Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jhonny06

    veterán

    válasz niof #29946 üzenetére

    Sokaknak nem tetszik, hogy ugye nem ők fejlesztik ki az illatokat, hanem kvázi a népszerű parfümökből csinálnak saját verziót. De ezen minden ilyen klón brand végigmegy, hogy sok utálatot kap, aztán egy idő után megszokják őket az emberek. Egyszer ránéztem az árakra náluk és ml-re kb. drágábbak voltak, mint az eredeti illat (legalábbis decant árakhoz hasonlítva), szóval nem igazán értem. Persze akinek ez a legfontosabb, hogy brutál illatfelhő legyen körülötte és/vagy nem igazán ért a parfümökhöz, azt meg tudják venni a reklámokkal.

    Nekem inkább az illat fontos, mint az, hogy egész nap egy brutál illatfelhőben ússzak. Sőt, azok az illataim már kifejezetten idegesítenek nap végére, amik brutál tartósak, pl. Megamare, Cedrat Boise. Szerintem nem jó egész nap ugyanazt az illatot érezni.

    Az tagadhatatlan, hogy az üzleti oldalát nagyon jól csinálják és sikeres a brand. Meg a DUA pl. kiírja az oldalára, hogy melyik az eredeti illat, amiből "inspirálódtak" ( :DDD ). Ez szerintem hiba, mert eltereli a figyelmet, van rá esély, hogy egy idő után az eredetit fogja megvenni valaki. A Superz-nél ez ahogy látom nincs kiírva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák