- Elképesztő mértékben tömörítenék be a nagy nyelvi modelleket
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
Újabb teszt, ezúttal telefonnal (GPay) → 050. Szóval dobtam én is a kártyát, mert ez így annyira nem buli. Egyúttal megerősítem, hogy az ingyenes csomagban (is) ingyenes a posta, ezáltal a kártya csere. Szóval akinek többször, egymás után 050-es kóddal elhasal a fizetés, annak tényleg nem éri meg pö**ölni, új kártyát kell kérni.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14135 üzenetére
" ... mindenesetre ha ez a viselkedés állandósul, az se normális ... "
Ezt én is így gondolom
Az a "vicc", hogy most ott a decline (amikor végül sikerült), amikor viszont tényleg decline lett, akkor - még napokkal később se - jelent meg a decline. Ez 99%, hogy új kártyával sem fog változni. Ezért szeretjük a Curve-öt
Mindegy, ma-holnap még próbálgatom, aztán kedd este meghozom a döntést, hogy kell-e új kártya. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14133 üzenetére
" ... a terminál szerint valójában sikeres volt a tranzakció, a curve később le fogja vonni ... "
Bocs, ezt nem értem.Ami qqzs-vel (gondolom) és velem is történt, hogy egy fizetéshez két tranzakció log-olódott. Egy sikertelen, és egy sikeres. Ilyet én még nem láttam, és a logikát sem látom benne.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... nekem egy csomo helyen igy mukodik, de ez penztarnal nem latszik csak kesobb mikor ranezek ... "
Velem pont ezt történt most pár perce. A múlt héten csütörtökön kezdődtek a gondok: 3db a Curve szerint sikeres tranzakció lett elutasítva (azóta szerencsére a pénz visszajött). A háromból kettő telefonnal (GPay), egy pedig órán keresztül (Garmin Pay) történt.
Azóta most használtam először a Curve, és gondoltam, akkor megnézem kártyával ...
Pitty, kérte a kódot, majd sikerese fizetés. Mondom WTF?! A lakásban aztán ránéztem a telefonra, és ugyanezt láttam, mint te.Vajon akik dobták a kártyát és újat kértek, náluk hogy néz most ki egy vásárlás a virtuális kártyával?
... ill. neked nem volt sikertelen fizetésed mostanában, csak ilyen érdekes (declined → OK) amit betettél? Ja, meg azt írtad, hogy csomó helyen ... akkor nem mindenhol csinálja ezt?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14105 üzenetére
" ... jo neked, ha ennyire raersz, irigyellek!"
Mivel a Revolut-al tudok fizetni - meg azért van "rendes" bankkártyám is, - ezért tényleg nem hajt a tatár.#14113 amzso
"A héten jött meg a plasztik kártyám, és tegnap óta visszautasít minden vásárlást."
Ez elég dühítő lehet. Gyakorlatilag nem is tudtad akkor használni."Van értelme írni az ügyfélszolgálatnak vagy a kártyacsere az egyetlen megoldás jelenleg?"
Itt mindenki nekiugrott a kártyacserének. Én tuti, hogy írok nekik kedden, ha addig nem történik változás. Azt is egyértelművé fogom tenni, hogy a kártyacseréért nem vagyok hajlandó fizetni. Meglátjuk mit lépnek ...Ha, Te hamarabb írnál, akkor oszd meg majd kérlek a tapasztalatodat.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14102 üzenetére
" ... kicsit gaz, hogy ezen lovagoltok ... " - szerinted igen, szerintem nem. A fórum többek között arra is való, hogy tapasztalatokat osszunk meg egymással.
A tiédet olvastam, de nekem az nem mérvadó, mert az ingyenes csomagban vagyok. Utóbbival kapcsolatban nem olvastam tapasztalatot ..." ... a curve nehany kartyaja megszunt letezni." - és erről nem kéne a Curve-nek tudnia? Furcsállanám ...
" ... a szerencsetlen supportosok most speciel tenyleg nem latnak semmit ... " - igen, ez lehetett az elején, de mikor az X-edik ügyfelük jelentkezik rövid időn belül a problémával, akkor csak illene elkezdeniük vizsgálódni.
Mindegy, pár napot várok (hétfőn és kedden tesztelek), aztán ha nincs válasz írok a support-nak, aztán jövök és megosztom a tapasztalataimat.
-
<Adamsky>
nagyúr
Ritkán járok erre, általában csak akkor, ha valami gond van. Hát, tegnap volt, 3db is.
Látom nem én vagyok az egyetlen. Már rutinból szépen félretettem a blokkokat és a tranzakciókat is lementettem. Várok ... aztán ha nem íródik jóvá, akkor lehet írok valami nem túl kedves dolgot a Curve-nek.
Tudom mindenhol akadnak hibák, de itt a Curve-nél ez túl gyakori. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
TrollBalint #13192 üzenetére
" ... nekem Garmin órával is utasította már el ... "
Én sem hiszem, hogy ezen múlt volna. Főleg mert van itt a topic-ban nem egy olyan példa, amikor online fizetés megy félre. Szóval inkább szerencsém volt." ... mint ha simán a kártyát tartom oda ... "
Neked így is sikerült már összehozni hibás (OK-nak jelzi az app, de a fizetés elutasításra kerül) fizetést. Én egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor használtam eddig a kártyát (99%-ban telefon...)Sebesség: Te érzel különbséget telefonos és órás fizetés közt? Vagy te csak kártya vagy óra?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
MADcat #13185 üzenetére
Épp kérdezni akartam, hogy kinél mi a szitu?
Én lassan újra elkezdtem használni (de kb. csak ott ahol senki sem látja) némi gyomorideggel fűszerezve, és az a helyzet, hogy eddig háromból, három alkalommal nem volt gond. Ami változott, hogy most nem a guglira van bízva a fizetés, hanem a Garmin órámra. Nem hiszem, hogy ez lenne az ok, de amit még megfigyeltem (bár ehhez még több tesztre lesz szükség) hogy mintha GarminPay-t használva nem lenne az az ordas nem különbség a fizetés sebességében mint Google Pay esetén a Curve és a Revolut között (utóbbi javára).
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67 #13157 üzenetére
O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67 #13154 üzenetére
"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #13003 üzenetére
Viccelsz? Nem veled (is) vitáztam arról, hogy vajon a "régi" terminálok kavarnak-e be? Erre most itt egy példa, ami azt bizonyítja, hogy a termináloknak vajmi kevés köze van ehhez, ami most megy a Curve-nél.
#13004 ACE-
" ... az online fizetés "atyját" én nem nevezném tákolmánynak ... "
Itt nekem is felszaladt a szemöldököm. Igaz én nem napi szinten használom mint Te, de eddig soha nem tapasztaltam semmilyen anomáliát. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
zerodot #12999 üzenetére
Evko esete egy pöttyet más, mint a korábbi esetek. Legalábbis szerintem ez új dimenzióba helyezi az egész eddigi beszélgetést.
Eddig ugye a régi rossz terminálra, órára, telefonra, 3G hiányára gyanakodtunk, erre most itt van ez, ami sztornózza az előbbieket, és rávilágít arra, hogy tényleg a Curve-nél van gond, és nem is kicsi. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Impair1980 #12983 üzenetére
"Régebben ez nem volt ennyire gyakori.... " - ahogy írod: régebben.
Sajnos mostanában viszont ez a megszokott működés. Szóval vagy belekalkulálod, hogy adott esetben 2× fizetsz és 5-10 napig izgulhatsz, hogy visszakapod-e a pénzed (nekem megjött mind a 3, amivel gond volt) vagy használsz mást (én most Revolut-ra váltottam). -
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
dredjudge84 #12964 üzenetére
Tudom, és erre pictigjis is utalt már, de ezzel együtt se kellene szerintem ennyire lassúnak - de legfőképp instabilnak - lennie.
Te - vagy bárki más itt a topic-ban - egyébként vágja, hogy mi itt a folyamat?
Terminál → GPay → Curve → mögöttes kártya. Ez eddig OK, de a terminál kitől kapja a sikertelen fizetés választ, ha egyszer a Curve és a mögöttes kártya kibocsátója szerint is minden OK volt? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Impair1980 #12958 üzenetére
"NFC hatótáv, érzékenység, stb"
Más nevében nyilván nem tudok nyilatkozni, de nálam tuti, hogy nem ezzel van gond. Egyszerűen annyira látványosan máshogy (értsd lassan) működik a Simple és a Curve szemben a Revolut-al, hogy azt zongorázni lehet.
Másképp: előbbi kettő k. lassú utóbbihoz képest. Ha, ugyanazt a mozdulatsort - telefonnal a kezemben - csinálom végig, akkor a Revolut már akkor "pittyen" és rajzolja a pipát a GPay-ben, mikor Curve még csak "ébredezik". Utóbbival gyakorlatilag végigviszem a mozdulatsort, ott van a telefon a terminál felett, és akkor "pittyen".
Szóval Revolut-al tényleg csak egy "suhintás". Ha pedig túl gyors lennék, akkor kapok valamilyen felkiáltójeles üzenetet, hogy kicsit lassítsak, és próbáljam újra.
All-in-all, én az "érzékenység / hatótáv" dolgot kizárnám, mert az 0. lépésben eldől: sikeres v. sem. A többi már a mögöttes szolgáltatáso(ko)n múlik. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12948 üzenetére
" ... terminalfuggo IS. azok is szamitastechnikai eszkozok ... "
Értem, amit mondasz, de igazságot ettől függetlenül nehéz úgy igazságot tenni, hogy nem látunk rá egy ilyen problémás (?) terminál működésére. Arra gondolok, hogy adott nap pl. hány ilyen elutasítás is történik, és azok milyen kártyákkal.
Nálam az első elutasításnál - lányos zavaromban - rögtön átnyomtam a Curve mögötti kártyát a Revolut-ra (ne keress benne logikát). Kb. 1 percen belül újra próbálkoztam és ment (Curve+Rev.). Legközelebbi alkalommal már "lazább voltam", és azt mondtam próbáljuk még 1× (Curve+OTP virt.). Ugyanazzal a felállással, amivel elsőre nem ment, másodikra már igen.
Fifi esete a legdurvább, aki kitartóan mindennel végigpróbálta a Curve-öt mégsem jött össze a fizetés.
Én az egészből arra tippelek, hogy a rendszerűkben lehet valamilyen szűk keresztmetszet, aminek következtében, ha túl sok kérés fut be hozzájuk, akkor random generálódik pár timeout-os fizetés.#12947 kulu22
Én még nem. Eltűnt a kártyád, és meg kellett minden adatodat újra adni? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12945 üzenetére
Szerintem (!) nem terminál függő. Nagyon sokat vásárolok 5-6 helyen. Korábban sose volt gond: NFC bekapcs. → érint → fizetés → NFC ki. 100-ból, 100×.
Utóbbi időben viszont 3 (vagy talán 4?) lukra futásom is volt.Próbáld ki, hogy nem a Curve-öt erőlteted, hanem fizetsz mással (pl. Revolut) meg fogsz lepődni, hogy mennyivel gyorsabb (én is elszoktam tőle, ill. nem tűnt fel, hogy a Curve mikor lassult be) és természetesen "stabilabb".
Fifi eseteivel is "csak az gond", hogy gyakorlatilag bármivel is próbálkozott, mindig ott volt a gyenge / problémás láncszem, a Curve. Nem a telefon, az óra v. a kártya miatt nem megy most ill. történik időtúllépés. Náluk van - sajnos még mindig - valami kaki a palacsintában.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Grande Ale #12922 üzenetére
Én alkalomadtán lehet rákérdeznék a bankomnál, hogy ezt ők mennyire tartják normálisnak: elkérik a PIN-t, majd a kártyaszámot is. Nekem ez nagyon fura, és nem tűnik annyira OK-nak, ahogy az egész általad leírt fizetés se.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
JohnnyWeiss #12910 üzenetére
" ... ha ez egy nagyobb összegnél történik ... "
Na, ja. TV-t, drágább háztartási gépet mostanság jobb, ha nem Curve-ön keresztül vásárol az ember."Azt írták a Curve-nél, hogy időtúllépés miatt ... "
Ezt valami hús-vér figura mondta / írta neked?Azt nem említette, hogy hol történt az időtúllépés? Szerencsére nálam ilyen hülyeséggel nem próbálkoztak be.Ahogy korábban írtam, mérhető a fizetés sebességének a különbsége Curve vs. Revolut esetén. Ha van utóbbid (is) tégy egy próbát!
#12911 Grande Ale
Ez így akkor is nagyon fura. Csak így benyögte, hogy nem jó? Ilyenkor kérni kell, hogy mutassa a bizonylatot, amit kiköpött a terminál. Ha, nincs, akkor szia!
Egyébként tényleg be kellett ütni a kártyád számát (is)? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
ztoldy #12906 üzenetére
" ... a bedugós, pin-es módszerrel elutasítás történt ... "
Szerintem semmi köze hozzá. Ahogy pictigjis írta (és nekem is korábban) napok (hetek?) óta ez megy. Egy orosz ruletthez hasonlatos, hogy sikerül-e épp fizetned Curve-el (kb. mindegy, hogy kártya (touch v. chip + PIN), telefon).
A gyakorlat azt mutatja, hogy a pénzt előbb vagy utóbb a delikvens visszakapja, de akkor is ... na! Szóval ez most ilyen." ... nem rohanok akkor a bankhoz ... "
Oda semmi értelme. Ahogy a boltban sincs értelme reklamálni. Nézd meg, hogy app-on belül mit látsz az adott (amelyik el lett utasítva) tranzakciónál a "Go Back In Time" alatt. Ha azt írja, hogy "This transaction has been fully refunded ... ", akkor "szerencséd" van. Kis kerülővel meg fog érkezni a pénzed. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Grande Ale #12898 üzenetére
"Viszont a másik kasszas szerint nem ... "
Ezt csak én nem értem (nem tudom elképzelni)?" ... adjuk meg a kartyaszamot ... "
A 16 digit-es számot be kellett pötyögnöd majd még a kódot is?
... ilyet sem láttam még. Mondjuk ha valakinek le akarnám nyúlni az adatait lehet ezzel kezdeném ...Szóval fizettél "A" kasszánál a fenti fura módszerrel, majd "B" kasszában ülő figura szólt, hogy valami nem OK, és fizess nála is?
Ez nekem így nagyon-nagyon fura.
... és igen, ha fogadnom kellene, akkor azt mondanám, hogy bizony ezt 2× fizetted ki. Remélem megvan(nak) a blokk(ok), és a visszaigazolás a fizetésekről. Mert ezt meg kell majd reklamáld, ha nem akarod elengedni a pénzed. De, nem a Curve-nél, hanem helyben, a patikában.Más
Mióta áttértem Revolut-re, egyszerűen gyorsabb a fizetés. Mielőtt elkezdett volna sz@rakodni a Curve, néha már olyan lassú volt a fizetés mint anno a Simple-el. Most megint olyan gyors, amilyennek lennie kéne. Egy-két hét, talán egy hónap múlva újra próbálkozom majd, de most egy picit elment a kedvem a Curve-től.#12901 HoTDoG
Ha visszaolvasol (csak egy egészen picit) láthatod, hogy most szinte mindenki szív ezzel. Én emiatt jegeltem is egy picit a használatát. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12895 üzenetére
" ... legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz ... " - a Próféta szóljon belőled! Kíváncsi leszek (most nagyon nem ebbe az irányba mutatnak a jelek.
" ... nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut ... "
OK, ezt értem. Viszont ha a BIT alatt látszik, akkor látszódhatna a tranzakciónál is, hogy ez bizony vissza lesz térítve. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12893 üzenetére
Megnéztem ... mármint az app-ban, hogy mit ír a tranzakciónál. A #12888-ban írt első tranzakciónál tényleg szürke a BIT, viszont a korábbi, kisebb értékű (kb. 800 Ft) vásárlásnál nem (... mindkettőnél aktív. Erről sajnos nincs is meg a papír, amit a terminál "kiköpött", szóval ezt lehet elengedem).
" ... erdemben kell valaszolni ... "
Az én értelmezésemben ebbe az is beleférne, hogy felhívják a paraszt figyelmét, hogy figyelje a BIT státuszát.Beletehetnék a chat indítását megelőző "kérdez-felelek" részbe (is) pl.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12879 üzenetére
Viszonylag gyorsan válaszoltak:
Thanks for reaching out and I'm sorry to hear that you've experienced a decline.
We initially approved the transaction and the LALETI Husipari then declined it. You'll be refunded immediately for this reversal.
The amount reversed should appear on your bank statement for your payment card ending in 4159, in the next 1-5 working days (depending on your bank).
It's not clear why the transaction declined, but this can be because the internet connection had dropped, there were details discrepancies, or there was an issue on the side of LALETI Husipari.Szóval nálam nem a saját rendszerükben tapasztalható esetleges anomáliákra hivatkoztak, hanem arra, hogy esetleg a Gyros-osnál volt valamilyen hálózati probléma.
Ezen kívül adtak egy ARN (Acquirer Reference Number) számot, amire hivatkozhatok a bankomnál, ha 5 nap elteltével is azt látnám, hogy nem történt semmi.
Mindenesetre most egy rövid ideig pihentetem a Curve-öt (a Revolut most mindenre elég nekem) aztán meglátjuk. Ugye van egy pár száz forintos "levegőben lógó" tranzakcióm is, amiről most nem is szóltam a support-nak, de elvileg a rendszernek meg kellene magától oldania. Kíváncsi leszek...
Update a #12871 óta: Ránéztem a GPay-re is. Érdekes, mert ott 3 db bejegyzés tartozik a "LALETI Husipari"-s sztorihoz. Egy első próbálkozás, és egy hozzá tartozó decline, és egy újabb (sikeres) fizetés. A Curve mégsem érzékelte az elutasítást.
-
-
<Adamsky>
nagyúr
Az utóbbi időben három alkalommal (aug. 27., szept. 1. és 3.) is belefutottam abba, hogy a Curve mindent OK-nak jelzett annak ellenére, hogy az első próbálkozást elutasította a terminál. Az elsőt (aug. 27.) rendeztem a support-al (és meg is jött pár napon belül a pénz), de a másik kettő még "levegőben".
Úgy döntöttem, hogy az szept. 1-i vásárlás miatt nem balhézok (~800 Ft), és kivárom a 10 napot. Kíváncsi leszek ...
A szept. 3-i miatt viszont most írtam és várom a választ.Eddig a bevezető
A kérdés: Ti tapasztaltatok hasonlót mostanában? Korábban nem volt semmilyen gondom. 100-ból talán 1× volt elutasítás, de akkor az, az app-ban is úgy jelent meg (nem vonódott le a pénz). Most viszont úgy, hogy semmi nem változott (telefon, kártya ugyanaz) rövid időn belül 3× is beszívatott. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... hogy a Wise valtson es ne a Curve." - miért nem veszed fel a Wise-t is GPay alá? Úgy tudom lehet.
Természetesen az is működik, amit zsola400 írt, de én - a biztonság kedvéért (azért a Curve-re "nem bíznám az életemet") biztos - betenném a Wise-t is a Google Pay alá.#8787 fap333 & #8783 RBJ
Nem mondta a pénztáros, hogy PIN-t kér a terminál? Rögtön történt az elutasítás? Csak 1× próbáltad (próbáltátok)? -
<Adamsky>
nagyúr
-
<Adamsky>
nagyúr
UP! → #8639
Van ezzel kapcsolatban bárkinek konkrét infója / tapasztalata? Tényleg ezen múlhat - néhány esetben - az elutasított tranzakció? Mit ír ki ilyenkor a terminál? Mire lehetne felhívni a terminált kezelő figyelmét? -
<Adamsky>
nagyúr
"A megoldás minden esetben az volt, hogy meg kellett mondani a terminálnak a pénznemet... "
Igen? Hmm... ez hasznos infó! **" ... elolvastad, hogy mi volt a terminálon, vagy csak elhitted a kasszásnak, hogy PIN-t kér a terminál?"
Nem, bemondásra elhittem, ill. meg sem fordult a fejembe, hogy megkérjem, mutassa meg mit ír ki a terminál. Annyit kértem, hogy ha nyomtatott valamit az elutasításról, akkor azt adja ide. Erre az a válasz jött, hogy nem szokott "kijönni" semmi. A terminál pedig egyéb hibát jelzett.** ebben az esetben mi van a terminálon kiírva? Miért hihette azt a pénztáros, hogy PIN-t kell megadnom? Nem egyértelmű az üzenet a terminálon?
#8634 xcsabo
"Ha pénzemet kér nálam mindig elakad sajna."
Te láttad már, hogy ilyenkor mit ír ki a terminál? Azért csak kellene, hogy legyen egy kis idő, míg a pénztáros kiválasztja (?) vagy beírja (?) a megfelelő pénznemet. -
<Adamsky>
nagyúr
"Nem úgy van, hogy ... "
Mindig úgy csinálom, hogy
• feloldom a telefont (vagyis nem csak felébresztem, hanem ujjlenyomattal be is lépek)
• NFC bekapcs.
• ha nem az alapértelmezett kártyával akarok fizetni, akkor kiválasztom azt, amelyikkel ...
• "pitty", és kész
Most is így tetem, csak most a "pitty" helyett "paff"lett, mert azt mondta a hölgy, hogy adjam meg a PIN-t. Itt tény, hogy tököltem egy keveset, mire beütöttem, de az, hogy PIN-t kért szvsz. eleve nem OK.
#8618 Peter.70
" ... elérted azt a határt ( db szám ) amikor egy fizetésnél kér PIN-t." - ilyen van?
És elképzelhető, hogy túl sokat molyoltam a PIN beírásával, és ezért lett sikertelen?
Ma egyébként egy kisebb összeget (1-2e Ft) már fizettem vele minden gond, és PIN beírása nélkül.#8619 Oliverda
"Pedig a postán szokott ... " - nekem sem rémlik, pedig már fizettem telefonnal. Na, majd jobban figyelek legközelebb. Az én esetem egyébként egy JYSK áruházban történt. -
<Adamsky>
nagyúr
Srácok, van arra valami magyarázat, hogy a Curve, Google Pay "mögött" miért kér(het) PIN-t? Általában ilyen max. 25e Ft-al bezárólag szoktam fizetgetni, és sose volt. Három hete (szóval májusban) volt egy 95e Ft-os sikeres fizetésem is. Tegnap viszont egy 97e Ft-os fizetésnél (hangsúlyozom nem kártyával, hanem telefonnal!) azt mondta a hölgy, hogy a terminál PIN-t kér. Lányos zavaromban nem jutott eszembe (mert kb. sose kell) a PIN, így eltelt kb. 20-30 másodperc, míg előkotortam az app.-ból a PIN-t. Megadtam, de el lett utasítva ("egyéb hiba") a tranzakció. Utóbbi látszik a GPay alatt, és a Curve alatt, de a mögöttes kártyán (OTP-s virtuális) semmi nem látszik (nem történt meg a levonás). Sajna a fizikai kártya nem volt nálam, így a Revolut-al fizettem. Ja, az OTP-s kártyán az online vásárlási limit 100e Ft. Aznap nem vettem semmi mást, úgyhogy ez se okozhatta a gondot.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a fizetésnél a Curve érintése után - a magasabb összeg miatt - kérte a pin kódot ... "
Mi volt az a "magasabb összeg", ha nem titok? Én változatlanul nem értem, hogy telefonnal történő érintésmentes fizetésnél miért kérne bármilyen terminál kódot? Aldi, Lidl, Tesco, DM ... még sose jártam így. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #8144 üzenetére
Ja, hogy SimplePay?! Én azt hittem a Simple, mint app-ról van szó.
#8145 ACE-
" ... a Curve, meg a Revolut is vételi árfolyamot számít ... "
Nem vételi, hanem bankközit. Legalábbis a Revolut biztos (én leginkább azt használom ilyenre, mert meg tudom nézni, hogy épp mennyi az annyi)."Ilyen módon akkor 1000 Ft-os eredeti árú terméket megkapok 980 Ft-ból... "
Nem tudom mi okozhatta ezt, az egyébként minden bizonnyal jelentős különbséget (~10 Ft). A tranzakciók-nál mit látsz? A Revolut-ban tuti látnod kellene, hogy milyen árfolyamon váltott. Abból már ki lehet matekozni, hogy a Curve mennyiért tette ugyanezt (esetleg abban is látszik, nem tudom) ellenkező irányba. -
<Adamsky>
nagyúr
"Simple alá beraktam a kártyát .. "- he? A Curve-öt? Azt meg, hogyan (és legfőképp miért)?
" ... 100 Ft-os terhelésvől végül csak 98.45 lett ... "
Ha a Curve alatt a Revolut kártya Eur-ra volt állítva akkor a először volt egy HUF→Eur konverzió a Curve részéről majd - mivel gondolom Eur nem volt a Revolut-on, ezért - egy Eur→HUF konverzió a Revolut részéről. A különbség pedig gondolom abból adódik, hogy nem azonos árfolyamon váltott a Curve és a Revolut.
Pl.: 100 Huf (363,47 Ft = 1 Eur) → 0,28 Eur (351,6 Ft = 1 Eur) → 98,45 Huf -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Somatom #8136 üzenetére
"... mert külföldivel csak valutában tud vonni a terminál." - igen? Érdekes.
Akkor a kártya BIN-jének megfelelő pénznemben terhelik be a kártyát automatikusan? Jó nagy átb@**ásra ad ez így a kedves pénztárosnak lehetőséget. Mondjuk 363 Ft-os Eur esetén ő azt mondja, hogy 353 Ft (ami most mondjuk a vételi árfolyam) vagy csak 350 Ft. Oszt' lehet pislogni, hogy "dehát ..."#8137 K Norbi
"Tegnap frissült a Cure app." - akkor neked is menne. A másik topic-ban megírtam, hogy milyen verziójú Curve és GPay app. volt épp fenn. Hátha... -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #8129 üzenetére
" ... van néhány olyan belföldi szolgáltató is, ahol csak magyar bin-es kártyával tudsz fizetni ... "
Például?Közben volt egy próba vásárlásom (boltban), és - hál' Istennek - nem kellett 3DS-el bohóckodnom.
-
<Adamsky>
nagyúr
Hosszú idő után - mindenféle előzetes nélkül - ma csodák-csodájára sikerült betennem a kártyát GPay alá. Ha majd megpróbálok vele fizetni, ugye nem fog 3DS azonosítással szo*atni? Vagy számíthatok rá? Anno, mikor még tudtam használni GPay-el, még nem volt ez a 3DS, nem is volt vele gondom. Remélem most se lesz ...
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #7118 üzenetére
" ... ami jónak tűnik, az fizetős ... " - igen, és? Csak nem zsíros kenyérre kell?
Én a SafeInCloud-ot használom immáron 5 éve. Anno 1200 Ft szurkoltam le az Android-os app-ért, a Win-es igyenes (ill. in-app purchase-ön keresztül meg lehet venni a Windows Hello kiegészítést). Nekem annyi jelszavam van, hogy azt képtelenség lenne észben tartani (a hülye cégemnél pl. mostanában a 15 hosszú jelszó a kötelező, amit 3 havonta meg kell változtatni).kmarci25 megelőzött. Ezek szerint van ingyenes is ...
Egy a lényeg, én nem szo*atnám magam a helyedben ezzel a Chrome-os megoldással. Meg a Curve-el sem, de az már egy másik sztori -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #7107 üzenetére
Háát ez így nekem nem tűnik - még ha rendesen működne is - a világ legkényelmesebb dolgának. Ha nem akarod miden fizetős oldalon elmenteni a kártyádat, akkor inkább használj valamilyen pw. manager-t, ami azon kívül, hogy ugyanezt tudja, a login-jaidat (userid / pw.) is intézi.
#7112 Én elfogadnám a felajánlott összeget, és megkérném őket, hogy utalják át a Revolut vagy TransferWise számlámra.
Legközelebb pedig akkor szóljanak, ha már komolyan lehet őket venni.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #7061 üzenetére
"Eszembe jutott eltörni ezt a kártyát ... "
Nem biztos, hogy beljebb lennél egy magyar BIN-es kártyával.
Én pedig abban nem vagyok biztos, hogy használnám-e , ha újra be tudnám tenni GPay alá
A bizalom már elég rég elillant. Most a Revolut-ot használom mindenre (is) teljes megelégedéssel. -
<Adamsky>
nagyúr
Amire eddig nem kaptam választ, hogy az SMS-nek mikor is kellene jönnie. Anno, mikor először felvettem a GPay app-ban a Curve kártyám (GPay még Mo.-n sehol), jött SMS. Most ugyanúgy próbálkozva folyton ez történik.
SMS-ig el sem jutok. Mielőtt megkérdeznéd, a Curve tud a problémáról, állítólag nem egyedi eset, és dolgozik rajta ... nagyon dolgozik rajta. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #7011 üzenetére
" ... én szeretem szopatni magam ... " - ez felér egy coming out-al. Csak nehogy rájöjjenek a Curve-nél, hogy Te ezt még élvezed is, mert akkor a végén még pénzt fognak érte kérni
Egyébként én nem oly' rég megmondtam, hogy ide már lassan csak a mazochista járnak -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vekonyat #6927 üzenetére
"MIndenkinek kellemes ünnepeket, és kitartást... "
Igen, Boldog Karácsonyt szeretnék én is kívánni minden - kéretik nem félreérteni (!)- kissé mazochista Curve felhasználónak.
Olvasva a hozzászólásokat ugyanis a következő kategóriákba sorolhatók jelennek meg.
• van az a - szemmel lassan alig látható - pár felhasználó, akinek általában működik vagy ne ajd' Isten sose volt semmilyen gondja (na, jó, szerintem ilyen nincs is) a szolgáltatással
• a "kukkolók" (mint én is), akik már feladták a küzdelmet, de azért be-be néznek ide, hátha történik valami
• és a mazochisták, akik már a sokadszori hibás könyvelés vagy limites elutasítás után is kitartanak, ill. küldözgetik az üzeneteiket a Curve-nek.#6929 Somatom
"Curve kártyával pedig a tízszeresét. Feltéve, hogy működik." - ja, ha működik.
Nem tudom, hogy Neked mennyi készpénzre van szükséged, de nekem 75-100e Ft hosszú hónapokig ki szokott tartani (most nagyon kell gondolkozzak, hogy mikor vettem fel utoljára készpénzt), így nekem sokkal többet számít a biztos 75e Ft, mint a bizonytalan akár 3500£ (ha jól tudom). -
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #6854 üzenetére
" ... küldtem levelet a support helyett a panaszrészlegre ... " - olyan is van?
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".#6847, #6851 ainterfész
Vicces, vagy még inkább szomorú, hogy neked az első tapasztalatod az, hogy sz@r a rendszer. A szerencsések közül páran (mint én is) az elején legalább gond nélkül tudtok használni. Persze ma is van egy-két még szerencsésebb, akinek változatlanul (szinte) probléma nélkül működik, de én mára már oda jutottam, hogy ha újra működne a GPay-el (nekem ez az alap problémám), én már akkor sem bíznék benne. Szomorú, de itt tartunk.
Ha sok időd van (levelezgetni a support-al), és fölös pénzed (várni a visszatérítést) akkor hajrá, ellenkező esetben én hagynám a helyedben. Majd legkorábban 1/2-1 év múlva érdemes lesz visszanézni, hátha ... -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Oliverda #6822 üzenetére
Nem akarom védeni a Google-t, de az én tapasztalatom az, hogy a három nagy fintech - Curve, Transferwiae, Revolt - közül utóbbi működik csak problémamentesen a többek között Magyarországon is bevezetett GPay verzióval (vagyis nincs app, hanem a fiók-szolgáltatásokba integrált Pay-el kellene együttműködnie az adott kártyakibocsátó rendszerének).
Az más kérdés, hogy app. nélkül (amit az elején folyamatosan tiltottak) nagyon foghíjas a szolgáltatás, ill. körülményes annak használata. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Oliverda #6820 üzenetére
Igaz nem tőlem kérdezted, de nekem is ugyanilyen kártyám van, amit a Google Pay magyarországi bevezetése (micsoda oximoron) előtt mosollyal az arcomon használtam a Google Pay alkalmazással, most pedig (most abban ne menjünk bele, hogy miért töröltem) nem tudom felvenni.
Látom aktív vagy a Curve community-n is. Másol is ilyen k@ki a helyzet? Úgy értem más - a Google Pay által nemrég felvett - országokban is?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SpongyaBob #6783 üzenetére
" ... mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs
... "
Ne görcsölj. Előbb utóbb Te is sorra kerülsz -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá #6760 üzenetére
Jaja, tényleg vicces, csak ha egy pillanatra belegondolunk, hogy mennyire fájóan igaz, és hogy lassan a topic összefoglalóban lenne a helye ... hát, akkor sokunknak arcára fagy a mosoly.
Pl. olvasom lehella beszámolóját, és az jut eszembe, hogy ha velem ez történt volna, akkor rituálisan már rég felgyújtottam volna a kártyát -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá #6735 üzenetére
Nem tudom, hogy te épp milyen hibára gondolsz, de az enyémre ezt írták:
(...) We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue. (...)
Ez jobb? -
<Adamsky>
nagyúr
... és @Mauzes
Én készséggel elhiszem, hogy nálatok minden OK - és őszintén kívánom, hogy így is maradjon - csak az érzés, hogy te lehetsz a következő, az annyira nem frankó. Arról nem is beszélve, hogy ezek után rá mernétek-e bízni valami nagyobb költést. Mert addig nincs nagy rizikó, míg az ember a reggeli zsömlét ezzel próbálja meg kifizetni.
-
<Adamsky>
nagyúr
Olvasom itt a színesebbnél színesebb sztorikat azzal kapcsolatban, hogy éppen kit, és hogyan szívatott meg a Curve. Nem tudom eldönteni, hogy sírjak v. nevessek. Sírhatnék, mert a "nagy magyarországi Google Pay bevezetés óta", ami ugye arra lett volna hivatott, hogy az eddig félig-meddig illegalitásban használt - de egyébként tökéletesen működő - rendszert (Google Pay + Curve) legalizálja. Hát, nem jött be. Nálam legalábbis. Az eddig a contactless payment-el (is) hibátlanul működő kártyát immár nem tudom betenni a GPay alá. Forduljak a bankomhoz, fogad az üzenet a GPay-ben. Én fordultam is.... nov. 20-án. Azóta megy a nagy "invesztigésön"...
Viszont az itteni hozzászólásokat olvasva - nem félreérteni (!) - mégis nevetni támad kedvem. Talán az égiek meg akartak nekem spórolni egy csomó idegeskedést, ami azzal járt volna, hogy tovább tudom használni a Curve alkalmazást. Az ugyanis, amit itt egyesek szívnak a használatával ... észbontó. Megette a fene az egészet, ha az ember egy valag készpénzzel vagy másik "backup"-kártyával - és zabszemmel a fenekében - kénytelen elindulni otthonról ...
Összekeverik az ezres szeparátort a decimális szeparátorral? Egyik valutát a másikkal? Random módon duplázódnak a terhelések, vagy éppen kerülnek tiltásra? Szuper! Lehet, ha működne a GPay-el, akkor ilyen anomáliák után törölném saját kezűleg a kártyát ... -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SteveButabi #6517 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Az én történetem a Curve-el nagyon szépen indult. Minden OK volt elsőre, és mivel UK BIN-es kártyát kaptam, a Google Pay contactless payment-el sem volt gond.
Aztán jött a magyarországi GPay bevezetés, és dőlt-borult - szinte - minden. Azért mondom, hogy szinte, mert a kártyát azért tudnám még használni, de a contactless payment-nek lőttek (így pedig annyira "nem buli"). Az előbbi anomáliából fakadóan volt "szerencsém" megtapasztalni a support működését. Rettenetesen lassan válaszolnak, és legutóbb képesek voltak leírni, hogy dolgoznak a hiba kijavításán, de hogy annak megoldása mikorra várható, azt nem tudják. OK-OK. Nehéz is ezt megmondani előre. De, mikor kijelentik, hogy ezzel kapcsolatban nem is köti őket semmilyen határidő, ill. majd ha kész, szólnak, akkor azért kicsit elkerekedett a szemem.
Mostanában egyébként is sok a gond velük. Elég dermesztő hibákról lehet itt a topic-ban olvasni, melyekhez képest az én gondom semmiség. Legutóbb, pl. István sztoriját olvasva szaladt fel a szemöldököm.
Az elején nagyon dühített, hogy nem tudom már úgy használni a kártyáim, ill. a telefonom, mint annak előtte (Curve mögött volt "minden"), de mára már elengedtem a kérdést. A Revolut is muzsikál szépen GPay alól, ill. ha külföldre megyek, akkor is elég lesz. Nem feltétlen lesz szükségem Curve-re is.Röviden
Akinek működik jól, az örüljön, de ha bármi gond adódna, semmi jóra ne számítson.Support / call center: tuti, hogy ezeket tenyésztik valahol. Egy távoli farmon. Ilyen agy nélküli, gondolkodásra képtelen droidok. A szövegértés és logikus gondolkodás írmagját is kiírtották belőlük. Tisztelet a nagyon-nagyon ritka kivételnek! Utóbbira példa a Revolut support-os.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #6502 üzenetére
" ... ő a google-ből eltávolította a kártyát .... "
Nekem pont ez okozta a vesztemet. A Google Pay magyarországi megjelenése előtt gond nélkül felvett kártyát a - GPay alóli - törlést követően, soha többet nem tudtam felvenni.
Sajna ez a data és cache törlés a "call center"-es kézikönyv első bekezdéséből származik, és egyébként is max. csak azon segíthet, aki még sose vette fel korábban a kártyáját GPay-be. Kb. ennyit tudnak. Ja, meg telepítsd újra. Esetleg nyomj egy factory reset-et, hátha ...Nem tudom, hogy mit csinált vagy nem csinált a Curve (v. a Google?) de egyre több - akár a GPay-től független - probléma a szolgáltatással.
Ezt pedig sikerül egy olyan support-al tetézniük, mely képest leírni, hogy: tudunk a hibáról, és egyszer majd javítva lesz. Becsszó szolni fogunk. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89 #6495 üzenetére
" ... tranzakciónál HUF 800,000 írt ki ... "
Azért ez vérfagyasztó! Amit a Curve mostanában leművel ... hát, kezdem megérteni a károgókat, ami miatt savazzák a céget." ... nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt ... "
Pedig mókás lett volna, ahogy leüríted az automatát, ill. próbálsz 800e Huf-ot feltűnésmentesen begyűrni a zsebedbe -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
zerodot #6464 üzenetére
Így is kéne működnie, de nézd csak mit írtak nem is olyan rég az egyik itteni fórumozónak: "Please note that you won't be able to add the Curve Card to Google Pay directly from the level of the Google Pay digital wallet."
Szóval totális kavarás megy. Sokan az első hír hallatán, hogy megjelent a GPay, azt vizionálták (kicsit hittem benne én is), hogy na majd most a fintech cégek + GPay majd jól alávágnak a magyar bankoknak és majd azok vagy megszoknak (beengedik a GPay-t) vagy megszöknek. Ehhez képest szerintem már kikérték a kávéjukat, és nézik ezt a szerencsétlenkedést, amit itt levezényeltek bevezetés címen. -
<Adamsky>
nagyúr
A többségnek megy, de van pár "szerencsés" - köztük én is - akinek nem. Szerintem jelezd, hogy neked sem megy. Nem tudom, hogy most egyesével javítják-e a hibát, vagy látják az összes problémás kártyát, de a support tempóját figyelembe véve én a helyedben nem várnék a bejelentéssel.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #6439 üzenetére
Nálam elismerték a hibát, de ez azért mégsem nyugtat meg teljesen:
"I'm sorry to hear you're experiencing this issue. We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue."
Magyarán simán lehet, hogy hamarabb lesz COVID-os vakcina, mint megoldás a problémámraJa, nem!
-
<Adamsky>
nagyúr
"Egyrészt ez egy eléggé más (butított) felület ... "
Hiába, ezt szánta a gugli nekünk: g.co/help/37hd9k" ... másrészt pedig ettől függetlenül szerintem az említett anomáliák értelmetlenek."
Ööö... ezt nem értem. Az eddigi tapasztalatok szerint egyedül az Android 9-en ragadt Huawei és Honor készülékeket érinti a natív app. letiltása olyan szempontból, hogy utána nem lehet velük fizetni. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Andreas2 #6445 üzenetére
" ... feltelepült a Google Pay az alkalmazások közé ... "
WTF?
Korábban fenn se volt? Vagy a Google tiltotta, most pedig levette a tiltást? Mi történt (pontosan)?#6448 Mauzes
Kicsit le vagy maradva
Itt keresd: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #6439 üzenetére
Írd meg neki, hogy jó eséllyel nem is lesz. Nálam legalábbis csak akkor (!) jelenik meg a gomb, ha fenn van a Google Pay alkalmazás. Persze a hozzáadás ekkor is sikertelen azóta, hogy hivatalosan is támogatott GPay Magyarországon. Logikus, nem?
Ja, és azt sem árt, ha megmutatod neki ezt a link-et ( g.co/help/37hd9k ) hogy elhiggye nem is lesz hivatalosan app.Ez mondjuk érdekes: Please note that you won't be able to add the Curve Card to Google Pay directly from the level of the Google Pay digital wallet.
Imádni való (nem, irónia) amilyen logikusan működik ez az egész. Van, app, de tiltja a Google, vannak támogatott kártyák, de nem mindegy, hogyan veszed fel őket... agyrémui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #6418 üzenetére
Ide írtál?
Accout → Profile → Help → "majd a három vízszintes csík" (My tickets)
Van esetleg más / jobb kommunikációs csatorna? Abból, amit írsz (hogy most válaszolgatnak a 18-19-i üzenetekre) arra következtetek, hogy nekem is csak egy hét elteltével (26, 27) fognak válaszolni.
Ilyenkor ha sikerül "elkapni" a válaszolót, akkor van esély valós idejű "csevegésre", vagy ez most így fog menni, hogy ő ír valamit, én válaszolok és megint 1 hét? Az szuper lesz! -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89 #6411 üzenetére
"Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz."
Szuper! Jó ilyet olvasni. Ja, nem!
Nem tudom eldönteni, hogy náluk van valami gebasz vagy a Google rontott el valamit, de a Google örömteli magyarországi megjelenése előtt gond nélkül használtam a Curve-öt contactless payment-re. Azóta az app.-ot letiltották, és nem tudom használni. Töröltem a kártyát, megpróbáltam - immár a Google Pay app. nélkül - a Curve-ből felvenni, de nem engedte: sikertelen, forduljak a bankomhoz. Nice#6412 xTech
Ehhez képest a Revolut support egy álom. Ha nem is rögtön, de max. 15-20 percen belül reagálnak.#6414 István89
"Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot." - ha a Revolut menni fog (mert sajna most azzal akadtak gondjaim az app. letiltása miatt) azt hiszem elengedem a Curve kezét ... főleg, ha nem történik valamilyen radikális változás. -
<Adamsky>
nagyúr
Srácok, mi a "rekord" (negatív és pozitív egyaránt érdekelne) ha a Curve support reakcióidejét nézzük? Írtam nekik egy ticket-et (amiről elsőre azt hittem, hogy olyan chat mint a Revolut-nál) de fülük botját sem mozdítják.
-
<Adamsky>
nagyúr
Megelőztek
" ... az otp kartyat nem tudom curveba berakni es ugy hasznalni?"De, nekem úgy van (igaz, nem a fizikai, hanem a virtuális)"Ha nem akkor meg hogy tudom a default nfc appot kicserelni ... "Az a telefon, ill. az NFC beállításai között tehető meg. Semmi köze a Curve-höz -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #6317 üzenetére
"Hol van a Google fiók alatt?"
Itt nézd meg: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #6300 üzenetére
Ez szomorú, hogy a Curve-nél ennyire nem urai a helyzetnek. Mondjuk engem ez szerencsére nem érint, mert UK BIN-es a kártyám, és július óta megelégedéssel használom. Viszont ezek után - egyelőre legalábbis - másnak (ha fontos az érintésmentes fizetés) nem merem ajánlani.
Egyébként nálam, ma, kis időkülönbséggel dél körül, mind a Revolut, mind pedig a Curve alkalmazás felajánlotta, hogy betehetem a kártyám a GPay alá (úgy, hogy a Curve már ott volt
). A slusszpoén, hogy a hírek a Mastercard-ról szóltak, ehhez képest a GPay pikk-pakk behúzta a Visa-s Revolut kártyám (igaz, még nem teszteltem fizetéssel).
Ja, és még egy dolog. Elvileg - én nem, de egy fórumtárs próbálta - nem kell maga a Google Pay az érintéses fizetéshez (kártya felvételhez azért lehet ...). Ugyanis maga a fizetés a Google Services-be van integrálva.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
kmarci25 #5781 üzenetére
Szkúzi!
Akkor ez lesz az: "When starting with Curve, you'll be able to withdraw up to £200 per day and up to £3500 per month from ATMs. If your withdrawal exceeds these amounts, your transaction will be declined."
... és ez összhangban van azzal, amit az alkalmazásban látok (hamarabb meg kellett volna nézzem, mielőtt hülyeséget írok). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
balinlin #5779 üzenetére
Szerintem, nem. Havi 200 GBP lesz az. Gondolom Curve Blue-ról beszélünk.
-
<Adamsky>
nagyúr
Lehet (biztos) pongyolán fogalmaztam, de a lényeg, hogy nem érdemes a PayPal-ra bízni a váltást. Én ilyenkor mindig azt választom, hogy abban a pénznemben terhelje a kártyám, amiben az adott termék ára van. Ilyenkor, ha a Curve-ben lévő kártya Ft-re van állítva, akkor a Curve vált. Egy Curve mögötti Revolut-al meg ugye tovább lehet "sakkozni". Mind1, a lényeg, hogy ÁrPi2 most már érti. Befejeztem az off-olást
(#5767) zsola400
"Nem egyszerűbb ... " - szerintem, de.
Nekem is így van. Előtte átváltom azt az összeget, amennyire szükségem van (ha épp nem lenne annyi az adott "zsebben"). Aztán mindent az adott pénznemre állítok. -
<Adamsky>
nagyúr
A PayPal-ban meg tudod adni, hogy milyen típusú a kártyád. Ha a termék ára, amit venni szándékozol USD-ben van és te azt mondod, hogy a kártyád USD-s, akkor a PayPal azt USD-ben fogja terhelni. Ha a kártya nem USD-s, akkor a kártya kibocsátójánál történik majd a váltás. A kártya BIN-je - ha erre gondoltál a "GBP azonosítójú fontos?!" kérdés esetén - nem lényeges.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
zerodot #5740 üzenetére
Köszi! Ugyanezt a link-et dobta át nekem gzbotii a Revolut-os topic-ban. Ezzel csak annyi a gondom, hogy ez tuti külföldi költés? Ugye a kártya (Curve) magyar címre lenne regisztrálva. A mögöttes (osztrák) kártya elvileg (na, ez jó kérdés, hogy milyen címen van, de mivel a haveromnak nincs kinti lakcíme, szerintem az is az előbbi magyaron van, de majd rákérdezek) szintén. Akkor, ha itthon kezdi használni a Curve mögül (Curve-ben Eur-ra állítva, hogy a Curve végezze a konverziót), vajon lesz-e vm. extra sarc. X összeg után?
-
<Adamsky>
nagyúr
Ha, Curve kártya mögött van egy Eurós kártya (osztrák banké), és a kártya beállított pénzneme a Cure app-ban Eur, akkor ha Magyarországon fizetek vele, akkor ugye a Curve végzi a konverziót. Az előbbi esetben mekkora összegig fizethetek?
Ennek csak a Curve mögötti kártya esetleges napi limitje szabhat határt?(közben megtaláltam) Illetve a Curve bármekkora összeget díjmenetesen vált (mert a Revolut ugye - a standard csomagban legalábbis - 350e Ft-ig díjmentes)?Mi a legutóbbi tapasztalat a fizikai kártyát illetően? Volt aki még ingyen kapta, vagy már csak pénzért (még meghívóval is?) lehet hozzájutni?
-
<Adamsky>
nagyúr
"A gpayes kérdésemre valaki?" - azt inkább itt vagy még inkább itt tárgyaljuk ki. Utóbbi esetén kérlek olvasd el a blog bejegyzést, és fusd át a fórumot (még nincs annyira sok hsz.
). Ha még ezek után is lesz kérdés, akkor ott megpróbálunk majd rá választ adni.
Röviden: nem, nem fog a gugli letiltani. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #5315 üzenetére
"a +3 630... nem lesz jó, mert "+3 az országhívó" "630 a körzetszám" nem létezik ... "
Tudjuk, senki sem hülye, de ha valakinek ez segített. Még Divinity is beleírta a logout-os cikkébe. Szóval nem egy embernél vált be. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
bbsofficial #5298 üzenetére
"... netes rendelés visszatérítése miért Curve cashbe folyt be ma? Még sosem volt ilyen."
Normális. Kicsit olvass vissza! Ez most egy ideig így fog működni...(#5297) Williamgrant
" ... közben telefont váltottam ... "
Mit vettél? -
<Adamsky>
nagyúr
Én most csak próbaképpen szerettem volna egy payment link-et generálni (közvetlen kapcsolatnak nem akartam csak úgy pénzt küldeni
), de nem jött össze. Pedig a kártyát használom, és most - igaz még csak pár perce - de vettem fel komolyabb összeget is ATM-ből. Talán holnap ...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest