Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
- Asztrofotózás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- ASUS ROG Ally
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keresztbe valtva hasznalod folyamatosan, nem megfelelo fokozatban adsz neki nagy terhelest?
A valtobeallitasrol az elso hszben van video (1:20-tol),nem gyengiti a lancot, ha csak nem rakjak ossze rosszul, de egy szervizben csak nem rontjak ezt el, annyira nem bonyolult folyamat. -
Cadal
őstag
Hello! Nem tudtok olyan androidos progit ami egy megtett tekerés/edzés után a következő ugyan azon az úton történő haladáskor jelezné, hogy gyorsabban, vagy lassabban haladok-e?? Edzéshez jól jönne motivációként.
No, úgy néz ki találtam egy androidos progit Ghostracer - GPS Run & Cycle ami tudja azt, hogy egy korábban megtett/rögzített vagy akár tetszőleges Strava szegmensekhez képest is valós időben mennyi +/- előnyöd vagy hátrányod van az aktuális tekerésnél. Még csak letöltöttem és szinkronizáltam a Strava fiókommal és szépen hozta is a csillagozott szegmenseket amiket hozzá lehetett adni a progihoz. Kipróbálni még nem tudtam. Ha esetleg valakit érdekel a dolog ismerkedjen meg vele.
-
---Lasali---
Közösségépítő
https://www.strava.com/
Ez nagyon jópofa, sokan használják már versenyzők is. -
fpeter07
veterán
-
dbala
tag
Köszi! És a többieknek is!
Ezen én is meglepődtem, mert elvileg Smart Sam kellene, hogy legyen rajta. Erről a külsőről nem sok infót találtam. Az előző bringámon Racing Ralph volt, ezt szerettem nagyon.
Még nem volt semmi durvulás. Tegnap egy gyors kört mentem ~10km, főleg föld út volt egy hosszabb emelkedővel ahol eléggé jól kapaszkodott, itt jobb mint a régi fullym. Viszont a lejtőnél azért szokatlan volt, hogy ki kell állni a nyeregből. A teleszkóp szépen dolgozott, de nem nagyon kaptam el semmi nagyobb gödröt még.
A fékek amik még gyengék, de ez a két ujjas kar tetszik. Ami rossz nagyon az a markolat, így melegbe főleg csúszik. -
-
-
TakiUZ
tag
Köszi, azon leszek.
Tothgera30(47272): egyelőre jó lesz a 3-as rendszer előre
Ha már országútis száguldás:
[ezek állatok]Érdemes megnézni a végét, hol van a srác kamerája
-
A csillebérci tesztnapon is volt, de annyi mindent ki akartam próbálni, hogy a fatbike-ra már nem jutott idő.
Néztem videókat is, elég keményen tolják lefelé is fatbike-al.Mostanában már bevett szokás a gyártóknál a felemás gumi, ha belegondolsz érthető, hajtott kerékre jobban gördülő gumi értelemszerűen kicsit könnyebb, jobb gyorsíthatóságot, tekerhetőséget eredményez, kormányzott keréken meg jobb lesz a tapadás.
-
Frenky89
addikt
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hogy őszinte legyek nem néztem meg az eredeti Cube papírjait még,a lényeg,hogy a K2 bolt ad +1 év garit amivel így 2 évre nyúlik a garancia,legalábbis ami a szerelési díjat illeti. Ha jól olvasom gyárilag 2 év garit mindenre és 6 évet garantálnak a vázra.
(#40796) Frenky89...nem sok minden hasonlítható ahhoz az érzéshez mint amikor kitolsz egy új bringát a boltból.
13 éve volt ilyen utoljára.
-
scar07
tag
-
Frenky89
addikt
Annak a történetnek még csak most fog pont kerülni a végére. Kicsit több, mint két hónap telt el amióta otthagytam a foglalót. Tegnap már épp kezdtem nézegetni, hogy Race One-t kellene rendelni németből.
A többiek is írták, hogy elég rossz a helyzet beszerzést illetően. Nálam is az volt a helyzet, hogy 2014-es Race-szel indítottunk, abból a nagyker küldött egyet, ami állítólag vázhibás volt és ráadásul az utolsó darab. Tehát áttértünk a 2015-ös modellre, de abból meg állítólag nem tudott szerezni a magyar nagyker, így végül valami román partnertől lett beszerezve, ha minden igaz.
(#40790) Hasaggymeg: Az tényleg nem sok, de én már a kis műanyag távtartóknak is örülni fogok.
-
nauro
aktív tag
En amikor tavaly vettem a sajat ltd-met az eladok azt magyaraztak, hogy evkozben csak abbol tudnak utan rendelni, amibol meg telen jeleztek, hogy kell majd nekik. Elmeletben egy kis gyar, nemeteknel meg elviszik a gyartasi kapacitast. Nem tudom mi igaz belole, szerencsere nekem lett amelyiket kineztem.
-
-
LonGleY
veterán
Ha váltópapucsot keresel, az a vázhoz tartozik, így ahhoz a gyártóhoz. A kereskedőnek meg kellene tudnia mondani a típusát is, illetve ők tudnak rendelni. Hogy a Hervis mit tud a helyzettel kezdeni, az kérdéses. Meg hogy mennyire foglalkozik az igazi KTM a Hervis-es cuccokkal...
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem az országútimon is van küllőprizma, nem az a 20 gramm miatt nem megy gyorsan
Hátra a nyeregtáskára raktam egy piros fényvisszaverő pántot, elöl pedig a kormányra tekertem láthatósági mellényről fényvisszaverő csíkot. Egyedül a csengő ami hiányzik de azt már tényleg nem tudnám hová tenni. Eddig még nem állított meg rendőr.
-
deicide
veterán
Köszönöm, megnézem.
A gond nálam az volt, hogy nagyon kicsi a hely a villa nyaka és a gumi között, alig 1-2 centi, a többiek bringáit elnézve meg volt, akinek ez 10-15 centi is volt, azt nem is nagyon tudta eltömíteni a sár. Illetve a felnim nagyon keskeny, a gumi pedig széles, így a peremén körben egy vastag csíkban szintén összegyűjtött pár kiló anyagot.
-
zoli03
őstag
Amit PS7A linkelt, az nekem teljesen alkalmatlan lenne a vetítési képe miatt.
Amit yodamester10 linkelt, az már jó lenne, de volt olyanom, kegyetlenül alul volt hajtva, jó, ha 1500 lument tudott (többet semmiképp). A módkiosztása is nagyon rossz, az elemlámpás topikban írtam róla.
Még ezt próbáltam, ennek jó volt a vetítési képe, fényerőre is jó volt, a módkiosztása is majdnem tökéletes. De ehhez még kell külön akkupack meg töltő. -
yodamester10
őstag
-
gergo5991
őstag
2. legfontosabb dolog nekem a hajtómű meg a váltó, hogy tökéletesen végezze dolgát, pontosan gyorsan jól váltson
eddigi biciklimen le fel pattogott a lánc, nem jól váltott se le se fel, középen váltsni nem lehetett mert esett le, azért az fura hogy gyárilag elöl 3 váltónak kellet volna lenni, de boltban csak 2 fogaskerekeset tettek rá, de váltókar 3 fokozatu voltCsúszfelszereltségre persze mindig is igény volt, bár itt nem karbot cuccokra godonolok, inkább minőségibb XT rendszer rá, későbbiekben egy jobb villa
-
gergo5991
őstag
linkeltem már a bicót, meg elég sok bicikli iránt kértem már véleményeket, nem szeretnék itt senkit idegesíteni meg terjelni az én baromságaimmal, mert elég sok bicikli amiről véleményt kértem, végül nem sikerült megvenni.
De ha mégis:cube attention 29 2013 ez lenne az -
dqdb
nagyúr
Azért körülnéztem, mi lenne ha cserélnék és egy kis anomáliába futottam.
Nem muszáj a komplett hajtóművet cserélni, az FC-M430-hoz lehet kapni külön lánctányérokat is. Amúgy messze a hajtóműtányérok bírják a legtovább és a lánc a legrövidebb ideig, de egy agyonhasznált lánccal a komplett hajtást ki tudod végezni 2000 km alatt, szóval érdemes láncot cserélni, ha megnyúlott, vagy kazettát cserélni, ha elkopott, mert pénzben hosszabb távon megéri.Néztem egy FC-M590 -es hajtóművet az egyik oldalon azt írják 10 sebességes lánhoz ajánlják a másik oldalon, meg 9 sebességeshez?
Van 9 sebességes (FC-M590) és 10 sebességes (FC-M590-10) is belőle.amúgy melyik az igénybevételre érzékenyebb középrész csapágyazás fajta a monoblokkos, vagy az integrált csapágyas megoldás?
Elvileg az integrált bírja a legjobban, utána az octalinkes, aztán a négyszögtengelyes, de a gyakorlat sokszor mást mutat, mert a csapágyazásnak egyre kevesebb hely jut. Ha cserélnél amúgy is (mert elkoptak a lánctányérok és nem akkora különbség árban, vagy gondjaid vannak a hajtóművel), és futja rá, akkor érdemes az integrált felé elmenni, de csak az integrált kedvéért nem érdemes cserélni. -
Némely vidéki boltnak nem megy egyébként rosszul, Budapesten jóval nagyobb a konkurencia, sok bolt van.
Nem tudom, hogy a Trek-nél ez, hogy van, de nálunk az összes teszt bicaj a bolt tulajdona, azaz meg kellett őket vásárolni, persze nyilván gyári áron, de nem adtak csak úgy tesztre ingyen bringákat.
A Trek egy elég prémium márka, nem olcsók a komolyabb bicajaik. Biztos lesz pár komolyabb gép.
Remedy 7-re látok esélyt. Ez egy 2500 euro-s bicaj.
Slash 7-is valószínű lesz. vagy valamelyik a kettő közül. A karbon változat valószínű nem lesz, de az 5000 euro.
Illetve gondolom lesz 29-es bringa is, meg merev farú is. Illetve országúti.
Nem gondolnám, hogy csak a legolcsóbb merev montikat hoznák a tesztre, egy Trek forgalmazó csak nem égeti így le magát.Hát én is kíváncsi leszek, mert teljesen látatlanban rendelem.
Csak a netes képek és tesztek alapján. De úgy vagyok vele, hogy ha valami véletlen folytán mégsem lennék vele megelégedve, annyiért úgy is el tudom adni, mint amennyiért megveszem, mivel nagykeráron kapom meg.
De nem gondolnám, hogy nem lesz jó. Nagyon jókat írnak róla, meg az a felfüggesztés is szimpatikus, bár van akinek nem tetszik. -
Moric
aktív tag
Azt hiszem Schwalbe Racing Ralph EVO lesz, ha le nem beszéltek róla.
Erről is azt olvastam, hogy nem túl erős az oldalfal védelme. Döngölt földúton talán kisebb az oldalszúrás esélye, meglátom. -
Moric
aktív tag
A race-king volt ami először megtetszet. Országútin nekem bevált a Conti. Jól bírják és defektet is csak egyszer kaptam az én hibából.
A teszteknél mindenki azt írja, hogy hajlamos a race-king a defektere, főleg az oldalfala gyenge. Ott kivágja valami azt még a slime se fogja meg.A race-king az kemény száraz talajra való ezt írják is. Sajnos az erdőben mindig bele lehet futni saras részbe. Sárra más minta kell. Esetleg vegyek jó nagy mintás, puha gumit, amit fájó szível koptatnék aszfalton?
Milyen jó, hogy ekkora a választék!Az a gondom, hogy szeretnék könnyű kereket, hogy tudjak haladni. A könnyű gumik általában kevés defektvédelemmel rendelkeznek. Bele öntöm a defektgátló folyadékot akkor meg már súlyban ott vagyok mintha vettem volna egy erős gumit amibe nem kell lötty.
-
Nekem a sram szimpatikusabb mint a shimano, de a cube viszont nevesebb gyártó mint a Kross. Váz tekintetében lehet, hogy a cube jobb. De mindtkét bringa jó kis gép.
27.5 nekem nagyon bejött, tesztre megkaptam egy ideig egy bicót. Az viszont nem xc gép volt hanem Allmountain össztelós. Én a 27.5-nek csak az előnyét éreztem a 26-al szemben (nagyobb tapadás, jobban tartotta az utazósebességet).
Vannak akik szerint csak üzleti fogás és a 26 a jobb. Próbálj ki egyet vásárlás előtt, akkor talán könnyebb lesz a döntés. Váz geometrián is nagyon sok múlik.
Én biztos, hogy kizárólag 27.5- öst vennék, csak én az enduro bicajokat nézem 160-as rugóúttal. Úgy néz ki, hogy egy cube-ra fog esni a választásom. -
venember83
nagyúr
Performance-t nem érdemes venni RRalphból, akkor inkább a Rapid Rob, olcsóbb kellene legyen. Amúgy a RK nem rossz, de nem előre, hanem hátra, előre többet soha nem teszem fel. Anno nekem is volt elöl, csúszkáltam és estem vele eleget. Mióta Nobby Nic van elöl, csak saját hülyeségből esek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Villanyszerelés
- One UI zápor esett a hétvégén
- sziku69: Szólánc.
- Facebook és Messenger
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest