Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nissifer

    tag

    válasz warcat #1012 üzenetére

    Én is így gondolom, azonban eddigi tapasztalataim alapján indokolatlanul könnyűnek látom ebben a formában a rendszert. A régi formulában kifejezetten élveztem a kezdeti "szűkösséget", azt hogy nagyon oda kellett figyelni arra, mit fejlesztünk. Azonban a játék első harmadában volt ez már ott is csak így. Utána már eltűnt a kihívás, a varázs. Elveszítette a szintlépés a jelentőségét és azt néztem mindig szörnyülködve, hogy úristen milyen teljesen jelentéktelen marhaságra tegyek még pontokat, amikre az életben nincs szükségem, vajon melyiket utálja legkevésbé a karakterem?!
    Nagyon örülnék annak, ha hardcore / survivor módban minden 2. vagy 3. szintlépéskor lehetne csak pontokat osztani, perk-öket választani. Élvezetesebbnek érzem specialista karakterekkel a játékot, az univerzálisan mindenhez értő helyett és biztosan vannak rajtam kívül sokan ezzel még így.
    Értem én, hogy a newbie-knak 7 fogásos lakomát kell felszolgálni, azonban bízom abban, hogy a Bethesdá-nál találtak arra valamiféle megoldást, hogy a hardcore játékosoknak keményen meg kelljen küzdeni minden egyes betevő falatért. ;)

Új hozzászólás Aktív témák