Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Pánik a memóriapiacon
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen széket vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Raspberry Pi
-
PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tahepa
senior tag
válasz
<Adamsky>
#7056
üzenetére
Több mint egy éves free kártya. Egyszer már volt hozzáadva de volt egy malőr a telefonommal és ujra kellett csinálnom. ( elszállt a rendszer és mentésem nem volt...ujra kellett csinálnom mindent...az ember ne piszkáljon el semmit a fejlesztői menüben
) Curve app telepítve volt , GPay telepítve a Play áruházból. Virtual CIB visa kártya van hozzáadva a curve appban. Gpay appban addtam hozzá az NFC-hez a Curve kártya. Eddig nem jött meg sms-ben az aktiváló kód..és most egyszer csak megjött. Művelet elvégezve az app elfogadta a curve kártyát fizetésre. Most már csak a proba hiányzik..szerintem holnap azt is megejtem.
Több napja próbálkozom és most egyszer csak végig tudtam csinálni.
Account services alatt nem próbálkoztam..nem is tudom mi az
Remélem minden kérdésre válaszoltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Arc Raiders
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Nagyakkus, mobilnetes - Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 1TB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3939, 100% Akku
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



) Curve app telepítve volt , GPay telepítve a Play áruházból. Virtual CIB visa kártya van hozzáadva a curve appban. Gpay appban addtam hozzá az NFC-hez a Curve kártya. Eddig nem jött meg sms-ben az aktiváló kód..és most egyszer csak megjött. Művelet elvégezve az app elfogadta a curve kártyát fizetésre. Most már csak a proba hiányzik..szerintem holnap azt is megejtem.
pictigjis

