Hirdetés
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azumi?
csendes tag
válasz
campernoob #34097 üzenetére
Nem is olyan rég szerintem még itt a fórumban is elhangzott, hogy mit jelent a "mass lock". Csak Te biztos nem olvastad, mert közben írtál.....
(és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, és írtál, ...)
-
campernoob
csendes újonc
válasz
orientcx #34074 üzenetére
Ha bunyóról van szó PVE-ben, akkor Corvette a legjobb megoldás szerintem is, a Conda talán egy dologban jobb, ha kicsi vadászokat akarsz elkergetni egy USS-ben, elég csak a turreteket átkapcsolni fire at will üzemmódba.
A thermal resistes shieldekkel kapcsolatban kicsit finomítanám a véleményemet, mert kicsi hajóknál ahol 1-4 SB-t használhatunk ott muszáj azt választani. De az FDL-nél és a nagy vasaknál, ahol 6-8 SB-t használhatunk, ott jobb választás a reinforced shield, a thermal resistet meg lehet oldani SB-ből. PVE-ben igen is van helye a Bi-weave shieldeknek, csak nem mindegy hogy milyen hajón, és hogy milyen jellegű a felhasználás. Kicsi és közepes hajókon a normál shield többnyire jobb döntés, de például phytonon, vagy gunshippen, már mindkét megoldás szóba jöhet, ez már erősen véleményes dolog. FDL-on a bi-weave szerintem egyértelműen jobb, mert eleve kevés slot van, és az FDL nem különösebben kedveli a meleget, ezért csak óvatosan érdemes SCB-vel sütögetni. Ahol egyértelműen jobb választás a bi-weave az pl. Cutter szállítós küldik, érdeklődő ügyfelek kezelése, ahol kisebb pajzs visszatöltődik a következő ügyfélig SC-ben. A nagy vasakra is CZ-kben , mert bármilyen erős is a pajzsod, akkor is lerágicsálnak belőle, ha a "csirkeaprólékot" is irtod. A Cz-k tulajdonképpen valamiféle horda játékmód, ahol egyébként a megnyert kör végét még egy speciális dallam lejátszásával jelzi is a játék, aztán dobja következő hullámot. Az igaz, hogy az NCP-k többsége thermal fegyvereket használ, de ilyen szempontból különbség van az Empire és a Federation CZ-k között. Míg az Empire CZ-kben arányaiban sokkal több a kis vadász, akik lehet hogy lőnek rád, de a komolyabb károkat rakétákkal okozzák, ezért itt a pajzs explosive resist értékének is magasnak kell lennie. A közepes méretű hajókat clipperek, phytonok, és type-9 jelentik, ebből az utóbbi kettő előszeretettel használ rakétákat. Mondjuk egy pajzsával "keménykedő" Cutterrel való összecsapásnál van komolyabb jelentősége a thermal resistnek, de azért ezekből jóval kevesebb van. Egy federation CZ-ben arányaiban sokkal több a közepes hajó, itt már jobban érződik a thermal fegyverek jelenléte, ezért ha ilyen helyre megy az ember, akkor érdemes az "empire SB konfiguráción" úgy változtatni, hogy lecserélünk egy-két SB-t thermal resistesre. Innetől az egész csupán egyszerű matematika. Ilyen szempontból óvatosan kell kezelni a régi ED-videókat, mert az egyik patch-nál megváltoztatták az SB-k számítási módját. Régen úgy működött a dolog, hogy az SB-k értékei összeszorzódtak pajzserősség szempontjából, míg most már csak az alapértékhez adódnak hozzá, vagyis megszűnt a szinergia. Az egy-két nagy hajóval folytatott összecsapásoknál: például bérgyilkos küldi csak a célpontra fókuszálva, vagy HazRes-ekben jobb a normál, vagy ha van, akkor "Barbie-pajzs", és persze még több thermal resist.
A fegyverek az meg egyrészt egyéni preferencia kérdése, másrészt, hogy mihez van alapanyag, vagyis mit "tudunk főzni". Amit én kiengedési szabályként emlegetek, ez régen is volt, ez valamiféle mass-lockos dolog, régen még valami figyelmeztetést is dobott low wake FSD-t indításakor, amiben valamiféle ".... mass-lock faktort" emlegetett. De ez csak azután fordul elő, amikor a CZ-ben felborul az egyensúly az ellenfél javára, ez low intensity CZ-kben hamarabb bekövetkezhet. Tehát ha bemész és csak néhány ellenfelet puffantasz le akkor nincs ez a mass-lock. Ráadásul a dolog elég zavaros, hogy mikor szabadulsz, vagyis hogy mikor megy végig a low wake FSD töltés. Volt olyan hogy a legközelebbi kis vadásztól több mint 3 km-re kellett eltávolodnom, miközben egy Cutter, és kísérete ennél kisebb távolságról is elengedett. -
wollnerd
aktív tag
Hallgatom (egyelőre) a Radio Sidewinder-t, közben. Az is tetszik benne hogy óránként a rádióban elhangzik egy GalNet hír. (akkoris, ha hallássérültként nem értem.) Csak sajnos nem éppen a legfrissebb híreket mondják, csak pár nappal ezelőttieket.
Amúgy észrevettem valamit. A játékban az óra. Vasárnap előtt ED órája 2 órával korábban mutatta az időt.
most pedig csak 1 órával. Oké, nyilván az ED világában nincs nyári időszámítás.
Viszont így egyértelművé vált számomra (is) hogy a londoni időzóna szerint jár az idő, pontosabban a Greenwichi középidő vagyis a Föld Greenwichi délköre alapján állították be az időt az egész galaxisban! Feltűnt ez nektek? Gondolom csakigen.
El tudom képzelni azokat az embereket, akik más Földszerű bolygón élnek, micsoda időzavarban lehetnek így.
-
42861
senior tag
válasz
wollnerd #34094 üzenetére
A napi 2-4 óra megvolt hétköznaponként. Hétvégenként jóval több. Csak az Okt. 23-ai hosszú hétvégén megtettem vagy 25k fényévet. Mint említettem, nekem a filmnézés nagyon bejött a monoton utazás közben. Enélkül hónapokig tartott volna az biztos. Tegnap pl. a komplett bővített Gyűrűk Ura trilógiát megnéztem játék közben.
De szerintem ne lesd az órát. Utazz, élvezd az űr szépségét, ne arra gondolj, hogy jajj, mennyi van még hátra. Egyszer úgyis odaérsz. Meg vissza is. -
duvi
nagyúr
válasz
Mortel #34088 üzenetére
"És a thrusterseknél mi a dirty, ill. a clean tuning között a különbség?"
Dirty: akár 30%-al is megnöveli a sebeségedet, de cserébe megnő a hőtermelés.
Clean: csökkenti a hőtermelést és kis mértékben megnő a sebességed, de cserébe megnő az energiafogyasztásod és csökken a modul integritása.
-
Mortel
senior tag
-
duvi
nagyúr
Csatlakozom a többiekhez. Érdemes megtanulni a dokkolást (is)
Ha mégis vennél auto dokkoló modult, akkor ezt keresd: Standard Docking Computer
-
Raymond
titán
Eloszor frusztralo, de nagyon hamar megtanulod. Egyebkent van Docking Computer, de szerintem elvesz a jatekbol a hasznalata. Tenyleg csak az elso frusztralo orak alatt csabito. Meg mondjuk ha a leszallas problema akkor egy csomo mas repkedos penzkereso feladat is problema lenne a jatekban.
Szerk: az ilyenek peldaul ace dolgoknak tunnek amikor meg csak elkezdted a jatekot, de nagyon hamar megtanulod mert tudni fogod milyen sebesseg kell a hajoddal milyen tavolsagbol es automatikusan normalisan kozelitesz meg egy platform-ot.
-
Nem lehet kikapcsolni ezt a lassú dokkolást, hogy ki kell centizni, hogy hova teszem le az űrhajót? Nincs valami autodokkoló? Rögtön elvette a kedvem a játéktól.
-
duvi
nagyúr
válasz
Mortel #34082 üzenetére
A beugró pontnál kijelölöd a Nav Beacont és elindulsz feléje SC-ben. Ha odaérsz, kiugrasz normál térben és megközelíted, majd kijelölöd. Ilyenkor elindul a scan és ha lefutott, onnantól megkapod a teljes rendszertérképet. Csak a bolygó anyag összetételéhez kell a surface scanner.
-
Mortel
senior tag
Ahhoz, hogy a nav. panelen a bolygókon lévő állomások név szerint megjelenjenek, le kell egyenként szkennelni a bolygókat?
Mert, a system mapon rajta vannak...
-
Mister_X
nagyúr
Én már csak azért se indítanám el a simát a Horizons helyett, mert nagyon jól fizetnek a power grid kilövős küldik. Rekord 1.4M egy generátorért és max a tresspass warningot kapom, amíg berongyolok, utána meg a sentry-k elől kell elfutni.
-
Raymond
titán
válasz
campernoob #34078 üzenetére
Ahh, koszi. Volt hogy azert eleg nehezen tudtam megtartani, csak nem tudtam hogy ez most AI skill-tol vagy valami mastol fug
-
campernoob
csendes újonc
válasz
Raymond #34065 üzenetére
Igen előfordulhat az a lehetőség, hogy egy AI kihúz egy élő játékost SC-ből, bár ez azért nem túl gyakori esemény. Ez nem kontroller függő, egérrel is kitünően lehet védekezni ez ellen. Eleve a hajóknak erre a kihúzás dologra van külön paramétere, ami bizonyosan függ a hajó tömegétől, de azt nem tudom, mástól is függ-e. Röviden a lényeg: egy nagy hajó könnyebben húz ki egy kicsit, mint kicsi egy nagyot. Ezért nem mindegy hogy ki akar kirángatni, és te milyen hajóban ülsz. Másrész a Cobra még alap kiépítésben is egy jól forduló kis vadász, de a nagyobbacska hajók között előfordul néhány kevésbé a fordulékonyságáról ismert hajó. A nagyobb hajóknál már gyakoribb eset az, hogy aluméretezik a thrustert tömegcsökkentés céljából a nagyobb ugrótáv elérése érdekében, ezt kombinálva egy telepakolt raktérrel tényleg sokat veszíthet a hajó a fordulékonyságából. Másrészről pedig a nagyobbacska jószágokra jellemzőbb az, hogy SC-ben való gyorsítás közben a sebességed tovább van a "kék tartomány" alatt , ha ilyenkor érkezik a megkeresés, akkor a hajó a művelet közben már valószínűleg nem fog felgyorsúlni a kék tartományba, és ez tovább ronthatja az esélyeket.
-
duvi
nagyúr
Mivel megvan a Horizons, ezért az alapjátékot már nem nagyon kell elindítanod. Kivételes esetekben jól jöhet (régebben előfordult egy bug, hogy az SRV beesett a bolygófelszín alá). Ilyenkor átlogoltól a normál játékra és ott máris az űrben találtad magad a hajódban, mivel az alapjátékban nem tudott visszatenni a bolygóra
(#34070) Sanyaaa26
A "Hull mass exceed shiled generator" üzenet akkor jön elő, ha a hajó tömegéhez képest túl kicsi pajzsgenerátort akarsz feltenni. Fejlesztések előtt használd a hajótervező oldalt és ott egyből látod, hogy melyik modulból mekkorát tudsz feltenni az aktuális hajódra. -
orientcx
őstag
válasz
campernoob #34049 üzenetére
Akkor Cutter kérdésben nagyjából egyetértünk, nincs elveszve ha bunyóba keveredik, de igazából nem erre van kihegyezve. (most megint gonoszkodni fogok, ne figyelj ide
) Egy tehetséges dobos jó kis szólót tud nyomni akár egy felfordított vödör-lavor-bödön kombón is, de egy profi dobcucc azért mégiscsak jobban szól. Az arra való. Viszont az is igaz, hogy azzal meg nem érdemes vizet hordani.
"én a kevert SB megoldást alkalmazom reinforced bi-weave shielddel (természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért?"
A kérdésedre a válasz roppant egyszerű. Azért, mert az npc pilóták döntő többsége thermal fegyvereket használ. Ugyan szoktam találkozni olyanokkal is, akik pajzsra rakétákkal mennek, de azoknál még Döncike rizsszemes köpőcsöve is félelmetesebb fegyver(mert az közelről akár még enyhe bőrpírt is okozhat
). Egyszer direkt kipróbáltam egy már nemtom milyen hajó ellenében. Megálltam vele szemben, és hagytam rakétázni. Szegénynek annyira vörösödött a feje az erőlködéstől azért a semmi hatásért, hogy a végén megszántam és kilőttem, hogy ne szenvedjen tovább.
Visszatérve a shield-re, sztem a bi-weawe verziónak PvE-ben nincs helye. Egy pajzs nekem csak ne jöjjön vissza hamar! Egy pajzs nekem el se menjen!Ezt a részt csak csak erős idegzetűek olvassák tovább. (esetleg Besenyő család rajongók)
Besenyő Pista bácsi is megmondta, hogy a pajzs ne kirándulgasson, kérem! Igazam van? Háá nem? De! Elmegy a pajzs hosszú hétvégére Hajdúszoboszlóra? Hát ez butaság, kérem. Utazik a vonaton, aztán ott lógatja a lábát a langyos vízbe a pajzs? De hát a pajzsnak nincs is lába, kéééremszépen, hááá hogyan lógathatná a langyos vízbe azt a nem is levő lábát neki az a pajzs, örülhet, ha egyáltalán el tudja vitetni magát a medence partjáig láb nélkül, kérem. Hááá nóóórmális?A bi-weawe pajzs remekül működik PvP-ben, azon belül is a falkában vadászó FDL-eknél. Ha valamelyik kapott egy pár nagy fülest, akkor az lőtávon kívül megy, majd mikor egy pillanat alatt visszahízik a pajzsa, akkor gyak sértetlenül(mittomén 96%-os hullal) visszaáll a sorba, és olyankor a következő falkatag vonulhat háttérbe nyalogathatni a sebeit(már ha van neki)
Boncolgatod a fegyverválasztás témáját
Ebben nem foglalnék állást, ez abszolút szubjektív. Én mondjuk az MC+frag cannon-ra esküszöm, mert igaz ugyan, hogy oda kell figyelni a gazdaságos lőszerhasználatra, de cserébe irgalmatlan tűzerő, alacsony hő és PD terhelés, így mindig jut pötty a pajzsra, és a thrusterekre a folyamatos boost-os fordulókhoz, de ez ízlés dolga.
Boncolgatod a pénzügyeket
Megmondom őszintén, az anyagiakra már kb két éve egyáltalán nem figyelek, az (az élettel ellentétben) mindig csak úgy jön. Nem is veszek fel küldiket sem, legfeljebb néhány kurrensebb material érdekében, de leginkább meg sem nézem a b.board-ot. Amúgy küldik nélkül a HazRES nem egy aranybánya, általában kb fél-egyórás köröket szoktam tenni, forgalomtól és szerencsétől függően 2-6 db Misikét lehet megkérni, hogy ugorjon fel a számlámra.
"A kiengedési szabályról: (Akkor ezek szerint ezzel lehet, hogy még nem is találkoztál?)"
??? ... Hát az az izé meg mi ez az meg?
Külön ki kell kéredzkedni, hogy "tanárnéni kérem, ki kell mennem az illemhelyre, mert császári Clipper pilóta vagyok, és megláttam egy közeledő Sidewinderes Fed kadétot"?Úgy kb 7-8 hónapja CZ-ztem utóljára, Akkor ilyesmi még nem volt.
Úgy látszik megint iratkozhatok be a kadét iskolába, jól fogok kinézni a szamárpadban.
-
Raymond
titán
Igen, ha az alapjatekot inditod akkor a plusz dolgok amik a Horizons-ban vannak nem mukodnek. Peldaul egitestekre leszallas vagy az Engineers. Az utobbi csak kesobb erdekes amikor mar fejlodtel picit, de az elobbi problemas lehet mert a sima jatek is mutatja hogy vannak a bolygokon allomasok es missziokat is kapsz oda de persze nem tudod teljesiteni emrt nem tudsz leszallni. Hasznald a Horizons-t es egy darabif csak Solo-ban jatsz.
-
Amikor indítom a játékot, akkor van különbség, hogy a sima Elite Dangerous-t, vagy a Horizons-t indítom? Steamnél választani kell.
mod: aztán bejön a gyári launcher, és ott is kell választani. Szóval a kiegészítő nem az alapjátékot bővítette?
-
Raymond
titán
válasz
Sanyaaa26 #34070 üzenetére
Lehet rossz pajzsot neztel? Van par fajta. Na meg az is lehet nincs olyan helyben ami neked jo. High-tech vilagokon szok tobb cucc lenni. Nekem semmi nincs a hajon csak a ket scanner (discovery es surface), fuel scoop es a legkisebb shields ami meg OK. Arra jo az utobbi hogy ha veletlenul valamit eltursz leszallaskor vagy felszallaskor akkor nem torod azonnal ossze a gepet
-
Sanyaaa26
aktív tag
Mindent feltettem egy lapra, 150.000cr-es küldit elvállaltam nem kis őszülés után célba is értem vele...
Viszont, nincs fegyverem, pajzsom, pajzsot nem is enged venni... Bár hozzáteszem egy kis űrállomáson dekkolok. "Hull mass exceed shiled generator" üzenettel nem engedi..
A hajótest a leg gagyibb, sima 1C még csak ára sincs, a következő 138 ezer, na most mire költsek? -
Raymond
titán
válasz
Sanyaaa26 #34059 üzenetére
Egy AI vagy elo jatekos huzott ki a hyperspace-bol? Ehhez egy kerdes a nagyerdemunek - van olyan hogy sikerul az AI-nak kihuznia? Ez velem meg nem fordult elo. Jon a riasztas, ott az escape vector amihez tartom magam es egy sima HOTAS X-el eddig mindig elmenekultem alap MkIII-al.
-
Srácok, alkalmi játékhoz mennyire élvezetes a játék? Lehet boldogulni egyedül is?
-
duvi
nagyúr
válasz
Sanyaaa26 #34059 üzenetére
Sajnálom
Ezért hangsúlyoztam ki az összefoglalóban és számtalanszor írtuk le a topicban, hogy:
"- Mindig tartalékoljunk pénzt a hajónk biztosítására (Rebuy cost), amelynek aktuális értékét a jobb oldali panelen tudjuk ellenőrizni."
Tényleg érdemes átolvasni a Téma összefoglalót, akár többször is. -
Sanyaaa26
aktív tag
Én ma úgy jártam hogy végre összejött a pénz egy cobra mk3-ra, örültem is neki, egyből bevállaltam egy jó kis küldetést mert hogy jól fizet.
Aranyat kellett vinni, meg is támadtak 2x közben a másodiknál már nem tudtam elmenekülni, és mivel buktam a rakományt a hajót csak úgy tudtam újra venni hogy alap minden, szinte semmi nincs benne.
Van 1000cr-em -
Mister_X
nagyúr
Jól gondolom, hogy ha találok egy rendszert, ahol nincs leadva data (passzívan megtalálja a csillagot, mikor belépek és üres a HUD):
- kapok pénzt, ha Discovery scanner megtalálja az égitesteket
- kapok extra pénzt, ha rájuk fordulok és űrből lescannelem
- kapok extra pénzt, ha planetary surface scannert ráeresztem a bolygókra
- még többet, ha mindezt legelsőként teszem
Vagy ne reménykedjek? -
Raymond
titán
válasz
campernoob #34049 üzenetére
-
to.ca
tag
válasz
campernoob #34049 üzenetére
Nem szállnék be a "Cutter alkalmas-e combat-hajónak?" c.vitába. Annyit csak, hogy szállítmányozásra és questelésre használom, de felfegyverezve. Így persze kisebb a raktér és az ugrótáv, de nem kell elszaladni a jól fizető - jellemzően elite FDL és Konda - npc kalózok elől, és a pénzesebb fejvadász küldetéseket is el tudom vállalni. CZ-ben , Haz.RES-ben nem próbáltam, ahhoz nekem nagyon tetű módon fordul, nem élvezném, akkor meg minek?
"...(természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért?"
Talán azért, mert a pajzsok eleve hendikepesek thermal resist-et illetően? -
campernoob
csendes újonc
válasz
orientcx #34028 üzenetére
orientcx
Még egyszer gratula a videóhoz, remek a humorérzéked! Igazándiból csak annyi merült fel, hogy teljesen használhatatlan-e a Cutter combatra, válasz természetesen nem, de az ilyen képességei elmarad a vetélytársakéhoz képest. Mivel a youtubon sincs túl sok videó ezen kérdéskörben (talán még combat Orca videóból is több van...), ezért reagáltam a felvetésre, és ebből alakult ki a remélhetőleg tiszavirág életű "Justice for Cutter!" mozgalmam. Egyébként a feladvány nem túl bonyolult mive a hajó adottságai igencsak leszükítik a lehetséges elfogadható megoldások számát. Ugyan ez a felvetés Condára, Corvette- re már sokkal nehezebb, mivel a lehetőségek sokkal szélesebbek, és a lehetséges jó megoldások száma is igen nagy. Egyébként már túl vagyok a harci Conda időszakon, végülis valamivel meg kellett keresni a Corvette-re valót. ha már Corvette, akkor én a kevert SB megoldást alkalmazom reinforced bi-weave shielddel (természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért? Nehogy napszúrást kapjon a pilóta?). Így 7 SB-vel (időközben az FDL-ről kukáztam egy jobb darabot) a Corvette shieldem a következő:erősség: 3056, kinetic resist:62,1% thermal resist:43,2%, explosive resist 70,2%, jó tudom ezek nem a legjobb rollok, de egy kicsit lusta vagyok az anyagbeszerzéshez, de összességében ezzel azért nincs akkora gond. A CZ-zés légyege az, hogy a küldetést teljesíted és ebből származik a bevétel, ha visszaosztod a küldi bevételét a hajókra, akkor könnyen belátható, hogy akkor keresel jól időarányosan, amikor a csirkeaprólékot irtod, és akkor keresel rosszul amikor "tökölsz" egy nagy hajóval, vagyis fordított logika működik a HazRes-hez képest. Sajnos az a lehetőség megszűnt, hogy ha ugyan azon frakcióra felveszel párhuzamosan küldiket akkor a killeket mindegyikhez beszámolja. Így volt olyan eset (sajnos már beleestem a három küldis korlátozásba), hogy 1 óra 20 perc alatt 50 milliót kerestem, ez szerintem HazResben lehetetlen. A mostani rendszer szerint is azért megvan a kb. 10-15 millió/óra (cserébe könnyítettek mindkét szint nehézségi fokán ezért gyorsabban lehet darálni), mivel HazResben nem vagyok annyira járatos, ezért kérdezem hogy ezzel a célpontválogatós módszerrel hozható-e ennyi? A kis vadászok egyébként meglehetősen hatékonyak a CZ-kben, olyannyira, hogy a Corvette fegyverzetét is ehhez igazítottam. A nyerő választás a birodalmi fix beamos verzió, mert a fedes nem tud profitálni a plusz shieldből és hullból. Néhány dolog ezzel kapcsolatban a kisvadász akkor hatékony, ha besegít neki valaki, az sem szükséges, hogy tényleges sebzést vigyen be (mert ez lehet akár AI segítség is). Low intensity CZ-ben jobb magunk mellett tartani (defence mód) és utasítgatni a célpontok közös támadására, míg high intesity esetén agressive módba kell kapcsolni, és nem szabad targeteket adni neki, mert ilyenkor előszeretettel sérül, vagy elhullik. A mennyiben a közelünkben tevékenykedő vadász elhullik, és az új kiküldött azonnal megismétli ezt a produkciót, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a közelünkben (a valószínűség sorrendjében) AspX, Type-9, Phyton, Imperial Courier van, ezek előszeretettel rakétáznak, és egyszerre több is lehet belőlük, ezért ilyenkor nem szabad a kisvadászt kiengedni (max a legutolsó ilyen típusú ellenfél támadása közben, és biztonságosabb ha az ellenfél pajzsát már leszedtük). A kiengedési szabályról: (Akkor ezek szerint ezzel lehet, hogy még nem is találkoztál?) ez akkor következik be amikor a CZ-ben elfogynak a szövetséges hajók, ez a küldetést adó frakcióval való viszonyodtól függ alacsony szinten 40-50 killél jelentkezhet (nem a killek száma számít, hanem ez időfüggő paraméter), de legutóbb amikor így jártam akkor ez kb. 150 killnél volt. A probléma az hogy az utolsó 10-15 percben már csak kevés szövetséges van bent, és a támadások egyre nagyobb része rád összpontosul, ugyan minden ellenfél csak egy picit "rág le" a pajzsodból, pont ez ami elaltatja az ember figyelmét harc közben, és ami után kilőtték az utolsó szövetségest, akkor vagy hozzád dob erősítést, vagy rád dog a közvetlen közeledbe egy rakat rakétás kis vadászt, akik azért veszélyesek , mert ha menekülés közben leesik a pajzsod akkor könnyen kaphatsz thruster találatot, és ilyenkor a reboot alatt vagy szétszednek, vagy nem. Ilyenkor a menekülés a pusztán a sebességről szól egy ellenséges Ai Cutter elől mindhárom nagy vassal gond nélkül lelépsz, de itt a leggyorsabb vadászok elől kell kereket oldani. Egyébként még annyi változott, hogy megnövelték a CZ-k méretét (hogy mennyivel azt nem tudom), ezért nem kaptam figyelmeztető üzit, illetve büntit a "táblától" 70 km-re. Valószínűleg számodra nem fog újdonságként hatni, de kezdő játékosoknak hasznos infó lehet: menekülés közben a flight assistot ki kell kapcsolni, és úgy boostolgatni, így akár egy 100 m/s-mal gyorsabb hajó elől is el tudsz menekülni. Egyébként a legutóbbi esetben egyszerűen túlemberkedtem az egészet: majd én megoldom tűzerőből(!!!), aztán mégse... Végül is annyit azért nyertem az eseten, hogy így megszabadultam a poszttraumás stresszben szenvedő pilótanőmtől, aki a története szerint biztonságiként dolgozott szállítmányok védelmében, de a fukar vállalatok mindig elspórolták a védelmet, és ezért mindig túlerővel kellet szembenézni kalóztámadás esetén, ezért amint meglátott két-három ellenfelet máris elkezdett hisztizni, hogy jaj jaj ezek többen vannak... A mostani ezt a szituációt sokkal pozitívabb életszemlélettel kezeli: Több ellenfél? Öljük meg egyszerre őket! És a poén, hogy ezt néha ténylegesen teljesíti is. Ez egy apró adalék a játékban, de nagy piros pont a Frontiernek ezért.
Micsurin
Végül is csak a te mondatodat fordítottam ki, bocs ha esetleg túl erősnek érezted a poént. Remélem azért nincs harag? A pajzs különbség az ugyan azon shield boosterek használata mellett ezekre az értékekre jönnek ki, ezt nem én kezelem, hanem a játék kezeli így. A pajzs mérete nem csak attól függ hogy hányas méretű a pajzs, hanem egyéb paraméterektől is (aki akar nézzen utánna, egyszer találkoztam ilyen leírással valahol), átrakva ugyan azt a pajzsot egy másik hajóra más erősséget fog adni. Az azért nem teljesen igaz, hogy a combat asztalnál ne osztottak volna neki lapot, mert van aki PVP-re is ezt használja (feltételezem tudja mit csinál). A több vadászos indítás az a Corvette specialitása lett volna (két sidewindert indíthatott volna egyszerre), de ezt a multicrew bevezetése miatt elvetették PVP-ben felborította volna teljes egészében a játékegyensúlyt. Ahhoz hogy a Cuttert a megfelelő helyén tudd kezelni, ahhoz tényleg meg kell ismerni a játék további aspektusait is, és akkor világossá válik, hogy milyen esetek azok amikor ő a legjobb választás, mert több küldit tudsz vele egy körben megcsinálni. Ezek jellemzően utasszállító küldik, vagy delivery missionok, ahol egyébként érdeklődést mutatnak a az NCP-k az aktuális rakományod iránt, ilyenkor azért jól jön a pajzs (jellemzően egy kisebb méretű van fenn a 8-as slot túl értékes ilyenkor) és a harcképes fegyverzet. Például két napja egy egyébként rövid túrán (egy ugrás 15 perc SC majd 1000Ls a kövi bázisig) 7 darab "eliminate enemies" bónusz missziót dobott be a rendszer, vagyis 7 külön Ncp akart kirángatni SC-ből (szerencsére az első submitnál 3 ügyfelet gyorsan lerendeztem, így már csak további négy kellemetlenkedő Fer-de-Lance után kellett felvennem a jutalmat). Végülis egy biztos, a Cutter nem egy "kell, hogy legyen" hajó, de ha már van akkor miért ne használjam.
-
Mister_X
nagyúr
Megvolt a 800 ezres dokkolás: kimegyek az állomásról, elfelejtettem, hogy nem tankoltam üzemanyagot, visszamegyek, megkérem az engedélyt, majd amikor leszállnék, véletlen boostolok az állomáson belül landing gear helyett (boost - B, landing gear - B + D-pad down)
De ma már láttam három Imperial Cuttert és két Anacondát (commander), szóval boldog vagyok
-
duvi
nagyúr
válasz
Azumi? #34044 üzenetére
Szerintem is elég kicsi a különbség a Conda és a Corvette között. Nemrégiben pont ezért csináltam egy szavazást a FB csoportban. Kb. 3/4 vs. 1/4 arányban győzött a Corvette. Mérnökölve egész fürgévé lehet varázsolni a Condát, de manőverezhetőségben még így se veszi fel a versenyt a Corvettel. Számomra ez volt a döntő érv a Corvette mellett.
-
Azumi?
csendes tag
Ja, apropó Rhea! Az itt folyó passangeres küldiket ugyan nerfelték a közelmúltban, de azért olyan 10 milla körüli köröket azért össze lehet szedni, így egy óra alatt akár 30/40 millió is ütheti a markát a bátor buszsofőrnek. (Nem véletlenül vannak itt olyan sokan...) A rankhúzás szintén egész jól megy itt ezáltal, már aki a fednél akar jó pontokat szerezni. A másik kitűnő dolog itt a combat mission-ök szép száma. Vannak assassinate küldik, itt ugye likvidálni kell egy kalózt, vagy valami hasonló arcot. Ezek 2 milliós küldik általában, corvetteket, kondákat kell rendszerint elpukkantani, és gyakran kísérőjük is akad, nem árt a jól felszerelt combat ship.
Aztán vannak a mészárlásos küldik. Na ezek 10/20/30 milliós feladatok, akár 100 hajót kell itt megsemmisíteni, és igazán jól lehet szórakozni általuk. Azt kell tudni róluk, hogy a környékbeli rendszerek frakciói mindenhol háborúznak egymással. Na ezek akarják likvidálni a másik frakció hajóit, akár százasával. A célpontok CZ-kben vannak, de nem kell frakciót választani a belépéskor, hanem kijelölni és megtalálni köztük a mission target-et, rálőni, és a többi már megy is, mintha a CZ-kben. Azért írtam ezt le, mert először én 18 órán keresztül kerestem/kutattam a célpontokat, mire rájöttem erre. Aztán már csak 53 hajóig jutottam, mert lejárt a küldetés ideje.Üdv:
A -
Azumi?
csendes tag
Miközben erőfeszítéseim lassan beérnek és megkapom az áhított rankot a corvetthez, kissé elbizonytalanodtam. Rengeteg mészárlásos, valamit bérgyilkosos küldetés van itt (Rhea), amiket most nagy örömmel, és vehemciával végzek (és ezerrel jobb szórakozás, mint a kamionozás...), és meg kell, hogy mondjam megszerettem a kondát! Lehet, hogy a mozgása esetlen, lassú, de így tuningolva a tűzereje szerintem jobb a corvetténál, és egy átütő, gyorsan jövő tűzerő az mindig jól jön.
Nem tudom... Remélem a corvett tényleg sokkal jobb, mint ez az óriáskígyó, mert ha nem, akkor feleslegesen küzdök itt második hete.
Szerencsére, ahogy néztem Duvi linkjét, a modulokat 98%-ban át lehet pakolni bele, így ha nem válik be, akkor visszaülök a kondába.Éljenek a mérnökök!!!
-
Micsurin
nagyúr
MUST HAVE ! Már tuti lesz egy Cutter, anyagilag úgyis egyre jobban vagyok.
Condán is Pulse van, nagyon szeretem.
szrk.: Remek, a blue itt is inkább cián / világos kék.
@Mister_X: Corvette szerintem PVP-ben, egyező pilóta készségekkel kikapná a Cuttert, hiába boostol el, van annak egy helyes forduló köre, és a Corvette se csiga azért.
PVP-t nem ismerme, egyáltalán nem szoktam benne agyalni / részt venni (Sylc volt nagy CQC-s és PVP-s), de PVP-be én tuti egy FDL-t vinnék. A tökéletes elfogó vadász.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Micsurin #34035 üzenetére
PvP-ben nem jobb a Cutter egy Corvette ellen? Tegyük fel, hogy mindkét hajóban van két extra játékos. Corvette-re felmehet egy extra huge fegyver, de papíron nekem életképesebb, hogy a Cutter tartja 3km fölött a távolságot és a helm manőverezésre megy rá, a gunner szabad kezet kap energiafegyverekre, utility-k időben el vannak lőve. Corvette agilisebb, de 3km fölött nem hinném, hogy fixre állított fegyverzettel hatékony lenne. Cutter se biztos, de legalább tankosabb (százalékosan tovább tolható, eleve erősebb shield és armor) és tovább bírja.
Ha bilibe lóg a kezem, szóljatok
Apropó, találkoztam egy comanderrel, aki Corvette-tel haladt át a rendszeren, poénból kicsaptam SC-ből (feladta). Meglepődött, hogy nem kalóz vagyok, mert aktiválta a fegyverzetet, de nem lőtt rám
Én csak piruetteztem örömömben
-
duvi
nagyúr
NEWSLETTER #198
Csak emlegetni kellett a Cuttert!Megjöttek a Cutter Pulse festések.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
campernoob #34016 üzenetére
Lehet már lefutott téma, de nem volt érkezésem ma még fórumozni!
Nem teljesen az, ez talán tényleg erős jelző volt... de nincs vele értelme szerintem erőltetni (Mondom ezt annak ellenére egészen biztos kerül egy a "flottámba" mert ha van a szememnek szép hajó a játékban az a két méretesebb Gutamaya hajó.)
A velem lenne a baj dolgot ne vesézzük, ezt meg is fordíthatnánk, ha a pajzs különbségre ekkora szükség van nem jól kezelted a Conda és a Corvettet. CZ-zek és HAZResezek is, mint feljebb volt már szó (Duvit faggattam a felfedezésről... mivel "mindig csak pew pew... megakarom ismerni a játék többi részét.")
Ha Condával sokkal kényelmesebb pörgősebb köröket lehet menni, onnan meg csak egy lépés a Corvette.A Cutternek a jelenlegi felállásban nem osztottak túl sok (ez != egyáltalán.) lapot a combat asztalnál.
Ha esetleg az övé lenne egyedüliként az a jog, hogy több vadászt indítson egyszerre ha már 2 bay is lehet rajta akkor ütős cucc lenne, egész kellemes mini flagship.megjegyzés: Valami azt súgja a következő egy évben a játék PVE combat része is fel lesz rúgva mint a ... vödör.
OFF.: Lehet hétvégén írok egy kis szösszenetet bloggban a F.L.Y.5 vs Logi 3D témával kapcsolatban, ég és föld. Pedig a F.L.Y megjelenésekor még picit több is volt mint a Logi.
-
scyllafren
senior tag
válasz
Mortel #34031 üzenetére
A lusta mod: keress egy bazist, ahol van black market. Vegyel fel egy kuldit, amiben szallitani kell, a legkevesebb penaltyval. Azonnal dobd el, es add el black marketen. Fizesd ki a fee-t, es keress masik bazist. Igy 0%, hogy megtamadnak, mivel fel se szallsz bountyval a hajodo.
-
orientcx
őstag
válasz
Mortel #34031 üzenetére
Ez pontosan azt jelenti, hogy kereskedned kell öt különböző blac market-el
Magyarul adj el lopott holmit 5 különböző alkalommal öt különböző black market-ben.
Lőjj ki egy kereskedőt, esetleg mondjuk egy anarchy rendszerben keress kilőtt transport hajóroncsot, és gyűjts be öt tonnát a szétszóródott rakományból, de legegyszerűbb, ha felveszel egy áruszállítós küldit, és szépen eladogatod az imént említett nem teljesen legális, áfa mentes kereskedelmi egységekben -
Mortel
senior tag
The Dweller mérnökhöz kereskednem kell 5 feketepiacon? Vagymivan?
-
to.ca
tag
válasz
CMD 87 #34027 üzenetére
"Mission Retrieval Incomplete"
Nem egyedi az eseted, nálam is ilyen tegnap óta. Van róla egy fórum thread is:
[link]
Nem kell hozzá sok player, én openben játszom, de nem találkoztam mostanában élőerővel, mégis sokszor írja.
A fórum szerint nem fog segíteni, ha odébb állsz, nekik kell optimalizálni.
(OFF)francba a szar linkeléssel(/OFF) -
orientcx
őstag
válasz
campernoob #34018 üzenetére
Hidd el, Duvi mesternek igaza van, ha minden szempontot figyelembe veszünk, manapság a Corvette kimagaslóan a legjobb hajó. (PVE-ről beszélek). Ezt annak ellenére merem kijelenteni, hogy a Cutter-t össz egyszer próbáltam ki, még anno a bétában, amikor megjelent a szalonokban. Már az első pár száz méteren éreztem, hogy ez az "izé" nem nekem való, és amikor úgy döntöttem, hogy inkább valamelyik használt Cutter kereskedés gondjaira bízom, életem legunalmasabb félórája következett(mert kb addig tartott, amíg hajlandó volt visszafordítani az orrát a terminál felé). Érezhetően a császári fejlesztőgárdát megint csak össz egy dolog motiválta, nevezetesen az, hogy a tisztelt birodalmi pilóták kellőlépp menthessék vele az irhájukat
(gyorsnak gyors). Jó, tudom, Palin mester néha csodákra (is) képes, de még ha élete legjobb formáját egy Cutter feljavításánál futotta is volna(micsoda pazarlás lenne), akkor is max annyit érhetett volna el, hogy egy Cutter forduló látványán a Quieen Elizabet már beérte volna egy szolid kuncogással, és nem kacagta volna ki olyan hangosan. Mindenesetre azt valóban nem lehet mondani, hogy teljesen alkalmatlan, az a távoltartásos taktika, amit korábban írtál, az valami hasonló, amivel én is próbálkoznék, de akkor meg hol marad a móka. Maradjunk annyiban, hogy a Cutter a kereskedők álma: jól meg lehet pakolni biowaste-vel, és lehet vele iszkolni.
"(a HazRES-ben)túl sok az üresjárat, amíg csak vársz, ezért picit unalmas is"
Én úgy szoktam, hogy ha már az érkezés utáni egy percben nem jön legalább 2-3 nagyvad, akkor ki SC-be, és vissza. 2-3 próbálkozás után már össze szokott jönni az úri társaság, és olyankor elég tartalmas köröket lehet futni. Nagyon leegyszerűsítve ha az elején kicsik jönnek, mindig kicsik fognak jönni, ha nagyok, akkor meg többnyire nagyok.
De ha valami izgalmasabbra vágysz, akkor pakolj be a raktérbe másfél kiló romlott halat(azt már jó messziről ki tudják szagolni a tisztelt martalóc kollégák), és meglátod, nem fogsz unatkozni, legalábbis nem emlékszem olyanra, hogy ilyenkor ásítoztam volna."(CZ-ben)kevesebb az üresjárat szinte folyamatos az akció"
Az én tapasztalataim szerint ott legalább ugyanannyiszor, vagy inkább többször kell ki be lépkedni, mivel érkezés után egy-két mozdulattal legyalulja az ember azt a pár nagyvadat, és utána már csak egy rakás csirkeaprólék szennyezi a radarképet.
"egyedül vagy 4-5 ellenféllel szemben, és a hirtelen melléd spammol még plussz 5-6 akik elkezdenek megszórni rakétákkal), ilyenkor azért nem is olyan nehéz "eldobni" egy Condát, vagy Corwettet"
meg hogy
"sikerült összehozni egyszer egy 60 kilométeres menekülést Cutterrel, mert csak ekkor engedett volna kiugrani"Hidd el, a Corvette is remekül bírja az igénybevételt, de van két tanácsom:
1., - CZ-ben sose állj le. Lecsapsz valamelyikre, utána boost, boost, és megint boost, ott leütöd a következőt, és megint boost, boost, stb, mert különben egy falka rohadt kis bögöly kezdi szívni a véred.
2., - ha netán mégis olyan helyzetbe kerülsz, hogy egy rakás hajó csak a te fejedet óhajtja, akkor sose kifelé menekülj, mert a világ végéig kergetni fognak(ráadásul ha ott vered pofán őket, még wanted is leszel, mivel az már kívül esik a CZ-n). Ilyenkor inkább nézz körül a radaron, hogy merre vannak a legnagyobb zöld foltok, és ússz keresztül a legnagyobbikon. Az a sok gyökér mind követni fog, és azonmód le is akad, mert egy pillanat alatt összetűzésbe fog keveredni az ott tartózkodó szövi hajókkal. És mivel kb annyi agyuk van, mint egy értelmi fogyatékos struccnak(márpadig az a jószág már alapból sem túl intelligens), ezért még azt is elfelejtik, hogy egyáltalán a világon vagy."a másik két vas ebben a szituációban otthagyta volna a fogát, na meg a jól képzett vadászpilótát is(ez az ami jobban tud fájni)."
A Corvettel még sosem kerültem olyan helyzetbe, hogy egy karikánál kevesebbre soványodott volna a pajzsom, úgyhogy sztem a te általad felhozott esetben sem lett volna gondom. Ráadásul tapasztalatom szerint az a ~370-es tempó, amit az én paripám felszerszámozva tud, bőven elég szokott lenni. Mellesleg nekem CZ-ben a kis vadász nem vált be, mert gyak folyamatosan azonnal leszedték, aztán pár próbálkozás után már ki sem küldtem, és azóta olyankor a hangárt eleve nem is viszem magammal, a koma meg "inactive"-ban ücsörög a helyi kantinban.
"nálam ugyan azokat a shield boostereket használva conda/corwette/cutter 2000/2900/3800"
Nem tudom biztosan, de te valószínűleg heavy duty SB-t használsz. Ha igen, akkor próbáld ki a resistance augmented-et. Lehet, hogy szám szerint kisebb, de viszont egy-egy SCB töltettel majd egy teljes karikát vissza lehet tölteni(a Corvetten). A heavy-nél ugyanez gyak lehetetlen. Erősebb ugyan, de ha az egyszer elfogy, akkor az el van fogyva.
Tehát ha néha-néha egyet-egyet pofozkodsz, akkor a heavy a jobb, ha meg folyamatos bunyó van, akkor az augmented, mert SCB használattal gyak örökké fog tartani
"vagy némi menekülés után visszafordulsz, és "felszalámizod" az ellenfeleket, erre a másik két "nagy vas" egyszerűen alkalmatlan."
Na ezt meg a hős Fed szájvitézek nevében kikérem magamnak
u.i.: Duvi kapitány nem azt mondta, hogy a Cutter teljesen alkalmatlan(kezdő Hauler kadétok ellen pl kiváló
), de komolyra fordítva azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy inkább kereskedésre ideális, mint harcra.
-
campernoob
csendes újonc
Ha elolvastad az eddigi hozzászólásaimat, akkor láthatod, hogy végig én is azt állítottam, hogy a másik kettő hatékonyabb a harcban. Egyszerűen csak az a butaságot cáfoltam, hogy a Cutter "Combat képtelen" lenne. Jó cucc az, csak kicsit más, egyáltalán nem kell "leírni". A nagy vasakat HazRes-ben kb. nulla kockázatnak teszed ki, ellenben a CZ-kben nem az a probléma, hogy jobban bírja-e a pofonokat a Cutter, hanem az, hogy olyan "rázós" szituációból (ami bizony egy idő után kialakul, csak ilyenkor nem szabad túlerőltetni a dolgot) is sikeresen le tud lépni, amiből a másik kettő nem. Éppen ezért nem javasolnám kezdő játékosoknak kis hajóval a CZ-zést, mert ott még elviheti a hasznot egy-egy "benézett" szituáció. Jó, persze sokkal észszerűbb dolog Corvette-t vinni és kicsit óvatosabbnak lenni. Másik ilyen hasznos helyzet ahol a Cutter reális alternatíva lehet, az a nehezebb "bérgyilkos" küldetések, ahol a célpont nincs egyedül. Egy szó mint száz mind a három vas "harcképes" csak különböző mértékben, és mások az előnyei, és mások a hátrányai, de mindhárom hajó szerethető, és kellően karakteres (legalább a játéknak ezt a részét nem rontottták el a devek).
-
CMD 87
tag
Sokszor van ,hogy marha lassan tölt be a mission board és kiírja ,hogy nincs minden adat betöltve
Ez így gáz.
-
duvi
nagyúr
-
Mister_X
nagyúr
Hol tudom megnézni, hogy mit menthetek át Vulture.ról Cliperre? Itt arra gondolok, hogy más méretűek egyes hajók Core moduljai. Ami van:
3B Plasma Accelerator
-
4A Power Plant
5B Thrusters
4A Frame Shift Drive
3D Life Support
5B Power Distributor
-
5C Shield Generator
5D Hull Reinforcement Package (Military)A hajó jelenlegi állapotában ér 13.600.000Cr-t, ha az átvihető dolgokat leszerelem, akkor nem tudom, hogy mennyit fog érni. Van 5 millió a bankban, Cobra ér 1.5M-t, Dolphin 3.4-et.
-
duvi
nagyúr
válasz
campernoob #34018 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy hol harcolsz. Harcban lényegesen hatékonyabb a Corvette és a Conda. Lehet, hogy kicsit tovább bírja a pofonokat a Cutter, de ebben a műfajban akkor se hatékonyabb, mint a másik két hajó.
-
campernoob
csendes újonc
Nem Haz Res-ről beszélek, mert az a 3 "nagy vas" bármelyikével az már csak "seal clubbing" ,az igazi korátot ott nem az jelenti, hogy milyen gyorsan ölsz, hanem, hogy mikor sziveskedik a rendszer végre újabb értékelhető ellenfeleket bedobni, ezért is nem kellő mértékben hatékony pénzszerzési forrás (túl sok az üresjárat, amíg csak vársz, ezért picit unalmas is). Amit említettem az a Conflict Zone-k ahol a bevétel nem a combat bondokból jön (az aprópénz) hanem a küldetések teljesítéséből (habár ezt kicsit újrabalanszolták, de azért még így is kifizetődő). Amiért jobbak a CZ-k a bevétel mellett, mert kevesebb az üresjárat szinte folyamatos az akció, és az ellenfelek is keményebbek (pláne high intesity esetén), ezért messze szórakoztatóbb. A probléma az hogy a kiengedési szabály (FSD elkezd tölteni, de nem tölt fel teljesen) más a CZ-k esetén, ott nem elég eltávolodni a "jelzőtáblától" "x" kilométerre, hanem függ attól hogy vannak-e még a te oldaladon harcolók. ha nincsenek akkor nem akar elengedni a rendszer. Így sikerült összehozni egyszer egy 60 kilométeres menekülést Cutterrel, mert csak ekkor engedett volna kiugrani, a másik két vas ebben a szituációban "otthagyta volna a fogát", na meg a jól képzett vadászpilótát is(ez az ami jobban tud fájni).
Egyébként megnéztem a videót is, köszönet az alkotónak, ilyen szórakoztató ED videót még nem láttam, nagyon jó poénok vannak benne. -
duvi
nagyúr
válasz
campernoob #34016 üzenetére
Igen ám, csak az emberek nem azért járnak RES-be, hogy bírják a pofonokat és sikeresen elmeneküljenek
Azért járnak vadászni, hogy időegység alatt minél több ellenfelet küldjenek a bontóba és folyamatosan csilingeljen a kassza
Te úgy látod, hogy itt bárminemű problémája lenne a Corvettenek -
campernoob
csendes újonc
válasz
Micsurin #34011 üzenetére
"Hááát,ismerjük be, alkalmatlan." Ez igaz csak nem a Cutter, hanem te...
, hogy egy ilyen nemes jószágot uralj, mint Őfelsége, szóval irány a birodalmi pilótaiskola!!! Vitathatatlan, hogy egy nehezebben repülhető, más harci taktikákat igénylő vasról van szó, ráadásul a másik két vasnál kisebb tűzerővel. Az amiért érdemes foglalkozni vele, az hogy gyakorlatilag az egyetlen PVE-ben halhatalan (legalábbis normál ellenfelek ellen, a "repülő salátákat" és a capital shippeket ne vegyük ide) hajóról van szó. Miért is? Elképesztően hatalmas pajzs van, legalábbis ha nem spóroljuk el a mérnöki fejlesztést( nálam ugyan azokat a shield boostereket használva conda/corwette/cutter 2000/2900/3800), és mellé olyan sebesség, amivel bármilyen NCP elől le lehet lépni. Szóval a halhatatlanság képessége némi kényelmetlenségért cserébe elég jó üzlet. Ha valaki CZ-zik akkor ismeri azt a szituációt, amikor a rendszer megpóbál kitessékelni a CZ-ből (egyedül vagy 4-5 elleféllel szemben, és a hirtelen melléd spammol még plussz 5-6 akik elkezdenek megszórni rakétákkal), ilyenkor azért nem is olyan nehéz "eldobni" egy Condát, vagy Corwettet (a tüzerő önmagában nem elég), egy Cutter ilyenkor mosolyogva integet az ellenfeleknek, és eldöntheted, hogy elhagyod a CZ-t, vagy némi menekülés után visszafordulsz, és "felszalámizod" az ellenfeleket, erre a másik két "nagy vas" egyszerűen alkalmatlan.
-
anatron
aktív tag
Én amúgy tudom mi a megoldás a navigációs problémákra 3303-ban.
Adjunk minden hajóhoz egy okostelefont.
A Space germánoknak is bejött! -
Micsurin
nagyúr
válasz
campernoob #33992 üzenetére
Hááát,ismerjük be, alkalmatlan. A mostani Kondámhoz képest legalábbis biztos... egy Corvetthez képest meg.
@anatron: Pff nem tudod értékelni csak, nem vagy még kész erre a szépségre.
@Mister_X: A Clipper jó cucc nagyon szeretem.... de a Vulture komolyabb harci vas. (Clipper, közepes átlagos pajzsok, egy nagyon gyenge kasztnin, amihez jön a bajos HP kiosztás, a szárnyak / gondolák szélein--->ott ki is esnek a fixed jóságok.)
(Mellesleg a Baron nem 1-2 sec azért.) És neked is ugranának itt többen a Fedes társaságból, tekintve nem elég kompetensek a Clipperhez.... ezért egy Fed szájhős esetén csakis a hajóval lehet a gond!
-
Vesa
veterán
válasz
Cooper911 #34009 üzenetére
Azért az eléggé furcsa a játékban, hogy a térugrásra képes civilizáció tagjaként a középkor tengerészeinek szintjén, manuálisan a hosszúsági/szélességi fokok alapján kell navigálni egy űrhajóban ülve. Mondjuk kb. olyan hatékonysággal is. Emlékszem, az első Barnacle-t nem kevesebb, mint 1órán át keresgéltem a pusztában. Inkább volt idegesítő, mint szórakoztató. Persze meg lehet tanulni, csak na...ez a jövő vagy mi a fene.
De egyébként sem túl logikus amit írsz, hiszen van a játékban Docking Computer, namármost ha az van, akkor auto-navigációra képes rendszer is létezik. Van a játékban irányítás az állomások közelében, tehát ez is adott. Irányvektorok meghatározását is ismerik, ebben a 80-as években megálmodott jövőben, mert a HUD mutatja a rendszerek, planéták, állomások helyzetét. Vagyis a megoldás ennél sokkal egyszerűbb, szimplán nincs leprogramozva a surface navigáció a játékban. Nem törődnek vele és ennyi. De még ez sem lenne baj, csak legalább ne kaszálnának el profikat, akik helyettük megcsinálják!
Az a kinyírt mod elég meggyőző volt! -
Cooper911
senior tag
válasz
anatron #34005 üzenetére
Meg alapból űrhajóknak sem kéne lenniük a játékban hiszen 3300ban már csak tudnának térkapukat/teleportot csinálni nem?
Meg kéne már érteni hogy ez egy 1980-ban megálmodott jövő attól hogy most rebootolva lett a világ még ugyanaz. De 3300ra akár olyan jövő is elképzelhető hogy kőbaltával rohangál mindenki vagy éppen nincs élet sehol. Attól hogy az évszám több nem biztos, hogy a technológia minden szintje sokkal fejlettebb mint ma. -
orientcx
őstag
válasz
totila #33986 üzenetére
"hogy csináltad azt a spirálban menekülő anakonda felvételt a végén"
Ez egy bug. Ha multicrewben lépek be egy RES-be(azaz a második accountom ott ücsörög az anyósülésen), akkor nem feltétlenül egyszerre érkezünk meg. Általában ez a bizonyos második accountom késik, néha akár majdnem egy percet is. Ez jól látható a laptopon, amin az ő játéka fut(lehet, hogy a hardver a gyenge, mert épp hogy el tud poroszkálni rajta az ED). Márpedig mivel elvileg egy hajóban ülünk, ez a késés néha olyan anomáliákhoz vezet, hogy amíg lemaradásban van, vagy amikor ő is a helyszínre ér, akkor a gép újrarendezi az eseményeket, sőt, néha az időgépet is bekapcsolja. Van, hogy teleportálja az ügyfelet(videó), máskor megkopasztott pajzsokat varázsol vissza a kuncsaft hajójára(videó 1'27-nél), és van olyan is, amikor hiába lövi az ember a konkurenciát, egyszerűen sérthetetlen(videó) Az a bizonyos általad említett eset is pont ilyen, az a konda igazából ott sincs. Ugyan próbából belelőttem kettőt, de már láttam, hogy nem érdemes. Ha megnézed, láthatod, hogy szegény kis vadászom ott ugrabugrál a konda körül, és lelkesen köpködi rá a meggymagokat(nem szóltam neki, had gyakoroljon a kisfiú), de a konda egyszerűen tudomást sem vesz róla, csak halad tovább azzal a beteg spirális mozgásával. Vagy mert a dugóhúzó figurát gyakorolja, vagy mert a szoftver szerint valójában ő ott sincs(Én személy szerint az utóbbira tenném a nagyobb Credit mennyiséget). De felgyorsítva pont olyan, ahogy a Benny Hill show-ban szoktak kergetőzni, innen is volt az ötlet.
Azumi? - (#33998) Köszönöm
-
Vesa
veterán
válasz
anatron #34005 üzenetére
Egyébként lényegesen jobb MOD-ok is voltak, mint pl. ez itt.
Ha megnézed az első videót, nagyon durva! Real time mutatja merre kell menni, gyakorlatilag egy második HUD-ot generál és működik(működött) az SRV-ben ülve is.
Csak sajnos a Frontier elkaszálta (ezt is), mert a memóriából olvasgatta ki az adatokat, az pedig nem megengedett a Frontiernél. Régóta mondom, hogy ha már ilyen szinten lassan fejlesztenek, legalább a mod támogatást megoldhatnák, mert rengeteg haszons app-ot készítenének a modderek. -
Azumi?
csendes tag
válasz
summers #34002 üzenetére
Aha, az lesz az! Biztos, hogy nem egyszerű heatsink. Valami figyelmeztetést gagyog is a computer ilyenkor, csak nem értettem, hogy mit. ( ja, tényleg és plazmáztak!!!) Ez lesz az. Elég hasznos egy cucc lehet. ( bár nyilegyenesen tovább lődözve úgyis eltalálható a kis ravaszdi ...)
Köszönöm!
-
duvi
nagyúr
válasz
scyllafren #34000 üzenetére
Vagy/és silent running. Ugyan ez az eredmény.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar