Új hozzászólás Aktív témák

  • forceberg

    veterán

    válasz Vision #35945 üzenetére

    Hát ez az, hogy itt tartunk, ki engedhet meg magának egy új Oktávot? :O
    Hogyne néztem volna a használt árakat. Annyiból emiatt jogos, hogy a bekerülési árat külön kell venni az értékvesztéstől, mert az a pénz ugye addig nem dolgozik pl. befektetésben.

    * Inkább amit kihagytam, hogy még hozzá kell tenni a saját használatot is, így inkább 45k km/év.
    400+ a szerviz/év? Szerintem alapból nincs annyi, csak meghibásodásokkal. (közlekedőedényről lenne szó, nem valami extráról, itt most a pár éves Oktáv is annak vehető, mert én nem vennék magas értékű autót, hogy 4 év alatt belemenjen 150k km + a saját használat)
    Olajat nem kell a hosszú távú utak miatt sűrűn cserélni, gumi 2 évente 150-200k, ha a fékeket sem eteti a dugóban, akkor az sem fogy túl gyorsan. A futóműben vagy a motor környékén valószínűleg(szinte biztosan) lesz ez-az, amire költeni kell, ugye valószínűleg egy-egy nagyobb tétel is.

    (#35948) dugo_ :
    Ha 100-as átlagot tud menni, akkor "csak" 3/4 óra irányonként. :))

    [ Szerkesztve ]

    http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Új hozzászólás Aktív témák