- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Célegyenesben a Yettel TV
- Apple notebookok
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Én ott nem találom.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Milyen 10? Max 3.
Egyébként Räikkönent hallgatnám meg, hogy mit mond finnül.
***klub egyből elnyomja, amikor az jön, de a német *** is.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Motion_Blur
félisten
Milyen utolsó 2 év?
Massa a pályán küzdeni, előzni nem tud, esőben vezetni nem tud, meg amitől a legjobban ''megutáltam'', viselkedni se pl. a parc fermében. Úgy viselkedik, mint egy kis hülyegyerek. Szerintem Schumi se gondolta, komolyan, hogy Ő lesz az Utód...
Kényszeresen próbálja magát egy szintre helyezni pl. Alonsoval (Német Nagydíj), én visszab@sznám tesztpilótának, és a helyére betenném Rosberget
Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálokStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ronaldo
őstag
Nézd, a nagy sebesség nem mindig jelenti a többet. Létezik olyan hely is, ahol 200km/h-val mész át és vagy 350-nek érzed. Ilyet személyautóval is lehet tapasztalni(nem 1.1-es Dacia Loganra gondoltam), hogy 130-al szeded be azt a kanyart meg a következőt, lejt is picit te meg azt hiszed, mindjárt felrepülsz. Sokkal technikusabb pályák. Ennyi. (szerintem)
-
ronaldo
őstag
Neked is igazad van, egy pillanatra sem rendelem alább az Indy versenyzőit. Csak az első ezzel foglalkozó hszemben (amire reagáltál is) azt szerettem volna elmondani, hogy nem úgy működik, hogy ''vegyünk ki mindent az F1-es autóból, IFA váltót nekik'' meg egyforma autót és akkor majd hárman fognak egyszerre elfordulni a sikánban, egymást tépik szét 70 körön keresztül. Megvannak azok a sajátosságai az Indy Carnak és a Nascarnak, ami miatt ott működhet a dolog. S véleményem szerint a legfőbb ezek közül a pálya.
-
manutdzoli
senior tag
Hát az az 5g amit a testükre hat az nagyon kemény.Egy átlagember ha nem befosni,akkor behányna
Nagyon érdekel hogy milyen egy f1-es autóba ülni,és ha még vinne is valamelyik pilóta egy körre,áááá. Beszarás lenne.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
A fékezés folyamata nem is olyan megterhelő, inkább az a pillanat, amikor 350-ről beleállsz a fékbe, akkor hirtelen felugrik 5g-re a terhelés, és utána folyamatosan csökken, ahogy veszik el a fékről a lábukat, mert 2 kiló alatt már erősen ottvan a sansz, hogy blokkolnak a kerekek...
szerk: asszem totalcaron olvastam, ha 3 kilónál elveszed a gázt, akkorát lassulsz a leszorítóerő miatt, mintha egy Imprezában satut nyomnál
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SaNyEe
aktív tag
azért fűnyírómotorokat nem kéne ismét F1be rakni, csak azért, hogy másképp érjék el ugyanazt a teljesítményt . . . ez vicc. Nem határolják be a fordulatszámot . . jha idei évtől él a 19.000rpm-es limit, előtte se voltak húde sokkal pörgősebbek a motorok, sőt.
Másfelől azért is tartanám kétségesnek ezt a turbomizériát mert épp amiatt lettek betiltva mert eszement teljesítményeket értek el vele, akárhogy próbálták a beömlőtorok és egyéb méreteket csökkenteni. Nem is tom melyik márkának volt több mint 1xxx lovas motorja a turbokorszakban.
Az aerodinamikai mókolásokkal viszont maximálisan egyetértek, igazándiból nem is értem, hogy a királykategóriában miért tiltják ezeket, igenis szóljon a sebességről,előzésről,veszélyes helyzetekről (gondolok itt a sok elektromos segédeszközre ami ha nem volna akkor ez meg az történt volna, de így nem lett semmi). Az elektromos kütyük egy részével kapcsolatban egyetértek, ne segítsenek ennyi mindenben a pilótának és nem elsősorban a TC-re gondolok.-- end of transmission --
-
manutdzoli
senior tag
A 80-as évek végén,a 90-es évek elején a tubos kocsikat időmérőre akár 1300le-re is felhúzhatták.Azért az nem semmi volt,irányítani milyen nehét lehetett.
Pár év és bevezetik azt a szabályt a motoroknak az egész évadot végig kell bírniFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
Azért a 70km/h lassulás az nagyon sok lenne.De miért kell ennyire visszalassítani?Ez a forma-1,a legerősebb és leggyorsabb bajnokság,ennél magasabb szint már nincs.Akkor visszafojtanak minden alatta lévő bajnokságot is(gp2,A1Gp,f3000 stb.)?Nem lesz ez így jó.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
hunnylander
őstag
Mert nem ejtették a fejére. Alonso Meki szerződéséből való kivásárlása felemésztené a Renault éves profitjának jelentős részét. Vagy ha talán azt nem is (bár nem tudom jelenleg Renault-éknál hogy megy mostanában a szekér), de az F1-es büdzséjükbe biztos, hogy nem fér bele. Állítólag a Telefonica cég talán besegítene a dologban.
www.HunnyF1.com
-
Adrián29
aktív tag
Privát vélemyényem az,hogy én természetesen azt szeretném ha a favoritom lenne vb-ok.
De ha neki nem sikerűl akkor Kiminek fogok drukkolni.
Nagyon szimpatikus,és az egyik legjobb pilótának tartom a mezőnyben.
Massának nem egyenletes a teljesítménye,valamikor fantasztikusan megy,olykor meg nagyokat hibázik.
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
Én meg úgy olvastam a totalcar.hu egyik régebbi (2006 eleje talán) cikkjében (Ferrari kulcsszóra biztos megtalálod), hogy egyre több Ferrari utcai sportautót adnak el évről-évre és emiatt vannak a komolyabb modelleknél 1-2 éves várakozási idők. Persze ez a növekedés nem amiatt van, mert ''Magyarországon jólét van'', hanem a Kínai meg arab piac indult be.
Az meg vitathatatlan, hogy egy Toyotához nem lehet hasonlítani a szemléletet, mivel ott az aktuális modellskála átlagára forintban 6-7 millió forint, míg ugyanez Ferrariban 90-100 millió forint körül lehet. (jó, a Lexust is bevonhatjuk, de a Toyota se abból él )
Hondánál is hasonlóak lehetnek a számok, a BMW-nél meg mondjuk 10-12 millióra teszem az átlagot.
A Ferrari meg ugye a Fiat-konszern tagja, amibe beletartozik az Alfa, a Lancia és a Fiat is. Ezek a márkák is elég jól mennek (mostanság). -
Peat;)
veterán