Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz Dr. Student #605 üzenetére

    Kétségtelen, hogy jókat el lehet vele játszani. De a verseny közbeni mentés kivételével ez már benne volt a 2012-ben is. Nem hasonló, hanem ugyanez.. A mentést meg kb már a 2010-be is beletehették volna. Az biztos, hogy az idei verzió vásárlását ki fogom hagyni, mert
    1, már a 2012-ben sem multiztam
    2, A Classic tartalom nem jelent nekem akkora pluszt, hogy kiadjak 5-6000 Ft-t érte,
    3, a kettes pont kivételével minden megvan a 2012-ben is, testre szabtam a Racedepartmenről leszedhető modokkal, úgy az irányítást, mint a kinézetét, és az A.I-t, illetve a kezdeti patch-áradatot nem kell megvárnom, hogy normálisan játszható játékot kapjak..
    De ez csak az én véleményem, a 2012-t 3000 Ft-ért sikerült beszerezni, ez is lesz nyilván annyi, ami tekintve, hogy 50 órát játszottam vele Steam szerint, bőven megérte, viszont a 2013- nem ad annyival többet számomra, hogy újra még egy ilyen kis összeget is beleinvesztáljak.
    Kapja össze magát a Codi, és csináljon egy olyan F1-es játékot, hogy a tökömhöz kapjak, mint amikor a 2010 megjelent, hogy” b**meg, ez király.
    És ezért nem vagyok hajlandó pénzt adni érte, mert ebben a világban ha eladható valami, azon nem változtatnak, mert „nincs rá szükség” hozza így is a nyereséget, de ha rajtam kívül még egy pár ember úgy gondolja, hogy ezt az általam lehúzásnak, általatok „Codemasters évi adó-nak” vagy valami hasonlónak nevezett dolgot nem fizeti be, és esetleg nem azokat a számokat hozza, mint azt várták, talán jövőre, vagy utána összedugják a fejüket, és talán beleépítenek a játékba olyan egyértelmű dolgokat, amik alapvetően hozzátartoznak az F1-hez, és sikerül kiadni egy jó/játszható játékot

  • mikrosuttii

    aktív tag

    válasz Dr. Student #330 üzenetére

    Hmm... Érdekes.Talán nálad is PR bug van?Parc Fremé milyen állásba van?Ha on,akkor off-ra rakd.Ha úgy is nagyon kopik,akkor meg on-ra rakd vissza.Sok különbséget bár így se fogsz érezni,de valamivel talán jobb lesz.Racedepartment-ről nézz setupokat.Nagyon sokat számít a jó setup is.

  • KaraDani

    addikt

    válasz Dr. Student #308 üzenetére

    Ez a két része amit mindképp jól eltaláltak, ilyen életben is manapság :) Ha nem tetszik nem 2013-as F1 el akarsz játszani, hanem pár évvel ezelőttivel. :U Gumi teljesen jól használható szeirntem (lehet a szimulátoros rutinom itt sokat segít, az első 100% os melbourne futamom után a longest wheel lockup 1,4m volt :DDD, és sosem láttam még zöldön kívül más gumihőmérsékletet a hudon ) benzin meg akkor fogy ki ha nem figyelsz oda.
    Mindig a 2 vagy 3 évvel ezelőtti montral jut eszembe amikor haverral azon röhögtünk h Rosebergnek kb. a 3. körben szóltak hogy túl meleg a hátsó gumi vegyen vissza pár körrel később meg közölték h tekerje már le a motort meg a két egyenes végén kicsit előbb lépjen le a gázról mert túl sok benzin fogy :D

  • Danecay

    addikt

    válasz Dr. Student #308 üzenetére

    Érdekes! Igaz,hogy még csak egy 50%-s karrier futamot mentem végig, és egy pár rövidebb 25%-os, 5 körös versenyt, de nekem még soha nem volt ilyen gondom! Sőt az 50%-os melbourne-i futamom vége előtt 6 körrel, nem is láttam indokoltnak bemenni az utolsó tervezett kerékcserére, mert nem éreztem szükségét, így nem is cseréltem. Igaz 2 kör múlva vezethetetlenné vállt az autó, szóval mégsem volt bölcs döntés! Még szerencse, hogy kihasználtam a játék új lehetőségét, a futam közbeni mentést mielőtt úgy döntöttem, hogy mellőzöm az utolsó kiállást és vissza tudtam tölteni az akkor állapotot miután persze mégis csak kimentem a bokszba! :) Szóval nekem a tervezett kerékcserénél 2 körrel tovább bírták a gumik, nem pedig annyival hamarabb fogytak el. Az üzemanyaggal sem volt gondom. Többnyire 3-4 kör plusz üzemanyaggal indulok, amit a helyzetnek megfelelően próbálok használni (MIX 1,2,3). Szóval nekem még a MIX 3 használata mellett (természetesen nem egész futam alatti folyamatos használatról beszélek) sem fogy el, nem hogy folyamatos MIX 2 és MIX 1 használata mellett.

    A CODIES által közétett nyilatkozat alapján, nem hiszem, hogy változtatni akarnának rajta, persze gondolom, ha sok lesz a "sírás" finomítanak rajta. Alapvetően egyébként arról lehet szó, hogy azok az autóbeállítások amik hatással vannak a gumi kopására, drasztikus beállítások esetén most már valóban jobban koptatják a gumikat, nem csak elméletileg, és a beállításhoz tartozó szöveges ismertető szerint.

    Ilyen pl. a túlzott negatív kerékdőlés (camber), a túl magas értékű Anti Roll Bar használat, stb.

    Tyre & Fuel Scaling

    There have been a number of threads commenting on the level of severity of the tyre wear, in particular on 25% races.

    The severity of tyre wear has been designed based off real world data. Tyre management is part and parcel of the F1 experience in 2013 – anyone who watched the latest race in Korea will notice how much both were commented on by the both the teams and in particular the drivers; Lewis Hamilton, Mark Webber, Fernando Alonso to name but a few.

    The following list of areas which affect the wear and life of a tyre will help you to understand the simulation behind the tyre model, and will hopefully aide your gameplay experience in this area.

    First off, tyre wear in Grand Prix mode is different to tyre wear in Career due to the R&D upgrade system. In Career, cars start in their rawest configuration, i.e. with the worst tyre wear and non-upgraded base cars, and are then upgraded throughout the season as you progress and complete the Practice R&D tests. On top of that, each constructor has a different base tyre wear starting point, for example if you drive the Mercedes on a pad you’ll suffer with rear tyre wear more than the Lotus. However in GP Mode they’ll be much closer in terms of wear with all their upgrades applied. Observed wear differences for front and rear tyres are also modelled in the 2013 game. This can have an impact on a cars suitability to certain tracks. Finally, the tyre compounds Pirelli had used and announced up to the time of release are applied. Some players have noted the harder Prime tyre lasting marginally longer than the softer Option. This can happen on circuits which used compounds next to one another (e.g. Soft and Medium).

    Maintaining the temperature of the tyres is critical this year. Again using Korea as an example of a real life race, the right front tyre was under particular close scrutiny from the teams due to the load being put through it on the Korean circuit. Using the temperature HUD swipe will help you be aware when excessive temperature and therefore wear is starting to become an issue. Lifting and coasting through corners, and minimising wheel spin are things to bear in mind to bring the tyres back to the right operating temperature window.

    Car Setup modifications will affect the tyre wear much more than in previous versions of the game for those of you who like to run with setups on the extreme i.e. full negative camber, 11/11 etc.

    Contrary to some reports, the AI are affected by tyre scaling & fuel management in the same way as the player. The weight of a car has a fairly big impact on the achievable lap time so as fuel levels decrease the lap times do get faster if you can prevent the tyres from falling away. The AI do a very good job of maintaining tyre life, and utilise their fuel management well in the race, particularly in clean air, and on their in and out laps.

    Fuel is scaled in a similar way to tyres in that on a lower distance there is less of a ‘noticeable fuel’ increase on that setting. In real life, teams almost always under fuel the car for the race, knowing that the driver will have to manage it at some point, or hoping for a period under the safety car. 1 extra lap of fuel is equivalent of 0.3 seconds per lap, so starting with any additional fuel to what is needed is a luxury. Last year’s level of starting fuel mixtures has therefore been reduced and made closer to real life based on discussions with f1 teams and engineers. Similar to tyre preservation, lifting and coasting into corners, shifting up a gear early all contribute greatly towards fuel conservation. React to the situation you find yourself in – if you don’t need to be using as much fuel consider turning it down. It might come in handy later. The AI are doing the same thing.

    Hopefully with this knowledge, and with more game time under your belts, you’ll be better suited to maximise your race strategies in the future. We will of course continue to monitor feedback in this area, along with all others.

    Happy gaming.

  • mikrosuttii

    aktív tag

    válasz Dr. Student #308 üzenetére

    Érdekes,mert én Melbourneben tudtam 6 kört menni lágyon.Szerintem setup függő a dolog,meg ugye vezetési stílus.De ha megnézed,a valóságban is ennyire kopik a gumi,csak azért itt túl van fantáziálva.Javítani ezt nem fogják,mert ilyen a játék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés