Hirdetés

Aktív témák

  • Szpájki

    tag

    Helló

    van egy notim ami elromlott elvittem a helyi(pécsi) képviseletre, dec. 1-én, amit felküldtek a nagy pestre szervizbe mert notebook szerviz csak ott van..:) igértek szépet jót cserekészüléket nem kaptam, pedig a szerviz vezetője igérte meg.. mind1
    jan. 5-én hivtak h itt a noti pécsen mehetek érte.. elmegyek kinyitom és nézem a belül makulátlanul átadott notim, belül karcos, csavarhuzónyomos, a bil feletti ''kis elem'' és a ''nagy elem''- a képviseleten kávának nevezték, a gép váza- között 1 mm szintkülönbség.. ezt ők okozták, követelhetem az elemek cseréjét? a gépet nem vettem át igy.. rögtön mondtam is h ez nem oké.. felhivták pestet a kis szervizes mondta h a felső kis elemt probléma nélkül kicserélik, de a nagy elem cseréjét a fönökkel kell megbeszélnem aki nincs benn, de rendes volt a muksó utána felhivott a fönök és ecsetelem neki dolgot, és így ujra fel lesz küldve h megnézzék.. mostmár mind1 ennyi idő nem számít.
    ragaszkodhatom-e a cseréjéhez?
    ha nem akkor kártérítést követelhetek-e?.. ilyesmik édekelnének röviden és tömören, nem rabolnám senkinek az idejét! :)
    előre is köszönöm a választ!
    Tib

Aktív témák