Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• ArrayOfLilly

aktív tag

válasz ^Clown #10065 üzenetére

A hozzászólásokat is érdemes elolvasni, ott olvastam erről valamit, mindjárt rákeresek.

Valami olyasmi, hogy a DDR2-vel szerelt korábbi változatok nem úgy lettek beépítve, mint ezek... De nem figyeltem alaposan, pill..

http://www.arrayoflilly.com

• ArrayOfLilly

aktív tag

válasz ^Clown #10065 üzenetére

"MOD: 175.97-es forceware az nem véletlenül 2008.07.01-én jött ki?"

Ezt nem tudom.

Én is próbáltam korábban és nekem ugyan nem szállt el, de sokkal jobban melegedett, mint amit most használok: 175.31.

Egy próbát azért fogok tenni, hátha a dell által módosított inf-es változat jó lesz.

Megvan a tiédre vonatkozó (fél)információ. Hozzászólásból, tehát a hitelességéért nem vállalok garanciát - csak egy lehetséges magyarázat, ami hihetően hangzik:

"From all the research i've done in many forums, it seems like the DDR2 version of the 8600M GT found in the vostro 1500 and inspiron 1520 are not the ones that are directly soldered to the motherbord. These ddr2 versions use a proprietary dell version of the MXM slot (Multimedia PCI Express Module) therefore not quite as affected by this fiasco. I've got an inspiron 1520 and play hours of World of Warcraft and Team Fortress 2 and have never ever seen the gpu temp go over 63c. I was upset at the fact that these laptops came with ddr2 video ram at first, but now I think it was actually a blessing lol.

Either way, I didnt get this info directly from dell, but from forums such as Notebook review and a few other lesser known ones. I hope this is true as it does kind of explain why these laptops are not listed. Download GPU-Z from techpower up and it will tell you what kind of ram your 8600m gt is using. Hope this helps."

Most rágják a fülem, nem érek rá lefordítani, de ha kell, később szívesen, csak dobj egy pü-t.

Ez a hozzászólás az: idézett hozzászólás.

[ Szerkesztve ]

http://www.arrayoflilly.com

Új hozzászólás Aktív témák