Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gork
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék - lassan 2 hónapja áll a szervizben a garanciális tabletem a nem hülye cégnél. Infót természetesen semmit nem kaptam. Ha jól tudom, akkor az egy dolog, hogy ha 15 napnál tovább tart a javítás, akkor tájékoztatniuk kell erről, de ha 30 napnál tovább tart a javítás, akkor pedig cserélniük kell a készüléket (vagy vételárat visszafizetni ha nem megy).
Nos, a kérdésem az lenne, hogy mi van akkor ha én ezt megreklamálom, kérem a cserét, de ők beijedve előkaparják a szervizből 2 hónap után, hogy na, nesze, akkor itt van. Elállhatok ilyenkor az átvételtől és ragaszkodhatok a cseréhez - mivel én már írásban korábban jeleztem a csere iránti igényemet?
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Politika
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest