Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz jlaci74 #8311 üzenetére

    Meg kell nézni, hogy mekkora százalék állítgat az autón az indulók közül általában. Már csak, ha annyi az előny, hogy könnyebb a verdát vezetni és nem izzad vele minden kanyarban vért az ember, ahhoz képest, aki bottal se piszkálja a beállításokat már előnyben van. Hiába lesz pl ugyanabban a poziban stock setuppal, ha gyors, de lehet benne fog maradni pár mp. Aztán a 10 mp előnyből 5mp lesz, vagy nagyobb esély, hogy eldobja, mint aki nem szabja magára, ha könnyebben meginoghat pl az autó. De nem tudom mennyit dob egy jó setup, pár mp-et azért gondolnék.

    Szerintem ilyenkor meg nyugodtan válaszhat bárki bármilyen autót, még autó és autó között is jobban lehet hasonlítani a végeredménynél, hogy xy ebből hozta ki a legtöbbet a következő ugyanolyan autóhoz viszonyítva. Tegyük fel a P1 eddig setupolt, a P4 meg hozzá se nyúlt és ott volt 30mp-re a végén, akkor egyből azt emelném ki, hogy P4 milyen fainat ment. Csak így nem is tudjuk jelenleg. Hogy most adott szakaszra a gyári autó meg hogy fekszik lényegtelen, úgyis szimpátia alapján választ mindenki autót (vagy mint én kedv, brand és forma szerint :DDD ) .

    Azért volt pár rövidebb szakasz (az ilyen 4 perc alattiak), ahol a középmezőnyig már sűrű volt, akár 20 főig is és 20 mp-en belül. Ez dobna annyit, hogy 15 legyen vagy, hogy az 5-6-7 perces szakaszokon is nem 1 perc lenne a hátránya a 20-nak, hanem csak 45-50mp.

    Persze ehhez azt feltételezem, hogy a középmezőnytől nem állítgat senki az autón, mert különben adtunk az egésznek egy pofont és a vége is hátrébb lesz :D

Új hozzászólás Aktív témák