Hirdetés
- Apple asztali gépek
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autóhifi
- Androidos fejegységek
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz
Rabbitf_24 #23393 üzenetére
Táp elég volt hozzá a gépekben? Mert hivatalosan 750W az ajánlottja, még ha sokak szerint be is éri kevesebbel.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Rabbitf_24 #23397 üzenetére
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Rabbitf_24 #23395 üzenetére
Nem. Beviszed, és kérsz egy független szakértői véleményt a hibáról. Nekik kell állni a bevizsgálás költségeit, és saját susmus bevizsgálás nem játszik, azt sosem vagy köteles elfogadni. A szekvéleménynek pont ez a lényege, hogy FÜGGETLENNEK kell lennie. Ha megtagadják mehet a vásárlók könyvébe, ill. békéltető + fogyvéd.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Rabbitf_24 #23393 üzenetére
Ragaszkodnod kell egy független szakvéleménytóhez, aminek a költségét az eladó üzletnek kell állnia (használt cuccoknál asszem' 6 hónapon belül), amíg bizonyítási teher rajtuk van. Az, hogy ők állítanak valamit, az nem jelent semmit, ezért kell a független szakvélemény. Ha nem együttműködőek, akkor vásárlók könyve + békéltető testülethez fordulhatsz.
[ Szerkesztve ]
-
Rabbitf_24
addikt
Sziasztok,
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
Sapphire 6800XT nitro +
• Vásárlásának helye, időpontja
Alle BestByte Budapest, 2021.04.17
• Eladási ára
485.000 Ft.
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemély
• Hiba jellege
Képtelen gyári órajeleken már a teszteket is lefuttatni, játékok alatt kifagy, újraindítja a gépet. Több konfigban keresztbe tesztelve mindenkinél ugyanaz jött ki, hogy a VGA hibás.
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
Kb 2 hete, most kapom vissza (nem találtak problémát, nem történt javítás sem....)
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Tudtommal még nem volt.
• Használtan vetted-e
Igen.
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)
A forgalmazó - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - köteles a terméket nyolc (8) napon belül kicserélni, ha
a., - Jogszabályi jótállás időtartama alatt a termék első alkalommal történő javításakor megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható;
b., - vagy a termék három (3) alkalommal történő kijavítását követően ismét meghibásodik;
c., - vagy a termék kijavítására a kijavítási igény eladóval való közlésétől számított harmincadik (30.) napig nem kerül sor, a harmincnapos határidő eredménytelen elteltétől számítva.
Ha a fentiek szerint a termék cseréjére nincs lehetőség, az forgalmazó a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc (8) napon belül a fogyasztó részére visszatéríti.
Kérdésem az lenne, (gondolom ugyanúgy rossz lesz a kártya, ha beteszem a gépbe), hogy ha a szervíz jónak tekinti a kártyát, de se az én, se más gépében nem megy, akkor mit lehet tenni?Köszönöm!
-
válasz
Predator2 #23389 üzenetére
[link]
"Jogszabályi előírás, hogy az üzletekben a hitelesített vásárlók könyve jól látható, a fogyasztó számára külön kérés nélkül hozzáférhető helyen legyen kihelyezve. A vásárlók könyvi bejegyzésre vagy a fogyasztó írásbeli panaszára a vállalkozás - jogszabály eltérő rendelkezése hiányában - 30 napon belül, írásban és érdemben köteles válaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást." -
asdf_
veterán
válasz
Predator2 #23389 üzenetére
Bármikor beírhatsz a vásárlók könyvébe. Akkor is ha épp elégedett voltál, sőt, még akkor is, ha nem is vásároltál ott soha semmit. Szabadon hozzáférhetőnek kell lennie, tollnak kell mellette lennie, így semmi akadálya, hogy bármikor bárki írjon bele. Ha kérni kell, az már jogellenes.
-
Predator2
addikt
Helló
Ha egy kis helyi bolt elutasítja a garanciális igényemet, mondva csinált indokkal, emiatt én beírhatok nála a panasz könyvbe?
Illetve, ha cirkusz lesz, a későbbiekben megtagadhatja, hogy én vagy valamelyik rokonom ott vásároljon? (ha nagyon muszáj)
THX
-
asdf_
veterán
válasz
istvan1999 #23386 üzenetére
Újraindult (és új jótállási jegyet is kellett, hogy kapjál, ha kötelező jótállás alá sorolt termék), a tavalyi dátum csak könyveléstechnikai dolog.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
istvan1999 #23386 üzenetére
Máskor ilyen helyzetben inkább kérd vissza a lóvét, és vedd meg újra (ha ugyanannyiba kerül), az a tiszta, és megint lesz 2 év garid. Egyébként mivel kicserélték egy teljesen új termékre, megint 2 évet kell kapj rá, mivel azt a gyártó biztosítja.
[ Szerkesztve ]
-
istvan1999
csendes tag
Sziasztok!
Nem igazán értem ezt a garanciás történetet, Media Marktról van egy termék amit 2020.09.28.-án rendeltem, 2 év gyártói garancia vonatkozik rá (99999ft os termék - 79999 volt akciósan), elromlott 8 hónap után, elküldtem a gyártó partnerének, a szervizbe, nem tudják javítani, nem javítható termék. Szóval írták egy szakvéleményt amiben leírták hogy garancián belüli időben romlott el, kérik hogy a vevőt kártalanítsák.
A media markt mondta hogy választhatok, pénzt vissza, termék csere más típusra, vagy ugyanerre a típusra, esetleg levasarolni szeretném.
Úgy voltam vele hogy cseréljék ki és megspórolok egy új rendelést, mert ugyanúgy megvettem volna.
Na most kapok egy újat, ilyen esetben a maradék 16 hónap megy tovább garanciaként az új terméken (csere), vagy ismételten adják a 2 évet, mert hogy új termék, 2 évig biztosítják a hibamentes működést?
Kaptam emailben egy új számlát, új dátummal mint pl:
-Kelt: 2021.05.31
-Teljesites dátuma: 2021.05.31
-Fizetesi határidő: 2020.10.08 (a régi termék ideje)Ilyen esetben mi a helyzet? Kaptam rá 2 évet, vagy a régi maradt és így megy tovább?
Válaszokat előre is köszönöm. Valaki felvilágosíthatna, hogy most hogy van ez a dolog 😅
Mert ha valóban a régi garancia megy tovább az új terméken, akkor jobban jártam volna ha újra rendelem, mert akkor tutira járnia kellene a 2 évnek.
Azt is láttam e számlába, hogy a régi rendelést úgymond törölték és elkonyvelték -79999ft-al, és új számlát hoztak létre +79999ft-al, a fenti adatokkal, egyedül a fizetési határidő maradt a régi 🤔
Szóval nem tudom, honnantol kezdve számítják a garanciát, vagy éppen ebben az esetben jár e az új termék -- új garancia elv, vagy pedig sem.
-
asdf_
veterán
válasz
galocza #23384 üzenetére
Íttam már többször, téged, mint vevőt nem kell érdekeljen, de nagy valószínűséggel ez van mögötte:
Te anno megvásároltad a terméket, ez A beszállítótól származott
Leadtad garira, A beszállító (vagy valaki előtte) nem javított, hanem pénzvisszázott a boltnak, ahol vetted, így kényszerűen te is visszakapod a pénzt
amit jelenleg elérhetőnek látsz a webshopban, az B vagy C beszállítótól származó termék, jelen áron vásárolt, emiatt nem kötik össze a tieddel. A te korábbi vásárlásodon nem volt annyi haszon, amibe beleférne ez a jófejkedés, hogy egy harmaddal drágábban beszerzett terméket megkapsz most. Ha elúszik a haszon, vagy egy minimális bukó van, az bolttól függően belefér, egyharmad drágulás (aminről sem a bolt, sem a gyártó nem tehet, hanem nagyja ez a pénzgügyi zseni kormány, mert egyrészt infláció, másrészt árfolyamkülönbség,) tehát a masszív bukó nem.[ Szerkesztve ]
-
galocza
aktív tag
válasz
LuckyL #23367 üzenetére
de. ha pótolni akarom (akár náluk), egyharmadával többe kerül, csak azért mert (én azt hittem, hogy) neves gyártó termékét sem javítani, sem cserélni nem hajlandóak. (a javíthatóságról volt szó a bill topikban, minden bizonnyal megoldható lett volna, jellemző bill hiba - ha lett volna szándék.)
mind1. van tipp következőre, pénzünket visszakérem, accomat töröltetem vagy 15-16 év után.
nem emiatt fognak éhenhalni, de más módon nem tudok üzenni nekik... -
DarthPeeter
aktív tag
válasz
ElektrikusDE #23375 üzenetére
Köszönöm a te és LuckyL válaszát is! Leírás szerint becsomagolom, aztán had menjen. Hiányzik az a 3TB tárhely a gépemből...
-
amit én írtam nem szabályokon, szerződési felételeken alapult, hanem egyszerű tapasztalaton
volt ismerősi körben 2 eset is, amikor szarakodtak velük, és tudod miylenek az emberek, 80%- uk annyiban hagyja a dolgot...
tv-re, számítógépre kötnék iylet,
mosógépre, szárítógépre stb nem -
asdf_
veterán
válasz
Czimby #23377 üzenetére
Tv-t szeretnék vásárolni.
A 3 év garit szeretném kibővíteni 5 évre.Ilyet csak a Sony-nál tudsz, hogy a márkaboltban veszel plusz garit, ha jól rémlik. Az összes többi márkánál BIZTOSÍTÁST kötsz meghibásodás (opciósan baleseti kár) esetére, aminek semmi köze nincs a gyári jótálláshoz, annak feltételeihez, van egy adag kisbetű és meghibásodás esetén igen nagy eséllyel nem a gyártó szakszervize javítja majd a készüléket, hanem valami random cég. Ennek ellenére érdemes ilyet kötni, mert szemetet gyártanak a kedves gyártók, csak legyél vele tisztában, hogy ennek az eredeti jótálláshoz semmi köze annak semmiképp sem kiterjesztése ése, meghosszabbítása és persze a kisbetűs feltételekkel.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
de ha 30 napnál tovább tart a javítás, akkor pedig cserélniük kell a készüléket (vagy vételárat visszafizetni ha nem megy).
Ezt vélhetően rosszul. Csak az idéntől vásárolt készülékekre érvényes, hogy a javításnak 30 napon belül meg KELL történnie. Fel kell hívni őket, de még inkánn bemenni a leadás helyére, mert akkor mindenképp kezdeniük kell vele valamit, hivatkozni kell, hogy
PTK. 6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
Erre viszont csak akkor hivatkozhatsz, ha a vásárlástól számítot egy éven belüli meghibásodásról van szó. Szerintem jóváírják simán majd. -
Czimby
addikt
Tv-t szeretnék vásárolni.
A 3 év garit szeretném kibővíteni 5 évre.
Hol vegyem a Tv-t meg, melyik cégnél van értelme kiegészítő garanciát vásárolni?
Már ha van értelme. Mert mindenhol csak rosszakat olvasok, nyilván ebben az is benne van, hogy a jó tapasztalatokat ritkán írják le az interneten.
eMAG vagy MediMarkt kiegészítő grancia lenne biztonságosabb, vagy csak pénzkidobás? -
Gork
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék - lassan 2 hónapja áll a szervizben a garanciális tabletem a nem hülye cégnél. Infót természetesen semmit nem kaptam. Ha jól tudom, akkor az egy dolog, hogy ha 15 napnál tovább tart a javítás, akkor tájékoztatniuk kell erről, de ha 30 napnál tovább tart a javítás, akkor pedig cserélniük kell a készüléket (vagy vételárat visszafizetni ha nem megy).
Nos, a kérdésem az lenne, hogy mi van akkor ha én ezt megreklamálom, kérem a cserét, de ők beijedve előkaparják a szervizből 2 hónap után, hogy na, nesze, akkor itt van. Elállhatok ilyenkor az átvételtől és ragaszkodhatok a cseréhez - mivel én már írásban korábban jeleztem a csere iránti igényemet?
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
DarthPeeter #23373 üzenetére
Szia!
Már én is cseréltettem igy HDD-t, a csomagolásra viszont nagyon figyelj, leírja az oldal!
Ui:
Régebben WD HDD esetén, elég lett volna bevinnem az akkori munkahelyemre, mivel pont ott volt a hivatalos WD HDD szerviz...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
DarthPeeter #23373 üzenetére
végigvezet az oldal a lépéseken, most így fejből nem tudom, de teljesne egyértelmű volt minden
adnak valami rma címkét, azt is leírják hova kell tenni
postaköltséget nézd meg fürgefutáron, ott fentvan az összes jó opcio
tippre 3-4 ezer kb -
DarthPeeter
aktív tag
-
válasz
DarthPeeter #23371 üzenetére
seagatnél nagyon szuper a gyári gari, számlát sem kérnek, egy hátulütője van hogy ausztriába kell küldeni és az oda szállítást te fizeted, vissza már ők
többször intéztem, bárcsak mindenhol iylen jól működne -
DarthPeeter
aktív tag
Sziasztok!
Seagate gyártói garanciával élt már valaki közületek? Anno írtam már nektek, hogy Toshiba helyett Seagate 3TB vinyót küldött nekem egy webshop, de mivel még gyorsabb is volt így nem kínlódtam velük, hogy cseréljék ki, bíztam abban, hogy nem fog 1 év alatt gajra menni. Nem jött be, sokszor alig olvas, eltűnik, hdsentinel szerint 9%-os kondíciója van. Regisztráltam a seagate oldalára, a vinyót is regeltem, él mág rá garancia novemberig, van is visszaküldés opció, de kifagy mikor kitöltöm az adatokat (micsoda véletlen...).
Érdemes vele kínlódnom ( munkaidőben lehet hívni az online ügyfélszolgálatot) , működhet a dolog vagy felejtsem el, legközelebb meg ha nem azt kapom amit kértem, jelezzek időben? -
ElektrikusDE
senior tag
Szia!
"Gyári számos kereső nincs náluk" lehet, de pl. IMEI számos van.
De azzal sem menne sokra!
A használtan vásárolt telefonom esetén pl. megmutatta hogy van még rá garancia, persze érvényesíteni nem tudtam, számla hiánya miatt.
Amúgyis Olaszországba kellett volna vinnem! (mivel ott adták el újonnan)
Én nem értek egyet ezzel a gyakorlattal, EU garanciát illene bevezetni!
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Kal-El #23368 üzenetére
A Samsung telefonos ügyfélszolgálaton lehet hibabejelenteni azt hiszem, kizárólag (meg persze a vásárlás helye is köteles kezelni ezt) és ők majd megmondják, hogy mit meg hova, esetleg futároznak. A lényeg az, hogy számla ÉS kitöltött, lepecsételt jótállási jegy kell hozzá. Ha nincs, szóba sem áll veled a Sasmung, tehát nincs gari enélkül, hogy mennyi gari van még rá, az meg rajta van a papíron. Gyári számos kereső nincs náluk.
A szürkeimportosokhoz viszont nincs Samsung jótállási jegy (és 5 év sem), azt a vásárlás helyére kell viszavinni.[ Szerkesztve ]
-
Kal-El
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Samsung 5 éves gyári garija SSD-k esetén az hol érvényesíthető? Meg hol lehet megnézni szériaszám alapján, hogy mennyi gari van még rá?
Van egy eladó aprón és azt mondja, hogy nincs bolti gari, csak gyári.
Seagate és Western Digital esetén tudom, hogy van erre egy külön weblap, ahol lehet a garanciát ellenőrizni, illetve, ahol el lehet indítani a garanciás ügyeket.
De Samsung esetén ilyenről még nem hallottam. -
válasz
galocza #23362 üzenetére
nem kell fizetned semmit
ingyen használtad a terméket és most visszakapod az eredeti vételárát
nem értem hogy lehet ezt veszteségként felfogni
miért akarnád még egyszer egyáltalán ugyanazt a szart megvenni?
még a megdrágult videokártyáknál érthető hogy nem tetszik az emberek, de azért bill-t lehet normálisat is venni....javaslok egy logitechet (ez nem jogi csak tapasztalati tanács) -
válasz
athomi #23360 üzenetére
"14 napon belül éltem az elállással, amit az üzlet el is fogadott, de csak a termék teljes árából a keret árát térítették vissza, azt is csökkentett értéken (avulás, postadíj?!)."
Az avulás pontos feltételeiről tájékoztattak előre? Szerepel az ÁSZF-ben? Mert hasra ütésre nem lehet ám meghatározni 14 napos elállásnál az értékcsökkentést a bolt részéről. A levont postadíj meg micsoda? Viszaküldték neked a lencséket?
Ami a lencséket illeti: ahogy előttem is írták, csak akkor nem tudsz elállni, ha a lencsék kifejezetten a te kérésed és igényeid alapján kerültek legyártásra. Ha raktáron voltak, akkor az erre nem vonatkozik.
-
galocza
aktív tag
válasz
Superhun #23359 üzenetére
köszönöm villámgyors válaszodat.
a bill regisztrált a gyártónál (el is feledtem azóta 8), s írtam is nekik (egyelőre nem rma). a baj, hogy mint olvastam, coolermasters hírhedten tróger cég, szóval sok jóra nem számítok.
csak igazságérzetem csöppet nehezen viseli, h 1. nem én gyártottam a terméket, ami bekakilt gyári garanciaidő előtt, 2. nem én forgalmaztam, 3. nem én (vagy partnercégem) nem volt képes/hajlandó megjavítani, de fizessek én plusz 8k-t plusz postát pótolni - az egyetlen bűntelen s egyben szenvedő fél.
ez valahogy nagyon nem kóser. -
athomi
veterán
Sziasztok!
Rendeltem webes üzletből egy szemüvegkeretet dioptriás lencsékkel együtt.
Megkaptam, de nem passzolt a mérete.14 napon belül éltem az elállással, amit az üzlet el is fogadott, de csak a termék teljes árából a keret árát térítették vissza, azt is csökkentett értéken (avulás, postadíj?!).
Jeleztem, hogy nem oké, nem a teljes összeget térítették vissza, de ők az 5/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) c) pontjára mutogatnak, miszerint
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
Fentiek miatt pedig a lencsék árát nem utalják vissza.Szerintetek ez így megállja a helyét?
-
válasz
galocza #23358 üzenetére
Szia! Ha kicsit visszaolvasol, láthatod, hogy heti szinten jön elő ez a téma. Ha nem fogadod el a pénzvisszafizetést, akkor közvetlenül a gyártóval lehetne megpróbálni gariztatni (nem tudom EU-ban lehet-e az adott terméknél), vagy pert indíthatsz, amit még senki nem csinált végig, tekintve hogy mekkora szívás és az eredménye sem garantált.
[ Szerkesztve ]
-
galocza
aktív tag
halihó,
lilul a fejem, de próbálok tömör lenni. 2019. szeptemberében vettem munkahelyi irodai géphez egy mechanikus billentyűzetet (coolermaster ck 550) 22990-ért, céges számlára, oldalon s számlán is szereplő 2 év garanciával. idén márciusban elkezdett köhögni: numerikus billentyűzeten egy leütést vagy egynek vett, vagy kettőnek, vagy egynek sem (emiatt rendeltem 2 alkalommal pl 100db-ot 10 helyett, vagy pl 20 helyett 2-t). garanciafutár (ipon) április 16-án tette le náluk.
ma jött a válasz, hogy "az ügyintéző szerviz a terméket sem kicserélni, sem kijavítani nem tudta, vagy azt nem vállalta". levásárolhatom, vagy visszafizetik. na erre nem voltam felkészülve, de gondoltam, sebaj, veszek egy másikat, legfeljebb buktuk a postát. namármost uez a bill most 30991,- pénz.
tudom, nem vagyunk fogyasztó. de mivel céges számlára (s jótállási jegyre) írták a 2 évet, illetve, hogy foglalkoztak vele a szememben igazolja, hogy a termék garancia (jótállás? termékszavatosság? akármi) alatt áll.
ilyenkor, ha nem tudják javítani, nem kötelező a csere? látom a webshopban, van raktárkészlet, holnap átvehető...
bocsi, ennél nem tudtam tömörebben.
köszi,
g -
asdf_
veterán
Szerintem első kanyarban mi az alaplap gyártója, memória gyártója, tápegység gyártója, VGA gyártója?
-
BB9000
senior tag
válasz
Péter67 #23354 üzenetére
Ha a számlán csak a részegségek vannak feltüntetve és nem a gép egyben, akkor szándékod ellenére te részegységeket vásároltál és így a garancia is a részegységekre vonatkozik. Ha a kisbolt nem elég ügyes a hibabehatárolásban, és a második javítás után is újra előjönnek a hibajelenségek, akkor vagy magad kezdesz hibakeresésbe, vagy megbízol egy szakembert, aki megkeresi a hibás alkatrészt /alkatrészeket. A hibakeresés fáradtságos és időigényes dolog. Szakértelem és gyakorlat is kell hozzá. Ha ilyet még nem csináltál, akkor javaslom, hogy bízz meg valakit. Ha a számlán csak részegységek vannak, a kisbolt sajnos jogilag nem kötelezhető a hibakeresésre.
Ha már megvan, hogy melyik alkatrész hibás, onnantól már csak azt kell garanciában kicseréltetni/megjavíttatni.
Annak feltételezése, hogy csak egy hibás alkatrész van a konfigban, gyakran megnehezíti a hiba behatárolását, mert gyakran előfordul, hogy egyszerre több alkatrész is hibás. -
válasz
Péter67 #23354 üzenetére
szia, elég egyszerű a dolog szerintem
ha a memtest és a partition magic nem mutat hibát, akkor az alaplapon lehet valamiylen rejtett hiba
esetleg írd be a típusát a googlbe egy iylen szerkezetben "-alaplap típusa ide- random blue screen freeze" hátha más is belefutott és csak valamiylen bios beállítás a ludas
pl memória időzítés gond is lehet ha ryzen procid van
nem mondom hogy nem lehet hibás a lap gyárilag, de elég ritka azérta pc azért igényel egy minimális user hozzáértést, nem oylan mint egy playstation vagy egy mosógép például
-
Péter67
friss újonc
Sziasztok!
Új reges vagyok, és segítségre lenne szükségem! Remélem jó helyen vagyok, és nem barmolok össze valami!
(Ár: cck. 250.000Ft, magánszemélyként vásároltam, csak a számlám van, amin a részegységeket külön tünteti fel.)Tavaly decemberben vásároltam egy komplett számítógépet egy helyi számítástechnikai boltban. Már a win telepítésekor hisztis volt, de azt gondoltam én bakizok. Driverek le, aztán a gyártói oldalról frissek... Aztán jöttek a kékhalálos leállások (főként böngészés közben, videók - Youtube - nézése közben, vagy a gépre mentett gitár oktató videóknál) olyan szintig, hogy sem egy banki ügyletet, sem egy adóbevallás ellenőrzést nem bírtam végig vinni. (Próbáltam több böngészőt, mindegy volt neki.) Mentett beállítások szálltak el, szóval egyre "hullább" lett. Hálózati kártyája egyre kevesebb wi-fi jelet fogott. Márciusban visszavittem, elmondva, hogy mi a probléma. 5-6 napig volt náluk, és ezután kb. egy hétig normálisan működött, azóta ugyanaz. Hardvert nem cseréltek, annyit mondtak, hogy a BIOS-t frissítették. Most megint visszavittem, de sejtésem szerint ugyanaz lesz a helyzet. Ha beigazolódik a gyanúm és tényleg nem történik érdemi változás, mit tehetek? Ennyi pénz azt gondolom ma sem 2 fillér az átlagos felhasználói piacon, és nagyon csalódott vagyok, hogy a 7 éves gépemet kell ilyenkor előszednem, ami igaz hogy lassan, de hibátlanul dolgozik.
Teszteltem a 2 SSD-t, a videokártyát - amennyire ezt egy laikus meg tudja tenni "free" szoftverekkel... Alaplap? Hálózati kártya? Táp? Gőzöm sincs. Talán nem is kell, hogy legyen... Egyszerűen csak nem akarok negyed milliót bukni. Köszönök minden segítséget!
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #23350 üzenetére
Hidd el, akinek fontos a gyári gari az nem fog sufniban venni
Ennek az égvilágon semmi köze a sufnisághoz. Ugyanabban a boltban megkaphatod a Samsung SSD-t occsón, szürkén, bolti garival, meg drágán Samu garjeggyel is. Csak megmondod melyiket kéred, es a hozzá tartozó összeget csengeted ki a kasszánál, ennyi. Más kérdés, hogy esetleg mivel a kutya nem akarja a drágábbat garjegyesen ("úgyseromlikel"), így azt nem tartják készleten, és csak kérésre hoznak olyat (vagy esetleg kérésre sem, mert a francnak mászkáljon a beszerző 5 hely helyett 8-ra).
-
TaaT
nagyúr
Sziasztok!
Vettem egy egeret, új, garanciában cserélt darab. Az eredeti egérre 2év gari volt (2022.10), a cserélt egérre 1év garit adtak (2022.04). Ez így legális amúgy? -
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #23347 üzenetére
Azt az apró picike tényt felejted csak el, hogy a kedves vevő tiz fillérért az anyucikáját is, így amikor az árukeresőn eslő 20 helyen mondjuk 24-26 ezer (has szám) között játszó szürkeimportos 12+24 hó garis Samsung SSD-re felkészülve meglát egy 28,5 ezres árat (szintén has szám, de az arány stimmel) ez viszont 12+48 hó, Samsung garjegyes, akkor a kis piros x-et nyomja meg a böngésző sarkában, vagy pedig a boltajtót maga mögött. Mert a vevők rendkívül nagy százalékánál az ár az atyaúristen, és azon kívül az égvilágon semmi nem számít. (Lásd még a 200e alattira tekert használtautók, , 0% áfás, MM, Edigital, Speedshop, Bestbyte ár alatt 30-60 ezrekkel olcsóbban kínált fóliás telefonok nepperGSM-ből, meg 115e helyett 97e-ért csomagolássérült TV outletből, 1 év garival (a 2-3 helyett), és mivel használt termék, ha elromlik, akkor szépen a kis kezeddel vissza kell vinni a vásárlás helyszínére, mert nincs rá kiszállós szerviz, meg hasonlók, erre van igény, ennyi)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #23345 üzenetére
Nem, nem a kereskedő. A kereskedő elmegy egy random MAGYAR nagykerbe, ahol 27%-áfával megveszi, és vagy a nagyker, vagy még előtte (vagy azelőtte) valaki szerzi be szürkén. Tudod, egy termék dobozára nincs ráírva, hogy jelenleg ez a három nagyker a "legal" forrás kishazánkban (ami a szabad EU piaci árumozgással összhangban amúgy érdekesen értelmezhető, hogy mi az a fehér, meg mi az a szürke), de néha még ha akarod sem tudod kideríteni, hogy melyek azok, mert mondjuk a gyártó oldalán nincs Where to buy rész, ami felsorolja ezeket. De szürkétől függetlenül még mindig ott tartunk, hogy a jelzett termékekhez nincs gyártói jótállási jegy, így csereutalvány sem lesz soha.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #23341 üzenetére
Ez egészen addig igaz, amíg magyar importőrrel rendelkező és az általa kiadott jótállási jeggyel rendelkező termékről beszélünk (lg garjegyes monitor, samsung garjegyes ssd, hp garjegyes nyomtató. Egy két és fél éves alaplaphoz gyártói garjegy nincs, így a csere/jóváírás sem egy nagy központi magyar ízén keresztül megy, emiatt minden további nélkül előfordulhat a pénz (akár csak egy része!) vissza, az olyan termékek mint alaplap, proci, memória, videokártya, hdd soha a büdös életben nem láttak még olyat, hogy csereutalvány. Merugye nincs a magyar vízfej fölötte, hogy egyáltalán kiállítsa. Olyanról már nem is beszélve, hogy ugye előbbi termékek röhögve lehetnek szürkeimportosak, akkor meg pláne semmiféle csereutalvány nincs. És ilyen termékeknél ha valaki is egyáltalán ügyeskedik, az mocskosul nem a kereskedő, akitől a terméket vetted.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
bullseye #23339 üzenetére
El kéne már azért felejteni a francba azt, hogy a kereskedő az, aki lehúzza a vevőt. Ha a kereskedőnek is pénzvissza van, akkor ő sem tud mást csinálni, mint pénztvisszázni (halkan jegyzem meg, amikor egy 2,5 éves FHD tv javíthatatlan és visszakap rá a júzer mondjuk 180 küvecset, amiből most 10"-lal nagyobb 4K-st lehet venni, akkor meg persze nem tiltakozik senki, ugye?). Az meg, hogy bukó a fogyasztónak, az a kereskedő szempontjából semmilyen relevanciával nem bír, nem tőzsdeüzletre van berendezkedve egy számtech kisker, hanem simán adásvételre. Hogy pármillió idióta miatt, akik a lufit fújtak a semmiből, amiatt nem lehet kapni szart sem, amit meg igen, azt meg csilliárdért, arra a boltnak nulla ráhatása van, ezt tessék a kriptósoknak köszönni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tamikomac #23337 üzenetére
Az meg rohadt nagy bukó a fogyasztónak a jelenlegi helyzetben és úgy látom erre nincs is megoldás
ha visszaolvasol átbeszéltük ezt vagy 10x már az utóbbi fél évben
a léyneg hogy mindenki tiltakozik, de el kell fogadni a pénzvisszafizetést és senki sem indít pert (amit amugy sem nyerne meg - szerintem) -
tamikomac
aktív tag
#23335:
A pénz vissza opcióval jár jól a kereskedő a jelenlegi helyzetben igen.
Ha meg 15 éve vettem egy 2 GB-os Pen Drive-ot élettartam garanciával és bedöglik, akkor viszont csere, de nem tudok adni 2 GB-osat, mert olyan már nincs, de adok neked 4 GB-osat, ami került nekem 900 Ft-ba, a kereskedő így fog gondolkodni (nem fogja vissza adni a pénzt, mert az akkor került 10800 Ft-ba).
Félre ne érts nem szítok vitát, csak úgy látom akárhogy csűrjük-csavarjuk ezt, a kereskedő mindig úgy csinálja, hogy ő járjon jól.#23336:
Akkor a PCX azért tünteti úgy fel, hogy pl. Garancia 12+24 hónap?Viszont ha a VGA-t nem tudja vagy nem akarja javíttatni a kereskedő, akkor előbb-utóbb elő fog állni a pénz vissza történettel. Az meg rohadt nagy bukó a fogyasztónak a jelenlegi helyzetben és úgy látom erre nincs is megoldás. Vagy lehet verni az asztalt ez ügyben, hogy márpedig én azonos kártyát kérek, vagy elvégzett javítást?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
tamikomac #23334 üzenetére
Jogszabály szerint 1 év kötelező jótállás jár a termékre (amennyiben tavalyi vásárlás), emiatt a 2. és 3. évben -ha előre ismertették,. hogy a 2., 3. év korlátozott, egyedi feltételes!- előfordulhat olyan, hogy javított, hasonló képességű kártyát kap vissza valaki, vagy x forintot jóváírnak. Ha egy éven belüli a vásárlás, akkor a levásároltatás kizárólag opcióként jöhet szóba, de nem lehet kk9ötelezni rá senkit.
-
Josi
aktív tag
Levásárlás nem opció. Nem kötelezhet rá.
Javítás, csere, pénz vissza. Ez a sorrend.
A jelenlegi helyzet sajna nem kedvez a vásárlóknak, a magas árak miatt. -
tamikomac
aktív tag
Sziasztok,
Ha van valakinek egy még garanciális pl. nVidia GTX 1050Ti VGA kártyája és elromlik és gariztatni kellene, akkor "játszhat" az üzlet vagy a nagyker úgy, hogy vásárold le az árát?
Javítani nem tudják (nem fogják), ha meg cserélnék, az nagy ráfizetés az üzletnek a jelenlegi árak mellett.
És anno a 45e Ft-ba kerülő kártyát vásárold le, és lesz helyette így egy GT1030.
Ez érvényes magasabb kategóriára is, ha egy GTX 1060-at kellene gariztatni, annak az akkori árából már egy 1050Ti sem jön ki.
Ha így jár el az üzlet az mennyire etikus és szabályos?
Mert cserélhetné a kártyát, vagy felajánl egy más gyártó másik típusát (1050Ti), de inkább levásároltatja az árát, így meg óriási bukó nekünk halandóknak.És ez igaz lesz lassan a merevelemezekre is, ahol sokkal lassabb a változás, ott egy típust akár 6-8 éven át is gyártanak. Így (költői túlzással) egy 3TB-os garis árából, majd lesz egy 1TB-os levásárlással, mert a 3TB-os drága, de egyébként kapható.
[ Szerkesztve ]
-
gabo91
aktív tag
válasz
gabo91 #23331 üzenetére
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletaz egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltakra figyelemmel a Kormány a következő rendeletet alkotja:
1. § * (1) A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
(3) Az e rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a vállalkozás az e rendeletben foglaltakon túl további követelményt nem támaszthat a fogyasztóval szemben, kivéve, ha a fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára.
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
(5) A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
2. § (1) * A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év."[link] akkor így ha jól értelmezem, mivel jogi személy nem minősül fogyasztónak, [link] " Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak."
Vagyis az értéksávok alapján a +1 illetve +2 év kizárólag magánszemély általi vásárlásnál érvényes. Szóval úgy alapból érvényes ez, és nem csak Apple esetében.jól értelmeztem?
#23331: köszi[ Szerkesztve ]
-
gabo91
aktív tag
Sziasztok,
(Apple esetében) ha hivatalos helyen vásárolok, de cégként, akkor is jár a 3 év jótállás/garancia?
-
Floyd80
addikt
Aqua-garancia, hogy jót is írjunk. Két hónapja adtam le alaplapot, most kaptam meg a cserét. Végül is relatív sok idő, de közben írtak is mail-t, hogy a szerviz már megkapta, összességében ez így tűrhető ügyintézés részemről. Persze a lapot be se lehetett indítani, úgy hogy sok mozgástere nem volt a szerviznek.
-
#24845312
törölt tag
-
pigmeus
tag
Rendben, még egy tértivevényt megpróbálok, bár a ASZFje alapján az emailt elfogadja, sőt ezt ajánlotta elsőnek is.
Viszont amit nem is írtam, mint csavart, hogy én utalvánnyal fizettem a nagyobb részét. Emagos utalvány. Na de azt hogy fogom tudni behajtani? Mert ugye az Emag meg kihátrál. -
asdf_
veterán
válasz
pigmeus #23323 üzenetére
Számlát nyiilván kaptál, így van székhelyed, egy tértis levelet talán még nem gáz belefeccölni. No meg a cégjegyzéken van hivatalos online elérhetősége a cégnek (emailcím), amit elérhetőnek KELL lennie, mert NAV, államigazgatás ott keresheti. Oda is dobhatsz mailt (cc-zve magadat, és kézbesítési meg olvasottsági visszajelzés be, így letagadni sem tudják). Ha így is szarnak rá és kártyával fizettél, akkor chargeback az utolsó opció (de csak az előzőek után).
[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
Sziasztok, nekem egy olyan problémám lenne és esetleg egy kis segítséget iránymutatást is kérnék, ha lehet és szabad.
Emagon keresztül annak egy partnerétől vásároltam egy terméket. Itt a webshopban fel is volt tüntetve a gyártó, termék neve tulajdonsági kép róla. A képen és a leírásban a tulajdonságok megegyeztek. Így ennek függvényében meg is rendeltem a terméket. Na de mikor megjött én csak kibontás után vettem észre, hogy a kapott termék se a nevében sem a tulajdonságaiban nem felel meg a hirdetett termékkel.
Fel is vettem a kapcsolatot az Emaggal, akik arra hivatkoztak, hogy a partnerrel vegyem fel a kapcsolatot, meg is küldték annak elérhetőségét email és telefonszám. Elvileg ők is jelezték a problémát az eladó irányába.
A megadott telefonszámon próbáltam többször elérni az eladót sikertelenül, illetve írtam is neki, hogy hibás teljesítés történt, így ennek a cseréjét kérném, ha pedig nem lehetséges a termék elszállítását és a pénz visszautalását.
Na de még nem jelentkezett az eladó és ugye telefonon sem tudtam felvenni vele a kapcsolatot. Na hogy ilyenkor hogyan tovább? Nyaggassam az emagot? Akit szeretnék is, hiszen rajtuk keresztül hirdet az eladó, illetve ha nem fog reagálni, akkor nem tudom hogyan tovább. -
GZoli7
senior tag
válasz
Stanley-B. #23319 üzenetére
Feltételezem, hogy ez nem fogyasztói szerződés. Gondolom céges vásárlás lehetett. Abban az esetben levelezés, fizetési meghagyás, per a sorrend.
Amennyiben mégis, úgy bizonyítékokkal békéltető... -
#79622400
törölt tag
Sziasztok,
a kérdésemet szívesebben tenném fel privát üzenetben, mivel folyamatban lévő dologról beszélünk. Aki tud segíteni garancia, fogyasztóvédelmi kérdésben, kérem írjon rám.Köszönöm.
-
Stanley-B.
őstag
Aquához visszaküldtem egy Supermicro H11DSi alaplapot, aminek igen speciális hibája volt.
Ha mindkét processzorfoglalat és mind a 16 RAM slot foglalt volt 64GB-os modulokkal (1TB RAM), akkor 3-4 modult nem látott a BIOS (a validált komponensek listáján szerepel a ram amit használtam).
Leírtam nagyon részletesen a hibát, még a Supermicroval is leveleztem egy csomót. Az alaplap ki lett próbálva másik processzorral, másik rammal, amik egy másik szerverben tökéletesen működtek, ebben az alaplapban azonban produkálta a jelenséget, ezért a hiba le lett szűkítve az alaplapra.
Sejtettem, hogy a szerviz vissza fogja dobni és így is lett. Szerintük nincs semmi baja, fizessem a bevizsgálást és postaköltséget.
Én meg vagyok győződve róla, hogy az alaplap hibás és a szerviz nem tesztelte le normálisan 2 processzorral és 16db 64GB-os memória modullal.
Mit lehet tenni?[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz
RoliHero #23313 üzenetére
Magánszemélytől vásárlás esetén a bizalom számít. A papírral nem mész sokra, mert a papírt magánszemélyen nehezen tudod behajtani. Ha bízol benne, akkor megveszed tőle a terméket, ha nem, akkor nem. Ennyi. Nem érdemes a papírküldésen rugózni. Ha közben eladod, akkor ezt a bizalmadat nem tudod a termékkel együtt adni, mivel ez csak benned van meg.
-
#24845312
törölt tag
válasz
RoliHero #23313 üzenetére
"azonban ha garancia időn belül esetleg úgy alakul, hogy eladom akkor senki sem fogja nekem elhinni, hogy ez a hardver garanciális"
Azért nem fogják elhinni, mert valóban nem is garanciális. Ha jól gondolom, feketén vásároltad, számla nélkül? Az így eladott/megvett termékek hivatalosan nem is kerültek kereskedelmi forgalomba, tehát semmiféle garancia sem jár hozzájuk.
-
RoliHero
tag
Segítséget kértem nem kioktatást! Inkább ne írtál volna semmit.
Azt nem tudom, hogy miből követleztettél a '' padloár alattnak feléért''?? Nála lehetett kapni ennyi és nem volt olcsóbb de minek is magyarázom egy olyannak akinél a jóindulat sehol sincs!
Köszönöm inkább nem kérek választ/segítséget, az ilyen véleményekre nincs szükségem 😉
-
asdf_
veterán
válasz
RoliHero #23313 üzenetére
És hatalmas árkülönbség van egy garis és egy nem garis hardver között, főleg hogy nagy értékű.
Nem vagyok híve az áldozathibáztatásnak, de te mégis bolt helyett egy random magánszemélytől (aki a leírás alapján még csak nem is EV) vásároltál. Ha eladásnál fontos a garis és nem garis termék árának különbözete, akkor legyen a vásárláskor is az (mert gondolom nem a két szép szeméért vetted nála, hanem azért, mert padlóár alattnak a feléért adta.
Bárhol vásárolsz, ahol nincs számla és jótállási jegy, ott az az alapállapot, hogy NINCS garid, legfeljebb jól meglepődsz. ha esetleg úógy adódik, hogy mégis.[ Szerkesztve ]
-
RoliHero
tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni az alábbiban!
Itt hardveraprón egy magánszemélytől vettem egy hardvert ami új hardverként, 3 év garanciával volt hirdetve. A garancia az eladóhoz szól, ha bármi baja lesz ő intézi a garit.
Korábban már rendeltem tőle, mindig küldött egy saját garancia levelet aláírva.
Most azonban semmilyen gari levelet sem küldött.
Többszöri üzenet váltás illetve telefonos beszélgetés után küldött egy általa szerkesztett gari levelet de aláírás nélkül. (10 perc alatt gyártok olyat én is)
Írtam neki, hogy egy aláirt példányra lenne szükségem de választ már nem kaptam.
Abban nem kételkedem, hogy ha baj lesz intézi a garit (bár ezek után lehet kéne), azonban ha garancia időn belül esetleg úgy alakul, hogy eladom akkor senki sem fogja nekem elhinni, hogy ez a hardver garanciális mivel semmivel sem tudom bizonyítani!
És hatalmas árkülönbség van egy garis és egy nem garis hardver között, főleg hogy nagy értékű.
Ebben a helyzetben lehet valamit tenni? Vagy így jártam és kész?
-
Floyd80
addikt
Értem, el is fogadom, hogy így van, csak ahogy sok minden a wizz-nél, ez sem volt egyértelmű.
A visszatérítési űrlapban az volt, hogy ha nem kérem a visszautalást, akkor a pontok 120%-át kapom meg, de adtam meg bankszámlát, hogy inkább utalják ki. De csak az utalták ki, amit kártyáról fizettem pluszban 4-5 ezret, a maradék 70-80 ezer újra pont lett, + 20% meg szerintem sehol.
Igazából tényleg lehetne így csalni, mert a pontokat hitelkártya-használatból kaptam.
De hát a pont is fizetőeszköz (pénzt helyettesítő), amit el is használtam, ezért elvileg pénzként is visszaadhatnák.
--------------
Meg egy technikai kérdés, hátha valaki tudja, van egy hitelkártya és teljesen fel van töltve, ha ráutalnak, mondjuk a wizzair, akkor azt, hogy könyveli le a bank, mivel van egy keretösszeged. -
Floyd80
addikt
Kicsit off, bár egyfajta jótállás ez is.
Wizzair pontokban fizetett repjegy díját úgy néz ki csak pontokban adják vissza, nem lennének kötelesek számlára utalni, ha azt kértem?
-
chopin42
őstag
Üdv!
Adott egy Amd Ryzen 5600xt, használtan vettem, dobozos, de doboz nem volt, coolert nem kértem. Firstshopos, érvényes a gari, tudom garanciáztatni, HA van hozzá hűtő.
Kérdés: kiköthető-e a cooler megléte a garihoz? Januári vásárlás, 139k votl eredetileg, tehát 2 év a jótállás+egy év gyártói. Összesen 36 hó.
Köszönöm(nem nagy tétel, 1k alkut ért a hűtő, lehet 2k bukó lesz belőle, ha tényleg kell).
-
Flowtation
őstag
válasz
Flowtation #23296 üzenetére
Sziasztok!
Erre esetleg valakinek lenne tippje? -
#24845312
törölt tag
válasz
Predator2 #23304 üzenetére
Voltak/vannak autós navigációim, azoknál is az van, hogy amint rádugod töltőre, bekapcsol a kijelző, vagy akár a készülék is. Mondjuk egyik sem Wayteq, szóval hogy ennél ez normális dolog-e azt nem tudom, de gondolom, hogy itt is az.
Ezekbe általában valami nagyon gagyi kijelzőt szoktak rakni, minimális RAM-mal, gyenge processzorral, szóval sok csodát nem érdemes várni tőlük, de a célnak megfelelhetnek.
Ha nem nyerte el a tetszésed, a 14 napos elállás keretében biztos, hogy visszaküldheted.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple asztali gépek
- Túra és kirándulás topic
- Grim Dawn
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen routert?
- Külpolitika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 gen4 I L14 gen4 I P14s gen4 GYÁRI MAGYAR billentyűzet. ÚJ BONTATLAN!
- Samsung Galaxy S23 8/256GB, Mekímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung M7 43" 4K Smart Monitor/TV
- ASUS PRIME Z270-A + Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU 3.4 GHz + 16Gb DDR4 RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest