Hirdetés
- Vegyes társaság jött a szombati hardverbuliba
- Százmilliárd dolláros AI-fegyverkezésbe kezdett az Amazon és a Google
- Így tüzelt el százbillió forintot az AI a héten
- Kétféle módon harcol a forró helyzetekkel szemben az ASUS új, M.2-es SSD háza
- Mérföldkő a szilárdtest akkuknál: fontos lépést tett a QuantumScape
Új hozzászólás Aktív témák
-
lanszelot
addikt
Hello,
Nagyon nagyon kezdő vagyok java ban.
Kérdéseim:
Meg lehet e java-val csinálni?
Java e a legjobb választás hozzá?
Hogyan kezdjek hozzá?
Amit szeretnék:
W11 alatt egy desktop organizer , mint a stardock fences, csak sokkal de sokkal kevesebb tudással.
Mit tudjon: asztalon több lenyíló menü amiben indító ikonok vannak ha kinyitom és onnan indítom a programokat, vagy én zárom be, vagy magától össze csuk ha egeret máshová viszem. Asztal felső szélén vannak a menük egymás mellett. Ennyi.
Nem kell semmi csicsa, se semmi.Tudom hogy vannak ilyen progik, de iszonyat drágák.
Fences 3at anno megvettem, de w11 nem kompatibilis, még egyszer meg nem veszem.
Vagy ami ingyenes azok nem tudják amiket írtam. Ezért gondoltam csinálok magamnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 3 INTEL CORE i9-10885H,32 gb,1 tb, MAGYAR VILÁGÍTÓS BILLENTYŰZET
- MSI MAG 321UPX QD-OLED Gamer Monitor!32"/4k/240hz/0,03MS/G-sync -Freesync/Konzolhoz is!Beszámítok!
- "Kicsi méregzsák" I7-6700k / 16gb ddr4 / Rtx 2060 Super 8gb/ 256gb ssd / 1tb Hdd
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L440 - i3-4000M I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Gigabyte Gtx 1070 8Gb
- MacBook Air 13 M3/16GB/512SSD midnight
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- ÚJ HP EliteBook 6 G1a Ryzen 5 PRO 230 4.9GHz 32GB DDR5 1TB FHD+ 16:10 már jobbik kijelző, gar 2028
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással