Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Reggie0 #11896 üzenetére

    Jogos, nappal 5-6 fok lehetett, de mivel hosszú volt a teszt, éjjel akár 3-4 is.
    LG MJ1 cellaszintű teszt, ez sem a névleges 3500, inkább 3300 körül.:R

    De akkor ez ilyen körülmények között teljesen normális / várható eredmény.
    Alapvetően fűtetlen garázs, de raktam be egy vészfűtést, ha nagyon fagyna.
    Leválasztott helyiségben van a kazán, fűtögeti magát, de a csövek kijönnek.

    Minden vezerlonek van alacsony fazisaram korlatja, ami ala nem tud menni
    Na ez a része engem a legkevésbé sem izgat...:D Kicsi gázra az akkuból is
    kevés ampert vesz fel a vezérlő, értelemszerűen a motorra is kevés jut, azaz
    összességében simán lehet lépésben haladni (de tényleg, iszonyat lassan*)
    a ketyerével, hiába tud csúcsban sokezer wattot... ami nekem izgalmasabb,
    a felső korlát: Kugoo-nál erre nincs visszacsatolás, rárak annyit, amennyit...
    Nagyobb vezérlőnél van. Pl. 230A a specifikáció szerint, de adott motornál a
    szimuláció 150A-nél többet akkor se mutat (mérni meg azt nem mértem).:B

    De mondjuk az nagyon durva, hogy egy kicsit hasra ütött/kicsit mért, kicsit
    savanyú, de azért a miénk, lebutított modellel, pont 6.51s jön ki a 0-40-re...

    Ráadásul pont 48 méter távon, mint ahogy a Dragy mérte... A fizika csodái.
    Miközben valóban 44 km/h a végsebesség Fatbike légellenállással.:))

    Viszont így az anno BMS által kijelzett 91A-t épp nem éri el, szóval feljebb
    kéne ereszteni a modellt.:D Akkor viszont még nagyobb fázisáram és még
    nagyobb gyorsulás adódna, legalábbis az elején, ahol ez még számít.:R

    *: olyan lassan, hogy valószínűleg ott már az egyensúlyozás lenne a gond.

    Szerk: lehet, hogy újra tesztelem ezeket az LG-ket szobahőmérsékleten...
    Azért jobban mutatna a kép gyári értékekkel... (Igen, balról jött a hideg.:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák