Hirdetés
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
Aktív témák
-
-
yerico
senior tag
válasz
axlrose32
#108
üzenetére
Ne nagyon próbáld meg nekem bemesélni, hogy az 1.8-as négykerekes autód 6 liter alatt eszik országúton, mert úgysem fogom elhinni. Viszont egy visszapillantótükör cseréje már 44000 forintba fáj, ha éjszaka lerúgják, az már idegesítene. Az idő előtt elszakadt vezérműszíj vagy a sofőr!!! vagy az anyag hibája az utóbbi könnyen kideríthető, és a gyártó perelhető érte. Mindenesetre ismerek olyan embert, akinek a garanciális Hondája majdhogynem többet volt szervízben, mint otthon, és végül garanciában cserélték az autót. A Mitsubishi helyzete meg pont a legrosszabb az összes japán gyártóé között, hirtelen úgy járhat, mint a Rover, és akkor honnan lesz majd alkatrész? A hetedik éves Opelem meg nem akar még rohadni, de ha véletlenül megteszi, akkor kb. 30.000 forint lenne fényezéssel. Puff neki, annyit megér. Ellenben benzines léttére 4.5 / 6,2-es fogyasztást csinált országúton / csak városban. A havi kötelező 1300 forint, legutóbb egy 800 forintos olajgombát cseréltem rajta. Ez mennyi lenne a Micudban?
Félreértés ne essék, szeretem a ''Micubisiket'', pláne a 90 körüli Lancer jön be nagyon formailag, de nem ez a márka a japánok krémje, sőt a legmegbízhatatlanabb, ráadásul anyagilag erőteljesen a csőd szélén állnak. 14 évesen már bármikor baja lehet, márpedig ilyenkor tapasztalat szerint az első kis hiba után azonnal ki kell cserélni szinte a fél kocsit, elvégre tele van kopó alkatrészekkel, amiknek lejár az élettartama. -
gabx76
senior tag
Nos, köszönöm az ajánlatokat, és az ''építő jellegű hozzászólásokat''.
A holnapi napon (2005. 06. 30.) örök esküt (min. 1-2 év) fogadok választott szerelmemnek. Még fehérben is lesz a drága.
Kicsit emeltem a saját igényeimen, így a választottam egy 1994-es Renault 19-es 5 ajtós szépség lett.
Virágot, üdvözlőtáviratot ne küldjetek.
Pénz jöhet.
-
-
gabx76
senior tag
Könyörgöm! Csak guruljon!

-
gabx76
senior tag
Up!
-
axlrose32
őstag
a biztositás igaz:50%-kal magasabb mint egy 1.3 asé ez nagyvonalakban havi 2000 ft-ot jelent napokra lebontva 60ft egy félüveg sör ára.viszont adott forgalmi helyzetben nekem megéri ezt a plusz költséget, hogy 105 le van a fenekem alatt és nem 65le. a súlyadó pedig semilyen összefüggésben sincs a hengerek számával vagy a lökettérfogattal.egyébként ha tanácsot adhatok toyotát vegyél.nagyon nagyon megbizhatóak.esetleg ha jó autót akarsz olcsón látogass el a torottauto.hu -ra,ezek sérültek de van közöttük enyhén sérült is /minimális jav költség/,még javitással együtt is jobban kijössz mintha egy hibátlant vennél.
-
axlrose32
őstag
igen valóban a fenntartási költség magasabb/gkfbizt./de ezen kivül semmi nem kerül többe.a fogyasztás megegyezik egy 1.4 opelével,viszont nem kellet alkatrészre költenem egy ft sem 1 év alatt amiota nálam van.ugyanakkor a haverom a ujonan vásárolt opeljével 96-os ,az utsó 4 évben legalább 10 szer fordult mag a szervizben és otthagyta egy fél autó árát alkatrészre/sztem nonszensz hogy egy autón 47000 km után elszakad a vezérműszij,amikor a gyártó 70000 es csereintervallumot ir elő//79000nél pedig vizpumpacsere???.tehát amikor autót vásárol az ember nem csak az alkatrészárakra kell öszpontositani,hanem arra is hogy milyen az autó megbizhatósága,minősége,és igy hosszútávon jobban jár az ember.és akkor a karosszéria minőségéről még nem is beszéltünk.
-
gabx76
senior tag
válasz
axlrose32
#105
üzenetére
Szó nincs arról, hogy utálnám a japán verdákat! Legszivesebben egy Honda Civic-et, vagy Egy Mitsu Colt-ot vennék, sőt, amit Te ajánlottál is a kedvenceim közé tartozik. Azt is tudom, hogy extrák tekintetében s jobban járnék.
De sajnos nem engedhetem meg magamnak a fenntartásukat. (A tied 1.8-as, azt különösen nem
) -
axlrose32
őstag
sztem sincs baj a japánokkal csak számolni kell.egy német verdához tényleg nagyon olcsók az utángyártott alkatrészek viszont gyakran kell cserélni.viszont sok japánnal volt már dolgom pl.toyota carina e az autóban 480000 km-nél kellett cserélni a lengéscsillapitókat a motorjához pedig nem kellet még nyulni az olajcserén kivül.és akkor még a rohadásról nem is beszéltem.4-5 éves opelek szépen ki vannak rügyezve ugyanakkor egy 12 éves japán még teljesen hibátlan
-
axlrose32
őstag
ha utálod a japán verdákat akkor vszinü az enyém nem kell.de egy próbát megér:1991 mitsu lancer 1.8 4wd minden elektromos/ablak,centrál,tükör fütéssel,/mech.:/kormány két irányban ,ülések /itt a magasságállitásra gondolok/.ja és klima is van/ tökéletesen működik ami ugye ilyen korban kuriózum/,a szervókormányt majdnem kihagytam.egy ajtó/jh/ szorul fényezésre sérülés miatt cserélt,ezen kivül csak apróbb hibák vannak.én 380k-ért árulom ha vkit érdekel.sokat nem engedek mert motorja futóműve nagyon egyben van.az autónak csak mo-i tulajdonosa volt.
-
gabx76
senior tag
brrr
-
gabx76
senior tag
UP!
Aktív témák
- Akciókamerák
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Elemlámpa, zseblámpa
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z170X-Ultra Gaming Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C Dock Gen2 (akár 3x4K felbontás)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3733, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


)


