Hirdetés
-
PROHARDVER!
-
maglew
aktív tag
(rögzített hozzászólás)
Íme a megoldás ha időközben Resetelted a készüléket:
1.
Telefonodon a dátumot vissza kell állítani 1-2 héttel ezelőttire! (automatikus dátum szinkronizálást kapcsold ki a telefon beállításban)
2.
Home app törlés.3.
Chromecast készülék resetelése (hosszan fél percig kell nyomva tartani a gombot)4. telefon újraindítása
5.Home alkalmás visszatelepítése és elindítása.
Ekkor a Chrome települni fog és automatikusan el is indul rá a frissítést!
Utána a dátumot állítsd vissza a telefonon és minden oké lesz remélhetőleg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonCosta
tag
válasz
HUTCHDB #7230 üzenetére
Synology NAS - Chromecast with Google TV párosításom van és Kodit használok a videó lejátszásra. Nem tapasztalok rángatást (kadencia problémát) és lejátszik mindent amivel eddig találkoztam. (igaz csak HD-FullHD videókat nézek)
Ezen kívül SkyShowTime előfizetésem van, de eddig nálam azzal sem volt probléma...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- iPhone 15 128GB, Újszerű, Független, 88%, Garanciával!
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel Core I9 9900K Processzor!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest