Hirdetés
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- PlayStation 5 nélkül kínál PlayStation 5 játékokat a Sony
- Bekrepáltak a régebbi Forzák az NVIDIA új drivereivel
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SSD kibeszélő
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Apple MacBook
- Impozáns lesz a következő Intel CPU generáció csúcsmodellje - is
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyix
őstag
Hi!
Most éppen a java hálózati dolgait próbálgatom. Eddig sikerült összehoznom egy tcp szervert ami a klienstől kapott double számot megszorozza valamennyivel, és visszaküldi a kliensnek. És persze ehhez a klienst is csináltam. A DataOutput/InputStream osztályt használtam a küldésre és fogadásra, mert ezzel elég egyszerűen lehet sokféle típusú adatot küldeni. De stringet nem tud. Hogy lehet megoldani hogy mindenféle adat mehessen?
Ráadásul elég kuszának tűnik ez a tcp-s átviteli dolog, főleg az hogy folyamban jönnek az adatok. De hogyha többféle adat jön egy kapcsolaton hogy különböztetem meg a fogadónál hogy most akkor mivé próbálja visszaalakítani a nyers adatot?
Egy játék hálózati kommunikációjából indultam ki, mert ott úgy megy, hogy tcp-n keresztül kommunikál (udp-n egyszerű lenne, mert ott ugye datagramokat lehet küldeni), úgy hogy folyamatosan fenntart egy tcp kapcsolatot, és a játék protokollja valahogy úgy műxik, hogy a kliens kap egy byte számot a csomag elején, és az jelzi hogy mi lesz utána és hogy olvassa a kliens. Na de honnan tudja hogy hol kezdődik a csomag a tcp adatfolyamban (nem mindíg oda-vissza válaszolgatás van a kettő között, mert sokszor a szerver úgy magától kérés nélkül küld egy adatcsomagot)? Ezt hogy oldják meg tcp-ben? Most nem a játékot akarom leutánozni, hanem csak valami hasonló kommunikációt létrehozni.
És tudna valaki linkelni valami jó, részletes leírást java hálózatos programozásról, amiben lehetőleg példakódok is vannak?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Okos Otthon / Smart Home
- SSD kibeszélő
- Amazon Fire TV stick/box
- Autós topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- További aktív témák...
- Új Asus Zenbook UX3407RA
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060Ti/3080 +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- 0 perces RYZEN laptop eredeti Win10-zel! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR! ÁRON ALUL
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" abszolút karcmentes, még 8 hónap garancia
- Apple iPhone 17 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3842, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3427, 100% Akkumulátor
- 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


