- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Raspberry Pi
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Steam Deck
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rabbitf_24
őstag
Sziasztok,
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
Sapphire 6800XT nitro +
• Vásárlásának helye, időpontja
Alle BestByte Budapest, 2021.04.17
• Eladási ára
485.000 Ft.
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemély
• Hiba jellege
Képtelen gyári órajeleken már a teszteket is lefuttatni, játékok alatt kifagy, újraindítja a gépet. Több konfigban keresztbe tesztelve mindenkinél ugyanaz jött ki, hogy a VGA hibás.
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
Kb 2 hete, most kapom vissza (nem találtak problémát, nem történt javítás sem....)
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Tudtommal még nem volt.
• Használtan vetted-e
Igen.
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)
A forgalmazó - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - köteles a terméket nyolc (8) napon belül kicserélni, ha
a., - Jogszabályi jótállás időtartama alatt a termék első alkalommal történő javításakor megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható;
b., - vagy a termék három (3) alkalommal történő kijavítását követően ismét meghibásodik;
c., - vagy a termék kijavítására a kijavítási igény eladóval való közlésétől számított harmincadik (30.) napig nem kerül sor, a harmincnapos határidő eredménytelen elteltétől számítva.
Ha a fentiek szerint a termék cseréjére nincs lehetőség, az forgalmazó a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc (8) napon belül a fogyasztó részére visszatéríti.
Kérdésem az lenne, (gondolom ugyanúgy rossz lesz a kártya, ha beteszem a gépbe), hogy ha a szervíz jónak tekinti a kártyát, de se az én, se más gépében nem megy, akkor mit lehet tenni?Köszönöm!
-
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23398 üzenetére
Fenn voltam a boltban Pesten.
Az ügyfelesek azt mondták, hogy nekem kell független szakértőt keresnem, mert ha ők keresnek, akkor az nem lesz független. De ha én keresek az sem lesz.
Azt elismerték, hogy 6 hónapig ott van a bizonyítási kényszer arról, hogy a termék az megfelelően működik.
Ezt a független vizsgálatot a boltnak kellene rendeznie vagy nem? -
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23403 üzenetére
Vásárlók könyvébe még nem.
Elküldték egy második körre, mert "lehet, hogy felületesen vizsgálták be"...
Ha még 1x visszajön, hogy "ok" a kártya, akkor jön a vásárlók könyve.
Még azt is említette, hogy mivel a blokkon nem az én nevem van, így pénzt nem tudnak nekem visszaadni. Ez sem lehet igaz akkor? -
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23410 üzenetére
Még 1 házit, ahogy kihallottam a sorok között amikor beszéltem az emberrel hogy "lehet hogy felületesen vizsgálták meg először", akkor arra gondoltam, hogy ok, most valószínűleg megnézik rendesen és rendeződik a dolog.
Várom ennek az eredményét. Ha megint "ok" minősítést kap a kártya, akkor jön a független szakértői vizsgálat. Ha elutasítják, akkor írok a vásárlók könyvébe is, az elmúlt alkalom beszélgetéseiből idézve is. -
Rabbitf_24
őstag
válasz Rabbitf_24 #23409 üzenetére
Nohát megjött a kártya az Alle-ba. Beszéltem az ügyintézőkkel, természetesen a kártya rendben van.... Ugyanaz a 1,5 soros szöveg, mint az első reporton indoklásnak, holott kértem, hogy részletes reportot dobjanak össze. Kértem, hogy a tesztelő gép konfigurációjával bővitsék fel a reportot és jelentkezzenek újra.
-
Rabbitf_24
őstag
-
Rabbitf_24
őstag
Sziasztok!
Adott egy termék (vga) és cégre lett vásárolva.
Ha én, mint természetes személy ezt megvásárolom, akkor a gariztatáshoz nem kell bevonni a céget akitől vettem, hanem én magam is intézhetem a gariztatást?
Kell adásvételi esetleg?Köszönöm, András
-
Rabbitf_24
őstag
Sziasztok
egy egyszerű kérdés, lehet hogy butaság.
Van olyan hogy értek függő garancia idő?
Pl 100.000 Ft alatt kötelező az 1 év, 300 Ft felett 5 év stb…?
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Diablo IV
- Linux felhasználók OFF topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Xbox Series X|S
- Freemail
- Villanyszerelés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen