Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- 3D nyomtatás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz
sanzi89 #32757 üzenetére
Ezen felül még az, hogy majd talán egyszer a váz is jobban el fog térni az outi résztől. Eddig még némelyik cyclocross gép váza kecsesebb-vékonyabb, mint egy outi váz.
Főleg a lánc és tám villánál lehetett megfigyelni ezt a furcsaságot. Fejcsőnél is többségében csak annyi volt az eltérés, hogy nagyobb volt a távolság az alsó és felső cső találkozásánál cyclocross gépnél. De plusz anyagot ami erősítené a vázat azt nem lehetett felfedezni egy outi-hoz képest.
Új a hajtás, így már nem lehet azt mondani, hogy tisztára outi. Csak kereket cserélek az otthoniban és van egy cyclocross gépem.
Pluszba bejött a tárcsa is, már hidrásban. Igaz ezt megkapta némelyik outi is!
Szerintema következő az lesz, hogy új kerékméretet raknak a cyclocrossba, mert a 28" az túl nagy terepre és nem elég tartós. Lesz egy 27" mert az még nincs?
Tényleg a fékváltó karokat is újra fel kellett találni. Egy új családot megalkotni, új fejlesztési költségek. Hiszen, csak hátulra kell, de oda 11 sebességet kell tudni váltai és még a féknek is működnie kell.Egyébként nekem ebben a formában már tetszik a cyclocross. Így már pont olyan őrültnek tűnik a gép, mint maga a műfaj. Így már el tudnék képzelni egyet itthonra.
Három tányérral kicsit furcsán néztem ezekre a gépekre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest