- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Aktív témák
-
snecy
senior tag
válasz FireKeeper #8 üzenetére
Végülis ja, a fél mezőnyön keresztülgázolt
Jó hogy szinte egy előzését nem mutatták..Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #14 üzenetére
Ha Ralf megy a Williamsbe, akkor Frank felkészülhet pár ínséges idényre.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz #70869248 #119 üzenetére
Erről van szó, pont ez a lényeg hogy a technika és az ember között megkéne találni ezt az egyensúlyt, mert kezd eltolódni az egész egy irányba, és lassan ez a technikai arzenál teszi Anti-F1-gyé az F1-gyet. A kipörgésgátló kivétele és a Slick talán az első lépés lesz a változások felé, majd kiderül. A következő a képlet perpillanat:
Fussunk le egy versenyt úgy, hogy lehetőleg ne kelljen senkivel megmérkőzni, az atomfizikus team memberek pedig a szuperszámítógép algoritmusa segítségével kalkulálják ki, hogy is lehet a legoptimálisabb körülmények között célbaérni, különösebb kockázatvállalások nélkül.
Egyszerűen ritkák a nem várt események, ez max. egy elszúrt rajt lehet, egy defekt, vagy egy elrontott kerékcsere, ezzel majdnem el is mondtam mindent.
Még véletlenül se úgy, hogy az bárkinek is izgalmas legyen..
Viszont hogy a Nascarra is kitérjek, nagyon más a szellemisége az F1-hez képest. Náluk elsősorban családias hangulatú a dolog, és ami még fontosabb, nézőcentrikus.
Nem a minden a pénz és a technika, mégis nagyrész működik a dolog. Nincsenek évközi fejlesztések, adott egy kasztni meg egy motor, és itt jön képbe a jobb versenyző, mert én még olyan versenyt nem láttam amelyiken a technikai fölény miatt nyert valaki, ha pár tized előnnyel történő befutókról beszélünk akkor ugye eleve kizárható a dolog.
Ezzel persze nem azt mondom hogy a szabványosítás működne az F1-ben, mert teljesen másról szól az egész, pont a lényegét veszítené el a sport, de már-már kínosan sikerült átbillenni a ló túlsó oldalára.
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Különbségek biztos vannak, csak sok ember hajlamos azt hinni hogy aki 5 seccel lassabb köridőt fut mondjuk a narancssárga autóban, az a versenyző kvalitásban ennyivel is gyengébb...legalábbis az egyszeri tévénéző biztos hogy ilyen
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Azért kemény Kimit az első helyre, Massát meg a 4. helyre rakni pláne az utolsó két év függvényében, gondolom érzed
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #144 üzenetére
Utolsó két év alatt 2006-ot és 2007-et értem természetesen. Ez alapján nekem valahogy nem jött le az hogy Raikkonen lenne a legjobb, ahhoz az idei évet minimum vezetnie kellene, nagy előnnyel, jóval Massa előtt.
Persze van amiben egyetértünk, de ezt az évet én mindenképp úgy értékelem, mint egyfajta rádöbbenést Alonso és Raikkonen számára. Mindenki azt várta hogy porráverik a csapattársukat, hát egyelőre nagyon nem ez lett.
Massa amúgy tényleg nagyon gyenge esőben, pedig a braziloknak ez azért menni szokottManapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #151 üzenetére
2000 lesz, de azért érdekes hogy a végén a tavalyi dobogósokat vágta be.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #156 üzenetére
Kemény lenne egy Massa vagy egy Hamilton VB-cím.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Szerintem akinek nincs tele az overall Talladegában 360km/h-nál, annak Spában sem lenne tele Más kérdés hogy valószínűleg egy Nascarosnak tényleg nagyon bonyolult lenne az F1 világa, és lehet hogy sosem érezne rá.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #171 üzenetére
A jelenlegi erőviszonyok mellett viszont nem értem miért a Ferrarinál van a nagyobb szorzó.
Pláne hogy Monza következik, ami erősen Ferrari-pálya.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Számomra azért valahogy félelemkeltőbb 350 felett egy olyan betonteknő, ahol gyakorlatilag nincs bukótér, és a biztonsági követelmények fényévre vannak az F1-től.
3-4 évente azért mindig van haláleset.
Vezetéstechnikailag viszont igazad van, Spa a legnehezebb pályák egyike sok szempontból.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #308 üzenetére
3 éve asszem Pizzonia 373-at ment versenyen a Williamsel
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #328 üzenetére
Kár hogy megtörték ezt a fejlődési folyamatot, mikor 2 éve megtudtam hogy V8-asok kerülnek bevezetésre eléggé kétségbe voltam esve hogy kiherélik ezt a sportot, végül azért pozitívan kellett csalódnunk Most sem rossz a helyzet, de hogy miért kellett limitálni a fordulatszámot az már tényleg Mózliék dilettantizmusára vall.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Talán a TAG Poschénak vagy a BMW-nek volt jóval ezer lóerő feletti turbófeltöltős motorja, igaz csak és kizárólag kvalifikációra.
Egyetértünk amúgy. Az hogy pont az F1-et akarják olcsóbbá tenni a sokversenyes energiatakarékos motorokkal, sokversenyes váltókkal meg még nem tudom mivel, egyszerűen nevetséges, az F1 szellemiségével ellentétes.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Valamilyen szinten zavarna az alacsony végsebesség, jóllehet a gyorsabb kanyarvétél a motor kisebb mérete és súlya miatt kompenzálná a köridőt, de azért megviselne ha x év alatt a leggyorsabb pályán úgy 70 km/h-val lassabbak lennének, kicsit illúziórombolónak érezném.
Pláne hogy egy GT autó is megy ott annyit.
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Feltette a Williams a Mclaren-féle szárnyat.
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #390 üzenetére
Hát érdekes lenne Alfonzt pár évig a középmezőny alján látni. Igaz hogy ezt átélte már Hill és Villeneuve is, valahogyan csak megemésztettük
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #410 üzenetére
Amikor megláttam a Toyotát azt hittem elhozták magukkal a 2002-es autójukat
Mit nem tesz a low downforce konfiguráció.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Raikkonen erőt merít Hamiton defektjéből
[link]
Érdekes cím.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Monza, Szerda
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #425 üzenetére
Nem mérvadó ez még. A Ferrari biztosan tudna jobbat, na meg az élmezőny és a Spyker között is csak 2 sec van..
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #449 üzenetére
Ezt nem igazán értem, a Török pályán is valami 324-et ment Alonso, pedig az cseppet aeroigényesebb.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #462 üzenetére
És ha azt mondom hogy mindkettejüknek egy lófütyit, mert Button méginkább megérdemelné, akkor mi a helyzet?
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz hunnylander #463 üzenetére
Jaj, te meg már mindenhol Nascar-t látsz
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz hunnylander #469 üzenetére
Igen, az egy alapszabály hogy a Ferrari mindig altat, mindig tele tankkal és kemény gumikkal köröz
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
A Renault elnökének nem kell Alonso
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz hunnylander #504 üzenetére
Magát a Renault-t sem értem hogy miért szenved itt magával, pár éve világosan megmondták hogy nem terveznek hosszú távon az F1-ben, megszerzik a bajnoki címet aztán lelépnek..
Na meg ha úgy látják hogy csak feneketlen kút az egész, akkor nem fognak bele újra annyi pénzt pumpálni, hogy az élre kerülhessenek.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Monza, 4. nap
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Inkább úgy, hogy a bal hátsó és jobb hátsó kerék mögött van a szárny, a köztes területet pedig eltávolítják, mert a káros légörvények ott alakulhattak ki leginkább.
Valami ehhez hasonló elgondolásban:
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #538 üzenetére
Piquet Jr-ról még azt sem tudjuk mire lenne képes élesben, de sokan már most tömjénezik
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #589 üzenetére
Mint a legtöbb japán, semmire. Ha nem zúz autót akkor már van haszna
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz manutdzoli #591 üzenetére
Az F1-ben általában sohasem a nagy autókonszernek voltak a legsikeresebbek a szemléletük miatt, inkább a magáncsapatok a gyári támogatással.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))