Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Raspberry Pi
- 3D nyomtatás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Czakó!
Kérdésedre egy elég hasznos gyűjtemény egy másik fórumból: [link] itt a segédletek alatt megtalálhatod az óceán repülés szabályait, de mivel Te offline repülsz így ennek igazából semmi különösebb értelme nincs az ottani amúgy érdekes fóniázást megtanulnod.
Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: [NAT] Általában kifelé tötymörgés van a nagy szembeszél miatt, hazafelé meg tépsz (nem ritkán 1000 körül van a GS). Példa: Budapest-New York kifelé kb. 9 óra, hazafelé 6 és fél - 7 óra.És, hogy milyen géppel repülj? Hát amelyikkel át tudsz menni!

Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 Ti 8GB Rampage SHIVA ZALMAN 500W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4173, 94% Akkumulátor
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: 

