az alkatrészek viszont aranyárban vannak, mivel Mitsubishi alapokra épül az egész kocsi. Ma a Hyundai-t koreai Mercedesnek hívják. No comment.
-
gabx76
senior tag
up!
-
gabx76
senior tag
Fel, fel a csúcs felé!
-
gabx76
senior tag
Kezd érlelődni bennem egy gondolat:
Golf II-t szeretnék! -
gabx76
senior tag
up!
-
gabx76
senior tag
UP!
-
gabx76
senior tag
Nos, mivel a tegnapi autó nem nyerte el a tetszésem, a topik továbbra is aktuális!
-
tildy
nagyúr
Ismerősnek ilyen van, sőt autófényező ismerősöm is ismer egy ilyen tulajt, szerinte megbízható kis kocsik. És szvsz szépek is. Ez pl 94es , mondjuk ez már 490E.
Bővebben: link
Viszont ő meg csak 250E, 91es. Bővebben: link
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Én 13-14 éves hyundai ponykba szerettem bele, általában kb 300-400Kért megkapod.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Sipi-
őstag
Nézz be ide és kérdezz, biztos ajánlanak valamit: Bővebben: link
-
gabx76
senior tag
up!
-
Vigneau
félisten
Ahogy elnézem, a konkrét ajánlatok váratnak magukra. Ne keseredj el, gyűjtögesd a pénzecskéd. Addig is nézelődj - ha ráérsz - a trader.hu-n vagy a hasznaltauto.hu-n, sőt az auto.lap.hu is sokat segíthet... Legalább az árakkal tisztában leszel. Én is így csináltam. Jó egyébként autó téren hasonlóan gondolkodó emberekkel találkozni! Viszont lassan el kell gondolkodnom a cseréjén. Talán jövőre beszámíttatjuk... Kívánom, legyen egy jó ajánlatod minél előbb! Sok sikert az autóvásárláshoz és leld benne örömödet! Szia!
-
gabx76
senior tag
up!
-
gabx76
senior tag
Most legalább annyival is előrébb vagyok, hogy az ajtót nézzem meg alsőnak. A Citroen AX-ek nekem önmagukban tetszenek, de Édesapám - alki SZVSZ vágja a témát - elriasztott tőluk. Csak annyit mondott:
Citroent?! Neeeee!
Igazából én annak is örülnék, ha valaki kifejtené, hogy hű, milyen jó autó az, vegyek olyat! Szóval rugalmasan állok a témához, tehát kirekeszteni nem akarok egyetlen márkát sem!
Egyszerűen arról van szó, hogy alaposan meg kell rágnom a döntést. Nem vagyok túlfizetve és párom sem, albérlet, stb, örülök, hogy ennyit tudok rá áldozni, nem szeretnék olyasmibe pénzt ölni, amit később megbánok. Ezért örülök annak is, ha jótanácsokat kapok - ezúton BIG THX mindenkinek - de leginkább a konkrét ajánlatoknak tudok örülni!
[Szerkesztve] -
Vigneau
félisten
Viszonylag nagy a választék, széles skálán mozog az áruk: 300-550e HUF. 2003 év elejéig az egyik nagy sláger volt a nepperek és a szimpla vásárlók között egyaránt. Sajna, a törvények miatt ezután kinnrekedt a határainkon túl ez a típus. Az egyetlen ellenérv az ajtórohadás: 1 éve hajtok bal oldali ajtó után, vagy javítóívet kutatok, de semmi... Hasonló kategória még a Citroen AX. Alternatívának jó lehet, bár, ha jól emlékszem, nem buksz a francia verdákra...
-
Vigneau
félisten
Örülök neki, hogy tetszik a kis kocka Corsa. Nem bánod meg, ha azt választod! A '90-'92 gyártásúakat válaszd - ne a korábbiakat -, min 1.2-es motorral (45LE). (Nekem is 1.2-esem van, kb. 5-5.4l a fogyasztása.) Jó a diesel (1.5) is, ez egy Isuzu motor, keveset fogyaszt (viszonylag könnyű a kasztni: saját tömege 775kg).
-
BitRaider
csendes tag
Hali!
Mit szólnál egy Toyota Corolla 1.3 '89 3 ajtóshoz? Tudom, japán, viszont pont ezért sokkal kevesebb a szerviz igénye, mint a többi kocsinak. Amikor én megvettem néhány haverom még bevásárolt a jól elterjedt típusokból (Corsa A, Golf I, stb), mindenki többet költött rá, mint én. Pedig én akkor rengeteget használtam. Csak ha nem kell szervizbe vinni, és nem kell alkatrészt venni hozzá, hát akkor bizony annál olcsóbb nincs.
Ha érdekel dobj mail-t, küldök részleteket. -
cortez25
senior tag
-
yerico
senior tag
Nem rossz, csak az alkatrészárak... Kollégámnak volt ilyen, egyszer lerúgták a visszapillantótükrét egy éjjel. 4X ezer forintot kérte érte 5 éve. A főnököm Galantjába huszonezer forintért számítottak meg egy gyújtáskábelt.
Továbbra is azt mondom, hogy kisautóból német, vagy olasz, ami elterjedt. Ezekhez rengeteg utángyártott alkatrész van, így olcsó a szervízükA kisautók megbízhatósági versenyében az A Corsa egy újság szerint a 2. helyen állt, előtte talán a VW Polo tanyázott.
Eg tizenéves autó esetében fel kell arra készülni, hogy mindig lesz benne cserélendő alkatrész, így tervezni kell a későbbi kiadásokat. Az új autónál a bekerülés a sok, a használtnál a közbenső kiadások. -
shift+ő
senior tag
Bővebben: link én ezt javaslom, örökélet +2 nap, nagy jó kis autók. Aposomnak ilyen volt, ezek után én is Mitsu FAN lettem, bár én egy galantot újítottam, és nem bántam meg. Ezt szerintem le is lehet alkudni 400 alá. A 3 F szabály pedig igaz (kivéve a kiskategóriás francia kocsik talán). A Lada pedig nagyon könnyen oxidálódik.
-
gabx76
senior tag
Köszi az érdemi hozzászólást!
Sejtem, hogy a vétaláron kívűl még jónéhány ezressel leszek rövidebb, míg örömmel használni tudom majd leendő kocsimat és ezt be is kalkuláltam. A már említett okok miatt az alkatrész beszerzés/felülvizsgálás, stb. nem fog gondot jelenteni, de persze szeretném minimumra csökkenteni a költségeimet.
Ezért nem erőltetném a japán és olasz márkákat.
A Corsa tetszik. (egyet már linkeltem is)
Kapkodni nem szeretnék. Ráérek, várom a legjobb ajánlatot.
Meglátjuk! -
gabx76
senior tag
Mazda. Mély érzelmi szálak kötnek hozzá, mert egy 86-os, 1500 köbcentis 323-as volt az első autó, amit először vezettem életemben. Mondjuk még mai szemmel is komoly jármű. Alapfelszerelés a kormányállítás, hátsó ablaktörlő (sedan), és egyéb apróságok. Ha jól tudom, jelenlegi tulajánál még ma is vígan fut.
Egy bajom van vele, mint minden japó autóval: Drága az alkatrész. -
-
Vigneau
félisten
Én inkább tanácsot adnék.
'92-es 3 ajtós Opel Corsa ''A'' boldog tulajdonosa vagyok immár 2 éve. Ha jól olvastam, hasonló kaliberü kis kocsit keresel. Jó választás, viszonylag értéktartó is, de 1 valamit tarts szem előtt. Ezek a verdák is csak öregszenek, s olykor költeni kell rájuk. Az enyém közel 185e km-t futott. A normál dolgokon kívül elég sok minden cserére szorult: első, hátsó fékek; hátsó lengéscsillapítók; kormánypersely; féltengelycsuklók; jobb oldali ajtó (kirohadt az alja); hűtő és csőrendszer; vízpumpa; gyújtáselosztó; alapjárati motor és lambdaszonda. Ne ijedj meg, közel 60e km óta használom, szép sorjában jöttek elő a hibák. De... egyszer sem hagyott cserben, számíthattam rá, meghálálta a törődést!
U.i.: Viszont, ha elolvasod az aláírást, még nem minden tökéletes...
Sok sikert kívánok a vásárláshoz! -
mazdawrc
csendes tag
Hali, ez az autó pesti, de ha fogyasztásra mész, érdemes lehet megnézni.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
yerico
senior tag
Ja, igen, az Unoba és a Charade-ba szereltek 1.3-as dízelmotort. Ha ilyet látsz, azonnal szaladj el tőle. A motorok túl kicsik a kasztnihoz, egyszerűen túlhajtják őket a tulajok, rengetegbe lenne a felújításuk (hengerrepedés rulez)
(nem kellenek a kommentek, hogy ma is szerelnek kis köbcentis dízelmotorokat autókba. Először is azok már nincsenek egy szinten a régiekkel, másrészt szerintem az újak is túl vannak terhelve) -
yerico
senior tag
Ez speciel nagyon igaz. 10-15 éves autóval nem kell karambolozni.
Esetleg annyit, hogy a német/ szovjet autó minimum 150 kilóval nehezebb, mint az első Suzuki (640 kg - Samara 1.3- 890 kg), ez pedig mind a benne lévő anyagmennyiségben jelentkezik. Ha nem rohad a kasztni, akkor az sokkal jobban felfogja az ütközést.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
yerico
senior tag
Erre azt mondaná az autószerelő ismerősöm, amikor lebeszélt a Suzukiról, hogy ő még nem látott másik autót, ahol a bal hátsó kerék ütötte agyon a sofőrt. Suzukit igen. Amúgy jó autó: fiatalon. Az első széria első autóit nem szabad megvenni, legalább a 2. évből kell választani. A linkelt modell ráadásul nem is katalizátoros. Amúgy ajánlom, hogy üljön be az ember egy Swiftbe és egy hasonló korú német autóba. Amikor megcsapja az a ''minimál'' érzés, ami a Suzukira jellemző, akkor azonnal rájön, mi a megbízhatóság titka, egyszerűen semmi sincs benne, így nincs, ami elromoljon.
-
gabx76
senior tag
További ajánlatok?
-
süti5
őstag
-
fl1pside
csendes tag
Bővebben: link => A Te autod.
Barki barmit mond,ha relative keves a penzed, akkor a megoldas a suzuki.Olcso fenntartasu, MEGBIZHATO.Biztos sokan le fognak most ugatni, de az en elozo autom egy 1.3as suzi volt es soha semmi problemam nem votl vele.Ha elfogadsz egy jo tanacsot, akkor valami ilyesmit veszel, esetleg daihatsu charade-ot, az is nagyon baba cucc -
gabx76
senior tag
up
-
gabx76
senior tag
Ez pl. kimondottan szimp:
Bővebben: link -
süti5
őstag
200e
Hogy őszinte legyek, nekem is volt ellenérzésem, de rögötn elment első évben, mikor balcsira lefelé lerobbant haverom suzi terepjárója, dőlt belőle az olaj...
Az enyém még télleg nem hagyott ott sehol!! Vannak ilyen kis dolgai, hogy pl. állandóan világít a műszerfalon két lámpa, a fékbetét kopottsága meg még valami de mikor új van benne is így maradEnnek télleg lelke van, ilyen apró szarok hogy miért világít, egy idő után nem zavar, mer tudod, hogy az elektronika nem erősségük, csakhogy ez nem injektoros, hanem még karbis, így megbízható, és pl. télen is könynen indul. Újabb fiatot nem biztos, hogy vennék, pont emiatt, de ebben még nincsen annyi elektronika, ami zavarna...
-
yerico
senior tag
Öreg taxisok mondták azt, hogy a 'három F' szabály szerint kell vásárolni, azaz nem szabad venni franciát, Fiatot és Fordot. Ezzel nem kell persze egyetérteni, a szüleim R5-öse az eddigi legkedvesebb autó volt, amit hajtottam, a Ford mára nagyon megbízható lett, az olaszokról nem sok tapasztalatom van. Ennek ellenére 15 évvel ezelőtt ez nem volt feltétlenül jellemző.
A Lada Samara egy kategóriával nagyobb, mint a Corsa. Mechanikailag az őskor szintjén van, de tényleg jó autó, ez nem régi Zsiga, pont azt tudja, amit anno a Fiat Ritmo tudott (szerintem arról másolták). Ha véletlenül megint kevés pénzem lenne autót fenntartani, akkor újra Samarát vennék a mostani 6 éves Corsám után is. Más minőség a két autó, de azért a pénzért a Samara volt a csúcs. -
cortez25
senior tag
olcsó...komlett kipufodó rendszer 12K
fékbetét 1000, féktárcsa 3000/db.
Hátsó lámpa komlett 5900 Ft és ez kisker ár. Nem beszélve arról, hogy olajcsere 4K....Lett volna 1986-os uno 400-ért, 88-90-esSamara friss műszakival 180K.....de 150-ért is veszteketnek. A lényeg 2108-as legyen.
ja ha kifogsz valami nyugdíjas párt aki épp suzukira vált, akkor még megkíméltet is lehet. Na persze nagy a szórás...mert a legtöbb autószerelőt nem érdekli, mivel csak lada, pl: az enyémen kaplpáccsal szereltek karburátort, pillangószelep el volt verve rendesen, két napig egyengettem.
[Szerkesztve] -
cortez25
senior tag
Ja, a Samara az nagyon jó, családban 3-van nekünk. Megbízható 7 l körül
fogyaszt, csak együtt kell vele élni...persze magam szerelem, komlett kuplungcsere 10K-ban volt...és 4-órás művelet. 150-km/h a vége. Ja és 1990-előti a legtutibb. Télen meg 5-árokba fordult autót mentettünk vele. -
süti5
őstag
Lenne egy eladó Fiat Uno.
1989-es még a régebbi kasztnis, 1.1-es 58,5 Le-s karbis benzines motorral. Most veszek egy új Suzukit, ezért lesz eladva. Szép üléshuzat van benne, de komolyanNos, összesen 153.000 km-t futott, és télleg ennyit!! Öregektől vettük, egyetlen szépséghibája van, az öreg majd minden karosszériaelemet megkarcolt, így sok elemnek más és más sötétkékmetál árnyalata van, de egyáltalán nem feltűnő, csak ha nagyon nézed. Törve nem volt, ez biztos. Nálunk 6 éve van, 78.800-al vettük. Egyedül a kuplungtárcsa lett cserélve, és ez az, ami lehet, hogy majd kell - pesti duókban sokat kuplungoltunk
Egyébiránt soha nem hagyott ott sehol, motorja klafa, ahhoz soha nem kellett nyúlni! Most lett vizsgáztatva februárban+zöldkártya, előbbi két, utóbbi egy évre. Cserélve lett a gömbcsukló vagy mi meg ilyen kopó alkatrész. Gyárilag van benne elektromos ablakemelő és központi zár. Hátsó ajtó zárja elromlott, azt meg kell csinálni. A küszöb ősszel lett megcsinálva, az rozsdásodott.
Írj ha érdekel és ilyesmire gondoltálFiat Uno clubtag vagyok, imádom a kicsikét
-
gabx76
senior tag
Köszi az infót. Részemről nem fontos, hogy ''menő'' legyen. A lényeg, amit írtál, hogy megbízható és kisfogyasztású legyen. A szervíz mondjuk nem jelent túl nagy gondot - Édesapámnak sok ismeretsége van ilyen vonalon. Miután megveszem, biztosan átesik egy teljes felülvizsgálaton.
A Corsa nekem is szimpatikus. A Lada nem annyira, bár sokan nagyon kedvelik valóban. Nem tudnám megmondani, mi az ellenszenv oka - talán az emlékek, amiket nagyapám 1200-se ébreszt bennem.
A Ford-ok viszont kimondottan tetszenek! A Citroen-től elriasztottak. Ja! Seat is tetszik (Ibiza).
Várom a további ajánlatokat! -
Barohawk
aktív tag
Yericho kollégával egyetértek a Samara az tuti járgány és ilyen korba érdemes elgondolkodni a szervízköltségen.
-
yerico
senior tag
Én a helyedben vennék egy Samarát. Tudom, az nem olyan menő, de egy ilyen kocsi megvétele úgyis úgy folytatódik, hogy átírási költség + az elmaradhatatlan szervíz, ahol egy százast simán legombolhatnak az emberről. A Samarához olcsók az alkatrészek, szinte bármelyik szerelő elboldogul vele, ehhez képes nagy kényelmes, erős, és a fogyasztása sem vészes (simán lehet vele 6 literes országutat, és 9 literes városi fogyasztást produkálni.)
Ha mindenáron nyugati kocsi kell, akkor egy A Corsát javasolnék, azok is megbízhatóak, és az alkatrészeik szintén olcsók.
Nekem volt Samarám is, most B Corsám van, de a Samarát komolyan bánom, hogy eladtam. Annyi pénzért a legjobb vétel volt anno. -
gabx76
senior tag
fel!
-
PeliScan
addikt
Opel Kadett 1.3as, '83as, szép külső, jó motor, nagyszüleimé, de jövő héten vesznek egy szuzukit. Pesti, viszont 60ért megkapod. Szólj ha kell.
-
gabx76
senior tag
up!
-
gabx76
senior tag
Hali! Szeretnék venni valami kisebb, használt járgányt, maximum 400-at szánnék rá. Pécs - Székesfehérvár vonal megoldható, de inkább Baranya.
Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Akciókamerák
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- SSD kibeszélő
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Home server / házi szerver építése
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Haladó fotósok digitális fényképei
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest